Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kgiannis

Σελίδες: 1 ... 4647484950
659
 Foufoutos σε λίγο θα πρέπει να ντρεπόμαστε και όλοι οι άλλοι θα νιώθουν περήφανοι που αγωνίστηκαν και σπάσανε με την απουσία τους το σάπιο εισπρακτικό σύστημα.

Η ειρωνία είναι διασκεδαστική κάποιες φορές αλλά το θράσος μήπως να έχει όρια.

Foufoutos μην ντρέπεσαι...χαχαχα

660
Εμένα αυτή η συζήτηση μου φαίνεται πολύ θλιβερή. Συμμετείχα και εγώ σε αυτή και δεν βγάζω την ουρά μου απέξω. Καλώς γίνεται βέβαια. Έστω και θλιβερή..

Τι είσεπραξα από αυτή;

 Ορισμένοι πήγαν και έδωσαν εξετάσεις κα πιστοποιήθηκαν.

 Ορισμένοι δεν πήγαν. Είναι σαν τις έκλογες. Είχαμε μεγάλη αποχή αλλά δεν ξέρουμε αν οι απέχοντες, έκαναν αποχή για τον ίδιο λόγο.

Οι δεύτεροι αναρωτιόνται γιατί πήγαν και πιστοποιήθηκαν οι πρώτοι παρόλο που όλοι ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να διδάξουν στη μη τυπική εκπαίδευση χωρίς να έχουν πιστοποιηθεί. Γνωρίζουμε βέβαια ότι για το δημόσιο σχολείο π.χ. θέλει πιστοποίηση τύπου ΕΠΠΑΙΚ. Εκεί δεν ακούσαμε κανέναν να μιλάει για εισπρακτικό χαρακτήρα. Θεωρούμε ότι για τα παιδάκια χρειάζεται αλλά για τους ενήλικες όχι; Να διδάσκει ο άλλος χωρίς να ελέγχθεί αν μπορεί να κάνει μια μικροδιδασκαλία;

Οι πρώτοι θα προηγούνται τον δεύτερων και ο καθηγητής για συμπλήρωση ωραρίου θα προηγείται όλων παρόλο που δεν χρειάζεται να έχει πιστοποίηση. Αντί οι δεύτεροι να σχολιάζουν το δεύτερο σκέλος της πρότασης, παλεύουν να μην υπάρχει η πιστοποίιηση για να είναι τα πράγματα ωραία και ισοπεδωμένα.

Λυπάμαι πολύ αλλά δεν κατάλαβα κάτι άλλο από αυτή τη συζήτηση.

Υ.Γ. Δεν κατάλαβα το σχόλειο για το άρθρο 16. Είμαι αυτής της γένιας και πάλεψα πολύ και παλεύω ακόμα χωρίς να εξαργυρώσω τίποτα. Από αυτή τη σκοπιά με ενοχλεί οτιδήποτε εισπρακτικό στην παιδεία. Αλλά όταν λέμε οτιδήποτε εννοούμε οτιδήποτε, όχι μόνο την πιστοποίηση.  Η θέση αυτού που αντιστέκεται σε αυτά θα έπρεπε να είναι στη συλλογική διεκδίκηση (δεν σας είδα κάπου) και όχι στο ανάθεμα αυτών που πήγαν να δώσουν εξετάσεις.  Δυστυχώς πολλοί παλέψανε τότε, πολλοί νομίζουν ότι παλέψανε τότε και από την ήττα αυτή κανένας δεν διδάχθηκε. Άλλος ενα αγώνας που η ήττα δεν δίδαξε. Σε αυτόν όποιον υποστηρίζει ότι δεν έπρεπε να πάμε στις εξετάσεις της πιστοποίησης να του πω ότι αυτά υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚικο σωματείο των εκπαιδευτών ΙΕΚ (λέγε με ΕΔΙΕΚ), που τότε δεν είχε καμμία σχέση το ΠΑΣΟΚ (λέγε με ΠΑΣΠ) στον αγώνα ενάντια στην αναθεώρηση του αρθρου 16 2006-07. Τους αγώνες τους τιμάς με τη στάση σου στο σήμερα. Όχι με το να χαιρετίζουν τη στάση σου οι ΠΑΣΟΚες που τότε έβριζες.


661
Έγραψα για 17 ώρες διδακτικές ότι έχω συνολικά ορισμένα εξάμηνα που αναλαμβάνω 2 ώρες σε δ.ΙΕΚ. Όχι ότι προετοιμάζομαι 17 ώρες για 2. ΄Δεν το κατάλαβες καλά ή δεν το έγραψα καλά.

Όπως και να έχει ισχυρίζεσαι ότι μπορεί να προετοιμάσει ο εκπαιδευτικός εξίσου καλά 23 ώρες όσο και 33 ώρες;
Ή μήπως θα κάνει έκπτωση στην προετοιμασία των 23 για να έχει 33 (τις άλλες 10 από ΙΕΚ);

Δεν είναι το ίδιο το επάγγελμα του εκπαιδευτικού που για τις 23 ώρες που έχει να κάνει με τόσες ψυχές θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά τις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας για να μπει στην αίθουσα, με το 8ωρο του ιδιωτικού υπαλλήλου που μπορεί να κάνει σχέδια στον υπολογιστή και να θέλει να κάνει 2 ώρες σε ΙΕΚ. Πρέπει να κάνει παραπάνω γιατί είναι στον ιδιωτικό τομέα και κάποια στιγμή μπορεί να τον διώξουν.

Εσύ λες ότι ο μόνιμος καθηγητής έχει περισσότερες ανάγκες, κανένα προνόμιο που είναι μόνιμος και μπορεί να προετοιμάσει εξίσου καλά 33 ώρες με 23 ώρες.

662
Θεμιτό είναι και για τους δυο. Αν διάβασες, έγραψα ότι δεν μπορούμε να τον αποκλείσουμε.
Εκτός του ότι έχουμε άλλη εικόνα για το κατά πόσο δουλεύουν στο δημόσιο σε σχέση με το ιδιωτικό.
Εκτός του ότι δεν σχολίασες καθόλου ότι η πλήρης απασχόληση στο ιδιωτικό σπανίζει τελευταία ενώ στο δημόσιο ζει και βασιλεύει.

Απλώς δεν καταλαβαίνω...εγώ κάνω συνολικά 15 άντε 17 ώρες τη βδομάδα αν έχω 2 ωρίτσες ΙΕΚ και για να ετοιμάσω τα μαθήματα δεν με παίρνει ο χρόνος (διαβάζω και ΣΚ) και ισχυρίζονται αυτοί που έχουν πλήρες ωράριο στο σχολείο, δηλαδή 23 ώρες ότι προλαβαίνουν να ετοιμαστούν και για ΙΕΚ. Ή πολύ εύκολη είναι η δουλειά είναι στο δημόσιο και βαρεθήκατε και πάτε για νέες εμπειρίες ή είστε τόσο καλοί που πρέπει να μεταδώσετε τα φώτα σας και αλλου. Πάντως αν μπορείτε παραπάνω ώρες τότε έχει δίκιο ο υπουργός που  θέλει να τις αυξήσει.

Εκπαιδευτικά-Παιδαγωγικά και Επιστημονικά είναι αδιανόητο να ετοιμάζονται οι εκπαιδευτικοί για 25 και 30 ώρες. Δεν ετοιμάζονται επαρκώς και δεν αποδίδουν. Και οι 23 ώρες πολλές είναι. Διαφωνείς niteulf και σε αυτό;;;
 

663

Εγώ προσωπικά δεν λέω να αποκλειστούν αλλά να έχουν πιστοποίηση, όχι να έρχονται χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο.

Επειδή όμως δεν βλέπεις διαφορά μεταξύ μονίμου δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα πλήρους απασχολήσης να σου βρω εγώ μία.

Ο ένας επέλεξε να του δίνει το Κράτος μισθό και μήνα μπαίνει - μήνας βγαίνει όση απόδοση και να έχει θα έχει το μισθό του ενώ στον ιδιωτικό τομέα σήμερα εργάζεσαι με πλήρη απασχόληση (πια αυτό δεν πολυ-υπάρχει) ενώ αύριο όχι. Εντάξει πήρες τον πρώτο εύκολο μόνιμο μισθό (που παλιότερα ήταν πιο εύκολος εργασιακά, κάποιοι τα ξέρουμε αυτά και δεν γεννηθήκαμε χθες) μην εισαι αχάριστος και θες και άλλα. Αυτή είναι για μένα η διαφορά του μόνιμου του δημοσίου με τον εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα. Δυο διαφορετικοί κόσμοι. 

Νομίζω η παραπάνω παράγραφος περιγράφει γνωστά πράγματα. Καλό είναι ακόμα και ο δημοσίος υπάλληλος να τα ξέρει αυτά. Μην νοιώθει και αδικημένος.

Από την άλλη θεωρώ ότι δεν μπορείς να τον αποκλείσεις για λόγους ίσων ευκαιριών. Με τόσα προνόμια που έχει θα έπρεπε να αυτοαποκλειστεί αν έχει φιλότιμο..

664
παπαπαστ έχω την εντύπωση ότι αυτούς τους έχουν βρει ήδη. Η προκήρυξη που θα βγει και περιμένουμε όλοι απλώς για της ημερομηνίες και τον τρόπο ηλεκτρονικης υποβολής, έχω την εντύπωση ότι θα αφορά μόνο αυτούς που λες με τα ντορτια (πιστοποιημένους και μη). Για τους άλλους που προηγούνται δεν θα βγει προκήρυξη. Αυτοί θα πρέπει να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στη δευτεροβάθμια και από εκεί να διατεθούν στα ΙΕΚ. Εμείς θα πάμε να κάνουμε τα χαρτιά μας βάσει της προκήρυξης και θα μας πει ο διευθυντης "ξέρεις δεν σε πήρα τηλέφωνο γιατί τελικά δεν σε χρειάζομαι, υπάρχει άλλος, μας τον έδωσε η δευτεροβάθμια". Αυτός ο άλλος δεν θα είναι με προκήρυξη.

 Εγώ στεναχωριέμαι και για τους σπουδαστές που μπορεί να έχουν προβλήματα με το διάβασμα αλλά καταλαβαίνουν αν ενδιαφέρεται για αυτούς αυτός που πηγαίνει για 2 ώρες κουβαλώντας τον δικό του προτζέκτορα, laptop κάθε φορά (γιατί έτσι έχει μάθει από τα δύσκολα ως εκπαιδευτικός ιδιωτικής εκπαίδευσης σε φορείς-σχολεία-κολλέγια κλπ) και αν θα ενδιαφέρετε παραπάνω ο συνάδελφος που έχει από τα εύκολα (δημόσιο γαρ) και πρέπει να συμπληρώσει ωράριο και έχει ήδη πιθανόν 15 ώρες στο σχολείο.

 Καταλαβαίνουν οι σπουδαστές ποιος ξέρεις από ενήλικές και ποιος θα τους μιλάει λες και μιλάει σε μαθητές ΕΠΑΛ.

665
100% συμφωνώ μαζί σου ioannis00

Πρέπει να φτιαχτεί κατά τη γνώμη μου σύλλογος ο οποίος θα σκέφτεται περισσότερο την εκπαίδευση ενηλίκων. Μόνο τότε θα διαφοροποιούνταν από τους υπάρχοντες. Θα με ενδιέφερε να ήταν επιστημονικός σύλλογος προκειμένου να μην πλησιάζουν κομματιικά φερέφωνα και να μην υπάρχουν προσωπικές εξυπηρετήσεις.

Σε ένα σύλλογο που δεν θα διαφήμιζε τα σεμινάρια στα ΚΕΚ όπως έκανε το ΕΔΙΕΚ (βλ. ιστοσελίδα τους), ούτε που θα ζήταγε την παράταση της μη εφαρμογής της πιστοποίησης όπως έκανε το ΣΕΔΙΕΚ.

Ένας σύλλογος που θα ενδιαφέρονταν για τον εκπαιδευτή ενηλίκων και για την ποιότητα των σπουδών που προσφέρει. Που δεν θα εξυπηρετούσε νταλαβέρια με διευθυντές. Που θα ζητούσε να εφαρμοστεί ο νόμος που λέει ότι οι εκπαιδευτές θα πρέπει να έχουν σύλλογο μεσα στα ΙΕΚ. Δεν βλέπω τα υπάρχοντα να κάνουν κάτι πέρα από νταλαβέρια με γγδβμ και από το να καλούν την Βούλτεψη να μιλήσει στη συνέλευση του σωματείου όταν άλλοι τρέχαμε σε δικηγόρους για να ζητήσουμε τα δεδουλευμένα.

Ένας σύλλογος ίδιος με αυτούς ή αντίγραφο αυτών, όχι δεν θα με ενδιέφερε.

666
ioannis00 αυτοί είναι οι σύλλογοι που παλέψανε για να παραταθεί η εφαρμογή της πιστοποίησης με αποτέλεσμα να μπουν οι μόνιμοι στο παιχνίδι.

 Αυτοί οι σύλλογοι (που δεν είναι έτσι αόριστα οι σύλλογοι, αλλά τα άτομα που φτιάξανε τους συλλόγους) δεν έχουν καμμία σχέση με τα συμφέροντα των εκπαιδευτών ΔΙΕΚ γιατί για να ζητούσαν την παράταση της εφαρμογής της πιστοποίησης δεν αντιλαμβάνονται το χώρο των εκπαιδευτών ΙΕΚ ως χώρο εκπαίδευσης ενηλίκων. Κατάφεραν και βόλεψαν τους μόνιμους.

Αυτοί οι σύλλογοι (αν τους παρακολουθείς ioannis00) και οι εκπρόσωποι τους έρχονται τακτικά σε επαφή με το υπουργείο. Έχουν κανεί πολλές συζητήσεις για την μοριοδότηση. Το κατόρθωμά τους το είδαμε. Ζητώντας την παράταση, μας κατέστρεψαν. Τώρα που θα γεμίσουμε μονίμους, θελω να δω πόσο μαζικοί θα είναι οι σύλλογοί τους. Αλλά βέβαια μπορεί να μην τους νοιάζει γιατί θα εξαργύρωσαν με κάποιο τρόπο το κατόρθωμά τους. Άσε που όποιος ξέρει πολιτικά-κομματικά που ανήκουν καταλαβαίνει τι σχέση έχουν και γιατί είναι εκπρόσωποι.

667

Τίποτα δεν είναι κακό irisiris. Συζήτηση κάνουμε. Μπορεί να έχεις δίκιο εσύ, μπορεί εγώ.

Δυο σκέψεις ακόμη.
1) Στις επιμορφώσεις μοριοδοτεί επιμόρφωση στο θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης, όχι στις πρόσθετες παιδαγωγικές γνώσεις που καλό είναι να έχει κανείς σαν εφόδιο όπως λες και συμφωνώ και εγώ. Όσσι έχουν σκοπό να το βάλουν, παρόλο που γράφει ότι δεν μοριοδοτούνται από ΑΣΠΑΙΤΕ, θα το βάλουν τραβόντας από τα μαλλιά κατ'εμε ότι το ΕΠΠΑΙΚ για σπουδαστή πτυχιούχο τεχνοεπαγγελματικής ειδικότητας μπορεί να θεωρηθεί ότι βοηθάει στην επαγγελματικη εκπαίδευση. Το ΕΠΠΑΙΚ όμως παίρνει και σπουδαστές που είναι πτυχιούχοι θεωρητικών μαθημάτων (κοινωνιολόγων π.χ.). Σε αυτή την περίπτωση που βοηθάει στην επαγγελματική εκπαίδευση. Κλασικά και λογικά είναι για όποιον θέλει να διοριστεί στα ΕΠΑΛ ή σε γυμνάσια-λύκεια. Με τα ΙΕΚ με λίγο τράβηγμα μαλλιών μπορεί να έχει σχέση.

2) Άλλο να δουλεύεις με ενήλικες όπως λες ότι επί το πλείστον γίνεται με νυχτερινά επαλ και άλλο να δουλεύεις σε δομή που ανήκει στην εκπαίδευση ενηλίκων - μη τυπική εκπαιδευση. Έχει διαφορά. Έκτός αν θέλουμε να το ισοπεδώσουμε τελείως (ισοπεδωμένο είναι άλλωστε). Σε αυτή την περίπτωση καλοδεχόμουνοι οι καθηγητές επαλ που θέλουν να συμπληρώσουν ωράριο. Μη μιλάμε λοιπόν και ας αρκέστουμε στα ψίχουλα που θα μας αφήσουν.

668

Είναι τεχνοεπαγγελματική η ειδικότητά μου (Πολιτικός Μηχανικός), όποτε καταλαβαίνω πως το σκέφτεσαι και ποια ομοιότητα μπορεί να έχει με τα ΙΕΚ.

 Επιμένω ότι πρέπει να το θεωρούμε εκπαίδευση ενηλίκων (ακόμα και αν οι ενήλικες δεν συμπεριφέρονται ως ενήλικες, εμείς πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε ως τέτοιους) και ελπίζω να μην μπω στη λογική (αφού με συμφέρει, θα το βάλω να μοριοδοτηθεί) ότι το ΕΠΠΑΙΚ πρέπει να μοριοδοτείται για ΙΕΚ, όταν φέτος θα το αποκτήσω. Τι να πω; Κοντόφθαλμα αυτή η λογική μπορεί κάποιους να συμφέρει (μπορεί και μένα του χρόνου) αλλά μακροπρόθεσμα (τι θέλουμε να είναι τα ΙΕΚ δηλαδή;) δεν μας συμφέρει.

Απόδειξη για να μην πάμε και πολύ μακριά. Αφού το ΕΠΠΑΙΚ μας αρέσει και το θέλουμε στην μοριοδότηση τότε να δεχτούμε με χαρά ως ικανότατους τους μόνιμους της δευτεροβάθμιας (αυτοί σίγουρα το έχουν εφαρμόσει στην πράξη το ΕΠΠΑΙΚ στα σχολεία ως παιδαγωγοί).

Έτσι δεν είναι; Συμφέρει αυτή η λογική τους εκπαιδευτές των ΙΕΚ ή τους καθηγητές των ΕΠΑΛ που θέλουν να είναι εκπαιδευτές των ΙΕΚ για να συμπληρώνουν ωράρια;

Και κάτι ακόμα, στα ΚΔΒΜ γιατί δεν μοριοδοτείται το ΕΠΠΑΙΚ; Και εκεί καμιά φορά διδάσκονται επαγγελματικής φύσεως θέματα; Εκεί δεν πάνε τους μόνιμους να συμπληρώσουν ωράριο. Εκεί θεωρείται καραμπινάτη εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτό θα ισχυροποιούσε και εμάς δηλαδή. Όσο θεωρούμε οι ίδιοι το ΕΠΠΑΙΚ σημαντικό, τόσο θα μπαίνουν οι καθηγητές των ΕΠΑΛ. Σε αυτό που λέω δεν βρίσκεις κάποια λογική;

669
pcs συμφωνώ μαζί σου

Ειλικρινά, τόσα χρόνια στα ΙΕΚ νόμιζα ότι μόνο εγώ τα υποστηρίζω αυτά.

Μακάρι να υπάρχουν πολύ που να θέλουν αυτό το διαχωρισμό.

670
newteacher1 έχεις δίκιο. Σε αδίκησα δυο φορές. Και που είπα ότι δεν απάντησες και για την μοριοδότηση του ΕΠΠΑΙΚ.
Ζητώ συγγνώμη για αυτό!


 Αν θέλεις την γνώμη μου κακώς μοριοδοτείται το ΕΠΠΑΙΚ γιατί είναι μεν επαγγελματική εκπαίδευση αλλά σε παιδιά. Και όπως γράφω παραπάνω θα έπρεπε να το θεωρούμε αποκλειστικά εκπαίδευση ενηλίκων, έστω και επαγγελματική.
 
Αφού όμως το ξεχωρίζουν τα κριτήρια (και έχεις δίκιο και εκεί), μπορεί κάποιος να το βάλει.

Το σχόλιο σου για την μοριοδότηση με βρίσκει σύμφωνο.

671
Για να παλεύαμε να αποσυρθεί θα έπρεπε να είχαμε συλλογικό όργανο. Έχουμε; Έχουμε δυο σωματεία που από ότι φάνηκε (βλ. τα site τους) πάλεψαν να μην εφαρμοστεί από φέτος η πιστοποίηση. Είναι αγώνας αυτός για τα συμφέροντά μας;
 
Ένας τέτοιος αγώνας συμφέρει τη διάθεση των μονίμων της δευτεροβάθμιας.
 
Βέβαια το σωματείο παλεύει ότι του πει ο κόσμος του. Στο φόρουμ βλέπω ότι πάρα πολύ δεν ήθελαν να μην εφαρμοστεί από φέτος η πιστοποίηση. Το ίδιο θα συμβαίνει στο IEK που ήμουν. Ορισμένες φορές θέλουν χάδια τα αυτιά του κόσμου, δεν φταίνε τα σωματεία.

Τα σωματεία να ζητήσουν την απόσυρσή του; Aφού όλο το προηγούμενο διάστημα ήθελαν να μπει η χρονιά και να μην μετράει η πιστοποίηση. Ποιος να ζητήσει τώρα την απόσυρση;

 Καταφέρανε να μας διασπάσουν γιατί πάντα αυτός ο κόσμος ήταν είτε κολλητοί των διευθυντών, είτε δημόσιοι υπάλληλοι, είτε άνεργοι που θα έκαναν τα πάντα για τον διευθυντή τους. Σπάνια μπαίνει άνθρωπος στα ΙΕΚ που θέλει να αγωνιστεί για τον κλάδο των εκπαιδευτών ενηλίκων. Μόνο ένας τέτοιος κλάδος θα ζητούσε την απόσυρσή του; Εδώ προηγουμένως στο φόρουμ ένας/μια έλεγε να μετρήσει το ΕΠΠΑΙΚ. Δεν μου απάντησε ποτέ τι δουλειά έχει το ΕΠΠΑΙΚ με την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι να μου απαντήσει; Εγώ από τη χρονιά που μπήκα στα ΙΕΚ, πήγα και γράφτηκα στην Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτων Ενηλίκων, παρακολούθησα σεμινάρια και κατάλαβα και δεν θα διεκδικούσα ποτέ να μετράει για τα ΙΕΚ το ΕΠΠΑΙΚ.

Επιμένω, όσο δεν τα βλέπουμε τα ΙΕΚ ως εκπαίδευση (επαγγελματική) ενηλίκων, τόσο θα μπαίνουν μόνιμοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αν τα βλέπαμε ως εκπαίδευση ενηλίκων, τότε τα ΙΕΚ θα λειτουργούσαν διαφορετικά.
Γιατί να έχουμε π.χ. διευθυντές και υποδιευθυντές καθηγητές της δευτεροβάθμιας και όχι όπως στους υπευθύνους εκπαίδευσης των ΚΔΒΜ ανθρώπους με μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων ή/και εκπαιδευτές ενηλίκων με μεγάλη διδακτική εμπειρία σε ενήλικες από το ίδιο το ΙΕΚ;

Αυτά ποιος θα τα διεκδικήσει; Τώρα κανείς...

672
Καινούριο στα κριτήρια μοριοδότησης είναι η δεύτερη ξένη γλώσσα και ότι η διαφορά μεταξύ καλής γνώσης και άριστης έπεσε στο 1 μόριο, ενώ πέρσι η διαφορά ήταν 2 μόρια. Όσοι θέλουν να αποκτήσουν ξανά 2 μόρια διαφορά πρέπει να έχουν άριστη γνώση δεύτερης γλώσσας. Ίσως σε ειδικότητες τουριστικών επαγγελμάτων να έχει κάποιο νόημα. Απορώ πως το σκέφτηκαν. Έχουν κέφια φαίνεται και κάθε φορά "βελτιώνουν" την μοριοδότηση.
Πληρώνονται καλά για αυτή την "ουσιαστική" τους προσφορά στην εκπαίδευση; Τι ρωτάω,ε;

Σελίδες: 1 ... 4647484950

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 672
Σύνολο: 687

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.