Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - math.efi

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 11
85
m
Ανεγκέφαλος είναι ο γονιός που τόσους μήνες ακούει ότι φοβόμαστε να πάμε στο σχολείο κ τώρα λέμε ότι φοβόμαστε να εμβολιαστουμε;
Αν σκέφτεται μ αυτόν τον τρόπο κατά τη γνώμη μου ναι.

86
Όλη η ανθρωπότητα περιμένει το εμβόλιο. είμαστε επιστήμονες. διδάσκουμε στα παιδιά να εμπιστεύονται την επιστήμη κ την πρόοδο κ έχουμε κ μια θέση που μας καθιστά υπεύθυνους για τα άτομα με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή, δεν κάνουμε δουλειά γραφείου. Γονείς είστε; στα παιδιά σας δεν κάνετε εμβόλια; κι αυτά πειραματικά ήταν κάποτε. Η κοινωνία τι θα πει για μας; προφανώς δεν βλάπτει εμένα ειδικά το ποιος δεν θέλει, μάλλον όφελος είναι για όποιον θέλει να εμβολιαστεί, αλλά δεν μου αρέσει σαν εικόνα, να σχολιάζει ο κόσμος ότι οι μισοί καθηγητές δεν θέλουν να εμβολιαστούν....
Πειραματικά ναι ήταν τα εμβόλια όλα κάποτε. Μόνο που τα πειράματα δεν έγιναν σε ανθρώπους. Όσο για την επιστήμη ήθελα να σου θυμίσω οτι δεν ήταν πάντα καλή και προς όφελος του ανθρώπου  η επιστήμη και οι επιστήμονες. Για παράδειγμα η ατομική βόμβα. Συνεπώς πρέπει να ενημερωνόμαστε κατά το δυνατόν πιό πολύπλευρα για να μπορούμε να κρίνουμε και ν αποφασίσουμε τι ειναι προς όφελός μας και τι όχι. Η επιστήμη δεν είναι ο Θεός και οι επιστήμονες δυστυχώς δεν είναι οι Άγιοι. Όσο για το τι σχολιάζει ο κόσμος, δεν σχολιάζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι ανεγκέφαλοι δεν μας αφορούν.

87
Ελπίζω το ποσοστό να μην ισχύει γιατί αλλιώς είμαστε για πολλεσ μούντζες. Βέβαια αν σκεφτούμε ότι κ οι νοσηλευτές έχουν χαμηλό ποσοστό, δεν μπορούμε να έχουμε προσδοκίες για κάτι που να περναει το 70%...αυτή τη φορά την κοινωνική κατακραυγή δικαίως δεν τη γλιτώνουμε.
Είναι απαράδεκτος ο τρόπος σου. Το εμβόλιο είναι ιατρική πράξη. Και συνεπώς κανένας δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποχρεώσει κανέναν να το  κάνει αν δεν θέλει. Αναφέρομαι σε βασικά ανθρώπινα δικαιώματα που πάνε να καταπατηθούν. Αλήθεια τι φοβάσαι αν εσύ το κάνεις αφού σύμφωνα με τα όσα υπόσχεται και να νοσήσεις θα νοσήσεις ελαφρά; Γιατί πρέπει σώνει και καλά να υποχρεώσεις και τους άλλους γύρω σου να το κάνουν; Προσωπικά φοβάμαι περισσότερο το εμβόλιο από τον κορωνοϊό. Ένα εμβολιο που οι άμεσες παρενέργειές του αποσιωπούνται, που οι μακροπρόθεσμες παρενέργειές του είναι άγνωστες που δεν αφήνουν ν ακουστεί (από επιστήμονες) η άλλη άποψη. Γιατί; Μην παραπλανηθούμε; Δηλ. είσαι χαζός και δεν μπορείς να κρίνεις το σωστό γι αυτό θα σου το πω εγώ. Έτσι; Αυτό μόνο φασιστικά καθεστώτα το κάνουν. Λυπάμαι πραγματικά για ορισμένους πόσο επιφανειακά και με χωρίς σκέψη και κρίση αντιμετωπίζουν τα πράγματα. Και δυστυχώς διδάσκουν και διαμορφώνουν νέους ανθρώπους...

88
Τι να καταγράψουμε συνάδελφε timPap από την τηλεκπαίδευση;  Το ότι οι μαθητές οι καημένοι μπαίνουν οι περισσότερο με κινητά και δεν μας ακούνε ούτε τους ακούμε; ότι έτσι δεν γίνεται μάθημα; οτι ειχαν καιρό απο πέρσι τον Μάρτιο να προετοιμαστουν και δεν έκαναν τίποτα; Πότε άραγε το υπουργείο θα αξιολογησει τον εαυτό του;  Επίσης αντί να ασχολούμαστε με το πως θα γίνουμε καλύτεροι και πως θα κάνουμε καλύτερο το μάθημά μας θα ασχολούμαστε με χωρίς ουσία αξιολογήσεις και με την τρικυμία εν κρανίο αυτών που τα σκέφτηκαν όλα αυτά... Σελίδες επί σελίδων χωρις κανένα νόημα και καμία ουσία κατά τη γνωμη μου. Λυπάμαι για τις απόψεις σου. Η εκπαίδευση δεν θα πάει έτσι μπροστά με τρομοκρατία, φόβο και απειλές. Και μην μου πεις ότι δεν ξέρεις τίποτα για όλα αυτά. Την δουλειά μου την κάνω όσο μπορώ καλύτερα γιατί την αγαπώ και όχι γιατί θα με υποχρεώσει οποιαδήποτε αξιολόγηση.

89
Τι να καταγράψουμε συνάδελφε Tim Pap από την τηλεκπαίδευση;  Το ότι οι μαθητές οι καημένοι μπαίνουν οι περισσότερο με κινητά και δεν μας ακούνε ούτε τους ακούμε; ότι έτσι δεν γίνεται μάθημα; οτι ειχαν καιρό απο πέρσι τον Μάρτιο να προετοιμαστουν και δεν έκαναν τίποτα; Πότε άραγε το υπουργείο θα αξιολογησει τον εαυτό του;  Επίσης αντί να ασχολούμαστε με το πως θα γίνουμε καλύτεροι και πως θα κάνουμε καλύτερο το μάθημά μας θα ασχολούμαστε με χωρίς ουσία αξιολογήσεις και με την τρικυμία εν κρανίο αυτών που τα σκέφτηκαν όλα αυτά; Σελίδες επί σελίδων χωρις κανένα νόημα και καμία ουσία κατά τη γνωμη μου. Λυπάμαι για τις απόψεις σου. Η εκπαίδευση δεν θα πάει έτσι μπροστά με τρομοκρατία, φόβο και απειλές. Και μην μου πεις ότι δεν ξέρεις τίποτα για όλα αυτά. Την δουλειά μου την κάνω όσο μπορώ καλύτερα γιατί την αγαπώ και όχι γιατί θα με υποχρεώσει οποιαδήποτε αξιολόγηση.

90
Μερικά ερωτήματα απου αφορούν την αξιογηση...
Γιατί τώρα που τα σχολεία είναι κλειστά;
Τι θα αξιολογηθεί; Το μάθημα στο webex ;
Τι δράσεις μπορούν να γίνουν μεσω του υπολογιστή;
Τι έχει να προσφέρει αυτή τη στιγμή και τι θα βελτιωθεί;
Γενικότερα ποιοί είναι αυτοί οι μετρησιμοι δείκτες;
Μήπως μπάινουμε με την αξιολόγηση αυτή σε ένα αέναο κυνήγι στόχων και γραφειοκρατία χωρίς καμία ουσία;
Γιατί το υπουργείο δεν ρώτησε ποτέ τους εκπαιδςυτικούς για το πως βλεπουν το σχολείο και πως μπορεί να βελτιωθεί αλλά προσπαθεί να επιβαλλει και να μας φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων;
Υπάρχουν και πολλά αλλα ερωτήματα.
Και επίσης τώρα τι έχουν να πουν όσοι είναι υπέρ της αξιολόγησης; 
Γιατί άραγε το υπουργείο καλεί την ΟΛΜΕ σε διάλογο τώρα;  Κατόπιν εορτής; Μήπως για να τους ''πείσει" ν αλλάξουν γνώμη; Και είναι γνωστό πως γίνεται αυτό...

91
Κι ο στόχος ποιός είναι; Να ξαναφτάσουμε μέσα σε 15-20 μέρες τα 2.000 κρούσματα; Γιατί κάπως έτσι θα εξελιχθεί η κατάσταση με το άνοιγμα των χιονοδρομικών και την άρση της απαγόρευσης των μετακινήσεων από νομό σε νομό.
Πάντως, είναι σίγουρο ότι τα σχολεία θα ξανακλείσουν και μάλιστα, πολύ πιο πριν από το Πάσχα, κάπου μέσα στο Μάρτη. Δεν υπάρχει σχεδιασμός ούτε πρόνοια για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο.
Καλά εκεί στο υπουργείο δεν έχουν στοιχεία από προηγούμενες χρονιές (απο τις απουσίες των μαθητών) ότι τον Φεβρουάριο οι μισοί μαθητές απουσιάζουν λόγω γρίπης;  Θα τους στείλουν χειμώνσ  να κάνουν μάθημα με ανοικτά παράθυρα. Το σκέφτηκσν καλά;

92
Εγώ πιστεύω ότι ούτε τα Χριστούγεννα θα αφήσουν να μετακινηθεί ο κόσμος διότι θα βγάλει απαγόρευση μετακίνησης και ανοιχτά σχολεία για μάθημα στις γιορτές. Για εκεί το πάνε με κάτι δηλώσεις της Υπουργού που διάβαζα χτες "περί δια ζώσης διδασκαλία τις εορτές"
Καλά τι μάθημα στις γιορτες; Δεν είμαστε κσλά. Γιατί κάνουμε τότε τώρα webex υποχρεωτικά και με απουσίες;

93
Αναπληρωτές / Απ: Β φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Σεπτέμβριος 18, 2020, 10:44:15 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Εν αναμονή λοιπόν της β' φάσης, θα μπορούσε κάποιος να μου πει ποια είναι η διαδικασία ανάθεσης μαθημάτων;
Κάποιος π.χ. είναι Αγγλικής και πηγαίνει σε δύο σχολεία. Είναι τοποθετημένος στο ένα, όπου έχει και τις περισσότερες ώρες. Κάνει Αγγλικά και στα δύο σχολεία αλλά χρειάζεται λίγες ώρες για να συμπληρώσει ωράριο (δεν υπάρχουν άλλες Αγγλικών).
Η διαδικασία ποια είναι; Παίρνει ώρες από μάθημα της β' ανάθεσης από το σχολείο στο οποίο είναι τοποθετημένος (εφόσον υπάρχουν φυσικά);
Αν δεν υπάρχουν, ψάχνει για ώρες από το σχολείο διάθεσης; Και, αν υπάρχουν ώρες στο σχολείο διάθεσης, ρυθμίζεται το ζήτημα ή πρέπει να βγει στη γύρα προς αναζήτηση τρίτου σχολείου;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όποιον μπει στον κόπο να με διαφωτίσει.  :)
Κανένας ποτέ δεν βγαίνει μόνος του στη γύρα προς αναζήτηση σχολείου. Τα σχολεία που είσαι τοποθετημένος θα σου βρουν ωρες να συμπληρώσης το ωράριό σου με β ανάθεση και αν αυτό δεν είναι εφικτό δηλ δεν υπάρχουν ώρες τότε η β/βαθμια θα σε στείλει και σε τρίτο σχολείο.

94
Το σύστημα τρέχει με τον ίδιο τρόπο ακριβώς όπως στις πανελλήνιες.

95
Υπάρχουν κριτήρια. Ο μόνιμος πρεπει να εχει κάνει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ή σεμινάριο.

96
Λοιπόν συνάδελφε το δίκαιο για την κοινωνία είναι οι μόνιμες προσλήψεις να γίνουν σε νησιά κ χωριά. Με αυτό τον τρόπο ενδυναμώνει το κράτος τις τοπικές κοινωνίες από κάθε άποψη έτσι ώστε να μην αργοπεθαίνουν. Το δίκαιο για τους αναπληρωτές είναι οι μόνιμοι να πάνε όλοι άγονες γραμμές γιατί έτσι κι αλλιώς πληρώνονται όλο το χρόνο έχουν εργασιακά δικαιώματα κλπ κλπ. Το δίκαιο για τον νέο διορισθεντα είναι να πάει δίπλα στο σπίτι του γιατί αυτό τον συμφέρει. Οπότε το δίκαιο που λες είναι σχετικό! Ελπίζω όλα τα παιδιά να πάνε όπου θέλουν!
  Πράγματι οι κοινωνίες στα νησιά και χωριά αργοπεθαίνουν. Αυτός είναι κατά τη γνώμη μου ένας επιπλέον λόγος να πάνε εκεί αναπληρωτές και όχι μόνιμοι. Οι αναπληρωτές είναι κατά κύριο λόγο πιό νέοι και θαμπορούν πιο εύκολα να ενσωματωθούν με την τοπική κοινωνία , πολλοί απ' αυτούς ισως να κάνουν σχέσεις εκεί και συνεπώς να παραμείνουν ανανεώνοντας τις τοπικές κοινωνίες. Η ανανέωση της κοινωνίας γίνεται μέσω των νέων ανθρώπων.Αντιθέτως οι μόνιμοι που είναι συνήθως μεγαλύτερης ηλικίας με υποχρεώσεις με την πρώτη ευκαιρία και αφού συμπληρώσουν τη διετία θα φύγουν και η  επαρχία θα συνεχίσει να αργοπεθαίνει. Το μόνο που θα επιτευχθεί με τον τρόπο αυτό θα είναι όπως το βλέπω εγώ η ταλαιπωρία αυτού που διορίζεται. Οσο για το τι ειναι δίκαιο και τι όχι υπάρχει το συμφέρον μου και το συμφέρον σου αλλα πέρα απ αυτό ενας λογικός ανθρωπος μπορεί διαβάζοντας προσεκτικά και αξιολογώντας όλα όσα έχουν ειπωθεί να βρεί το σωστό. Και το σωστό ειναι πάντα αντικειμενικό.

97
Την αποψή μου την έχω καταθέσει παραπάνω και με επιχειρήματα να μην επαναλαμβανόμαστε. Ούτως ή άλλως ότι και να πούμε τίποτα δεν περνάει από το χέρι μας. Μακάρι να το σκεφτούν καλά και να αποφασίσουν δίκαια και χωρίς σκοπιμότητες.

98
Αυτό θα γίνει ούτως ή άλλως στα σχολεία που δεν θα πάνε μόνιμοι αφού οι διοριστέοι είναι λιγότεροι από τις οργανικές.

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 739
Σύνολο: 747

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.