Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Vera_Sp

Σελίδες: 1 ... 678
99
Φροντιστήρια / Απ: Ένσημα σε φροντιστήριο
« στις: Απρίλιος 12, 2009, 08:26:42 μμ »
Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην παίρνουμέ ένσημο για τις ημέρες που είναι αργίες? Πού ακριβώς το έχετε βρει αυτό? Κατ' αρχάς, πρέπει να πληρωνόμαστε κανονικά σαν να είχαμε δουλέψει και κατά δεύτερον δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι δεν δικαιούμαστε ένσημο εκέινη την ημέρα. Αν ήταν έτσι, δεν θα έπρεπε να πληρωνόμαστε μεικτό ημερομίσθιο?

Όσον αφορά στη συνάδελφο που είναι δηλωμένη μόνο 2 ώρες αντί για τις 6 που κανονικά εργάζεται, πολύ φοβάμαι ότι ο εργοδότης έχει το δικαίωμα να μην σε πληρώσει τις υπόλοιπες ώρες αφού δεν φαίνεται πουθενά ότι όντως εργάζεσαι εκείνες τις ώρες. Θα ήταν υποχρεωμένος να σου πληρώσει και τις υπόλοιπες μόνο εάν έιχατε υπογράψει κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό σχετικά με αυτό το θέμα στην αρχη της χρονιάς. Εφόσον, όμως, δεν συνέβη κάτι τέτοιο, μπορεί να κάνει ό,τι ακριβώς θέλει. Αλήθεια, για ποιο λόγο δεν σε δηλώνει τις υπόλοιπες 'ωρες?

100
Εκτός από τα βιβλία του Γρίβα, που προανέφερε η συνάδελφος, υπάρχει και το Top Speed του Μπουκουβάλα. Και αυτό είναι ένα πλήρες βιβλίο το οποίο απευθύνεται σε ενήλικες. Έχει τρία επίπεδα εκ των οποίων το τελευταίο είναι αυτό που καλύπτει την ύλη για Pre-Lower και Lower. Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δουλέψει, αλλά το έχω εξετάσει και καλύπτει όλη την ύλη. Εάν τηλεφωνήσεις στα γραφεία τους (εκδοτικός οίκος Litera), στο στέλνουν δωρεάν και χρεώνεσαι μόνο το courier.
Υπάρχει, επίσης, και το βιβλίο Grammar Revision FCE/ECCE από τον εκδ. οίκο Macmillan που το έχω χρησιμοποιήσει και κάνει μία πολύ καλή επανάληψη. Ωστόσο, δεν μπορείς να το πάρεις δωρεάν παρά μόνο με μία έκπτωση 30%, αν θυμάμαι καλά.
Και last but not least υπάρχει το Access to FCE (B1+) του εκδ. οίκου New Editions το οποίο κάνει επανάληψη και σε γραμματική και σε λεξιλόγιο. Βέβαια, οι κανόνες είναι γραμμένοι στα Αγγλικά, κάτι που δεν ξέρω αν εσένα σε διευκολύνει, γιατί εξαρτάται και από το επίιπεδο του μαθητή που θα αναλάβεις.
 :)

101
Αν δεν απατώμαι για την Αττική ισχύει άλλη σύμβαση η οποία είναι ακόμα χειρότερη απ' αυτήν .

102
Εκτός από το βοήθημα που πρότεινε η Maryvas, υπάρχουν μήπως και άλλα που θεωρείτε ότι είναι καλά? Δεν είμαι φιλόλογος, απλώς έχω κάποιους γνωστούς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να στείλουν την κόρη τους σε φροντιστήριο και με ρώτησαν αν έχω υπόψη μου κάποια καλά βοήθηματα για τα μαθήματα θεωρητικής κατεύθυνσης. Θα ήθελα πολύ να τους βοηθήσω γιατί η κοπέλα είναι πολύ καλή μαθήτρια (της έκανα Αγγλικά πριν από πολλά χρόνια) και έχει καταφέρει να βγάλει πολύ καλό βαθμό στο σχολείο παρ' ότι δεν έχει πάει ποτέ της φροντιστήριο. Είναι Β Λύκείου τώρα, αλλά θέλει ν' αρχίσει διάβασμα μετά τις εξετάσεις του σχολείου. Αν κάποιοι φιλόλογοι μπορούν να βοηθήσουν, θα τους ήμουν ευγνώμων  :)  :)

103
Φυσικά και μπορεί να σε δηλώσει τώρα. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να το κάνει. Το θέμα, όμως, είναι το εξής: Πόσους μήνες ήσουν αδήλωτη και γιατί? Και πώς το αποφάσισες τώρα?

104
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κρατικό Πιστοποιητικό
« στις: Μάρτιος 30, 2009, 12:47:32 μμ »
Γεια σου και σένα! Κατ'αρχάς, το επίπεδο εξαρτάται καθαρά απ' το επίπεδο που βρίσκεται ο μαθητής. Συνήθως δίνουν το επίπεδο Β2 (Lower) που αποδεικνύει καλή γνώση της Αγγλικής. Σε τι επίπεδο όμως βρίσκεται ο μαθητής σου? Πόσα χρόνια έχει να μελετήσει Αγγλικά? Από εκεί θα εξαρτηθεί και το ποιά βιβλία θα επιλέξεις. Δεν μπορώ να σου προτείνω βιβλία, εάν δεν γνωρίζω τις ανάγκες του μαθητή. Σίγουρα υπάρχουν αρκετά practice tests για να χρησιμοποιήσεις (από εκδόσεις Betsis, Burlington κτλ.), αλλά αν δεν είναι έτοιμος, σίγουρα θα χρειαστεί και κάποιο coursebook για ενίσχυση. Μάθε περισσότερες λεπτομέρειες και let us know  :) :)

105
Τα έχω κάνει και τα δύο, πιστέψτε με. Έχω μιλήσει και στην ιδιοκτήτρια για το θέμα αυτό, και σ' ό,τι αφορά τη θεωρία, τη γράφω η ίδια στον υπολογιστή μου και τους τη δίνω για να μη νγάζω φωτοτυπίες συνέχεια από άλλα βιβλία. Τι να πω...Ας πρόσεχα!

106
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους. Θα ήθελα να σας θέσω κι εγώ κάποιο ερώτημα. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε ΚΞΓ κι αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία τάξη παιδιών ηλικίας 10-11 ετών. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη , αλλά ειλικρινά έχω πελαγώσει. Με τα συγκεκριμένα παιδιά κάνω μάθημα μία φορά την εβδομάδα γιατί τους διδάσκω μόνο γραμματική. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστεί κανείς ότι τους διδάσκω το Grammarway3 της Express, το οποίο είναι δυσνόητο και δεν έχει και καθόλου ενδιαφέρον για παιδιά αυτής της ηλικίας. Οφείκω εδώ να τονίσω ότι είχα πολλές ενστάσεις για τη διδασκαλία του εν λόγω βιβλίου, αλλά καθότι ήμουν καινούρια στο συγκεκριμένο ΚΞΓ, η γνώμη μου δεν μέτρησε στην επιλογή των βιβλίων. Όπως και να έχει, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι προσπάθώ να κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον "κατεβάζοντας" διάφορα κειμενάκια από το Internet για να διδάξω τουλάχιστον in context, αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό γιατί ΔΕΝ υπάρχει χρόνος. .Εχουμε μόλις  μιάμιση ώρα στη διάθεσή μας, τα παιδιά είναι 10 και πολύ ζωηρά και στην αρχή της ώρας τους εξετάζω γραπτώς πάντα στα ανώμαλα ρήματα (7 τους βάζω κάθε φορά) και με μία μικρή άσκηση εξετάζω αν έχουν κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Έτσι χάνουμε αρκετή ώρα, γιατί ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του ρυθμό, συν του ότι κάποιοι καθυστερούν και επίτηδες, οπότε δεν προλαβαίνω πάντα να κάνω όσα θέλω. Δοκίμασα να το κάνω αυτό στο τέλος της ώρας, αλλά κάποιοι χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο, ενώ άλλοι έφυγαν γρηγορότερα αφήνοντας τη μισή άσκηση άλυτη. Κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά η συγκεκριμένη γραμματική χρειάζεται αρκετή ώρα για παράδοση και φανταστείτε δεν τους αναφέρω και όλες τις λεπτομέρειες που έχει γιατί δεν τις θεωρώ απαραίτητες γι' αυτό το επίπεδο. Πώς να διαχειριστώ τον χρόνο μου καλύτερα? Θα ήθελα να αναφέρω ότι σε καμία άλλη τάξη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα ούτε στα ιδιαίτερα μου. Ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα διαχείρισης χρόνου γιατί είμαι πολύ οργανωμένη. Μ' αυτό το βιβλίο όμως και αυτή την τάξη τα έχω βρει σκούρα! Οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και με συγχωρείτε για το μακροσκελές μήνυμα..
 

107
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Time management
« στις: Μάρτιος 23, 2009, 12:26:12 μμ »
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους. Θα ήθελα να σας θέσω κι εγώ κάποιο ερώτημα. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε ΚΞΓ κι αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία τάξη παιδιών ηλικίας 10-11 ετών. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη , αλλά ειλικρινά έχω πελαγώσει. Με τα συγκεκριμένα παιδιά κάνω μάθημα μία φορά την εβδομάδα γιατί τους διδάσκω μόνο γραμματική. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστεί κανείς ότι τους διδάσκω το Grammarway3 της Express, το οποίο είναι δυσνόητο και δεν έχει και καθόλου ενδιαφέρον για παιδιά αυτής της ηλικίας. Οφείκω εδώ να τονίσω ότι είχα πολλές ενστάσεις για τη διδασκαλία του εν λόγω βιβλίου, αλλά καθότι ήμουν καινούρια στο συγκεκριμένο ΚΞΓ, η γνώμη μου δεν μέτρησε στην επιλογή των βιβλίων. Όπως και να έχει, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι προσπάθώ να κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον "κατεβάζοντας" διάφορα κειμενάκια από το Internet για να διδάξω τουλάχιστον in context, αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό γιατί ΔΕΝ υπάρχει χρόνος. .Εχουμε μόλις  μιάμιση ώρα στη διάθεσή μας, τα παιδιά είναι 10 και πολύ ζωηρά και στην αρχή της ώρας τους εξετάζω γραπτώς πάντα στα ανώμαλα ρήματα (7 τους βάζω κάθε φορά) και με μία μικρή άσκηση εξετάζω αν έχουν κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Έτσι χάνουμε αρκετή ώρα, γιατί ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του ρυθμό, συν του ότι κάποιοι καθυστερούν και επίτηδες, οπότε δεν προλαβαίνω πάντα να κάνω όσα θέλω. Δοκίμασα να το κάνω αυτό στο τέλος της ώρας, αλλά κάποιοι χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο, ενώ άλλοι έφυγαν γρηγορότερα αφήνοντας τη μισή άσκηση άλυτη. Κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά η συγκεκριμένη γραμματική χρειάζεται αρκετή ώρα για παράδοση και φανταστείτε δεν τους αναφέρω και όλες τις λεπτομέρειες που έχει γιατί δεν τις θεωρώ απαραίτητες γι' αυτό το επίπεδο. Πώς να διαχειριστώ τον χρόνο μου καλύτερα? Θα ήθελα να αναφέρω ότι σε καμία άλλη τάξη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα ούτε στα ιδιαίτερα μου. Ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα διαχείρισης χρόνου γιατί είμαι πολύ οργανωμένη. Μ' αυτό το βιβλίο όμως και αυτή την τάξη τα έχω βρει σκούρα! Οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

108
Φροντιστήρια / ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΞΓ
« στις: Μάρτιος 08, 2009, 03:28:19 μμ »
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούρια σ' αυτό το site. Θα ήθελα παρακαλώ τα φώτα σας σχετικά με το θέμα ίδρυσης κέντρου ξένων γλωσσών. Γνωρίζει κάποιος ποια είναι τα βήματα? Πώς πρέπει να ξεκινήσω? Όποιος έχει κάποια ιδέα, παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστώ πολύ!

Σελίδες: 1 ... 678

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 769
Σύνολο: 781

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.