Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexhs_27

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 19
85
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2013-14
« στις: Νοέμβριος 18, 2013, 05:33:44 μμ »
Να έχει πραγματοποιήσει 125 ημέρες εργασίας το τελευταίο 14μηνο πριν την απόλυσή του χωρίς να υπολογίζονται τα ημερομίσθια του τελευταίου διμήνου.

απο το σαιτ του οαεδ. αλεξη, αδικα τρομοκρατεις τον κοσμο. εκτος και αν καποιος δεν ειχε εργαστει την προηγουμενη χρονια, μονο ετσι το χανει το ταμειο.η αν εχει παρει πανω απο 400 μερες ταμειο την τελευταια 4ετια.και μην ξεχνας οτι οι τελευταιοι δυο μηνες ενσημων δεν μετρανε!
sorry για το off topic αλλα μην καρδιοχτυπα αδικα κοσμος!!!

Πρώτα απ' όλα δεν έχω σκοπό να τρομοκρατήσω κανένα. Ίσα ίσα είπα ότι λογικά ακόμα και αυτοί που θα παρουσιαστούν την Παρασκευή στις 22 Νοέμβρη θα πάρουν το επίδομα αφού συμπληρώνουν ακριβώς τα 125 ένσημα. Δεύτερον, οι 2 μήνες της προηγούμενης χρονιάς (δηλαδή από 21 Απριλίου έως και 21 Ιουνίου) δεν μετράνε στην περίπτωση των αναπληρωτών γιατί υποτίθεται ότι έχουν χρησιμοποιηθεί στο επίδομα ανεργίας που πήρες φέτος. Τα 125 ένσημα πρέπει να τα συμπληρώσουμε από την ημερομηνία της πρόσληψής μας. Έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Διάβασε εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=174.1806

86
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2013-14
« στις: Νοέμβριος 18, 2013, 03:47:12 μμ »
Αν πάρουν αύριο(πρέπει να κρατάμε και τις αμφιβολίες μας) και μας πάνε σε μέρη μακρινά και παρουσιαστούμε Παρασκευή πάει και το καθαρό 7μηνο.Θα έχουμε 22 του μήνα.Μέχρι τις 21 Ιουνίου πάει στα 6,9... και κάτι-λεπτομέρειες μπροστά στην τραγελαφική αυτή κατάσταση.Ολοι στο ίδιο καζάνι θα βράζουμε

Αν παρουσιαστούμε Παρασκευή 22 του Νοέμβρη, τότε λογικά μέχρι ΚΑΙ την 21 του Ιούνη έχουμε ακριβώς 7 μήνες - 2 μήνες στο τέλος που δεν μετράνε = 5 μήνες * 25 ένσημα = 125 ακριβώς όσα χρειαζόμαστε.Αν παρουσιαστούμε την επόμενη Δευτέρα πάει το ταμείο...

ΥΓ: Από τις 22 Νοέμβρη μέχρι και τις 21 Δεκέμβρη είναι 30 μέρες άρα συμπληρώνεται ο πρώτος μήνας. Το ίδιο ισχύει και για τους επόμενους μέχρι τις 21 του Ιούνη.

87
Λοιπον 232 θα ειναι και απο εναπομειναντες 60-40 αλλα και απο ειδικοτητες που εξαντληθηκε το 60-40 θα καταρτιστουν νεοι πινακες με 24μηνο+ΑΣΕΠ και 30μηνο (βλεπε Μαθηματικους πε04 πε02) Αυτο επιτρεπετε μια και ο 3848/2010 δεν αφαιρει το δικαιωμα αυτο απο το Υπουργειο κατα τη διαρκεια της μεταβατικης Οσοι λοιπον μεχρι το 2013 συμπληρωνουν 24μηνο και εχουν ΑΣΕΠ εχεουν ελπιδες Μιλαω μονο για τις ειδικοτητες που εξαντληθηκαν ολοι οι πινακες

Όσον αφορά το 30 μηνο ο 3848/2010 αποκλείει αυτό το ενδεχόμενο αφού στο 30μηνο ανήκουν μόνο όσοι συμπλήρωσαν 30 μήνες προϋπηρεσίας μέχρι την 30ή Ιουνίου 2008. Πιο συγκεκριμένα στην παράγραφο 8 του άρθρου 9 αναφέρει:

8. Μέχρι και το σχολικό έτος 2014−2015 όσοι εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν την 30ή Ιουνίου 2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνών προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, διορίζονται επιπλέον, εφόσον υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες και δεν έχουν διοριστεί κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου, κατά σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία. Ο αριθμός των διοριζομένων ανά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα καθορίζεται με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.


88
Σημαντική αύξηση των πιστώσεων λέει ο Μπράτης. Για να δούμε αν το κάνουν πράξη ή θα μείνουν στα λόγια...


"Ο προιστάμενος της ΕΥΕ με ενημέρωσε,επίσης,ότι γίνεται προσπάθεια εξεύρεσης πόρων από άλλα προγράμματα και θα υπάρξει σημαντική αύξηση των πιστώσεων για προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στην ΠΕ.Δεν ήταν σε θέση αυτή τη στιγμή να μου προσδιορίσει τον ακριβή αριθμό των πιστώσεων."

89
Το λες και μόνος σου: Δεν μπορούν να διοριστούν περισσότεροι, από τον αριθμό των θέσεων που έμειναν κενές επειδή κάποιοι διοριστέοι αρνήθηκαν το διορισμό τους. Αυτό έγινε και η διαδικασία έκλεισε το Νοέμβρη του 2012.

Εγώ λέω απλά ότι δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε επιτυχόντες και επιλαχόντες.Πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Απλά συνήθως οι πρώτοι επιτυχόντες είναι αυτοί που στην πράξη καταλαμβάνουν τα κενά σε περίπτωση που κάποιοι αρνηθούν το διορισμό τους. Μετά μέχρι τώρα ισχύοντα δεδομένα η διαδικασία αυτή έκλεισε όπως λες κι εσύ το Νοέμβρη του 2012 εκτός κι αν κάποιος νέος νόμος ανατρέψει αυτά που ίσχυαν μέχρι τώρα...

90
ναι και εγω εχω την ιδια απορια αλλα αν αναφερεται σε επιτυχοντες , ειναι παρα πολυ σε καθε διαγωνισμο, ενω οι επιλαχοντες ειναι ελαχιστοι....

Ο αριθμός των επιλαχόντων σε κάθε ΑΣΕΠ πως ακριβώς καθορίζεται; Αν κάποιοι από τους διοριστέους του διαγωνισμού αρνηθούν το διορισμό τους, τότε το υπουργείο καλεί με τη σειρά τους υπόλοιπους επιτυχόντες μέχρι να καλυφθεί ο αρχικός αριθμός των διορισμών. Αυτό δεν καθιστά θεωρητικά όλους τους επιτυχόντες του διαγωνισμού ως επιλαχόντες;

91
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με διεύθυνση πρωτοβάθμιας μου είπαν ότι τα κενά που φαίνονται στο έγγραφο του υπουργείου δεν είναι όλα τα κενά. Σε κάποιους νομούς δίνουν ως κενά ακριβώς τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό των πλεοναζόντων στη δευτεροβάθμια προφανώς για να καλυφθούν στη β φάση των μετατάξεων. Εκτός από αυτά όμως υπάρχουν κι άλλα  (όχι πολλά προφανώς) τα οποία λογικά θα καλυφθούν με αναπληρωτές.

92
@Alexhs

Mονο που σε αυτό το non paper δεν υπήρχε η κατάργηση της ειδκότητας Ιταλικής και Ισπανικής. δεν αναφέρει τίποτα για μετατάξεις Γερμανικών και προφανώς γαι να γίνουν μετατάξεις πρέπει να έχουν οριστεί και οι οργανικές και ποιες είναι οι χρήσιμες ειδικότητες για την Διοίκηση...με λίγα λόγια αρκετές δεν είναι οι αβλεψίες;
Επίσης σε ένα άλλο non paper νομίζω; λέγεται κάτι για 500 εξαφανισμένους....

Γιατί το Υπουργείο δουλεύει με non paper;

YΓ. Δεν θεωρώ απίθανα τα σενάρια του Non paper αλλά δεν τα θεωρώ και επίσημο έγγραφο.

Σίγουρα δεν αποτελεί επίσημο έγγραφο γι 'αυτό και ήδη έχουν γίνει κάποιες αλλαγές. Σε συνδυασμό πάντως με τα σημερινά δημοσιεύματα που εμφανίζουν τις μετατάξεις να φτάνουν έως και τις 8000 (μάλλον το νούμερο είναι υπερβολικό λογικά θα είναι 5000 +2000+500=7500) τον υπουργό που εξακολουθεί να μιλάει για πληροφορικούς που θα γίνουν ανάρπαστοι κτλ.,  υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι οι μετατάξεις δεν θα είναι μόνο οι 5000 προς την πρωτοβάθμια. Μένει να δούμε αν όλα αυτά επιβεβαιωθούν και επισήμως...

93
Το δεύτερο σενάριο που περιέχει το non paper το οποίο και επικράτησε τελικά λέει τα εξής:

Σενάριο 2ο από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013
1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν
2ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου  και
3ο Βήμα)  υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ  όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη  βελτίωση του διοικητικού έργου.

Από το τρίτο βήμα προκύπτει ξεκάθαρα ότι εκτός από τις 5000 μετατάξεις στη πρωτοβάθμια θα γίνουν και άλλες 2500 μετατάξεις σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων. Έτσι οι πληροφορικοί αλλά και άλλες ειδικότητες ναι μεν δε θα μπουν σε διαθεσιμότητα αλλά κάποιοι απ' αυτούς θα μεταταγούν σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης.

94
3)διορισμοί ή προσλήψεις αναπληρωτών στις παραπάνω ειδικότητες δεν θα γίνουν,ενώ θα ληφθεί πρόνοια για τους διοριστέους του ασεπ,οι οποίοι θα μεταταγούν απευθείας μέσα απο τις λίστες διαθεσιμότητας του ασεπ.

Όταν λένε ότι δεν θα γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών στους κλάδους αυτούς εννοούν και στην πρωτοβάθμια; Για παράδειγμα οι προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής στα αναμορφωμένα δημοτικά που γινόταν μέσω ΕΣΠΑ θα σταματήσουν τελείως; Η μήπως εννοούν ότι θα σταματήσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών μόνο στη δευτεροβάθμια καθώς είναι οξύμωρο από τη μία να απομακρύνουν κόσμο και από την άλλη να προσλαμβάνουν αναπληρωτές; Δεδομένου ότι η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια λειτουργούν ξεχωριστά και δεν υπάρχει διοικητική ενοποίηση ακόμη, δεν είναι λογικό να συνεχίσουν να παίρνουν αναπληρωτές (για όσες θέσεις δεν καλύφθούν από τις μετατάξεις των μονίμων)  στην πρωτοβάθμια από τη στιγμή που αυτοί πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ και δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό;

95
Σύμφωνα με την κυβέρνηση η μείωση του δημόσιου τομέα κατά 150000 θα γίνει αποκλειστικά μέσω των συνταξιοδοτήσεων και των μειωμένων προσλήψεων. Οι απολύσεις δεν έχουν στόχο τη μείωση του δημοσίου αλλά την ποιοτική του αναβάθμιση αφού για κάθε απόλυση θα υπάρχει και μία πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ. Αυτά τουλάχιστον υποστηρίζει η κυβέρνηση. Το τι θα γίνει στη πράξη είναι μια άλλη ιστορία... Πάντως ο Μανιτάκης θυμάμαι ότι έλεγε ότι για φέτος περίμεναν μείωση του προσωπικού κατά 20000 μέσω των συνταξιοδοτήσεων και προέκυψε πολύ μεγαλύτερη μείωση κατά 30000. Με βάση αυτούς τους ρυθμούς συνταξιοδότησης ο στόχος θα είχε επιτευχθεί και με το παραπάνω μέχρι το 2015 χωρίς καμία ανάγκη για απόλυση. Η τρόικα επέμενε για απολύσεις και τελικά στο παζάρι που έκαναν συμφώνησαν να γίνουν μεν απολύσεις αλλά να ακολουθήσουν ισάριθμες προσλήψεις.

96

Δηλαδή αν και η Φινλανδία και η Πολωνία έχουν τα μικρότερα διδακτικά ωράρια καθηγητών, έχουν σαφώς καλύτερα αποτελέσματα από τις χώρες με τα μεγαλύτερα διδακτικά ωράρια. Η Πολωνία έχει καλύτερα αποτελέσματα με 8 ώρες (των 60 λεπτών) την εβδομάδα λιγότερες από την Ιρλανδία και την Πορτογαλία! Η Φινλανδία δε, βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις στους διαγωνισμούς PISA αλλά και TIMSS (Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών) που έχει συμμετάσχει.

Άρα ουκ εν τω πολλώ το ευ!



Το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με το ελληνικό έχει περίπου 1.000.000 διαφορές. Εσύ απέδωσες την επιτυχία τους μόνο στο χαμηλό διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών. Βολικό επιχείρημα δε λέω...

97
Έκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...

Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου (μαζί με Αγγλία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία). Για το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει συνολικά στοιχεία...

Ο δικός μου μέσος όρος είναι από τη φετινή έκθεση του 2013. Από χρόνο σε χρόνο υπάρχουν αλλαγές στο διδακτικό ωράριο κάποιων χωρών. Αυτό είναι λογικό.

Σταματώ τη συζήτηση εδώ. Νομίζω ότι όποιος θέλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του, όποιος θέλει να γνωρίζει ποια είναι τα πραγματικά στοιχεία για το διδακτικό ωράριο στην Ελλάδα σε σχέση με τις άλλες χώρες έχει βγάλει τα συμπεράσματά του. Σίγουρα είναι πιο βολικό για όλους μας να υπερασπιζόμαστε τους εαυτούς μας ακόμα και παπαγαλίζοντας επιχειρήματα της συνδικαλιστικής μας ηγεσίας τα οποία (για όποιον έχει τη στοιχειώδη λογική) είναι προφανές ότι δεν ισχύουν. Όποιος θέλει μπορεί να συνεχίσει να το κάνει...

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 746
Σύνολο: 754

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.