Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΤΚ

Σελίδες: 1 ... 51525354
729
Ας επικοινωνούμε και εμείς όσο μπορούμε με ότι μέσο διαθέτουμε και να απαιτούμε δίκαιους διορισμούς. Δυστυχώς πληρώνουμε το γεγονός ότι έχουμε πολλά κενά και το φθόνο των υπόλοιπων επειδή έχουν ούτε το ένα δέκατο. Ας προσπαθήσουμε και ό,τι γίνει. Σχολεία χωρίς δασκάλους και νηπιαγωγούς δε νοούνται.

730
Στις πέντε που εργάστηκα είχαν το ίδιο σύστημα με άλλη ονομασία και αλλα tiers.Σημασια εχει οτι οπως προείπα κακοί εκπαιδευτικοί που εργάζονται μονο για τα χρήματα υπάρχουν σε ολες τις βαθμίδες.Οποτε δεν ειναι θεμα ειδικότητας.

μακάρι να έβγαιναν και στην Ελλάδα από το παιδαγωγικό οι μουσικοί, εικαστικοί κτλ και να παρακολουθούσαν ένα επιπλέον χρόνο των μαθημάτων της ειδικότητας τους. Είναι φοβερά απροετοίμαστοι για την τάξη, γεγονός που φαίνεται και από το ότι επικρατεί ένα χάος στις ώρες τους. Το λυπηρό είναι να έρχονται οι μαθητές σου και να σου λένε ότι βαριούνται τα εικαστικά ή τη μουσική. Θέλει μεγάλη προσπάθεια για να βαρεθείς αυτά τα μαθήματα. Και δεν μου έχει τύχει μία φορά αλλά αρκετές φορές, δυστυχώς.

731
Αυτό το ότι οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα το έχω συνηθίσει, και ας ξέρω καλύτερα μαθηματικά και ορθογραφία από τους περισσότερους με τους οποίους έχω συνεργαστεί. Αλλά τους χαρακτηρισμους του Τ. Κ. δυσκολεύομαι να τους προσπεράσω. Σαν να μεταμορφώνονται μερικοί εδώ μέσα μετά τις 1:00 και ψάχνουν ποιον να βρίσουν και να προσβάλλουν.

Αποστολή του δημοτικού δεν είναι η εμβάθυνση σε ένα αντικείμενο αλλά η σύνδεση γνώσεων, η διερεύνηση μαθησιακών αντικειμένων και φυσικά η πολύπαθη διαθεματικότητα. Που δυστυχώς έτσι όπως γίνεται η εκπαίδευση πια, δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Να σου πω ένα παράδειγμα, πχ θα μπορούσε η γεωμετρία να συνεχιστεί διαθεματικά στα εικαστικά με τη ζωγραφική μέσω γεωμετρικών σχημάτων. Ή ένα ποίημα στη γλώσσα θα μπορούσε να συνδεθεί με τη μουσική και με τα μαθηματικά μέσα από τις νότες και τα κλάσματα και χίλια δυο άλλα. Δυστυχώς όμως κάτι τέτοιο δε συμβαίνει καθώς είναι αποκομμένα τα μαθήματα. Στην φινλανδία πάντως τις τέχνες συνήθως τις  κάνει δάσκαλος, ή αν τις κάνει ειδικότητα, είναι υπό την επίβλεψη του δασκάλου.

732
Μονάχα που στο εξωτερικό που εχω δουλέψει 7 χρονια (στις ΗΠΑ) για να διδάξει ο δάσκαλος μουσική, εικαστικά κτλ χρειάζεται άδεια licensure που μεταφράζεται σε εξετάσεις μετα απο ενα χρόνο στα θρανία και practicum ( με πρακτική και αξιολόγηση) για να αποκτήσεις το licensure 😜

Στις ΗΠΑ κάθε πολιτεία έχει τους δικούς της κανόνες. Δεν είναι εύκολη η σύγκριση με τις ΗΠΑ. look it up.

733
Καλά το κατάλαβες. Αυτό θέλω να πω. Όπως γίνεται σε πολλά σημαντικά εκπαιδευτικά συστήματα στο εξωτερικό.

734
Κανείς λάθος πολλοί από όλους τους κλάδους ζητάμε ισοκατανομή ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι δε θα διοριστουμε.

735
Βαλε και τις 1000+ θέσεις που έφυγαν από τους δασκάλους όταν καθαιρέθηκε ο υπεύθυνος ολοημέρου. Αλλά όχι. Οι δάσκαλοι είναι οι ευνοημένοι.

736
είναι άδικο απλά επειδή σας βολεύει, δε σας νοιάζει. αν όμως γίνει το ίδιο ανάμεσα σε ειδικότητες πχ πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων και των υπολοίπων "δεύτερων" ειδικοτήτων κατά ΔΑΚΕ τότε θα γκρινιάζετε. Και λες ότι χτυπά άσχημα ο τετραψήφιος των δασκάλων. και έχεις δίκιο πράγματι αυτό πληρώνουμε. εγώ ρωτώ : δε χτυπά άσχημα το γεγονός ότι εμείς έχουμ ετα εξαπλάσια κενά από τον επόμενο; εκεί δε μας νοιάζει. τεσπά, θα δούμε σύντομα τι και πως.

737
Εξαρτάται κι από το τι θεωρούν ικανοποιητικό νούμερο. Αν η λογική είναι "χωρίς ειδικότητες το σχολείο λειτουργεί, χωρίς δασκάλους όχι", τότε οτιδήποτε κάτω από 6406 είναι μη ικανοποιητικό.

ικανοποιητικό νούμερο θεωρούμε ως δάσκαλοι το ίδιο ποσοστό για όλους. αλλά αν πάει έτσι όπως λέτε, τότε μιλάμε για μια κάλυψη 50% στους δασκάλους και 90% στις ειδικότητες της βθμιας.  που νομίζω ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι είναι άδικο.

738
Ναι νομίζω έχεις δίκιο. Εντάξει τότε ας πάει έτσι. Εμένα δεν είναι το ζήτημα μου ο αριθμός, είναι το ποσοστό.

739
Το 50-50 είναι άδικο για την πρωτοβάθμια καθώς η δευτεροβάθμια με περίπου 6000 οργανικά κενά, καλύπτει σχεδόν όλα τα κενά της ενώ η πρωτοβάθμια με 10000 οργανικά θα καλύψει λίγο πάνω από τα μισά. Θα είναι απαράδεκτο κάτι τέτοιο. Είναι σαν στη δευτεροβάθμια, οι ΠΕ02 από τα 1500 κενά να καλύψουν τα 1400 και οι ΠΕ03 από τα 1300 να καλύψουν τα 750 ας πούμε. Εντελώς λάθος.

740
Αν προσέξεις, είπα αν συνυπολογιστούν οι συνταξιοδοτήσεις ( σε όλους τους κλάδους), τότε πάμε στα 5.000 και πάνω . Αλλιώς ναι 4500. Πιστεύω ότι η ισοκατανομή και η αναλυτική παρουσίαση του πως υπολογίστηκαν τα κενά, είναι ο μόνος τρόπος να μην γκρινιάξει κανείς.

741
Οι δάσκαλοι πρέπει να λάβουν τουλάχιστον 4500 διορισμούς. Ο,τιδήποτε λιγότερο είναι απλά σκάνδαλο. Τα κενά είναι τεράστια και αν συνυπολογιστούν και οι συνταξιοδοτήσεις (σε όλους τους κλάδους), το νούμερο πρέπεει να αγγίξει τουλάχιστον το 5.000 με 5.500 δασκάλους. Καταλαβαίνω ότι πονάει αυτός ο αριθμός κάποιους αλλά είναι ζήτημα δικαιοσύνης. Και όποιος παρακαλά να αδικηθούν οι ΠΕ70, αύριο θα δει να αδικείται από άλλο κλάδο που θα του φάει με τον ίδιο τρόπο τις θέσεις. Οπότε ισοκατανομή πρέεπι να είναι η απαίτηση όλων.

742
όχι δεν ισχύει αυτό που λέει ο ΠΑΣΑΔ. Τα νούμερα είναι πολύ διαφορετικά. Ας μην βιάζονται κάποιοι.

Σελίδες: 1 ... 51525354

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162166
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 751
Σύνολο: 760

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.