Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lzdg

Σελίδες: 1 ... 4041424344 ... 47
575
Είναι η νέα τακτική του πολιτικού συστήματος. Φέρνουν "ουδέτερους" να κάνουν τη "δουλειά" (και τη δική τους δουλειά απ' ότι  φαίνεται) για να μην προλάβουν να μαζέψουν μούντζες και αγανάκτηση. Ώσπου να το καταλάβεις... τσουπ φεύγουν και έρχεται άλλος ο οποίος αναλαμβάνει το γκρέμισμα...Συνωμοσιολογία; Καχυποψία; Ίσως, αλλά όποιος δηλώνει ότι δουλεύει τζάμπα χωρίς μισθό για το "καλό του τόπου" προκαλεί τη γνωστή έκφραση "κάποιο λάκκο έχει η φάβα".

576
Εργασιακά / Απ: Αυθαιρεσίες διευθυντών
« στις: Μάρτιος 27, 2012, 08:28:19 μμ »
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο;

 Επί του τυπικού, ο Διευθυντής έχει τη δικαιοδοσία να δώσει μέχρι και τρεις μέρες αποβολή χωρίς να συγκαλέσει σύλλογο.

Και επί της ουσίας : οι καθηγητές, οι γονείς και η ΕΛΜΕ τι διεκδικούν; το δικαίωμα στη μούτζα;Είναι η μούτζα αποδεκτή συμπεριφορά για στοιχειωδώς μορφωμένο άνθρωπο;

ΝΑΙ είναι η μούτζα αποδεκτή συμπεριφορά για έναν μορφωμένο άνθρωπο, όταν σήμερα καλείται να ζήσει με ψίχουλα, ενώ μεταξύ άλλων τόσοι αμόρφωτοι (και μη) άνθρωποι  είχαν τόσα χρόνια και εξακολουθούν να έχουν (διπλές και τριπλές ίσως) θέσεις φιλέτα με παχουλούς μισθούς επειδή ήταν καλοί ψηφοφόροι και μόνο.

ΚΑΙ οι μαθητές έχουν δικαίωμα στη μούτζα, όταν ο μισθός των γονιών τους (αν υπάρχει) δεν φτάνει για τα φροντιστήρια και όταν  καθημερινά στο σπίτι, στην TV και παντού ακούν ότι δεν έχουν κανένα μέλλον.

ΝΑΙ ρε γαμώτο έχουμε δικαίωμα στη μούτζα, δεν μας έχουν μείνει και πολλά δικαιώματα άλλωστε στην χρεοκοπημένη μας δημοκρατία.

577
Μεγάλη Τετάρτη διαλύεται η βουλή.
Το να πάρουμε λεφτά μετά, θεωρείται τόσο σίγουρο όσο να έρθουν εξωγήινοι και να μας φέρουν.... ευρώ.
Αν δεν μέχρι Μ.Τετάρτη, όλοι πάρτε τις αποφάσεις σας στις εκλογές.

over and out.

Δηλαδή αν μας πληρώσουν μέχρι την Μ. Τετάρτη όλα ΟΚ, να ψηφίσουμε όλοι αυτούς που έχουν ήδη, κατά πάσα πιθανότητα, καταστρέψει το μέλλον το δικό μας, των παιδιών μας και των εγγονιών μας; Είτε πληρώσουν είτε δεν πληρώσουν τις αποφάσεις μας πρέπει να τις έχουμε πάρει, σε αντίθετη περίπτωση έχουμε απλά IQ ποντικιού. Το να μην μας πληρώσουν είναι μεν απαράδεκτο αλλά είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα (που τόοοοοοοοοοοοοσα χρόνια την τρώμε σαν τα μοσχάρια).

578
Ο διπλασιασμός των διορισμών είναι κάτι παραπάνω από σίγουρος, όπως είναι και το παρακάτω:

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=130164&catid=9

Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας. Είναι δυνατόν να υπόσχονται διορισμούς, κέντρα μεταναστών κ.α. Ποιος περιμένουν να τους πιστέψει; Τόσο πολύ υποτιμούν τη νοημοσύνη του κόσμου;

579
lzdg  αν και σε γενικές γραμμές έχεις τα δίκια σου, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το σκεπτικό "ας κάνουν κάτι επιτέλους"....

Κυρίως γιατί δε γίνεται να παρακολουθούμε ως θεατές τα τεκταινόμενα και να αναλωνομαστε σε ευχολόγια...όπως λένε και οι Beatles - if you're not part of the solution, you're part of the problem.  :)

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι και να μην τα περιμένουμε όλα από τους άλλους. Όμως οι βασικές αποφάσεις και το πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούμε να δράσουμε καθορίζεται πρώτα από ψηλά. Και δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να διεκδικούμε πράγματα συλλογικά, γιατί είτε είμαστε μόνιμοι "βολεμένοι και δεν μας νοιάζει τίποτα" (που τώρα αυτό θα αλλάξει), είτε είμαστε ωρομίσθιοι - αναπληρωτές που δεν ξέρουμε αν και πότε και που θα δουλέψουμε του χρόνου. Βέβαια εμείς έτσι μάθαμε, μακάρι οι επόμενες γενιές να είναι καλύτερες (που θα είναι σίγουρα - έχει και τα καλά της η κρίση).

580
9 πικρές αλήθειες για την Παιδεία μας

Τον Σεπτέμβριο του 2010 ο νέος υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης με άρθρο του διατύπωνε τις εξής απόψεις, οι οποίες αποτυπώνουν την πραγματικότητα στο εκπαιδευτικό μας σύστημα:

Δεν μπορούμε (δεν θέλουμε;) σε αυτόν τον τόπο να αντιμετωπίσουμε, με σοβαρό και αποτελεσματικό τρόπο, μείζονα προβλήματα τής Παιδείας μας που «σέρνονται» επί χρόνια και γιατί δεν τολμούμε πολιτικοί και πολίτες, εκπαιδευτικοί και γονείς, η ελληνική κοινωνία γενικότερα, να αναλάβουμε τις ευθύνες που μάς αναλογούν, να πιέσουμε, να απαιτήσουμε, να φωνάξουμε να αλλάξει ριζικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να αποκτήσουμε επί τέλους κι εμείς μια παιδεία ουσίας και ποιότητας. Δεν τολμούμε να δούμε και να πούμε μερικές πικρές αλήθειες. Ετσι έχουμε, τελικά, την παιδεία που μάς αξίζει, που αξίζει στην αδιαφορία, την ολιγωρία και την ακηδία μας.

Αλήθεια πρώτη: Δεν καταλαβαίνουμε ότι έχουμε ένα σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια που έχει τινάξει στον αέρα την καίρια βαθμίδα τής Μέσης Εκπαίδευσης, το Λύκειο; Κι αν το καταλαβαίνουμε- που τώρα φαίνεται ότι έστω και αργά άρχισαν να το καταλαβαίνουν όλοι-, τι κάνουμε; Με αχρηστευμένο το Λύκειο πού πάμε;

Αλήθεια δεύτερη: Το υπαρκτό γνωστό πρόβλημα τού (λειτουργικού) αναλφαβητισμού, με αποφοίτους Μέσης Εκπαίδευσης που δεν μπορούν να εκφραστούν προφορικά και γραπτά, δεν το γνωρίζουμε; Μάλλιασε η γλώσσα των εκπαιδευτικών να το επισημαίνουν. Τώρα το καταλάβαμε με το προβοκατόρικο 0,9 (από κάποιον πλακατζή υποψήφιο...) που ανοήτως γενικεύθηκε κι έγινε σημαία απαιδευσίας, παραβλέποντας τις χιλιάδες των πραγματικά αναλφάβητων που συναντάμε γύρω μας;

Αλήθεια τρίτη: Οτι οι μαθητές των σχολείων μας απεχθάνονται το σχολείο, ότι δεν το αγαπούν, δεν τους τραβάει τίποτε στο σχολείο που τους έχουμε φτιάξει, δεν μάς λέει τίποτε;

Αλήθεια τέταρτη: Οτι έχουμε καθιερώσει ένα σύστημα που φορτώνει τους μαθητές με όγκους αναφομοίωτων πληροφοριών, προορισμένων εξ υπαρχής να περάσουν στα τάρταρα τής λήθης και τής απώθησης διά τής οδού τής αποστήθισης, πληροφοριών συχνά εξεζητημένων έως άχρηστων που ποτέ δεν θα γίνουν χρήσιμες επεξεργασμένες γνώσεις οι οποίες θα μείνουν, αυτό δεν μάς γεμίζει με οδύνη και τύψεις για τις ευθύνες μας;

Αλήθεια πέμπτη: Μπορούμε να αισθανόμαστε ήσυχοι, όταν οι ηγεσίες και βασικά στελέχη των πολιτικών κομμάτων και τού πολιτικού μας κόσμου γενικότερα (με πολύ λίγες εξαιρέσεις) ιεραρχούν την Εκπαίδευση, την Παιδεία και τον Πολιτισμό, το τρίπτυχο τής ουσιαστικής ύπαρξης και τής προοπτικής ανάπτυξης κάθε ορθοφρονούντος λαού, στο χαμηλότερο σκαλί τής έμπρακτης μέριμνας και τής πολιτικής τους;

Αλήθεια έκτη: Είναι δυνατόν να έχεις ποιότητα διδασκαλίας στα σχολεία σου με εκπαιδευτικούς ανεπαρκώς καταρτισμένους για την Εκπαίδευση, σκανδαλωδώς ανεπιμόρφωτους και προκλητικά αναξιολόγητους, αλλά και με εκπαιδευτικούς κακοπληρωμένους σε σχέση με το δύσκολο έργο που καλούνται να επιτελέσουν και κοινωνικά υποβαθμισμένους; Μπορείς να έχεις μεγάλες απαιτήσεις χωρίς τις απαραίτητες προϋποθέσεις;

Αλήθεια έβδομη: Θα μπορέσουν ποτέ οι εκάστοτε υπουργοί Παιδείας να περάσουν από τις εξαγγελίες στην πράξη, να λάβουν γενναίες αποφάσεις, να ξεπεράσουν αυτό που- εσφαλμένα συνήθως- εκτιμούν ως πολιτικό κόστος (κυρίως για την προσωπική τους πολιτική καριέρα), να πείσουν με σωστά επιχειρήματα την κυβέρνησή τους και την κοινή γνώμη για ριζικές αλλαγές, να πολεμήσουν τα οργανωμένα συμφέροντα που αντιμάχονται τις αλλαγές και, τέλος, να αποτολμήσουν για μια φορά να παραιτηθούν, διαμαρτυρόμενοι όταν γίνονται όχημα και συνένοχοι για την παιδευτική υστέρηση ενός ολόκληρου λαού;

Αλήθεια όγδοη: Θα αντιληφθούν την ευθύνη τους οι ηγεσίες και τα στελέχη των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, ώστε - ξεπερνώντας τις κομματικές ιδεολογίες και στάσεις τους και τις προσωπικές πολιτικές φιλοδοξίες τους που προκαλούν την αγανάκτηση των ίδιων των εκπαιδευτικών (ιδίως των νέων) και τής κοινής γνώμης- να μπορέσουν να αρθρώσουν ουσιαστικό, πειστικό, ακομμάτιστο εκπαιδευτικό λόγο; Μπορούν ποτέ να πείσουν κανέναν για τις προθέσεις τους, όταν μονίμως στηρίζουν την ήσσονα προσπάθεια και βρίσκονται συνεχώς στην άρνηση για κάθε ουσιαστική αλλαγή στην Παιδεία μας από όπου και αν προέρχεται; Δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι αυτοκαταργούνται στη συνείδηση τού κόσμου και απαξιώνουν εκ προοιμίου τον θεσμικό ρόλο τους;

Αλήθεια ένατη: Κι εμείς στα Πανεπιστήμια που μορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς θα αντιληφθούμε τον ρόλο και τις ευθύνες μας για το πόσο καλά ετοιμάζουμε τους αυριανούς εκπαιδευτικούς, όταν αρνούμαστε ή αποφεύγουμε επί χρόνια να εφαρμόσουμε την ψυχοπαιδαγωγική κατάρτιση και ένα ειδικό πρόγραμμα επιστημονικής προετοιμασίας όσων θέλουν να εργαστούν στην Εκπαίδευση; Μήπως πιστεύουμε ότι λύθηκε το πρόβλημα με το ΑΣΕΠ και με τους ειδικούς φροντιστές που έχουν πλέον αναλάβει- με το αζημίωτο- τον ρόλο τής προετοιμασίας των υποψηφίων για τις εξετάσεις τού ΑΣΕΠ, υποκαθιστώντας τα Πανεπιστήμια;

* * * Γνωστές πικρές αλήθειες που ενοχλούν, που απωθούνται, που καταπνίγονται, ενώ «ενός έστι χρεία...», να τις συνειδητοποιήσουμε όλοι και να τις υπερβούμε με πράξεις.

Τι μας λες ρε μεγάλε?  Ευτυχώς που ήρθες για να τα διαπιστώσεις όλα αυτά γιατί τα αγνοούσαμε...Εγώ μπορώ να σου γράψω ολόκληρο βιβλίο με διαπιστώσεις και αλήθειες. Να γίνω Υπουργός Παιδείας? Για αυτό θα πληρώνεται  για να κάνει διαπιστώσεις ο Μπαμπινιώτης?!! Δεν μπορούν επιτέλους να αλλάξουν κάτι χωρίς λόγια, λόγια και πάλι λόγια. Απλά να αλλάξουν κάτι προς το καλύτερο χωρίς βαρύγδουπες δηλώσεις....Μακάρι να γίνει κάτι για να αλλάξει η Παιδεία, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μείνουμε στις διαπιστώσεις και μετά τίποτα γιατί λεφτά δεν έχουμε και τα γνωστά...

581
Από την ημερομηνία ανάληψης υποχρέωσης στη διαύγεια, να υπολογίζετε κατάθεση στο τέλος του επόμενου μηνός το νωρίτερο.

Καμιά εκτίμηση για το αργότερο? Μπορεί να πάρει και μήνες?

582
Να και ένα καλο νεο μεσα σε όλα αυτα που ακούμε σήμερα...
Οπότε το μόνο που μένει είναι να μη χρεωκοπήσουμε μέχρι το Μαρτιο και τα χάσουμε τελείως να φράγκα....

Προτείνω να αλλάξει η ονομασία του thread σε "Εφιάλτης στα Δημόσια ΙΕΚ: Η αντίστροφη μέτρηση"  ;D

583
Sorry αλλά θα την πω την κακία μου, γιατί το φαινόμενο είναι "γενικότερο": Ορισμένοι (μειοψηφία ευτυχώς) που διδάσκουν στην Β/θμια νομίζουν ότι είναι καθηγητές στο ΜΙΤ...γιατί δεν συγκρίνουν τους εαυτούς τους με αυτούς που διδάσκουν στην Γ/θμια, έτσι για αλλαγή? Μην ψαρώνετε οι υπόλοιποι κόμπλεξ είναι και (δεν) θα περάσει.

584
Λόγια , ανακοινώσεις , φήμες, ημερομηνίες, προσπάθειες και πάλι λόγια και ανακοινώσεις και πάλι ημερομηνίες κ.λ.π. Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ έχω βαρεθεί πια 3 χρόνια τώρα. Να πάνε στο διάολο, έτσι απλά και όμορφα. Αλλά φταίμε και εμείς. Έχουμε κάνει ποτέ στάση εργασίας στις εξετάσεις να μην δοθεί κανένα μα κανένα μάθημα και να μην καταθέσουμε βαθμολογία? Όχι γιατί είμαστε πρόβατα τελικά μου φαίνεται...

585
Ίσως αυτή η νοοτροπία είναι κατάλοιπο της δεκαετίας του '90 που μπήκαμε σε υψηλόβαθμες σχολές να σπουδάσουμε την "επιστήμη του μέλλοντος" και μας φουσκώσανε τα μυαλά ότι όταν τελειώσουμε θα μας στρώνουνε κόκκινα χαλιά στις δουλειές.

Με αυτά τα παραμύθια μεγάλωσε όλη η δική μου η γενιά. Α ρε πατέρα και μάνα...δεν βλέπατε λίγο μπροστά... ;D

586
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Ε.Π.ΠΑΙ.Κ
« στις: Ιανουάριος 04, 2012, 03:11:26 μμ »
Τι είναι αυτό πάλι ρε παιδιά;

http://www.pde.gr/index.php?page=3815

587
Ειμαι αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου σε δημοτικά σχολεία και παράληλα δουλεύω σε φροντιστήριο γ λυκείου 6 ώρες ς μπορω να συνεχίσω την δουλεια?

Απλά μην το διατυμπανίζεις από εδώ και από εκεί και φυσικά να δουλεύεις "μαύρα", ότι και αν σου πει ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου. Το κλασικό που θα ακούσεις είναι το "Στην Ελλάδα ζούμε ποιος θα το κοιτάξει", αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιοι (θέλω να πιστεύω λίγοι - δεν πιστεύω ότι έχουμε πολλούς τέτοιους συναδέλφους) συνάδελφοι "καλοθελητές" (πιο πιθανό ο μπαμπάς και η μαμά του "Κωστάκη - συναδέλφου της γειτονιάς") που θα σου την κάνουν...

588
2 και σήμερα για την πληρωμή μας ή 37 ώρες  ! απο τον στρατό που περίμενα τις άδειες και το απολυτήριο έχω να μετρήσω έτσι ανάποδα τον χρόνο....

Ανάποδα μετράς όταν ξέρεις ότι θα γίνει κάτι σίγουρα. Μακάρι να πληρώσουν στις 29 αλλά εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω...Άλλωστε μας τα καθηστερούν για χρόνια, γιατί να είναι τώρα συνεπείς;

Σελίδες: 1 ... 4041424344 ... 47

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 780
Σύνολο: 799

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.