Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - someone

Σελίδες: 1 ... 678
99
Χμ... Μεγάλη κουβέντα.... Σ'εναν ιδανικό κοσμο, όπου ο ένας δεν θα ενδιαφερόταν να 'καπελώσει' τον άλλο και να αποδείξει ότι ειναι πιο απαραίτητος/εξυπνος/μορφωμενος κλπ κλπ κλπ, θα συνεργάζονταν....
Αρα, εφοσον αυτο δεν ισχυει, θα πρέπει το υπουργειο να φροντιζει να θετει σαφως τα όρια και τις αρμοδιότητες του καθενος και το πλαισιο της συνεργασίας.
(Τώρα κατι είπα, ε?)

100
Υπάρχουν όμως φορές που νιώθεις ότι σε εκμεταλλεύεται το ίδιο το υπουργείο μέχρι αηδίας. Ίσως αυτό να τους κάνει αδιάφορους.
Όπως έχει ειπωθεί στο ανάλογο θέμα που έδωσες, είναι ωρομίσθιοι και κρατάνε δυνάμεις και για τη δεύτερη και τρίτη ακόμα δουλειά που έχουν κάθε μέρα. Αν δεν είχαμε άλλες υποχρεώσεις πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετοί φιλότιμοι άνθρωποι που θα έκαναν ακόμα και προετοιμασία στο σπίτι για το αντικείμενο που θα διδάξουν και το πως θα το διδάξουν.
Κινδυνεύοντας να κατηγορηθω ότι κάνω καταχρηση του χωρου, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Καταλαβαίνω - και μπορώ να δικαιολογήσω - την αδιαφορία, αλλά όχι την αναισθησία, το θράσος και τη γαϊδουρια - γιατι περι αυτου πρόκειται... Προς Θεου, δεν περιμενω να κανει προετοιμασία στο σπίτι ο ωρομίσθιος, αλλά αυτο απέχει πολυ απο το να λουφάρει επιδεικτικά. Δεν περιμενω να είναι άνθρωπος αλλά ας κανει εστω το μινιμουμ και εν πασει περιπτωσει, να ανταποκρίνεται στοιχειωδως στις υποχρεωσεις του.  Αν οι υποχρεωσεις περιορίζονται στο 'babysitting', sorry αλλα ακομα και η καθαριστρια του σχολειου μπορει ίσως να το κανει καλύτερα.... Ως γονιος, δεν θα επιτρέψω να χρησιμοποιει καποιος το παιδι μου για να βγαλει αραχτος 300 το μηνα. Και ως συναδελφος, απλα ντρέπομαι.

Όσο για τη 'διάχυση της πληροφορικής στα επιμερους γνωστικα αντικείμενα', μονο έτσι όπως το θετει η kyra_daskala μπορω να το καταλαβω κι εγω. Ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί ο υπολογιστης σαν εργαλειο μάθησης και εκει μόνο ο δάσκαλος μπορεί να παίξει κύριο ρόλο, βοηθουμενος απο τον πληροφορικο.

101
Στη θεωρια ωραία ακουγονται όλα αυτα...
Αν και (μιλαω τωρα ως μητερα παιδιου που παει Ολοήμερο και έχω δει τι διδάσκεται εκει) φοβαμαι ότι πάλι θα καταλήξουν τα παιδια να παιζουν RAM Kid - απλώς περισσότερες ώρες... αφήνοντας άπλετο χρονο στον πληροφορικάριο να σερφαρει με την ησυχια του ή να ακουει ραδιοφωνο όπως με υπερηφανεια παραδεχονται καποιοι 'συναδελφοι' εδω ... http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=10045.15


102
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πρόβλημα στην τάξη
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 03:28:40 μμ »
Καλημερα.
Αντιμετωπίζω ένα παρόμοιο πρόβλημα απο την ... απέναντι πλευρα όμως και θα'θελα τη συμβουλή σας...

Ο γιος μου ειναι μαθητης Β Δημοτικου, με μια δασκαλα πάρα πολυ κοντά στη σύνταξη, σε ένα τμημα ολιγομελές μεν, ατίθασο δε.
Κατα τα λεγόμενα της δασκάλας, το τμημα ειναι χαμένη υποθεση: Υπάρχουν 3-4 ταραξιες οι οποιοι δεν βελτιώνονται γιατι ειναι πονηρα και εχουν κακη αγωγή απο το σπιτι τους, δεν ακουν και δεν καταλαβαινουν τιποτα, εχει δοκιμασει τα παντα (τα οποια απόσο ξερω ειναι: τιμωριες, να τα κραταει όλα τα παιδια μεσα στο διάλειμμα, να βγαζει τα ζωηρα κοριτσακια εξω κρατωντας τα απο την κοτσιδα, ενιοτε καποια 'Βουλωστε το!' κλπ...) αλλα η κατάσταση παραμενει ανεξέλεγκτη και δεν προκειται να βελτιωθει. ΑΥτο το τμημα, λεει, θα ειναι παντα έτσι.

Και ρωταω λοιπον εγω που το παιδι μου ειναι ήσυχο, καλος μαθητης και κατα τα λεγομενα όλων των δασκαλων του σχολειου 'εξαιρετικο παιδι', και που ανησυχω γιατι θεωρω δεδομενο οτι τελικα θα επηρεαστει απο όλη αυτη την κατάσταση, τι μπορει να κανει ένας δάσκαλος που αντιμετωπιζει κατι τετοιο? Ή ενας γονιος που συναντα εναν δάσκαλο απροθυμο να χειριστει μια κατάσταση? Που μπορει να απευθυνθει?

Ρωτησαμε τη δασκαλα
- αν εχει μιλησει με τους γονεις των 'ταραξιων': οχι, αλλωστε τι να τους πει? Οι γονεις μονο για την πρόοδο ενδιαφέρονται
- αν εχει μιλήσει με τη διεύθυνση του σχολειου: όχι, τι να κανει η διευθυνση? Αν θελουμε εμεις ως γονεις, μπορουμε να παμε αλλα δεν θα γινει κατι
- αν εχει απευθυνθει στο Σχολικο Συμβουλο: οχι, τι να κανει ο σχολικος συμβουλος?
- αν εχει απευθυνθει στην ψυχολόγο του Δημου που βρισκεται στο χωρο του σχολειου καποιες μερες τη βδομαδα: Οχι, α, δεν ξερει.. αν θελουμε εμεις με τη συμφωνη γνωμη των αλλων γονιων να το κανουμε, μπορουμε, εκεινη δεν μπορει να κανει κατι αλλο, κανει το μαθημα της οπως μπορει και μεχρι εκει...

Επειδη ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω πώς μπορει μια εμπειρη δασκαλα να σηκωνει τα χερια ψηλα σε 15 8χρονα, και επειδη δεν μπορω να αποδεχτω το γεγονος ότι το παιδι μου μεχρι να τελιωσει το δημοτικο θα ειναι σε ένα καταδικασμενο τμημα που δεν θελει να το αναλάβει κανενας δάσκαλος, θα εκτιμουσα πολύ την οποιαδηποτε πρότασή σας!

Σελίδες: 1 ... 678

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 713
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.