71
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό
« στις: Ιούνιος 12, 2009, 10:24:57 πμ »
Φίλη ΧΡΥΣΩ, το μοίρασμα των τάξεων τον Ιούνιο δεν είναι φετινό φρούτο. Γίνεται εδώ και χρόνια.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 71
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό« στις: Ιούνιος 12, 2009, 10:24:57 πμ »
Φίλη ΧΡΥΣΩ, το μοίρασμα των τάξεων τον Ιούνιο δεν είναι φετινό φρούτο. Γίνεται εδώ και χρόνια.
72
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009« στις: Ιούνιος 10, 2009, 05:51:16 μμ »
Παιδιά, πριν κανονίσετε ταξίδι, επικοινωνήστε με το Δ/ντή του Σχολείου που θα πάτε. Μπορεί να δεχτεί ανάληψη υπηρεσίας με fax ή mail.
73
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009« στις: Ιούνιος 09, 2009, 06:43:32 μμ »
Ζήτησε από το Διευθυντή σου άδεια για να κάνεις ανάληψη υπηρεσίας στον τόπο μετάθεσής σου την τελευταία εργάσιμη μέρα.
74
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό« στις: Ιούνιος 08, 2009, 07:36:31 μμ »
ΧΡΥΣΩ και η κλήρωση είναι μια πρόταση. Πρότεινέ τη στο Σύλλογό σου, πρότεινέ τη και σε όποιο άλλο Σχολείο θες. Είμαι περίεργος πώς θα ψηφίσει ο κάθε Σύλλογος μιας και αυτός είναι αρμόδιος για το μοίρασμα των τάξεων. Πιστεύω πως δημοκρατικότατα ο Σύλλογος θα ψηφίσει να απορριφθεί η πρότασή σου.
75
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεσης τάξης σε δημοτικό« στις: Ιούνιος 08, 2009, 02:09:41 μμ »
Είμαι κι εγώ δάσκαλος - δεν είμαι διευθυντής - με 20 χρόνια υπηρεσίας. Παρακολουθώ τη συζήτηση και τη βρίσκω άνευ σημασίας. Υπάρχει ένα άτυπο καθεστώς που μειώνει τις εντάσεις, οι οποίες μπορεί να δημιουργηθούν στο μοίρασμα των τάξεων. Όποιος θέλει διατηρεί την τάξη του για δεύτερο έτος και κατά αρχαιότητα διαλέγει ο επόμενος από ό,τι μένει. Μπορείτε να μου πείτε τι θα γίνει, αν όλοι οι δάσκαλοι -ες θέλουν πχ το Δ1; Βάση του νόμου ο σύλλογος αποφασίζει. Θα γίνει χαμός. Επεμβαίνει ο Διευθυντής και μοιράζει. Τότε είναι ο Διευθυντής απολυταρχικός ή κλικαδόρος ή ανάξιος ή ... . Έστω ότι το περιζήτητο τμήμα δίνεται στον αναπληρωτή, ο οποίος του χρόνου φεύγει. Τι μένει πίσω; Μια πικρία από το μόνιμο προσωπικό και μια αιτία συγκρούσεων. Κατα τη γνώμη μου η πρακτική έδειξε πως πρέπει να γίνεται το μοίρασμα των τάξεων. Τα άλλα είναι λόγια του αέρα.
76
Άδειες / Απ: Κανονική άδεια« στις: Ιούνιος 03, 2009, 07:44:06 μμ »
ΘΕΜΑ: «Άδειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»
Σε συνέχεια της αρ. 35758/Δ2/29-3-2007 εγκυκλίου μας και μετά την έκδοση από το ΥΠΕΣΣΔΑ της αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.51/538/12254/14-5-2007 διευκρινιστικής εγκυκλίου για τη χορήγηση αδειών στους δημοσίους υπαλλήλους βάσει του νέου Υπαλληλικού Κώδικα (= Υ.Κ., Ν. 3528/2007/ΦΕΚ26Α/9-2-2007), σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα: 1. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παίρνουν ως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες κανονική άδεια με αποδοχές κατ’ έτος, εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι ανάγκης. Η άδεια χορηγείται ανεξάρτητα από το χρόνο προϋπηρεσίας του εκπαιδευτικού. Για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε πολιτικά γραφεία υπουργών, βουλευτών, στο ΥΠΕΠΘ (Κεντρική Υπηρεσία, Γραφεία Εκπαίδευσης, εποπτευόμενους φορείς κ.λπ.) εφαρμόζεται η παρ. 1 του άρθρου 48 του 3528/2007. Από τη στιγμή που θα επιστρέψουν στα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, ακόμη και αν αποδεδειγμένα δεν έχουν κάνει χρήση, για οποιονδήποτε λόγο, της κανονικής τους άδειας της παρ. 1 του άρθρου 48, δεν είναι δυνατή η χορήγηση της άδειας αυτής (αρ. 546/2005 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους). Διευκρινίζουμε επίσης ότι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με ολική ή μερική διάθεση σε Δ/νση ή Γραφείο Β/θμιας Εκπ/σης, έως τη λήξη του διδακτικού έτους, δικαιούνται να κάνουν χρήση δέκα (10) ημερών κανονικής άδειας, κατά τα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο αυτής της παραγράφου. Τέλος, επισημαίνεται ότι στους εκπαιδευτικούς δεν εφαρμόζεται η παρ. 3 του άρθρου 48 του Υ.Κ. 2. Οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα άδειας απουσίας με αποδοχές πέντε (5) εργασίμων ημερών σε περίπτωση γάμου. Η άδεια αυτή χορηγείται αμέσως πριν ή μετά την τέλεση του γάμου και όχι άλλη χρονική περίοδο εντός του ημερολογιακού έτους. Σε περίπτωση θανάτου συζύγου τους ή και συγγενούς έως και β΄ βαθμού δικαιούνται άδεια απουσίας τριών (3) εργάσιμων ημερών (πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Συγγενείς έως και β΄ βαθμού θεωρούνται οι γονείς, τα τέκνα, τα αδέλφια, τα εγγόνια και οι πάπποι, τόσο οι εξ αίματος όσο και οι εξ αγχιστείας. 3. Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν οι ίδιοι ή έχουν σύζυγο ή τέκνο που πάσχει από νόσημα, το οποίο απαιτεί τακτικές μεταγγίσεις αίματος ή χρήζει περιοδικής νοσηλείας, δικαιούνται ειδική άδεια με αποδοχές έως είκοσι δύο (22) εργάσιμες ημέρες το χρόνο (παράγραφος 2 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Έως την έκδοση του προεδρικού διατάγματος, που προβλέπεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 50 του Υ.Κ. για τον καθορισμό των ανωτέρω νοσημάτων, η εν λόγω άδεια θα πρέπει να χορηγείται στους δικαιούχους, εφόσον υπάρχουν οι εξής προϋποθέσεις: α. Γνωμάτευση της πρωτοβάθμιας υγειονομικής επιτροπής, με την οποία θα πιστοποιείται αιτιολογημένα ότι η πάθηση, από την οποία πάσχουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ή κάποιο τέκνο τους, χρήζει τακτικών μεταγγίσεων αίματος ή περιοδικής νοσηλείας σε δημόσιο ή ιδιωτικό νοσηλευτικό ίδρυμα. β. Προσδιορισμός του χρονικού διαστήματος για το οποίο απαιτείται η νοσηλεία αυτή. Στην περίπτωση πάθησης του τέκνου μπορούν και οι δύο γονείς να κάνουν χρήση της άδειας αυτής, καθορίζοντας με κοινή τους δήλωση ποιος από τους δύο θα κάνει χρήση της άδειας και για πόσο χρονικό διάστημα, που πάντως η συνολική διάρκειά της δεν μπορεί να υπερβεί τις είκοσι δύο (22) εργάσιμες ημέρες ετησίως και για τους δύο. Επιπλέον, ο δικαιούχος θα πρέπει να δηλώνει υπεύθυνα κάθε φορά στη σχετική αίτηση χορήγησης πόσες ημέρες της δικαιούμενης από κοινού άδειας των 22 ημερών έχει κάνει ήδη χρήση ο ή η σύζυγός του στην υπηρεσία όπου εργάζεται. Σε περίπτωση διάστασης, διαζυγίου, χηρείας ή γέννησης τέκνου χωρίς γάμο των γονέων του, την εν λόγω άδεια δικαιούται ο γονέας που ασκεί την επιμέλεια του τέκνου που χρήζει τακτικής μετάγγισης ή περιοδικής νοσηλείας. Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω άδεια των είκοσι δύο (22) εργάσιμων ημερών χορηγείται και σε εκπαιδευτικούς που έχουν τέκνα τα οποία πάσχουν από βαριά νοητική στέρηση ή σύνδρομο Down, ανεξαρτήτως του εάν χρήζουν ή όχι περιοδικής νοσηλείας (παράγραφος 3 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Στην περίπτωση αυτή οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσκομίζουν σχετική γνωμάτευση από δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή παιδοψυχιατρικό τμήμα δημοσίου νοσοκομείου. 4. Ο εκπαιδευτικός που ανταποκρίνεται σε πρόσκληση από υπηρεσία αιμοληψίας για κάλυψη έκτακτης ανάγκης, καθώς και ο εκπαιδευτικός που μετέχει σε οργανωμένη ομαδική αιμοληψία, δικαιούται ειδική άδεια απουσίας, με πλήρεις αποδοχές, δύο (2) ημερών (παράγραφος 5 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Οι δύο αυτές ημέρες άδειας χορηγούνται πέραν της ημέρας αιμοδοσίας και μπορούν να ληφθούν είτε συνεχόμενα με το χρόνο της αιμοδοσίας ή οποτεδήποτε μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος. Σε κάθε περίπτωση δεν μεταφέρονται στο επόμενο ημερολογιακό έτος. Επίσης, την εν λόγω άδεια τη δικαιούται και ο εκπαιδευτικός που προσέρχεται σε οιοδήποτε κέντρο αιμοληψίας από δική του πρωτοβουλία, για να προσφέρει αίμα. Στην περίπτωση αυτή οφείλει να προσκομίσει σχετική βεβαίωση του νοσηλευτικού ιδρύματος, στο οποίο πραγματοποιήθηκε η αιμοληψία. Σημειώνεται ότι η άδεια αυτή χορηγείται και στην περίπτωση λήψης αιμοπεταλίων. 5. Ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός σε Δ/νση ή Γραφείο, ο οποίος χειρίζεται ηλεκτρονικό υπολογιστή και απασχολείται μπροστά σε οθόνη οπτικής καταγραφής για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των πέντε (5) ωρών του ημερήσιου ωραρίου εργασίας, δικαιούται μηχανογραφική άδεια, με πλήρεις αποδοχές, μιας (1) ημέρας ανά δίμηνο. Η άδεια χορηγείται υποχρεωτικά μέσα στο δίμηνο το οποίο αφορά. Εφόσον η άδεια αυτή δεν εξαντληθεί στο διάστημα αυτό, δεν μεταφέρεται ούτε καταβάλλεται αποζημίωση στον υπάλληλο (παράγραφος 6 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Όπως βλέπεις από τον παραπάνω νόμο μπορούν να δοθούν οι μέρες αυτές άδειας εφόσον συντρέχουν σοβαροί λόγοι. Σε καμία περίπτωση δε δικαιούμαστε τις μέρες αυτές. Πρέπει να εγκριθούν πρώτα από το Διευθυντή του Σχολείου και έπειτα από τον Προϊστάμενο του Γραφείου ή τον Διευθυντή της Εκπαίδευσης 77
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απόψεις για τον τρόπο διορισμού και το ωράριο των δασκάλων« στις: Ιούνιος 03, 2009, 05:27:32 μμ »Βρε παιδιά, γιατί μαλώνετε; Όλοι εκπαιδευτικοί είμαστε και έχουμε κουραστεί εξίσου για το πτυχίο μας. Αν ο άλλος έκανε καλύτερη επιλογή δεν πρέπει να τον αναθεματίζουμε. Μην ξεχνάτε ότι πολλοί φιλόλογοι αναγκάστηκαν να τελειώσουν την παιδαγωγική ακαδημία για να διοριστούν και πολλοί οικονομολόγοι τέλειωσαν το Χαροκόπειο για να διοριστούν επίσης. Σας διαβεβαιώνω, επίσης, ότι, όταν διοριστούμε και εμείς με το καλό, θα ζητάμε παραπάνω πράγματα. 'Ετσι είναι ο άνθρωπος. Μια φίλη μου, καθηγήτρια Αγγλικών μου έλεγε τις προάλλες ότι παίρνει 1350 και σχολιάζε "μισθός είναι αυτός!", ενώ εγώ για να τα βγάλω πρέπει να εργάζομαι πάνω από 12 ώρες. Ας ηρεμήσουμε και λίγο οι καθηγητές! Εγώ χαίρομαι που στα δημοτικά είναι πλέον αξιόλογα νέα παιδιά που δε γνώρισαν τι θα πει ανεργία. Γιατί, βρε παιδιά, πρέπει να βιώνουν όλοι ό,τι εμείς οι φιλόλογοι; Ίσως, αυτά τα παιδιά να έχουν λιγότερα από τα κόμπλεξ που κουβαλάμε εμείς οι καθηγητές, όταν μπούμε σ' ένα σχολείο. Τέλος, αν νομίζετε ότι αλαζόνες είναι οι δάσκαλοι σκεφτείτε τη συμπεριφορά και τα σχόλια κάποιων μονίμων συναδέλφων μας καθηγητών. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. 78
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: 30 ΙΟΥΝΙΟΥ- Υποχρεωτικά στην Οργανική μας;« στις: Ιούνιος 01, 2009, 09:10:47 μμ »
Επικοινώνησε με το Διευθυντή του Σχολείου. Μίλησέ του και μπορεί να σου επιτρέψει να μην παρουσιαστείς και να στείλεις την ανάληψη υπηρεσίας με fax ή mail. Φυσικά αυτό είναι μια παράκαμψη που δεν την πολυλέμε.
79
Αναπληρωτές / Απ: Ποιός ωρομίσθιος θα ψηφίσει τους 2 μεγάλους?« στις: Μάιος 30, 2009, 09:53:52 πμ »
Εγώ είμαι μόνιμος μα δεν μπορώ να ανέχομαι τέτοια αδικία και να απαιτώ από τους συναδέλφος μου να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους χωρίς να αμοίβονται. Μαζί σας λοιπόν κι εγώ. Θα έχουν κι αυτοί λαμβάνειν την ψήφο μου. Δε θα την χάσουν. Θα την πάρουν κάποτε. Μακάρι να σκεφτόμαστε όλοι έτσι και να τιμωρούμε. Ίσως μας πάρουν στα σοβαρά. Σκεφτείτε πως στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση είμαστε σχεδόν 250000 ψηφουλάκια χωρίς να υπολογίσω τους γύρω μας. Καλή κάλπη σε όλους
80
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Δεν υπάρχουν πιστώσεις για το διορισμό....« στις: Μάιος 27, 2009, 12:10:21 μμ »
Πάντα όμως θα υπάρχουν πιστώσεις για αυξήσεις των μισθών βουλευτών και δικαστικών, για χρηματοδότηση των κομμάτων, για αγορά οπλικών συστημάτων και γενικά για έργα που κρύβουν πίσω τους γενναίες μίζες. Μια λύση για να βρεθούν τα κονδύλια θα είναι να συμφωνήσουμε όλοι να δίνουμε το 10% του μισθού μας απευθείας στους βουλευτές του νομού μας γιατί υποφέρουν από ασιτία. Εκλογές έρχονται , γνωρίζουν όλοι τον τρόπο της τιμωρίας τους. Αλλιώς τι καθόμαστε και κλαιγόμαστε;
81
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Απόψεις για τον τρόπο διορισμού και το ωράριο των δασκάλων« στις: Μάιος 25, 2009, 06:21:59 μμ »
Είμαστε όλι συνάδελφοι εκαπιδευτικοί και τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά.
1. Φίλοι καθηγητές, με τα ολοήμερα και την ορθολογική εισαγωγή νέων φοιτητών στα Π.Τ. μπόρεσαν οι δάσκαλοι να ξεμπλοκάρουν, έστω για λίγο. Να ο δρόμος: Ολοήμερα Γυμνάσια-Λύκεια και λιγότεροι εισακτέοι στις σχολές. 2. Πολλοί γυμναστές, αγγλικών, μουσικοί κλπ που διορίστηκαν στην Α/θμια αμέσως δημιούργησαν διασπαστικό σύλλογο αντί να μείνουν και να αγωνιστούν μέσα από τη ΔΟΕ. Παράλληλα οι περισσότεροι προσπαθούν με μετάταξη να περάσουν στη Β/θμια δημιουργώντας προβλήματα στην Α/θμια 3. Καλοί και κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού. Και οι καθηγητές και οι δάσκαλοι κάνουν ορθογραφικά λάθη ή δεν μπορούν να λύσουν προβλήματα του Δημοτικού. Αν κοιτάξετε δίπλα σας θα δείτε παραδείγματα. 4. Οι νέοι δάσκαλοι, διαλεγμένοι από τον αφρό κι όχι δευτεροκλασάτοι, έρχονται οι περισσότεροι με πολλές γνώσεις, πιστοποιημένοι και με πολύ όρεξη για δουλειά. Τους λείπει η πείρα μα γρήγορα αυτοί θα οδηγήσουν σε άνθιση την Α/θμια. Εμείς οι παλαιότεροι κουβαλάμε από την κοινωνία το άχθος του "δασκαλάκου". Μπήκαμε στις δίχρονες Ακαδημίες, ενωθήκαμε με συναδέλφους από τις ανατολικές χώρες και με συναδέλφους που μπήκαν με κατατακτήριες στο δεύτερο έτος των Ακαδημιών. Αγωνιστήκαμε όπως μπορέσαμε. Τώρα γίνεται κάτι πολύ καλό, που αν δεν το πειράξουμε θα αποδώσει καρπούς σε λίγα χρόνια. Για τους παραπάνω λόγους διαφωνώ με το διορισμό καθηγητών στην Α/θμια, όπως και θα διαφωνούσα με το διορισμό δασκάλων στη Β/μια , αν υπάρξει στο μέλλον ανάλογο πρόβλημα. 82
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αααα!!! Θα τρελαθούμε!!!« στις: Μάιος 25, 2009, 08:31:44 πμ »
Είμαστε τραγικοί δάσκαλοι και καθηγητές. Θαήθελα να άκουγα και τη γνωμή ενός γονέα που δεν είναι εκπαιδευτικός. Κατηγορούμε πολύ εύκολα τους προηγούμενους. Ανορθόγραφα τα παιδιά. Φταίει ο προηγούμενος δάσκαλος ή το δημοτικό. Αν πάμε στο πανεπιστήμιο οι καθηγητές εκεί τα ρίχνουν στοη Δευτεροβάθμια που τους στέλνει ντουβάρια και στο τέλος όλοι με ένα πτυχίο στο χέρι. Σαν δάσκαλος ρωτώ να μάθω πώς να υποχρεώσω τα παιδιά να έρθουν στο γυμνάσιο εφαρμόζοντας όλους τους κανόνες γραμματικής και να έχουν αναπτύξει ταυτόχρονα άψογα τη μαθηματική τους σκέψη. Πιστεύω πως αυτό δεν έγινε ποτε και πουθενά. Αν η φιλόλογος που μας κατηγορεί μπόρεσε να μάθει στα πιο ώριμα παιδιά να γράφουν σωστά αρχαία ελληνικά, είναι τόσο άξια που την παραδέχομαι. Φαντάζομαι όμως πως , όταν εισάγωνται στα ΑΕΙ και ΤΕΙ παιδιά με κάτω από τη βάση δεν είναι αυτό αποκλειστικά ευθύνη των δασκάλων αλλά κυρίως των καθηγητών.
83
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Την βοήθεια σας παρακαλώ!!« στις: Μάιος 13, 2009, 05:04:02 μμ »
Υπάρχουν τα οργανικά κενά, δηλαδή τα κενα που δεν υπάρχει υπάλληλος για τη θέση αυτή και τα οποία κενά η Διέυθυνση τα γνωρίζει και τα δίνει. Μπορούν όμως να δημιουργηθούν κι άλλα κενά από συναδέλφους που παίρνουν μετάθεση και μένει κενή η θέση τους. Τα κενά αυτά η Διεύθυνση δεν τα γνωρίζει γιατί ενδέχεται ο υπάλληλος να μην πάρει μετάθεση και να παραμείνει στην οργανική του. Οι περιπτώσεις αυτές εξετάζονται μαζί με τις δικές σας στα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ. Αυτά τα κενά δε φαίνονται και μπορείς να φαντάζεσαι ή να ελπίζεις πως θα ανοίξει κάποια θέση εκεί που θες. Γι' αυτό να δηλώνεις ό,τι σε ενδιαφέρει ακόμα κι αν δεν υπάρχει στα κενά που δίνει η Διεύθυνση. Καλή τοποθέτηση. Και να ρωτάς πάντα τους παλαιότερους.
84
Εργασιακά / Απ: Αναφορά Διευθυντή σε Συνάδελφο« στις: Απρίλιος 08, 2009, 11:07:45 μμ »
Aνώτατο όργανο διοίκησης σε κάθε Σχολείο είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων. Εκεί ο Διευθυντήσ προτείνει, γίνεται συζήτηση και ψηφοφορία για όλα τα θέματα που προκείπτουν. Δυστυχώς κάποιοι Διευθυντές θεωρούν πως μπορούν να διατάζουν. Καθήκον όλων των εκπαιδευτικών είναι να έρθει το θέμα σε συζήτηση στο Σύλλογο Εκπαιδευτικών του Σχολείου, να κρατηθούν πρακτικά, να γίνει ψηφοφορία και τότε κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί. Η ανάθεση από το Διευθυντή της εορτής σε εκπαιδευτικό με προφορική εντολή του είναι λανθασμένη τακτική.
|