Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 49
85
Επίσημα για τις μετατάξεις δεν υπάρχουν σαφή και καθορισμένα κριτήρια (γενικά ισχύει φεκ διορισμού, άλλα πτυχία κλπ, χωρίς όμως συγκεκριμένη μοριοδότηση) . Τα ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ λαμβανουν ως μοναδικό κριτήριο το φεκ διορισμού το οποίο όμως δεν ανακοινώνεται. Γενικά όμως οι μετατάξεις γίνονται με βάση το  ΦΕΚ διορισμού, εφόαον το να επηεραστούν  και τα 5 άτομα του συμβουλίου και να βάλουν κάποιον δικο τους είναι δύσκολο. Παρολα αυτά υπάρχει η δυνατότητα ένστασης και έγγραφης απάντησης στο υπουργείο.

86
Οχι δεν υπάρχει κάτι που να αλλάζει την σειρά ως προς την συμπλήρωση ωραρίου. Φυσικά κάποιος μπορεί να φέρει χαρτιά και να γίνει δεκτή η αίτηση του οποιαδήποτε στιγμή του χρόνου για να ενταχθεί στην ειδιή κατηγορία (με βάση τις συγκεκριμένες ασθένεειεςς κλπ. Οι ειδικές κατηγορίες προηγούνται στις τοποθετήσεις (εκτος των υπεράριθμων). Στην περίπτωση σου πρέπει να λάβεις υπόψη όμως δύο αντιφατικά μεταξύ τους θέματα
α) Η συμπλήρωση ωρίρίου προκύπτει στον τελευταίο τοποθετηθεντα μετά τις αναθασεις μαθημάτων που γίνονταια από τον σύλλογο με βάση τις ισχύουσες Υ.Α αναθέσεων. Επομένως για να συμπληρώσει ο άλλος (ο ειδικής κατγορίας)) και όχι εσυ πρέπει να υπάρχει αιτιολογημένη απόφαση συλλόγου που αναθέτει ώρες στο ειδικής παρότι δεν είναι   τελευταίος τοποθετηθής. Τέτοιο ΦΕΚ δεν υπάρχει (που να λέει ότι προηγείται στην συμπλήρωση ωραρίου ο ειδικής)
β) Η διεύθυνση-ΠΥΣΔΕ όμως μπορει να πεί στον διευθυντη ότι πρέπει να συμπληρώσει πρώτα ο ειδικής. Αυτό δεν είναι νόμιμο επειδή όπως είπα η διεύθυνση δεν έχει να κάνει τίποτα με τον τρόπο που θα κατανήμει ο σύλλογος τις ώρες ώστε να προκύψουν οι στμπληρώσεις ωραρίου (τονίζω ότι αυτό γίνεται μόνο από τον σύλλογο). Μπορεί όμως να γίνει αυτό. Σε αυτη την περίπτωση το ΠΥΣΔΕ στηρίζεται στην λεγομενη "διασταλτική εφαρμογη του νόμου". Δηλαδή εφόσον δεν υπάρχει κάρι που να αφορά την συγκεκριμένη περίπτωση εφαρμόζουμε την νομοθεσία που αφορα την κοντινότερη περίπτωση (δηλαδή τις τοποθετήσεις). Εξάλλου τα ΠΥΣΔΕ έχουν την δυνατότητα να λαμμβάνουν αποφάσεις και μέ βάση άλλα κριτήρια όπως τα προβλήματα των εκπαιδευτικών ή οι ανάγκες τις υπηρεσίας.
Η περίπτωση που αναφερεις λοιπόν δεν είναι απλή εφόσον δεν αφορά το ΠΥΣΔΕ αλλά το σύλλογο για την οποία ομως το ΠΥΣΔΕ /Διευθυνση παράτυπα μπορεί να αναφέρει γνώμη και να επηρεάσει καταστάσεις.
Για ότι άλλο θέλεις ανέβασε ερώτημα

87
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 22, 2020, 10:10:31 πμ »
Δεν εννοώ την β Φάση αποσπάσεων. Εννοώ αίτηση επανεξέτασης (όχι ένσταση) για την Α φάση. (προσωπικά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο και με ποιο τρόπο ισχύει). Θα περιγράψω όμως τι είχε συμβεί το 2013
Τότε επι Αρβανιτόπουλου οι αποσπάσεις ήταν ελάχιστες. Η σύζυγός μου δεν πήρε εφόσον είχε πολύ λιγότερα μόρια από την βάση. Δεν έκανε αίτηση επανεξέτασης. Τον Νοέμβριο και χωρίς να έχει ανακοινωθεί πρόσκληση για β φάση ανακοινώθηκαν επιπλέον αποσπάσεις. Σε αυτές πήραν απόσπαση άτομα με το 1/3 των μορίων από την σύζυγό μου. Σε επικοινωνία με τον αιρετό που είπε ότι εξετασαν τια αιτήσεις αυτών που είχαν κάνει αίτηση επανεξέτασης στην Α φάση και εφόσον υπήρχαν κενά έδωσαν αποσπάσεις. Του είπα ότι θα επρέπε να βγει εγκύκλιος που να καλεί σε β φαση κλπ. Απάντησε ότι αυτές οι νέες αποσπάσεις δεν ήταν Β φάση αλλά συμπληρωματικές στην Α Φάση για όσους έκαναν αίτηση επανεξέτασης. Τότε βέβαια δεν υπήρχε το ηλεκτρονικό σύστημα
Γι αυτό ρωτάω . Υπάρχει κάτι τέτοιο και σήμερα. Μπορεί δηλαδή κάποιος να κάνει αίτηση επανεξέτασης και να πάρει απόσπαση χωρίς να προκύψει πρόσκληση για β φάση (άνοιγμα συστηματος , νέες δηλώσεις κλπ); Μιλαω για αίτηση επανεξετασης και οχι ένσταση (που είναι κάτι διαφορετικό)

88
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 20, 2020, 05:38:57 μμ »
α) Ο αριθμός των αποσπάσεων(μεγάλος ή μικρός ) είναι καθαρά επιλογή της εκάστοτε ηγεσίας του υπουργείου. Για λόγους που δεν είναι σαφείς (προφανώς αυξηση της χαμηλής δημοτικότητας της) η υπουργός αποφάσισε να γίνουν πολλές αποσπάσεις εφέτος.

β) Τι σημαίνει "αίτηση επανεξέτασης" την οποία πολύ αιρετοί προτρέπουν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί; Δηλαδή για πραδειγμα
Δεν πήρα απόσπαση για Β Αθήνας επειδή είχα λίγα μόρια (είχα 15 με βάση τα 25) . Κάνω αίτηση επανεξέτασης (χειρόγραφη). Υπάρχει πιθανότητα να πάρω (με ανακοίνωση συμπληρωματικων απόσπασεων) και να μην πάρει κάποιος με 20 μόρια επειδή δεν έκανε αίτηση και το ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ θεώρησε ότι αποδέχεται το αποτέλεσμα;
(Το συγκεκριμένο έχει ξαναγίνει το 2013)
Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει. Είναι σημαντικό να μάθουμε τι ακριβώς γίνεται.

89
Θα ξαναθέσω το θέμα της ανάθεσης γεωγραφίας στο γυμνάσιο με το εξής πρόβλημα.
Σε Γυμνάσιο υπηρετούν ΠΕ0404 και ΠΕ 80 (πρωην 15) με σειρά παλαιότητας ΠΕ0404 παλαιότερος.
Το Σεπτέμβριο τίθεται το θέμα της ανάθεσης της Γεωγραφίας. Ο ΠΕ80 (πρωην 15) θεωρεί ότι προηγείται εφόσον αναφέρεται "κατά προτεραιότητα" στις αναθέσεις. Ο ΠΕ0404 αναφέρει ότι το κατα προτεραιότητα αφορά τους ΠΕ80 συγκρινόμενους μεταξυ τους. Επομένως ως παιλαιότερος πρέπει να πάρει αυτός τις ώρες.
α) Τι ισχύει τελικά εφόσον στην Υ.Α δεν διευκρινίζεται τι αφορά το "κατά προτεραιότητα" και από που προκύπτει;
β) ποιος αποφασίζει που θα ανατεθούν οι ώρες;
γ) Που μπορεί να προσφύγει αυτό που θα ¨χάσει";
Το θέμα μοιαζει απλό αλλά θα απασχολήσει πολά σχολεία τον Σεπτέμβριο. Καλό ειναι να το εξετάσουμε λίγο...

90
Dadi kai Demed Νομίζω και οι δυο έχετε ξεχάσει στην κατανομή ότι ισχύει και ένα ρημάδι άρθρο για την λειτουργική υπεραριθμία (όσοι δεν συμπληρώνουν ωράριο το Σεπτέμβριο σύμφωνα με τον Π.Δ)  των ΠΕ04 με ισχύ μεγαλύτερη από αυτή της Υ.Α εφόσον πρόκειται για Π.Δ  που αναφερει κάτι για ομαδοποιήση.
Για ξαναδείτε το ..... Δεν πάνε όλοι για συμπλήρωση ωραρίου. Υπάρχει μία αντίφαση μεταξύ της Υ.Α των αναθέσεων και των άθρων για συμπλήρωση ωραρίου (λειτουργική υπεραριθμία)  100/97 αρθ 12,  παρ.18 αρθρ 36 του 4186/2013. Στην περίπτωση αυτή ισχύει το Π.Δ. Υπάρχει αναλυτική εξήγηση παρακάτω την οποία έχω επαναλάβει πολλές φορές και έχω γίνει κουραστικός. (θα μου επιτεθούν πάλι οι αναπληρωτές βιολόγοι).

Ακολουθεί  ένα μακροσκελές και κουραστικό κείμενο που αναφέρει τι ισχύει για την υπεραριθμία ή την συμπλήρωση ωραρίου των ΠΕ04. Το κείμενο απευθύνεται μόνο σε όσους είναι ΠΕ04 με προβλήματα υπεραριθμίας ή συμπλήρωσης ωραρίου. Για τους υπόλοιπους θα είναι κουραστικό και βαρετό.
Η περίπτωση αφορά λειτουργικά πλεονάσματα και ρυθμίζεται τον Σεπτέμβριο με απόφαση ΠΥΣΔΕ. Τα ΦΕΚ που «εμπλέκονται» στην περίπτωση αυτή είναι :
Α) Υ.Α 67818/Δ2/4/5/2018   καθορίζει τις αναθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο συμπληρώνει το ωράριο του κάθε εκπαιδευτικός στο σχολείο. Από την ΥΑ προκύπτει πέρα από κάθε αμφιβολία ότι στην αρχή του σχολικού έτους  γίνεται κατανομή των ωρών με βάση τις ώρες των μαθημάτων Α ανάθεσης που έχει η κάθε ειδικότητα, με κριτήριο την παλαιότητα στην σχολική μονάδα . Αν υπολείπονται ώρες σε ένα εκπαιδευτικό θα πρέπει να  πάρει ώρες Β ανάθεσης τόσες όσες χρειάζεται για να συμπληρώσει το ωράριο του με κριτήριο την παλαιότητα– υπό την προϋπόθεση ότι οι ώρες αυτές έχουν περισσέψει από άλλες ειδικότητες μετά την κατανομή των δικών τους ωρών Α ανάθεσης και ότι οι ώρες αυτές δεν θα είναι περισσότερες από 11- Με αυτό τον τρόπο κρίνεται ποιος εκπαιδευτικός είναι «λειτουργικά υπεράριθμος» ή «συμπλήρωσης ωραρίου»  και αναρτάται στο my school.

Β)  Π.Δ 100/97 αρθ 12 αναφέρεται στις λειτουργικές υπεραριθμίες των ΠΕ04.
Η μοναδική αναφορά ως ορισμό του λειτουργικά υπεράριθμου γίνεται στο Π.Δ 100/97 αρθ 12 όπου αναφέρεται τι ισχύει για όσους δεν συμπληρώνουν το ωάριο τους και σε παρένθεση η κατάσταση αυτή (η μη συμπλήρωση ωραρίου) χαρακτηρίζεται ως λειτουργική υπεραριθμία.  Τα ΠΥΣΔΕ συνδυάζοντας τα Π.Δ 50/96 αρθ 14  και  Π.Δ 100/97 αρθ 12  θεωρούν ως λειτουργικά υπεράριθμό όποιον εκπαιδευτικό μετά την μετά την κατανομή Α και Β ανάθεσης του λείπουν περισσότερες από 12 ώρες. Όσοι έχουν έλλειμμα λιγότερο από 12 ώρες χαρακτηρίζονται ως « προς συμπλήρωση ωραρίου». Με την έλλειψη  άλλης διευκρινιστικής κανονιστικής πράξης και οι δύο περιπτώσεις «λειτουργικά υπεράριθμοι» και ‘ « συμπλήρωση ωραρίου»  ρυθμίζονται από τα ίδια Π.Δ. Δηλαδή το οποίος εκπαιδευτικός θα είναι «λειτουργικά υπεράριθμός» ή  « συμπλήρωσης ωραρίου» ρυθμίζονται από τα Π.Δ που αναφέρθηκαν παραπάνω.  Για τα παραπάνω άλλωστε ισχύουν τα έγγραφα 137644/Ε1 03/09/2015 παράγραφος Β εδάφιο 1 και 12633/Ε2 25/01/2018 του Υπουργείου παιδείας. Μία διαφορά μεταξύ των δύο αυτών χαρακτηρισμών είναι ότι οι «λειτουργικά υπεράριθμοι προηγούνται στις δηλώσεις λειτουργικών κενών βάση πληθώρας εγκυκλίων που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς (και που δεν αμφισβητούνται από κανένα).


Γ) Η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του νόμου 4186/2013 η οποία ισχύει τόσο για τα γυμνάσια όσο και για τα λύκεια. Σύμφωνα με αυτή οι υπεραριθμίες των ΠΕ04 (οργανικές και λειτουργικές) διαπιστώνονται και κρίνονται ομαδοποιημένα ανά κλάδο και όχι ανά ειδικότητα. Περιλαμβάνει φυσικά και τις περιπτώσεις «λειτουργικής υπεραριθμίας» με όλες τις έννοιες όπως αναφέρθηκε και στην προηγούμενη παράγραφο (υπεραριθμία + συμπλήρωση ωραρίου). Αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από ειδικότητα ο τελευταίος τοποθετηθής χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος –συμπλήρωσης ωραρίου.

91
Εννοώ ότι κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι οι ΠΕ15 (πρωην) παίρνουν την β ανάθεση γεωγραφία  κατα προτεραιότητα από όλους όσους μπορούν να την πάρουν επίσης ως β ανάθεση. Δηλάδή στην γεωγραφία δεν ισχύει η παλαιότητα στη β ανάθεση αλλα η προτεραιότητα . Επομένως σε σχολείο με ΠΕ04 παλαιό και ΠΕ15 νέο πάιρνει την γεωγραφία ο ΠΕ15. Με ποιο τρόπο αποδυκνείεται ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο; Αυτό εννοω αιτιολογημενη απάντηση.

92
Ερώτηση
προς Silkcut και όλους. Θέτω το εξης πρόβλημα
Πέρα από την ερώτηση που έθεσα παραπάνω σχετικά με το που αναφερεται η λέξη κατά προτεραιότητα θα ήθελα να συζήτούμε το παρακάτω σενάριο.
Σε γυμνασιο υπηρετουν φυσικός και βιολόγος με σειρά φυσικός(20 ώρες) , βιολόγος (ώρες). Συμπληρώνουν και οι 2 με Α και Β αναθέσεις.
Το Σεπτέμρβιο εμφανίζεται πρωην ΠΕ15 για 3 ώρες οκιιακή οικονομία (δεν υπάρχει στο σχολείο ΠΕ15 με οργανική). Ο συνέδελφος ΠΕ15 διεκδικεί και 9 ώρες Γεωγραφία στηριζόμενος στο ΦΕΚ αναθέσεων (κατα τη γνώμη του). Φυσικά ο Βιολόγος δεν δέχεται κάτι τέτοιο σστηριζόμενος και αυτός στο ΦΕΚ των αναθέσεων (κατά τη γνώμη του).
Ερωτήματα
α) Ποιος έχει δίκιο (αιτιολογημένα);
β) Ποιος αποφασίζει τι θα γίνει τελικά (αιτιολογημένα);
γ) Που μπορεί να προσφύγει για ένσταση αυτός που "έχασε" σε αυτή την αντιδικία (αιτιολογημένα);
Το θέμα είναι σοβαρό και θα εμφανιστεί σε πολλά σχολεία τον Σεπτέμβριο.
Προσπωπικά θεωρώ ότι πρώτα συμπληρώνουν όσοι έχουν οργανική και μετά όσοι έρχονται για συμπλήρωση ωραρίου από άλλα σχολεία. Το κατα προτεραιότητα αναφέρετε όχι σε όλους όσους έχουν Γεωγραφία Β αναθεση αλλά μόνο στους ΠΕ80. Διαφορετικά θα ίσχυε και για την Χημεία (δηλ οι ΠΕ1208 θα προηγούταν τον ΠΕ0402) κάτι που δεν ισχύει.
Περιμένω όμως και απαντήσεις από ανθρώπους που έχουν γνώσεις νομοθεσίας.

93
Πρόβλημα
Στη χημεία γυμνασίου αναφέρει ΠΕ0402 και ΠΕ85 (με προτεραίότητα στους ΠΕ12.08)
Στην Γεωγραφία αναφέρει ΠΕ04(01,02,04) και ΠΕ80 (με προτεταιραεότητα ΠΕ15).
Που αναφέρεται και στις δύο περίπτωσεις η προτεραιότητα.
α) Σε όλες τις ειδικότητες που γράφονται . Δηλ ΠΕ12.08 προηγείται του ΠΕ0402 και ο ΠΕ15 προηγείται των άλλων ΠΕ04 ή
β) Στις ενοποιημένες ειδικότητες . Δηλ ο ΠΕ12.08 προηγείται από την ενοποιημένη ΠΕ85 και ο ΠΕ15 από την ενοποιημένη ΠΕ80
Παρακαλώ αιτιολογημενες απαντήσεις.

94
tempo. δεν κατάλαβα. Υπάρχει σχολείο  στο οποίο  γίνεται αυτό που λες;

95
Τι θα γίνει με τα διαγωνίσματα του τετραμήνου; Μέχρι να κλείσουμε πολλοι λίγοι συνάδελφοι είχαν βάλει. Πως θα γίνει τώρα με δεδομένα τα διπλα τμήματα και τους περιορισμούς στον αριθμό των διαγωνισμάτων ανα εβδομάδα και τον μικρό αριθμό ημερών που απομένουν (ουσιαστικά 4 εβδομάδες); Γνωρίζει κανείς κάτι;

96
......."Tον Ιανουάριο του 2020 εμφανίστηκε στην Κίνα ένας νέος ιός που εξαπλώθηκε γρήγορα σε όλο το πλανήτη προκαλώντας μία πανδημιά. Οι οικονομίες πολλών χωρών υπέστησαν σοβαρό πλήγμα εφόσον ανεστάλλει η οικονομική δρασηριότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά την ληξη της πανδημίας οι κυβερνήσεις πήραν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή τρόπων προστασίας της υγείας του κοινού (πρόδρομος του σημερινου συστήματος υγείας όπου ο πολίτης προσταύεται αλλά και προστατέυει τους άλλους με την τηλεκάρτα υγείας). Σημαντικές αλλαγές έγιναν επίσης  στην εκπαίδευση, στον τρόπο εργασίας -αμοιβής, στην κοινωνική ζωή κ.α. Όλες αυτές οι αλλαγές αποτέλεσαν την βάση των σημερινών συστημάτων όπου δεν είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία ενός ατόμου για την πραγματοποιήση τους......"

Σημειώσεις Σύγχονης Ιστορίας Γ γυμνασίου του ....................
Σχολικό έτος 2085-2086

97
"....... Τον Ιανουάριο του 2020 εμφανίστηκε στην Κίνα ένας νέος ιός που εξαπλώθηκε γρήγορα σε όλο το πλανήτη προκαλώντας μία πανδημιά. Οι οικονομίες πολλών χωρών υπέστησαν σοβαρό πλήγμα εφόσον ανεστάλλει η οικονομική δρασηριότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μετά την ληξη της πανδημίας οι κυβερνήσεις πήραν τα κατάλληλα μέτρα για την εφαρμογή τρόπων προστασίας της υγείας του κοινού (πρόδρομος του σημερινου συστήματος υγείας όπου ο πολίτης προσταύεται αλλά και προστατέυει τους άλλους με την τηλεκάρτα υγείας). Σημαντικές αλλαγές έγιναν επίσης  στην εκπαίδευση, στον τρόπο εργασίας -αμοιβής, στην κοινωνική ζωή κ.α. Όλες αυτές οι αλλαγές αποτέλεσαν την βάση των σημερινών συστημάτων όπου δεν είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία ενός ατόμου για την πραγματοποιήση τους......"

Σημειώσεις Σύγχονης Ιστορίας Γ γυμνασίου του ....................
Σχολικό έτος 2085-2086

98
Θυμάμαι τις πρώτες ημέρες που έκλεισαν τα σχολεία. Όλοι εμείς οι ειδικοι προσπαθούσαμε με bold με υπογραμισμένα κ.α  να ερμηνεύσουμε εγκύκλίους για το αν επρέπε να παρουσιάζόμαστε εκ περιτροπης στα σχολεία, αν ανήκουμε στο διοικητικό προσωπικό και άλλα τέτοια .. Τώρα γνωρίζοντας τι μας περιμένει στο μέλλον, λέω  "Το γελεόιον του θέματος....."

Σελίδες: 1 ... 56789 ... 49

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 649
Σύνολο: 658

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.