Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Διηνέκης

Σελίδες: 1 ... 456
71
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Απρίλιος 22, 2014, 12:54:06 πμ »
Εγώ, ο αφελής, θα κάνω μια αφελή ερώτηση. Πώς είναι δυνατό να μετατάσσονται συνάδελφοι που δεν πλεονάζουν; Αυτή δεν ήταν η φιλοσοφία των υποχρεωτικών μετατάξεων; Πώς είναι δυνατόν, δηλαδή, να μετατάσσεται κάποιος από τη β'θμια στην α'θμια, αφήνοντας την οργανική του κενή; Θα μου πείτε τι ρωτάω τώρα. Αν όμως το υπουργείο στείλει κάποιον με υποχρεωτική μετάθεση στο νησί για να καλύψει ένα κενό, το οποίο το ίδιο, κατά  παράβαση, δημιούργησε -ούτως ώστε να εξυπηρετηθούν κάποιοι και να πάνε στα σπίτια τους, με όχημα τις 'υποχρεωτικές' μετατάξεις- δε θα έχει ο συνάδελφος, που μένει με το μουτζούρη στο χέρι, κάθε δικαίωμα να κάνει ένσταση, να κάνει μήνυση, να 'κυνηγήσει' τέλος πάντων, το υπουργείο με κάθε τρόπο, ακόμα και να βάλει φωτιά στο αυτοκίνητο του υπουργού, που λέει ο λόγος; Καλά, είμαστε σοβαροί; Φεύγει ο 'ξυπνητζής', για να φάει τη φόλα το κορόιδο;   

72
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Απρίλιος 21, 2014, 11:47:03 πμ »
Η φόρμα της αίτησης για οριστική τοποθέτηση ή βελτίωση είναι ακριβώς η φόρμα της αίτησης μετάθεσης, απλά πρέπει να γράψεις πάνω-πάνω στην πρώτη σελίδα -με κόκκινο μελάνι αν την παραδίδεις ιδιοχείρως, αν όχι η διεύθυνσή σου θα σε ενημερώσει τι πρέπει να κάνεις- τη φράση: "αιτούμαι οριστικής τοποθέτησης ή βελτίωσης".

73
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« στις: Απρίλιος 20, 2014, 07:39:12 μμ »
Προφανώς ο αφορισμός σου περί 'μπάσταρδων του Μπογδάνου' στόχευε στη δική μου τοποθέτηση. Εγώ έγραψα για 'επίδοξους Μπογδάνους', άρα το γεγονός ότι διαστρεβλώνεις τα λόγια κάποιου, για να υποστηρίξεις τους ισχυρισμούς σου -κλασσικό χαρακτηριστικό εκκολαπτόμενου δημαγωγού- καθιστά εξόχως δύσκολο ipso facto να σε πάρει κανείς στα σοβαρά. Επίτρεψέ μου να σου αναφέρω και ορισμένους ακόμη λόγους για τους οποίους δε μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά:

- ο επαναλαμβανόμενος χαρακτηρισμός 'λουλού', ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά, είναι αναμενόμενος σε 'ελαφρά' συζήτηση ανάμεσα σε κολλητάρια από το στρατό, όταν εμφανίζεται σε ένα κείμενο όμως, αυτομάτως του στερεί την όποια πιθανότητα να χαρακτηριστεί ως σοβαρό.

- ο ισχυρισμός ότι η φοίτησή σου σε γερμανικό σχολείο για ένα χρόνο -αλήθεια πότε; στο νηπιαγωγείο;- σου άνοιξε τα μάτια και σε βοήθησε να θέσεις το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων όσον αφορά τη μεγάλη παθογένεια της ελληνικής εκπαίδευσης -η οποία φυσικά είναι οι εκπαιδευτικοί- είναι το λιγότερο φαιδρός και δε νομίζω ότι χρειάζεται να το εξηγήσω.

Επειδή όμως δε θέλω να κουράζω, ο βασικότερος λόγος για τον οποίον δε μπορώ να πάρω στα σοβαρά το κείμενό σου, είναι επειδή με έκανε και βαρέθηκα! Δε μου πρόσφερε τίποτα. Δεν είχε ίχνος πρωτοτυπίας. Ήταν ακόμα μια 'θεωρητικούρα' ενός τύπου που κάθεται στις παρυφές ενός φαινομένου, μιας κατάστασης, ενός συμβάντος, μ' ένα τεφτεράκι και καταγράφει, για να μπορεί μετά να παίξει το ρόλο του κήνσορα. Από κήνσορες στην Ελλάδα, μπουχτίσαμε. Η παρατήρηση και η καταγραφή είναι πολύ σημαντικές διαδικασίες -άλλωστε είναι αναπόσπαστα συστατικά της ποιοτικής έρευνας- αλλά πρέπει να συνοδεύονται και από ανάλυση δεδομένων, παρουσίαση κυριοτέρων ευρημάτων και προτάσεις σχετικά με ενδεχόμενους τρόπους αντιμετώπισης ή εξάλειψης ενός προβλήματος. Το να κάθεσαι απλά και να βάζεις ένα καρφί στο φέρετρο της δημόσιας παιδείας, όπως χιλιάδες άλλοι, διανοουμενίζοντας επιφανειακά και εκ του ασφαλούς, μου θυμίζει ένα απόφθεγμα, που υπήρχε στο βιβλίο Λατινικών που κάναμε στο Λύκειο, νομίζω του Κικέρωνα, αν δε με απατά η μνήμη μου, ο οποίος είχε πει σε κάποιον, σε ελεύθερη απόδοση:

"Και συ φωνάζεις μες στο πλήθος, και λες πως είσαι ρήτορας."


74
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« στις: Απρίλιος 20, 2014, 12:24:36 πμ »
'Βούδα φύλαγέ μας απ' του μουσώνα την οργή,
Και απ' τους επίδοξους Μπογδάνους'.

Παλιά, σοφή Κινέζικη παροιμία.

Χρόνια πολλά σε όλους και καλή φώτιση (σε μερικούς περισσότερη από άλλους).

75
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« στις: Απρίλιος 19, 2014, 06:51:15 μμ »
Είναι δύσκολο να εκτιμήσεις κάποιον, που δεν εκτιμά τον εαυτό του. Δίκιο έχει το παλικάρι. Πήγαινε στο σχολείο και ασχολιόταν με τις γκόμενες, το Φοίβο, τη Βανδή, τις καγκουριές και τη φραπεδιά στην καφετέρια. Και οι κακοί καθηγητές μοίραζαν βαθμούς σαν στραγάλια και περνούσε το παιδί τις τάξεις. Όχι μόνο το συγκεκριμένο παιδί, αλλά πάρα πολλά παιδιά, ακριβώς σαν και αυτό. Η μοναδική εμπλοκή τους με τη μαθησιακή διαδικασία ήταν η καταστροφή της ή η διακωμώδησή της. Παρ' όλα αυτά, οι κακοί καθηγητές, οι γραφικοί, οι αναίσθητοι, οι ιδιαιτεράδες, οι μεθύστακες, τα ρομπότ (πόσα κλισέ ακόμα, Θεούλη μου), βάζανε στο παιδί και στα κολλητάρια του βαθμούς αβέρτα και όλα μέλι γάλα. Στο Γυμνάσιο το παιδί δε μπορούσε να γράψει σωστά μια ρημάδα πρόταση. Έφτανε γ' τάξη με σπρωξιές, με κλάματα και παρακάλια από τους γονείς 'βάλε του δάσκαλε ένα βαθμό να τελειώσει το σχολείο, να πάει να μάθει μια τέχνη', και όταν έπαιρνε το βαθμό, αντί για να πάει να μάθει τέχνη, τσουπ... να 'τος του χρόνου και στο λύκειο. Και ξανά μανά το ίδιο βιολί.

Ηθικό δίδαγμα: αν αντιμετωπίζαμε, εμείς οι ίδιοι, το επάγγελμά μας με την αρμόζουσα σοβαρότητα, αν ήμαστε ακριβοδίκαιοι στις κρίσεις και στις αξιολογήσεις μας, αν αρνιόμαστε να κάνουμε 'εκπτώσεις' στις αρχές μας, ενδεχομένως παρασυρμένοι από την ανάγκη μας για τη διατήρηση της βολής μας, και αν δεν ήμαστε θιασώτες του δόγματος 'ωχ, αδερφέ, εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα', σίγουρα θα μας σέβονταν περισσότερο.

Είναι αλήθεια ότι τη μόρφωσή μας, την οποία συχνά επικαλούμαστε για να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ της αναγκαιότητάς μας, πρώτοι από όλους εμείς δεν την εκτιμούμε.

77
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Μείωση αργιών
« στις: Απρίλιος 05, 2014, 01:38:32 μμ »
Είναι να τρομάζει κανείς με το πόσο καλά πληροφορημένοι είναι οι δηλητηριογράφοι, ρε παιδί μου. Πω-πω! Αφού ξέρουν ότι υπάρχουν ακόμα σχολεία στην Ελλάδα, πάλι καλά.

78
Όταν ενέσκηψε η κρίση στην Ελλάδα, πέντε χρόνια, πριν, όλοι θυμόμαστε το μπαράζ αρνητικών δημοσιευμάτων των γερμανικών ΜΜΕ για την Ελλάδα και τους Έλληνες, καθώς και τα αλλεπάλληλα, επιτιμητικά σχόλια του 'τσάρου' της Γερμανικής οικονομίας Σόιμπλε εις βάρος της οικονομικής διαχείρισης των κυβερνήσεών μας κατά τα χρόνια της ευμάρειας. Τότε, εν μέσω της τεράστιας κόντρας μεταξύ των δύο λαών, το BBC είχε κάνει ένα αφιέρωμα σε Γερμανούς που ζουν στην Ελλάδα μόνιμα και Έλληνες που ζουν μόνιμα στη Γερμανία. Ανάμεσα σε όσους μίλησαν, ήταν κι ένας Γερμανός ηλεκτρολόγος, ο οποίος είχε έρθει στην Πελοπόννησο για διακοπές τη δεκαετία του '70 και μαγεύτηκε τόσο πολύ από τον τόπο και τους ανθρώπους, που δεν έφυγε ποτέ. Τον ρώτησαν, λοιπόν, ποιες ήταν οι διαφορές ανάμεσα σε Έλληνες και Γερμανούς. Εκείνος είπε ότι υπάρχουν πολλές διαφορές, αλλά θα στεκόταν μόνο σε μία, την οποία είχε εντοπίσει από το πρώτο διάστημα της παραμονής του στη χώρα μας. Είπε ότι όταν έβγαινε για φαγητό παρέα με τους Έλληνες φίλους του, τον είχε εντυπωσιάσει πώς οι όλοι μάλωναν για το ποιος θα πάρει το λογαριασμό για να τον πληρώσει. Στη Γερμανία, είπε, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Οι άνθρωποι μαλώνουν για το ποιος ΔΕ θα πληρώσει το λογαριασμό. 

79
Υπομονή. Τι είναι μερικοί μήνες ή μερικά χρόνια μπροστά στο διηνεκές; Κάτι ξέρω εγώ.

Σελίδες: 1 ... 456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 773
Σύνολο: 795

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.