Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - RETA.

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 22
85
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Ευχες!!!!!!!
« στις: Ιανουάριος 25, 2009, 10:24:41 πμ »
Καλή επιτυχιά να έχουμε, να κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε! Έτσι κι αλλιώς ένας διαγωνισμός δεν δείχνει την αξία του καθενός ;) ;)

Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω  τα μέλη που φόρουμ : Souli, Ritalamp, Reta, Sophie για την υποστήριξη και τη βοήθεια τους!
Και να ευχηθώ ιδιαίτερα καλή επιτυχία σε όλα τα μέλη με τα οποία έχω ανταλλάξει πμ γιατί με βοήθησαν πολύ να αποβάλλω το άγχος των εξετάσεων και να χαλαρώσω(ίσως παραπάνω απ οτι έπρεπε ;D ;D

Εύχομαι καλή επιτυχία σέ όλες σας..Μην ξεχάσετε τη σοκολάτα.. ;)
Άντε κι όταν με το καλό τελειώσετε να κανονίσουμε κι ένα meeting όσες μπορούν και μένουν Αττική, να γνωριστούμε και από κοντά..
 Βασιλική σε ευχαριστώ πολύ,  Walse και Millhaven, περαστικά.. :)

86
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 24, 2009, 11:33:31 πμ »
Συμφωνω με τη Ρετα και Ριτα αλλα δεν καταλαβαινω τι μανια σας πιανει με τον Κιτσαρα
μπορει να πεσει το θεμα με τα αναλυτικα και να απαντησω απο αλλες σημειωσεις που εχω διαβασει και να μην ειναι Κιτσαρας τι θα με κοψουν για αυτο ?? ??? ???


Δεν πιάνει εμάς μανία, αυτούς τους έχει-είχε πιάσει με τον συγκεκριμένο κύριο..Το ανέφερα γιατί τα τελευταία χρόνια τον ξεσκονίζουν και αυτό δεν το είχαν βάλει.
 Και βέβαια μπορείτε να διαβάσετε και απο αλλού το εν λόγω θέμα, άλλωστε αυτό που θέλει ο ΑΣΕΠ έίναι κριτική σκέψη..
Καλή επιτυχία σε όλες-ους.. :)

87
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 24, 2009, 10:41:42 πμ »
Μια και μιλάμε για απίθανα θέματα ρίξτε και μία ματιά και στα cyriculum-αναλυτικά προγράμματα.Χαρακτηριστικά τους, κλειστά ανοιχτά και το ΔεππΣ με ποιο από αυτά ταιριάζει και γιατί. :P
Το ξέρω ότι είναι περίεργο και βαρετό θέμα, αλλά είναι ένα κομμάτι από Κιτσαρά που δεν έχει πέσει.. ::)

88
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 22, 2009, 08:34:01 μμ »
Α εντάξει τώρα το κατάλαβα..Αρκεί αυτό που λες, ότι εργάζεσαι με όλα τα παιδιά.. :)

89
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 22, 2009, 07:22:42 μμ »
Ηρθε και η σειρα μου.............Λοιπον!:σε δραστηριοτητα που γινεται με την ολομελεια της ταξης, τι ακριβως γραφουμε.....;για να γινω πιο σαφης: σε περιπτωση εργασιας σε ομαδες αναφερουμε πχ μεθοδολογια διδασκαλιας: ομαδοσυνεργατικη, σ'αυτη την περιπτωση αναφερουμε απλως οτι δουλευουμε μ ολη την ταξη η τιποτα:
Ευχαριστω. Βye!

Αναφέρεις ότι δουλεύεις με τις ομάδες, τα κριτήρια που χρησιμοποίησες για τη δημιουργία αυτών των ομάδων και τα ωφέλη της ομαδοσυνεργατικής ( κοινωνικοποίηση, σχολική πειθαρχία,αυτοεκτίμηση και κατά συνέπεια θετική στάση προς το σχολείο, αύξηση κινήτρων, κλπ)Εγώ έτσι έγραψα.. ;)Και μετά παρουσίαση-έκθεση στην ολομέλεια, αφού πρώτα έχεις δουλέψει με παιχνίδια έκθεσης στην ολομέλεια, από την απλή ζωγραφιά τους...μέχρι παρουσιάσεις ατομικές ΄ομαδικές..
Αν θες να γράψεις ότι δουλεύεις με λίγα π/δ, τότε τα υπόλοιπα απασχολούνται σε οργανωμένες, σύμφωνα με το θέμα, γωνιές..

90
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 08:48:36 μμ »
Καλησπέρα σας.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου  ;D
Θεωρώ πως αν τίθεται ερώτημα σχετικό με κάποιο γνωστικό αντικείμενο ( ας πούμε γλώσσα ), επιβάλλεται καραρχήν το αυτονόητο, να βάλεις τις  σχετικές με γλώσσα επιδιώξεις. Τώρα αν προκύψουν και μαθηματικές επιδιώξεις, όπως στο παράδειγμα της συνταγής, δεν νομίζω πως μπορείς να το προβλέψεις κατά την εκκίνηση της δραστηριότητας, άρα  θεωρώ κάπως άστοχο να δηλώσεις τις επιδιώξεις για τα μαθηματικά πριν την εφαρμογή. Ωστόσο στο τέλος της περιγραφής της δραστηριότητας, θεωρώ σκόπιμο να αναφέρεις επιγραμματικά όποιες άλλες επιδιώξεις προέκυψαν και σχετίζονται με τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπως για παράδειγμα μαθηματικα --> μέτρηση  ή αντιστοίχηση υλικών με σκέυη κλπ

++φωνω αν και στο συγκεκριμενο με τη συνταγη γνωριζεις οτι θα αναφερθουν και τα μαθηματικα αφου εχουμε υλικα ποσοτητες κτλ και μονο οταν θα δείξεις στα παιδια το βιβλιο και το επεξεργαστειτε παρεα θα ανατρεξετε απο τα περιεχομενα στη σελιδα που ειναι η συνταγη που θα φτιαξετε ( παλι μαθηματικα ;) ;) ;)   )

Η ΤΑΠΕΙΝΗ μου αποψη ειναι πως καταρχας ηταν ατυχες το παραδειγμα με τη δραστηριοτητα της μαγειρικης και μας μπερδεψε περισσοτερο. Ο λογος που το λεω αυτο ειναι διοτι οι δραστηριοτητες μαγειρικης ενδεικνυνται ΚΥΡΙΩΣ για επιτευξη μαθηματικων επιδιωξεων, οποτε εκει αναφερεις και -ως δευτερευουσες- καποιες επιδιωξεις απο γλωσσα πχ προφορικο λογο καθως -το"χω πει πολλες φορες και γινομαι κουραστικη- η γλωσσα διατρεχει ολα τα προγραμματα και αυτο δεν ισχυει και αντιστροφα για τις αλλεςγνωστικες περιοχες. Βλ ΔΕΠΠΣ. Ναι, μιλαμε για διαθεματικοτητα, αλλα το τι θα κατακτησουν τα παιδια απο αλλες γνωστικες περιοχες με το περας ΜΙΑΣ προγραμματισμενης δραστηριοτητας, ΔΕΝ το αναφερεις αρχικα ως βασικη σου επιδιωξη. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

 Συμφωνώ....

 Καλό θα ήταν κορίτσια, να μην αναλώνεστε άλλο σε ερωτήσεις -απαντήσεις και απορίες, σε συζητήσεις και διαφωνίες του τι θα έκανε η καθεμία, γιατί οδηγούν σε αντικρουόμενες απόψεις και το μόνο που θα πετύχουν είναι   κακό και όχι καλό.Και αυτό γιατί, πλησιάζει ο καιρός και η καθεμία-ένας, έχει ήδη διαβάσει, καθώς και διαμορφώσει   μόνος του τη δική του άποψη.Το μόνο που θα πετύχετε είναι ταραχή, αμφιβολία γι'αυτά που έχετε διαβάσει και ξεκαθαρίσει και θα αγχωθείτε περισσότερο..!
 Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να διαβάσετε πολύ καλά την εκφώνηση του θέματος και να προσπαθήσετε να αναλύσετε κάθε μία λέξη.Δεν θέλουμε βιασύνες, γρήγορη ανάγνωση, γιατί μετά αυτό θα αποβεί ...μοιραίο... :-\λέμε τώρα!
 Συμφωνώ με τη Σόφη. Αν σας πουν να γράψετε δραστηριότητα γλώσσας, αυτό και μόνο αυτό, θα κάνετε.Καθώς αναλύετε την απάντησή σας και "ξεπηδούν" ΄και άλλες επιδιώξεις, τότε σε παρένθεση θα γράφετε (έμμεση επιδίωξη:μαθηματικά) και θα συνεχίζετε...γιατί αλλιώς, θα βγείτε εκτός θέματος και δεν θέλουμε σε καμμία περίπτωση να συμβεί αυτό ;).
   
 

91
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 16, 2009, 09:05:15 μμ »
Σήμερα που άρχισα να ψιλοδιαβάζω τον οδηγό, όταν διάβαζα το κεφάλαιο για τη διαμόρφωση του χώρου μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: έχει μπει θέμα για γωνιές και τον χώρο γενικότερα?

 Όχι δεν έχει μπει ποτέ.Κι εγώ το θεωρούσα πολύ SOS όταν έδινα.Καλό θα είναι να σκεφτείτε και να γράψετε στο πινακάκι που έχει, τους στόχους κάθε γωνιάς.Αν το σκεφτείς ετσι, είναι πάρα μα πάρα πολύ SOS.

92
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 16, 2009, 08:59:32 μμ »
είδες τι κάνει το διάβασμα και η μη επαφή με τα δημόσια νηπιαγωγεία?
σε ευχαριστώ πολύ RETA...πάντα είχα στο μυαλό μου οτι πλέον το 2009  έχουμε νηπιαγωγεία όσα και νήπια!!!
και δεν θα χρειάζεται να κάνουμε εναλλαγή ωραρίου για να χωρέσουμε...

  Μην ανησυχείς! Κι εγώ είχα πέσει στην ίδια "παγίδα" και ερώτηση λίγο πριν δώσω  ΑΣΕΠ..Όταν δεν έχεις επαφή, οραματίζεσαι διάφορα..Κι εγώ το ίδιο είχα σκεφτεί και σίγουρα πολλοί άλλοι.Και τώρα που έχω επαφή.... μάλλον είναι τρίτου τύπου :P
 Καλή επιτυχία ;)Αν και θα τα ξαναπούμε..Και μη σηκώνετε κεφάλι.Κάντε χρονοδιάγραμμα.Ύπομονή, σε ένα μήνα ΟΛΑ θα΄ανήκουν στο παρελθόν!!!!

93
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 16, 2009, 02:24:13 μμ »
θα ήθελα να ρωτήσω επειδή κοίταγα το ωράριο λειτουργίας του κλασσικού και ολοήμερου....
κάπου διάβασα ότι υπάρχει και απογευματινό ωράριο στο κλασσικό τμήμα..ισχύει κάτι τέτοιο ή έχει καταργηθεί τώρα με τα ολοήμερα?
ευχαριστώ πολύ..
  Το απογευματινό ωράριο είναι όταν είναι εναλλασσόμενο το πρόγραμμα του σχολείου.Δηλαδή τη μία βδομάδα πρωί, την άλλη απόγευμα.

94
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 09, 2009, 01:19:27 μμ »
Απορία: πόσες ώρες διαρκεί η κάθε εξέταση;
Και προς τις διορισμένες: πώς προτείνετε να διαθέσουμε τον χρόνο αυτό, ξεκινώντας από τις ερωτήσεις ανάπτυξης ή από εκείνες των πολλαπλών επιλογών;
Ευχαριστώ............

Καλησπέρα και καλή χρονιά, με υγεία και επιτυχία στον ΑΣΕΠ...!
Η εξέταση διαρκεί 4 ώρες..
Προτείνω να ρίξετε μία ματιά πρώτα στις ερ. πολλαπλής, για να έχετε μία ιδέα και μετα στα θέματα ανάπτυξης.Να γράψετε στο πρόχειρο τις απαντήσεις των θεμάτων ανάπτυξης (ένα προσχέδιο, κάτι σαν σχεδιάγραμμα) και μετά πάλι στο πρόχειρο τις απαντήσεις των ερωτήσεων πολλάπλής επιλογής, ούτως ώστε, αν τυχόν δεν είστε σίγουροι για την απάντηση, να μην μουτζουρώνετε το πρωτότυπο ;).
 Στη συνέχεια αρχίζετε την ανάπτυξη στα θέματα, βλέποντας το πρόχειρο και ταυτόχρονα συμπληρώνοντας ό,τι σας κατεβαίνει στο μυαλό με τη λεγόμενη ιδεοθύελλα.. :).Αφού τελειώσετε και είστε σίγουροι για τις απαντήσεις των πολλαπλής, τις αντιγράφετε προσεκτικά, διπλοτσεκάροντας, με τη βοήθεια ενός μικρού χάρακα ή ενός στυλό, γιατί εκείνη την ώρα το μάτι τρεμοπαίζει..Αυτόν τον τρόπο ακολούθησα κι εγώ και πιστέψτε με μου βγήκε σε καλό..
Εύχομαι ολόψυχα σε όλες,  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!! :) :)

95
Γνωρίζετε αν το σχολείο δίνει άδεια στους αναπληρωτές που δίνουν ΑΣΕΠ?
Δίνουν άδεια, ήμουν σε νησί και πήρα 2 μέρες (Παρασκευή και Δευτέρα). Κάπου όμως διάβασα πως στην Ικαρία έδωσαν 4 μέρες.
20/12 οι μαθητές θα έχουν πάει σπίτια τους για γιορτές. Ακόμη και το 1990 που έγιναν οι μεγάλες καταλήψεις για μήνες είχαν σταματήσει τις γιορτές
Είχαμε στολίσει δέντρο στην κατάληψη, είχαμε κάνει το σχολείο λαμπίκο (και σκάλες και τουαλέττες και όλα ποτέ δεν το ξαναείδαμε έτσι) και κάναμε πρωτοχρονιάτικη ρεβεγιόν με φαγητά και γλυκά και μουσικές. Είμασταν εκεί ΟΛΕΣ τις μέρες και η κατάληψη έληξε μετά τις γιορτές.

Υποθέτω ότι θα χρησιμοποιηθούν τα δημοτικά. Με κάποιο τρόπο θα διευθετηθεί το ζήτημα.
Reta φαντάζομαι ότι οι αναπληρωτές το πολύ να πάρουν 1 ημέρα άδεια αν δεν δίνουν στον τρέχοντα τόπο κατοικίας τους.
[/quote


Απ'ότι κατάλαβα, δικαιούνται άδεια μόνο όσοι είναι μακριά από τον τόπο που θα εξεταστούν... 
Ευχαριστώ κορίτσια.. :) 

96
Γνωρίζετε αν το σχολείο δίνει άδεια στους αναπληρωτές που δίνουν ΑΣΕΠ?

97
[
Τις δραστηριοτητες τις γραφουμε παντα σε τριτο ενικο προσωπο εε?? δηλ. η νηπιαγωγος καλει τα παιδια στον κυκλο συζητησης κτλ??


Ναι

98
vasilikiP έριξα μια ματιά στο λινκ κ βρήκα την εξής φράση σε μία από τις παρουσιάσεις "η σύγκρουση είναι πηγή κοινωνικής αλληλεπίδρασης και γνωστικής ανάπτυξης (Vygotski)" και θέλω να ρωτήσω το εξής για σύγκρουση δεν μίλησε ο Piaget? Δεν θέλω να γίνω κακιά αλλά δόκτωρ να γράφει κάτι τέτοιο? Αυτό είναι από τις βασικές παραδοχές της πιαζετικής θεωρίας. Διορθώστε με αν κάνω λάθος ???
Για την ομαδοσυνεργάτικη πολύ καλό μου φάνηκε, έχω και εγώ υλικό από Ματσαγγούρα αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορώ να του το στείλω.

Η σύγκρουση οδηγεί στην πρόοδο και στη γνωστική ανάπτυξη..Όντως για σύγκρουση μίλησε ο Πιαζέ, μόνο που εκείνος έλεγε ότι το παιδί είναι ΜΟΝΟ του κι έχει το σώμα του-όχημα για την κατάκτηση της γνώσης.Η κοπέλα που μου έκανε μάθημα έλεγε ότι το παιδί είναι παιδί-σολίστας.
 Με βάση τη θεωρία του Πιαζέ, ανέπτυξαν όλοι οι άλλοι τη θεωρία τους.Απλά προχώρησαν ένα βήμα παρά πέρα, λέγοντας ότι μέσα από τη συνύπαρξη με άλλους επιτυγχάνεται η γνωστική πρόοδος. Γι' αυτό και η θεωρία του Π λέγεται εποικοδομητισμός ή εποικοδομισμός (σκέτο) και των υπολοίπων κοινωνικός εποικοδομητισμός.
 Βλέπε ΖΕΑ (ή μαθητεία)του Βιγκότσκυ,  κοινωνικό πλαίσιο-Μπρούνερ και η θεωρία της κοινωνιο-γνωστικής σύγκρουσης των Doise k Mugny.Οι τελευταίοι δίνουν τη βάση για την ομαδοσυνεργατική, να το γράψεις.Έλεγαν ότι οι συγκρούσεις είναι προϊόν γνωστικής ανάπτυξης.Νομίζω ότι σου έστειλα την επιχειρηματολογία για τις Φ.Επ. στην τελευταία σελίδα είναι ο 2ος τρόπος που στηρίζεται στη θεωρία των Doise k Mugny και πάνω-πάνω που δεν φαίνεται απ'ότι είδα τώρα , γράφει μέθοδος κατά Ραβάνη.ΣΟΣ
 Όλος ο οδηγός είναι επηρεασμένος από Vygotsky-αλληλεπίδραση και πaντού υπάρχει η λέξη πλαίσιο από Bruner.
Αυτά :)

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 22

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 760
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 780
Σύνολο: 787

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.