Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anikologr

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 33
85
Μια πρώτη απάντηση. Επίσης σου είπα ότι πίσω από ένα υπολογιστή πουλάς εύκολα πνεύμα. Κρίμα γιατί είσαι νέος άνθρωπος
 Συνδεδεμένος anikologr
Πλήρες μέλος
***
Μηνύματα: 364
Φύλο: Άντρας

Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
Προφίλ  https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#  E-mail  Προσωπικό μήνυμα (Σε σύνδεση)

Διαμαρτυρία στο Υπουργείο ενάντια στην αδικία τω μετατάξεων. Άμεση ακύρωσή τους.
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 28, 2015, 03:17:45 μμ »
Παράθεση
Να επισημάνω πως όσον αφορά το κείμενο τα εύσημα ανήκουν στον rollo
Αναφορά στον συντονιστή     Καταγράφηκε
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Δεν κρύβομαι πίσω από κανένα πληκτρολόγιο. Άλλωστε εμένα μπορεί οποιοσδήποτε να με βρει..

Εσύ μάλλον παραμένεις πίσω από το πληκτρολόγιο.

Επίσης τι σε ενδιαφέρει εσένα ποιος είναι ο συντάκτης ειδικά σε μια κίνηση που δεν συμμετέχεις?

Ευχαριστώ για την συνεχή αναφορά στο κείμενο διαμαρτυρίας. Καλό μας κάνεις.

Τέλος δεν σου κρύβω ότι έχω αρχίσει να αμφιβάλλω για τα μόρια που διατυμπανίζεις συνεχώς..

Αυτά και μην με ενοχλήσεις ξανά..

86
1ο) Γραφω καθαρα την δικη μου αποψη και δεν μου την υπαγορευουν αλλοι  για να την χρησιμοποιω σαν υπογραφη μου.
2ο) Εχεις καταλαβει τι ακριβως ζητατε σε αυτο το κειμενο και με τι ειδους επιχειρηματα;;
3ο) Η ειρωνια πισω απο ενα υπολογιστη ειναι πολυ ευκολη υποθεση, για σενα μαλιστα που ειχες ανακαλυψει οτι εγραφα με δυο και πλεον ψευδωνυμα και καλουσες τους διαχειριστες να επεμβουν.
1)  Τελείς σε πλήρη σύγχυση
2) Τελείς σε πλήρη σύγχυση
3) Τελείς σε πλήρη σύγχυση

Καλή δύναμη..

87
Σωστός! ξέρω 2 που το είχαν κάνει επάγγελμα και έκαψαν κόσμο...
Giatros σήμερα σε βλέπω πολύ φορτωμένο και έτοιμο για καβγά. Μήπως έχεις μάθει κάτι για την απόφαση του υπουργείου και σε έχει εκνευρίσει τόσο?

Για τον νόμιμο δεν σχολιάζω. Είπαμε αυτός έχει καραμέλα την συλλογική ευθύνη...

88
Υπάρχει λύση που μπορεί να καλύψει όλα τα παρακάτω (και πιθανόν και άλλα) προβλήματα που σχετίζονται με τις ‘υποχρεωτικές’; Για κάποια σίγουρα η λύση είναι πιο εύκολη απ’ ότι για κάποια άλλα.

1)Παράκαμψη εθελοντικών μετατάξεων χωρίς σαφή διευκρίνηση  (φημολογία περί συνεξέτασης με υποχρεωτικές)
2)Παράκαμψη προϋπαρχουσών ειδικοτήτων
3)Ικανοποίηση μεγάλου αριθμού μετακινήσεων σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν μεταθέσεις πρωτοβάθμιων (σε αντίθεση με την πάγια διαδικασία των μετατάξεων να έπονται και να πραγματοποιούνται σε κενά που παραμένουν μετά τις μεταθέσεις)
4)Ενημέρωση συμμετεχόντων μέσω δελτίων τύπου
5)Μονοπρόσωπος υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων
6)2 διαπιστωτικές κενών/πλεονασμάτων με δύο μήνες διαφορά (χωρίς δυνατότητα τροποποίησης αιτήσεων)
7)Μη τήρηση κενών/πλεονασμάτων
8 )Διενέργεια τους από το «γραφείο του υπουργού» χωρίς συμμετοχή/έγκριση του τμήματος προσωπικού
9)6 φάσεις ικανοποίησης μετατάξεων, τροποποιήσεων, ανακλήσεων από Αύγουστο 2013 έως Δεκέμβριο 2014 (έλλειψη χρονοδιαγράμματος ενστάσεων, ολοκλήρωσης διαδικασίας)
10)Μη δημοσιοποίηση της λογικής του αλγορίθμου (παραπλανητικές και αντιφατικές πληροφορίες ως προς τη λογική του προς τους αιτούντες)
11)Μη δημοσιοποίηση μορίων
12)Μη έλεγχος μορίων αιτήσεων (450 αιτήσεις με αποκλείσεις)
13)Προβληματική πρόταξη των μετατασσομένων προς το ίδιο ΠΥΣΠΕ
14)Παραπλανητικός χαρακτηρισμός των μετατάξεων ως υποχρεωτικές, π.χ. το 50% των «κενών» των διαπιστωτικών στους ΠΕ06 έμειναν  ανοιχτά παρότι υπήρχε επαρκής αριθμός «πλεοναζόντων» προς πλήρωσή τους.
15)Ασάφεια του νόμου περί της φύσης των προς πλήρωση θέσεων (φημολογία περί μεταφοράς οργανικών)
16)Περιστατικά ανάκλησης μετατάξεων λόγω πλάνης. Ποια ήταν η πλάνη;
17)Αυθαίρετο όριο δύο προτιμήσεων ( ; )
18)Αυτοχαρακτηρισμός συμμετεχόντων ως πλεονάζον προσωπικό ( ; )
19)Εξαναγκασμός συμμετοχής στη διαδικασία με την απειλή της διαθεσιμότητας (η οποία όμως αργότερα – άγνωστο πότε και γιατί - έπαψε να υφίσταται)
20)Υπόνοιες, εκ του αποτελέσματος, προνομιακής πληροφόρησης.
[Τι κάνει κάποιον να δηλώσει έναν νομό που δεν έχει πάρει μεταθέσεις ούτε στην πρωτοβάθμια ούτε στην δευτεροβάθμια για 2,3,5 χρόνια και ταυτόχρονα έχει περισσότερους υπεράριθμους χ ειδικότητας στην δευτεροβάθμια από όσα είναι τα κενά στην πρωτοβάθμια (για τα οποία λέγεται ότι οι εντός ΠΥΣΔΕ θα προηγηθούν). Με βάση τη λογική, ο αιτών ουσιαστικά καίει την μία επιλογή από τις δύο.]
Respect..

89
Είμαστε απίστευτοι ως εκπ/κοι και πολίτες.
Διαπιστώνεται παρανομία σύμφωνα και με τις δικαστικές αποφάσεις και γίνεται της μουρλής από αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;
Το υπουργείο προτείνει τη διαφάνεια και πάλι υπάρχουν αντιδράσεις.
ΓΙΑΤΙ;;;;
Συμπέρασμα: υποστηρίζουμε τις σκοτεινές, διαβλητές και αδιαφανείς διαδικασίες.
ΓΙΑΤΙ;;;
Μα γιατί προέχει το ατομικό συμφέρον. Δυστυχώς..

90
Πες μας λοιπόν με δικά σου λόγια που έγκειται η διαφορά ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο κείμενο.


Νομικό Δίκαιο γνωρίζω ότι υπάρχει..... χρηστή διοίκηση επίσης..........χρηστή αδικία τι είναι αυτο;;;

Έγραφα από κινητό και προφανώς βγήκε λάθος...

Εκτός και αν υπάρχει τέτοιος νομικός όρος και δεν τον γνωρίζω.. ;)

91
Σταματήστε να παίζετε με τις λέξεις.
https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Αρχικό: Δήθεν τροποποιημένο.
Το έχω επισημάνει πολλές φορές. Το σκεπτικό σας παραμένει  πάντα το  ίδιο....
....et preterea censeo Carthago delenda est......

Δεν είναι καθόλου δήθεν τροποποιημένο. Εμείς ακούμε, σκεφτόμαστε, συν αποφασίζουμε. Πάντα με γνώμονα την πρόκληση των ελαχίστων παρενεργειών αλλά και με διόρθωση τωνχρηστών αδικιών.

Προφανώς εσύ διαφωνείς. Καλά κάνεις δικαίωμά σου.

92
Δεν πρόκειται  ποτέ να ζητήσω να φύγει συνάδελφος από το σπίτι του και να πάω στην θέση του αν ο ίδιος δεν έχει παρανομήσει. Αυτά τα διορθώνει με δίκαιο τρόπο η υπηρεσία.
Όπως είπα ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΙΣ .... εδώ δεν ανακαλούν τις περσινές συγχωνεύσεις σχολείων... το έχετε σκεφτεί ποτέ το γιατί;
Νομίζω βαση των δηλώσεων Κουράκη ο μύθος των πολλών οργανικών που φτάνουν για όλους πρέπει να τελειώσει γιατί κοροΙδεύουμε και παραπληροφορούμε τους συναδέλφους.

Φυσικά και κάνεις λάθος.
Αντί να κυνηγάμε ποιον θα στείλει πίσω, θα έπρεπε όλοι να φωνάξουμε ότι εφόσον προσέλαβε και κάθε χρόνο προσλαμβάνει αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε αυτές τις περιοχές, προφανώς και υπάρχουν πολύ περισσότερα πάγια κενά και απαιτούμε να τα δώσει ως οργανικά στις μεταθέσεις.

H συμβιβαστική πρόταση της ΟΛΜΕ είναι:
Η σοβαρή διαφορά συνάδελφε είναι ότι εσύ έχεις φαγωθεί να γυρίσεις κόσμο από εκεί πού 'ρθε, αντί να συνταχθείς μαζί μας και να διεκδικήσεις το αυτονόητο, οργανικές για ΟΛΟΥΣ. Εφόσον χρειάστηκε και αναπληρωτές, υπάρχουν θέσεις. Όσο τρωγόμαστε μεταξύ μας, κι εσείς κι εμείς θα κάνουμε τουρισμό ανά την Ελλάδα και στις θέσεις μας θα έχουμε εργαζόμενους με ευέλικτους όρους εργασίας και μισθό με 3-4 μήνες καθυστέρηση από το ΕΣΠΑ.
Ξανασκέψου το λίγο καλύτερα. Μας κοροϊδεύουν ότι δεν υπάρχουν κενά κι εμείς αντί να απαιτούμε μεγαλύτερη πίτα, προσπαθούμε να φάμε το κομμάτι του διπλανού μας. Ή ακόμα χειρότερα, αν δεν μπορούμε να το έχουμε εμείς, να μην το φάει κανείς. Έτσι δεν κάνουμε τίποτα και μια ζωή θα κλαιγόμαστε.

Ενωθείτε και απαιτείστε αυτό που μας αξίζει:
Άνοιγμα όλων των οργανικών που προκύπτουν από το ΕΑΕΠ για όλα τα σχολεία, (φτάνουν για όλους μας)
νομοθετική απαγόρευση πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ωραρίου σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις μετάθεσης ή απόσπασης μόνιμου προσωπικού,
γενναίο αριθμό προσλήψεων άμεσα.

Δυστυχώς εσκεμμένα η όχι παρερμηνεύετε το νόημα αυτών που γράφω.

93
Το θέμα με τις μετατάξεις τελικά έχει προκύψει λόγω αδυναμίας (βασικά μη πρόθεσης σύστασης οργανικών στην α/θμια). Οι οργανικές δεν μπορούν να συσταθούν διότι θα θεωρηθεί από τους θεσμούς ότι "μεγαλώνει" το δημόσιο. Μην μου πείτε ότι είναι τεχνητό γιατί και οι συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα έπαιρναν το 75% του μισθού τους για δύο χρόνια και κάθονταν σπίτι τους (χωρίς να το θέλουν βέβαια) αντί να προσφέρουν απλά για να δώσουν αριθμούς στην τρόικα.
Οπότε επειδή μετατάξεις και μεταθέσεις δεν γίνονται αν δεν υπάρχουν κενές οργανικές ούτε οι παλιές ούτε οι νέες ειδικότητες έχουν καμία ελπίδα... οι νέες γιατί αν ακυρωθούν οι μετατάξεις δεν πρόκειται να ξαναγίνουν (θα γυρίσουμε πάλι σε αποσπάσεις για τα δημοτικά) και φυσικά οι παλιές ειδικότητηες δεν πρόκειται να πάρουν μετάθεση εκτός οργανικών.
Για αυτό το λόγο η σύσταση των οργανικών θα έπρεπε να ανε΄βει ψηλά στα επιχειρήματά μας.
Ο Κουράκης όπως μας πληροφόρησαν μέλη της επιτροπής προς τον υφυυπουργό, θεωρεί ότι οι μεταταγμένοι είναι πάρα πολλοί, όπως και τα κενά που έδωσαν οι διευθύνσεις πρωτοβάθμιας. Άρα αν ξαναγίνει η διαδικασία θα γίνει για πολύ λιγότερο κόσμο και φυσικά πολλοί με υψηλά μόρια θα πάνε πάλι επαρχία.
Σκούρα τα πράγματα λοιπόν.
Όσοι είναι μεταταγμένοι αν πάνε πίσω δεν πρόκειται να ξαναφύγουν από εκεί και οι περισσότεροι από τους μη μεταταγμένους τελικά δεν θα πάρουν μετάταξη, αν ξανατρέξει η διαδιακασία λόγω των πολύ λίγων θέσεων, που θα προκύψουν.
Το υπουργείο θέλει να κάνει οικονομία για να πάρει καλή συμφωνία από τους δανειστές.
Αυτά ισχύουν μέχρι στιγμή. Ψάξτε το και εσείς και επιβεβαιώστε παρακαλώ για να μην φανεί πως κάνω προπαγάνδα (τι προπαγάνδα δημόσια το είπε ο άνθρωπος)....
Καλό τέταρτο μνημόνιο σε όλους! Να τα κατοστήσουμε :)
Άρα όλοι οι μετάταχθεντες θα έπρεπε πρώτοι να φωνάζουν να επιστρέψουν πίσω όσοι πήραν μετάταξη με ελάχιστα μόρια.

Κάνω λάθος?

94
Θα πρέπει όμως όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν ξανά στη διαδικασία να δηλώσουν εκ νέου τις περιοχές προτίμησής τους (δεδομένου ότι πλέον δεν θα ισχύει η προτεραιότητα ΠΥΣΔΕ/Περιφέρειας), γιατί με άλλο σκεπτικό δηλώσαμε τότε περιοχές.
Με την ίδια λογική θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχουν όσοι δεν μπορούσαν επειδή στην πρώτη διαπιστωτικη δεν έδωσαν κενά ή πλεονάσματα...

Το λέω γιατί κάπου πρέπει να μπει ένα φρένο δίκαιο (όσο είναι δυνατόν κάτι τέτοιο).

Προσωπικά η πρόταση του Patreas που χαίρει της εκτίμησής μου, με βρίσκει σύμφωνο..

Παρακαλώ να πάρουν θέση και οι υποστηρικτές των υποχρεωτικών...

95
@ babba4410
Άδικα τα γράφεις...δεν θα ησυχάσουν αν δεν ανακληθούν όλες....διάβασε και την διαμαρτυρία που έχουν εδώ.

Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις
https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Συλλογική ευθύνη...........
Ευχαριστούμε που μας διαφημίζεις. Η καλύτερη διαφήμιση άλλωστε είναι η δυσφήμιση που συστηματικά κάνεις για τις θέσεις μας.

96
Νομίζω ότι όταν κάναμε αίτηση μετάταξης έγινε και μεταφορά της οργανικότητας μας. Που κόλλησε η διαδικασία;;;;;
Να που όμως κόλλησε...

Πρέπει να το καταλάβουν όλοι. Δεύτερη διαπιστωτικη είναι απαράδεκτη και όσες μετατάξεις βασίστηκαν στα κενά της πρέπει πάραυτα να ανακληθούν... Το ελάχιστο..

97
Συμφωνώ αλλά γιατί τόσο καιρό δεν μας έχει δώσει οργανικές; αυτό με προβληματίζει.
Μήπως δεν μπορεί? Έχετε σκεφτεί το ενδεχόμενο να είναι όλοι στον αέρα?

98
@ babba4410

Αυτό δεν έγινε μόνο στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ, έγινε σε πολλά άλλα, γιατί το πνεύμα της εποχής ήταν κανείς δεν περισσεύει.  Τα υπόλοιπα είναι γνωστά......και έχεις δίκιο όταν γράφεις: Αν όντως υπήρξε "καλόπιστος" που δεν πήρε χαμπάρι τον χαμό που έγινε και ήθελε να κάνει αίτηση αλλά δεν έκανε διότι "δεν είχε νόημα", τότε όντως την πάτησε.
Όταν κάτι δεν έχει νόημα απλά δεν έχει νόημα. Τι πάει να πει την πάτησε? Λοταρία είναι οι υπηρεσιακές μεταβολές? Γιατί έτσι τις κατάντησαν και εσείς λέτε και μπράβο από πάνω...

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 33

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161646
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 532
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.