Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - SilverPhoenix

Σελίδες: 1 ... 45678 ... 24
71
Μπα, δεν είσαι η μόνη.  >:(
Μάλλον το κάνουν, για να μην πιάνουμε άλατα! :D

Και για να δουν ποτέ θα τους στείλουμε εκεί που τους πρέπει,επίσης!

Isla,πέρυσι με είχε πάρει μια τύπωσα που ήθελε επίσης να παίρνω το παιδί της και να του μαγειρεύω κιολας...αυτή την έστειλε όντως αγύριστο μια φίλη φιλόλογος που πήρε μετά από μένα!! :PΔεν πάνε καθόλου μα καθόλου καλα μερικοί γονείς,έχω ακουςει περίπτωση που πήραν τηλ. Μαθηματικό  για να του προτείνουν να φυλάει νήπιο!

72
Συζητάμε για την επίδραση της κρίσης στα ιδιαίτερα μαθήματα,αλλά παρατηρώ ότι οι γονείς κλαίγονται μόνο για τα ιδιαίτερα μαθήματα...Χαρακτηριστικό παράδειγμα: έχω πρώην μαθήτρια από Δ.Ι.ΕΚ.,Αισθητικο,η οποία με σύστησε σε πελάτισσα της για μάθημα στο γιο της-F.C.E. ενήλικας,το θέλει για τη δουλειά του.

Με πήραν τηλέφωνο,πήγα να συνεννοηθώ,ζήτησα 18€ την ώρα,και για τη βενζίνη μου,αφού είναι μια απόσταση από το σπίτι μου,Lower σε ενήλικα,ειδικά αν το έχει αφηςει καιρό είναι αρκετή δουλειά, και επειδή γνώριζα,από τη μαθήτρια,ότι οι άνθρωποι είναι αρκετά καλά οικονομικά.

Μου άρχισε η μάνα τις κλάψες,ότι δεν έχουν λεφτά,δε βγαίνουν,τη γνωστή καραμέλα.Στο μεταξύ, εγώ να ξερω ήδη ότι η τέως μαθήτρια πάει εκεί κάθε 2 βδομάδας και παίρνει 50€ για μαλλί/ νύχι για τη μάνα ασυζητητί.

Στο μάθημα του γιου,που,ξαναλέω, χρειάζεται άμεσα το χαρτί για τη δουλειά του,αλλιώς κινδυνεύει με απόλυση,παζάρι και κλαψούρισμα.

73
Με παίρνει τηλέφωνο χτες μητέρα για ιδιαίτερο:Απαιτεί με υφάκι χιλίων καρδιναλίων να πηγαίνω κάθε μέρα να παίρνω το παιδί της από το σχολείο στις 2, να κάνουμε Αγγλικα 2φορες τη βδομάδα και τις υπόλοιπες μέρες να το διαβάζω για το σχολείο και να το φυλάω μέχρι να έρθει από τη δουλειά -να σημειώσω εδώ ότι η κάρτα μου αναφέρει μόνο αγγλική φιλολογία, που είναι το αντικείμενο μου-κι όλα αυτά με το...μυθικό ποσό των 140€ το μήνα-ούτε καν 150! :P

ΔΕΝ με ρωτάει αν θέλω να το κανω,στην ουσία μου λέει ότι ΘΑ το κανω,η συμπεριφορά της είναι κάτι παραπάνω από αγενής.

Το ότι συγκρατήθηκα και δεν την έστειλα στον αγύριστο το θεωρώ επίτευγμα της ημέρας,πραγματικά. ;D

Της απάντησα,επίσης με ανάλογο υφάκι αλλά πολύ πιο ευγενικά, ότι αν ψάχνει μπειμπι σίτερ,έχει πάρει λάθος νούμερο κι εγώ διατίθεμαι μόνο για μαθήματα αγγλικων,σε αρκετά ψηλότερο αντίτιμο.Ειχε το θράσος να θυμώσει κιόλας και να με...απειλήσει ότι θα 'βρει αλλη' κι εγώ είμαι 'πολύ αγενης',όταν εκείνη μου μιλούσε τόση ώρα με απαράδεκτο τροπο.

Κάθε χρόνο τουλάχιστον μια κουλη περίπτωση με παίρνει τηλέφωνο,παρατηρώ...


74
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2016, 09:28:27 μμ »
marahes, δυστυχώς για εμάς, δεν υπάρχει κάποιος με διασυνδέσεις να μπει μπροστά και να προσπαθήσουμε να απαιτήσουμε πράγματα. οι συνάδελφοί μας των εικαστικών, από ότι μου είπε μια φίλη, έχουν μια πολύ δυναμική εκπαιδευτικό που νομίζω βγήκε και σην τηλεόραση κάποια στιγμή. πήγα τη δευτέρα στην ημερίδα για τις ξένες γλώσσες στο υπουργείο παιδείας και την ημερίδα άνοιξε ο ίδιος ο υπουργός λέγοντας ότι θα σταθεί δίπλα μας. κάποια κυρία του φώναξε πως; μειώνοντας τις ώρες μας; και φυσικά απέφυγε να απαντήσει. προσωπικά, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος και για α επόμενα χρόνια. αυτά.

κενά αθμια ευβοίας  26 κ κυκλάδων 22 (μου τα είπε ο κύριος με ον οποίο μίλησα το πρωί)

Φυσικά και δεν απάντησε, τη δίκη μας ειδικότητα ειδικά την έχουν θάψει τόσα χρόνια,με τυχάρπαστα φροντιστήρια και χορήγηση επαρκειων σε όλους που δηλώνουν 'καθηγητες' ενώ ούτε κατα διάνοια δεν είναι, ενώ εμείς μένουμε ανεργοι. με ελάχιστες προσλήψεις στα δημόσια σχολεία,με πιστώσεις μεροληπτικές υπέρ συγκεκριμένων ειδικοτήτων κάθε χρόνο.Με διαρκή αβεβαιότητα και άγχος και με κανένα μέλλον στον ορίζοντα.

Και φταίμε εμείς.Γιατι δεν εκπροσωπούμε οι ίδιοι τους εαυτούς μας,την επιστήμη μας, σαν ομάδα; Ο καθένας μόνος του άκρη δε βγάζει κι η κατάσταση χειροτερεύει σταθερά.

75
Συνάδελφε,γιατί δεν παραδέχεσαι πως το περίφημο σύστημα της επαγγελματικής μοριοδότησης είναι μια μούφα!Καλά δεν συζητάω το που βρήκαν κάποιοι την προυπηρεσία.Όμως κάνατε αγώνα για να υπερμοριοδοτηθεί αυτή η προβληματική προυπηρεσία έναντι της βαθμολογίας του ΑΣΕΠ.Χτυπιόσασταν πως θα έρθουν οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και θα απαξιώσουν τον κόπο σας.Τώρα που σας πήραν την θέση οι πολύτεκνοι και οι πρώην ιδιωτικοί,γιατί δεν πάτε στο Υπουργείο να κάνετε την φασαρία που κάνατε τον Μάρτιο;Θα σου πω εγώ:γιατί πιάσατε όλους τους συνδικαλιστές και τους κυβερνητικούς βουλευτές,για να μην μπει πλαφόν στην ΄προυπηρεσία.Ε,το χατήρι σας το έκαναν και τώρα τι θα πάτε να τους πείτε;Η κατάσταση σας περιγράφεται με αυτό που λένε στο χωριό μου:και βρεγμένοι και δαρμένοι!

Φιλτατε συνάδελφε,θα το εκτιμούσα αν δεν με έβαζες,εμένα προσωπικά,στο ίδιο τσουβάλι με τους 'βολεψακηδες',τα κολλητάρια βουλευτών και τους συνδικαλιστές που κοιτούν την πάρτη τους.Αν ανήκα σε αυτες τις κατηγορίες,θα ήμουν άνετη σε μια ωραία θεσούλα σε κανένα υπουργείο και δεν θα έτρεχα σε όλη την Ελλάδα αναπληρωτρια,να μην ξέρω που θα βρεθώ και τι θα τραβηξω κάθε χρόνο-κι αν θα με καλέσουν γενικότερα. :-\

Το σύστημα μοριοδότησης,θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου,έχει αποτύχει πλήρως κι απέτυχε από τη στιγμή που μπήκαν ένα σωρό 'ειδικά κριτηρια' κι εξαιρέσεις στον ΑΣΕΠ,κοινωνικά κριτήρια κλπ.διαταξεις οι οποίες παρέκαμπταν το-θεωρητικά-αμερόληπτο βαθμολογικό σύστημα του διαγωνισμού,υπέρ συγκεκριμένων ομάδων,στο όνομα της κοινωνικά άδικης 'κοινωνικής πολιτικης'.

Εγώ δεν έκανα ποτέ αγώνα να υπερμοριοδοτηθει καμία από τις 'ελιτ' ομάδες που αυτή τη στιγμή έχουν κάνει όλους τους υπόλοιπους από μας εκπαιδευτικούς β' κατηγορίας,και κάθε χρόνο τακτοποιούνται πρώτοι και καλύτεροι,ακοπιαστα κι αβασάνιστα,με εκάστοτε  μηδενικές προϋπηρεσίες ,ενώ συνάδελφοι με μεταπτυχιακά,τρανταχτή προϋπηρεσία κι αποδεδειγμένες ικανότητες στο λειτούργημα τους μένουν εκτός.Αντιθετα,είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ υπέρ ενός πραγματικά αξιοκρατικού συστήματος-βλ.ΑΣΕΠ όπως θα έπρεπε να ήταν,με αντικειμενικές και αδιάβλητες,βασισμένες αποκλειστικά σε τυπικά προσόντα/σπουδές διαδικασίες αξιολόγησης  και με μοναδικά μπόνους την αποδεδειγμένη προϋπηρεσία και γιατί όχι,έλεγχο και αυτής!

Το πρόβλημα βέβαια είναι,ότι αφού αυτά τα κοινωνικά κριτήρια κλπ.εξαιρεσεις εξυπηρετούν κάποιους...Αντί να έχουμε αλληλεγγύη μεταξύ μας,αφού όλοι είμαστε κατ' ουσιαν όμηροι του ίδιου συστήματος, οι περισσότεροι κοιτάζουν απλά να εκμεταλλευτούν αυτό που τους συμφέρει και σκασίλα τους για τους υπόλοιπους.Αν δεν δράσουμε μαζικά,αν δεν απαιτήσουμε όλοι τελικά δίκαιο σύστημα για όλους μας,δεν θα γίνει τίποτα.

Δυστυχώς...












76
Μία θέση εργασίας θα πρέπει να δίνεται αυστηρά και μόνο με επαγγελματικά κριτήρια. Πολύ απλά, ποιός μπορεί να κάνει τη δουλειά καλύτερα. Η κοινωνική πολιτική οφείλεται να ασκείται μέσω επιδομάτων και ενισχύσεων, όχι διορισμών. Διαφορετικά φτάνουμε σε διάκριση προς την αντίθετη κατεύθυνση,  σε έναν αντίστροφο ρατσισμό, αφόσον όποιος δεν έχει κάποια αναπηρία δεν έχει πλέον τις ίδιες εργασιακές ευκαιρίες με άλλους συναδέλφους του.

Αυτό ακριβώς! Έχουμε φτάσει στο σημείο τα τυπικά επαγγελματικά προσόντα,που είναι και η μόνη δίκαιη κι αξιοκρατική μέθοδος διορισμού/ευρέσεως εργασίας,να απαξιώνονται υπέρ των ειδικών κατηγοριών/κοινωνικών κριτηριων(τα οποία είναι υποκειμενικά,περιορισμένα κι άδικα από τη βάση τους),άρα σαφώς και μιλάμε για αντίστροφο κοινωνικό ρατσισμό,υπέρ συγκεκριμένων ομάδων και κατα όλων όσων δεν υπάγονται σε αυτές.


77
Για τα άτομα ειδικών κατηγοριών όλοι μας από λεπτότητα τα κρατάμε μέσα μας, ουσιαστικά κανείς δε διαμαρτύρεται δημόσια. Εσύ θεωρείς σωστό να τους βοηθά στερώντας ουσιαστικά τη δουλειά από μένα και άλλους συναδέλφους; Κοινωνική πολιτική χωρίς κόστος για το κράτος αλλά ανυπολόγιστο κόστος για τους υπόλοιπους συναδέλφους. Όταν δε θα δουλέψω φέτος θα σκέφτομαι ότι το κράτος βοήθησε κάποιον που είχε ανάγκη, θα κοιμάμαι ήσυχος και νηστικός, οι υπόλοιποι θέλουμε να δουλεύουμε από χόμπι.

Για τους συναδέλφους από ιδιωτικό γιατί ο συντελεστής να μην είναι 0,25 ή 0,72 ή 1,25 ή 0 όπως θέλω εγώ. Οι υπολογισμοί σου προφανώς σου λένε ότι και με 0,5 βολεύεσαι, οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν.

Φυσικά και θα τρώγονται όλοι μεταξύ τους και μέσα σε αυτούς οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, οι άλλοι γιατί να φαγωθούν, μέχρι τώρα μια χαρά τη βολεύουν, στο μέλλον όμως μπορεί να αλλάξουν τα πράγματα, ποιος ξέρει.

+++++++++++++++++++++++++++Πεστα!!++++++++++++++++++++++++++

Είχα 3,5 χρόνια να δουλέψω,φέτος με κάλεσαν αναπληρώτρια και ενώ πήρα μόρια,λογικά,βρίσκομαι κάπου 35 θέσεις κάτω σε σχέση με πέρυσι που ΔΕΝ δούλεψα; Και βλέπω συναδελφους να βρίσκονται 200 θέσεις ψηλότερα από πέρυσι,με αδύνατους αριθμούς μορίων-πως ανεβαίνεις 17,000 μόρια σε μια σχολική χρονια;

78
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Γ Ανάθεση
« στις: Αύγουστος 06, 2016, 04:47:24 μμ »
στα φροντιστηρια που δουλεύουν συναδελφοι με Proficiency Cambridge είναι κατώτερης ποιότητας δηλαδή;

Συγγνώμη, αλλά δεν είναι συνάδελφοι με Proficiency. Άλλο καθηγητής με ανάλογες σπουδές και πτυχίο Παν/μίου κι άλλο ο καθένας που πήρε μια γλωσσική επάρκεια...μπορεί να δηλώνει καθηγητής, αλλά δεν είναι.

Αυτή η ιστορία με τη Γ' ανάθεση...δε θα βγει σε κάλο. Αλίμονο ο καθένας από εμάς να κάνει επιπλέον οποίες ώρες και σε όποια μαθήματα περισσεύουν, για να γλυτώσει το (αν)ικανότατο υπουργείο μερικούς αναπληρωτές...Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας...Άλλά φυσικά, μόνο τα νούμερα του προυπολογισμου έχουν σημασία, τίποτα άλλο.

79
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« στις: Ιούλιος 24, 2016, 01:43:29 πμ »
Γιατί αυτή η επίθεση κάθε φορά απέναντι στους πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας? Πραγματικά με λυπεί το γεγονός αυτό. Καμία σχολή δεν εξασφαλίζει τις μετέπειτα επαγγελματικές ικανότητες του καθενός κι αυτό ισχύει για όλους και για γιατρούς, δικηγόρους, φιλολόγους κ.ο.κ. αν όμως θεωρούμε πως αυτό από μόνο του σημαίνει πως το πτυχίο και οι πανεπιστημιακές σπουδές δε σου δίνουν τίποτα, τότε ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει κι έτσι θα γίνω κι εγώ γιατρός μιας και διαβάζω ανατομία, ιατρικά περιοδικά, πάω σε σεμινάρια θεμάτων υγείας και πάει λέγοντας κι ας κριθώ στην πράξη αν είμαι καλή ή όχι μπορεί να έχω και περισσότερο μεράκι από ένα απόφοιτο ιατρικής. Λυπάμαι που ζω στην Ελλάδα που εξισώνει τα πιστοποιητικά με τα πτυχία, που ο καθένας χώνεται στα χωράφια του καθενός και έχει γνώμη για τα πάντα. Από αύριο θα διδάσκω ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, έτσι γιατί γράφω ποιήματα κι έχω κερδίσει και σε διαγωνισμούς γραπτού λόγου κι άρα είμαι καλύτερη από ένα φιλόλογο...έλεος πια. Τελικά, τι την ήθελα την αγγλική, Cambridge Proficiency με grade A έχω, ας σπούδαζα κάτι άλλο για να μη απολογούμουν σε κανέναν όσον αφορά στα αυτονόητα! Σε κάθε κλάδο υπάρχουν καλοί και κακοί, εργατικοί και τεμπέληδες. Αν όλοι έβρισκαν μία δουλειά στο αντικείμενο τους, δε θα χώνονταν σε δουλειές άλλων κι αυτή η συζήτηση δε θα γινόταν. Τέλος, το φταίξιμο είναι του υπουργείου που δεν κατήργησε την επάρκεια όταν δημιουργήθηκαν ξενόγλωσσα τμήματα ΑΕΙ...

Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!! Στην Ελλαδα, προφανως και δυστυχως, οτι δηλωσει ο καθενας ειναι και, μιλωντας κι εγω ως Αγγλικος, αριστουχος Παν/μιου, ανεργη εκτος κι αν το υπουργειο φιλοτιμηθει να με παρει για λιγους μηνες δουλειας, οπως τοσοι πολλοι απο μας, το εχω νιωσει στο πετσι μου.

Δεν ειναι το ιδιο το Lower/Proficiency με ενα πτυχιο πανεπιστημιου, επ' ουδενι, κι ο κατοχος αυτων δεν εχει καμια δουλεια να δηλωνει 'καθηγητης', απλα δεν ειναι!!Ουτε τις γνωσεις εχει, ουτε την καταρτιση και η οποια μεταδοτικοτητα, οταν υπαρχει αγνοια του αντικειμενου περα απο την πιστοποιηση της γλωσσας, εν προκειμενω, ειναι πρακτικα ασημαντη.

Δεν εμπιστευεσαι εναν μη γιατρο, που ωστοσο εχει μερακι/αγαπη προς το επαγγελμα και βασικες γνωσεις να σε κουραρει, ετσι δεν ειναι; Γιατι να εμπιστευσαι εναν μη καθηγητη,χωρις σπουδες, με βασικες γνωσεις να σε διδαξει;




80
Όλοι έχουμε ανάγκη να δουλέψουμε...Από εκεί και πέρα, τα πάλαι ποτέ 'κοινωνικά κριτήρια' για μένα είναι υποκειμενικά και άδικα σε πάρα πολλά επίπεδα. Κατ' αρχήν, ο όρος 'κοινωνικά κριτήρια' δεν περιλαμβάνει πάρα μόνο ελάχιστες κατηγορίες, άρα αυτόματα αδικούνται όλοι όσοι δεν υπάγονται σε αυτές.

ΟΚ, να τοποθετηθεί πρώτος/η ο/η συνάδελφος με 4 παιδιά, αλλά τι γίνεται με τον/την άλλη συνάδελφο που έχει άτομο με ειδικές ανάγκες/χρόνια ασθενή στο σπίτι-αδελφό/η, γονέα, κλπ; Θα βρεθεί αυτόματα να τοποθετείται τελευταίος/α,κατά κανόνα στα πιο απομακρυσμενα, άρα δυσμενέστερα κενά, αφού τα πιο βολικά θα έχουν πάει στον ευνοούμενο από  τα κοινωνικά κριτήρια υποψήφιο.

Και φυσικά, τα τυπικά προσόντα απαξιώνονται πλήρως, αφού, βάσει νόμου, προηγούνται τα κοινωνικά κριτήρια,αφήνοντας πίσω συναδέλφους με υψηλά μόρια, άλλα χωρίς οικογένεια, οι οποίοι μάλιστα τοποθετουνται κατά κανόνα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ.

Food for thought...

81
Ειχα πετυχει αγγελια σε γνωστο site αγγελιων πριν λιγο καιρο που πηγαινε καπως ετσι¨

"Ζητειται καθηγητρια Αγγλικων, αποφοιτος Παν/μιου, εμφανισιμη, εως 24 ετων για ιδιαιτερα μαθηματα"

Πιο red flag δεν παιζει!! :P

Κι αυτο με τα φροντιστηρια που ζητουν φωτογραφια με το βιογραφικο; Ποτε δεν το καταλαβα και παντα το θεωρω πολυ υποπτο, ακριβως γιατι ειναι τοσο μα τοσο ασχετο/ακυρο σαν απαιτηση. Αν θες καθηγητη με εμπειρια, ζητας μαζι με βιογραφικο,λ.χ. συστατικες επιστολες/συστασεις. Φωτο γιατι;



82
Και τώρα θα σας πω το χειρότερο. Ένα αξιόλογο και μεγάλο φροντιστήριο ζητούσε καθηγήτρια στην έκθεση. Το καημένο πήγα χαρούμενο. Με φώναξαν για συνέντευξη. Ο ίδιος ο φιλόλογος που είχε μέρος του φροντιστηρίου με υποδέχτηκε.Ήμουν 23 χρονων. Μου πρότεινε θέση και ερωτική σχέση. Τον έβρισα και έφυγα τρέχοντας και κλαίγοντας. Με κοιτούσε με απορία και μου είπε ότι ήταν αδιανόητο να αρνούμαι..... >:( Δεν γύρισα να κοιτάξω πίσω μου.Έπρεπε να τον καταγγείλω αλλά είχα τρομάξει και τα χασα.Μετά από καιρό συνάντησα μια κοπέλα που περίμενε μαζί μου. Με ρώτησε αν με πήρε διότι αυτήν την απέρριψε από την αρχή. Αν και είχε πείρα και όρεξη αλλά ήταν παντρεμένη.....καταλάβατε;

Φιλη και συναδελφο την ειχαν καλεσει απο μεγαλο φροντιστηριο για αγγελια-ζητουσαν και φωτο στο βιογραφικο, που εγω, θα πω, το θεωρω τεραστιο red flag και πολυ υποπτο.

Η κοπελα πηγε-Μαθηματικος, ειδικοτητα-κι ο τυπακος που πηρε συντεντευξη της ειπε ουτε λιγο ουτε πολυ οτι αν θελει τη δουλεια, ε, θα κανει μερικες παραχωρησεις ερωτικου τυπου για να την προτιμησει.

Με το ζορι κρατηθηκε να μην του σπασει το κεφαλι. Αλλα κατευθειαν πηγε και τον κατηγγειλε.Αυτοι, κατι τετοιο θελουν, αλλιως πονταρουν στην αναγκη και την απειρια των θυματων τους! :(

83
Πριν λίγους μηνες, πριν τα Χριστουγεννα, με παιρνει τηλεφωνο μια κυρια. Ειχε βρει την καρτα μου σε βιβλιοπωλειο της περιοχης μου και ηθελε, λεει, ιδιαιτερα Αγγλικα για το παιδακι της.

Μεχρι εδω, καλα.

Συνεχιζει και μου λεει οτι με θελει καθε μερα, να πηγαινω να παιρνω το παιδι της απο το σχολειο και να το διαβαζω, 2-6 και, αν χρειαστει, 'να του μαγειρευω και κατι.'

Πηρα αναποδες, κυριως απο τον τονο της-σα να ημουν υποχρεωμενη de facto να κανω οτι ελεγε κι ηθελε.

Εδινε, δε, 150ευρω το μηνα, μου ειπε ορθα κοφτα.

Της απαντησα οτι εγω ειμαι καθηγητρια, οχι παραδουλευτρα κι η δουλεια μου ειναι να παω σπιτι της, καποιες ωρες τη βδομαδα, να κανω μαθημα, να μου βγαλει κι ενα νερακι αν θελει, και να φυγω.

Παντα με υφακι χιλιων καρδιναλιων, με πληροφορησε οτι εχει κι αλλους καθηγητες να παρει τηλεφωνο-λιγο σαν να με απειλουσε 'αφου δε θες εσυ, κακο δικο σου.'

Απαντησα οτι καλα θα κανει να μην παρει αλλους καθηγητες γιατι καποιος θα τη στειλει στον αγυριστο.

3 μερες μετα εμαθα, απο το βιβλιοπωλειο οπου η εν λογω κυρια ειχε βρει την καρτα μου, οτι πηρε τηλεφωνο μια γνωστη μου φιλολογο κι εναν επισης γνωστο και γειτονα μαθηματικο...ο οποιος την εστειλε ακριβως στον αγυριστο! :P


Εμεις οι ιδιοι, πιστευω δυστυχως, ευτελιζουμε το επαγγελμα και τις σπουδες μας. Οταν, πχ, στα Αγγλικα, ο καθε 'native speaker' χωρις πτυχιο η το ατομο με Proficiency επιτρεπεται να δηλωνει καθηγητης και να χρεωνει μαθημα 2 και 3 ευρω την ωρα...ΟΛΟΙ εχουμε αναγκη να δουλεψουμε, εννοειται, αλλιως σιγα μην ασχολουμαστε να μας σπανε τα νευρα και να τρεχουμε διαρκως! Αλλα ομως, να διατηρουμε καποια αξιοπρεπεια, μια λογικη!

Οπως εγραψε και καποιος παραπανω, γιατι στους καθηγητες να εχουν το θαρρος-και θρασος-να κανουν παζαρια και να το απαιτουν κιολας; Γιατι καποιοι εξ' ημων τους εχουν δωσει το δικαιωμα.



84
Αναπληρωτές / Απ: Βελτίωση θέσης Αναπληρωτή
« στις: Μάρτιος 14, 2016, 12:30:29 πμ »
Στη θέση σου θα ξεκινούσα νωρίτερα για μη δινω " δικαιώματα" στις κλίκες. Φέτος στο σχολείο μου γίνεται της κλίκας! Υποστηρίζονται μεταξύ τους και άδικο να έχουν. Έτσι είναι παντού. Δυστυχως. Έχω άπειρα παραδείγματα να σου παραθέσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτες οι κλικες ειναι ο λογος που σαν κλαδο, ολους τους εκπαιδευτικους, μας εχει παρει και σηκωσει τοσα χρονια...Κι εγω εχω δει πολλα, αλλα μαλλον εχει μειωθει η ανοχη μου πλεον! Ειμαστε υποχρεωμενοι να ανεχομαστε τετοια κακοποιηση/παρενοχληση για να μη χαλαστουν οι μονιμοι; Αμφιβαλλω σοβαρα!

Κι εγω θελω να ειμαι εκει νωριτερα, ειναι μεγαλο ταξιδι καθε μερα και θελω να εχω 10 λεπτα να παρω μια ανασα φτανοντας, αλλα δυστυχως δεν ειναι παντα δυνατον, λογω διαδρομης. Ειναι ενα σημειο που αν κολλησει-και παντα κολλαει-τελειωσε. Το να ξεκινησω νωριτερα απλα σημαινει οτι θα ειμαι περισσοτερη ωρα κολλημενη εκει!

Σελίδες: 1 ... 45678 ... 24

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161413
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 569
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.