Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anikologr

Σελίδες: 1 ... 678910 ... 33
99
Ας προσπαθήσουμε λίγο να δούμε την επόμενη ημέρα. Την Μ. Εβδομάδα έγινε έλεγχος των μορίων όσων συμμετείχαν στη διαδικασία από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Ας υποθέσουμε ότι μετά τον έλεγχο και με επιστημονικό τρόπο (δηλ. πρόγραμμα σε υπολογιστή και όχι με το μάτι στο Excel) διαπιστώνεται ότι από τις περίπου 3950 μετατάξεις (τόσες είναι μαζί με τις μετατάξεις σε διοικητικές θέσεις που δεν ανακλήθηκαν) έχουμε ότι 2/3 έχουν καλώς και 1/3 δεν έχει καλώς, π.χ.
2650 μετατάξεις καλώς έγιναν
900 μετατάξεις κακώς έγιναν
400 μετατάξεις έγιναν σε "λάθος" περιοχή/θέση
(τα νούμερα στην τύχη).
Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να διαχειριστεί μία τέτοια κατάσταση η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου;
Πώς (ηθικά και νομικά) μπορείς να πεις σε κάποιον από τους 2650 ότι ανακαλείται η μετάταξή του;
Αν είναι να ξανατρέξει η διαδικασία (με τα τότε μόρια και κενά), δεν πρέπει να ερωτηθούν ποιοι εξακολουθούν να θέλουν να συμμετάσχουν; (αλλιώς θα μεταταχθούν και οι περισσότεροι από όσους ζήτησαν ανάκληση επειδή δεν τους άρεσε εκεί που πήγαν, θα αρνηθούν να πάνε και θα περισσέψουν αρκετά κενά για 2ο γύρο με ό,τι προβλήματα αυτό συνεπάγεται).
Θα εφαρμοστεί αυτό που έλεγε η αρχική Υ.Α. "Η δήλωση των ανωτέρω στοιχείων επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης και σε περίπτωση που διαπιστωθεί ανακρίβεια ή αναλήθεια ο εκπαιδευτικός διώκεται πειθαρχικά." ή το Υπουργείο θα το κάνει γαργάρα;
Patreas πρέπει όμως να σκεφτείς και τους χίλιους τόσους που βολεύτηκαν σπίτι τους, οι οποίοι ενδεχόμενα έχουν αφήσει να υποφέρουν μακριά από τις οικογένειές ακόμα περισσότερους..

100
Ας δοκιμάσω:
Αρχικά, νόμιμο ήταν, σε αυτό δε χωράει αμφισβήτηση.
Το "λογικά" δεν ισχύει, το σύστημα αιτήσεων δεν κάνει τέτοια πράγματα. Όποιος ήθελε έκανε αίτηση.
Τι συνέβη λοιπόν και τόσοι "μη καλόπιστοι" έκαναν αίτηση; Προφανώς και δεν ήταν όλοι στο κόλπο, διότι δεν υπήρξε κόλπο.
Το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνου αρνήθηκε να δηλώσει πλεονάζων προσωπικό σε όλους τους κλάδους, προσπαθώντας να τους προστατέψει από τη διαθεσιμότητα, υποστηρίζοντας ότι οι πλεονάζοντες καλύπτουν λειτουργικά κενά. Πλεονάζοντες όμως υπήρχαν.
Υπήρξε έντονη αντίδραση από τους εκπαιδευτικούς της περιοχής, διότι στην προσπάθεια να τους προστατέψουν από τη διαθεσιμότητα, τους στέρησαν τη συμμετοχή σε μια νέα διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών.
Το ΠΥΣΔΕ αναγκάστηκε να κάνει πίσω και να στείλει καθυστερημένα τα νούμερα που όφειλε να στείλει εξαρχής, τα οποία συμπεριλήφθηκαν στη δεύτερη διαπιστωτική.
Ένας σημαντικός αριθμός των εκπαιδευτικών της περιοχής έκανε όντως αίτηση, παρά το κλίμα που επικρατούσε ότι αυτοχαρακτηρίζεσαι υποψήφιος για διαθεσιμότητα. Κάποιοι φοβήθηκαν και δεν έκαναν.
Αν όντως υπήρξε "καλόπιστος" που δεν πήρε χαμπάρι τον χαμό που έγινε και ήθελε να κάνει αίτηση αλλά δεν έκανε διότι "δεν είχε νόημα", τότε όντως την πάτησε.

Όπως μάλλον την πάτησε και ο "καλόπιστος" που δεν έκανε φέτος αίτηση μετάθεσης διότι θεωρούσε ότι δεν υπάρχουν οργανικές για να διεκδικήσει, ή έβαλε άλλη πρώτη επιλογή από τον τόπο συμφερόντων του, επειδή εκεί είχε καλύτερες ελπίδες.
Με δεδομένο πως αν ανοίξουν εν τέλει οργανικές για διεκδίκηση, ούτε και τώρα προβλέπεται δυνατότητα τροποποίησης ή νέας αίτησης μετάθεσης, τότε αιτούμαι από τώρα την ανάκληση όλων των φετινών μεταθέσεων όλων των ειδικοτήτων και λοιπών υπηρεσιακών μεταβολών (ειδικοτήτων, νηπιαγωγών, ΣΜΕΑΕ, αποσπάσεις στο εξωτερικό, σε γραφεία κτλ) διότι είναι κατάφωρη αδικία για αυτούς που δεν μάντεψαν ότι θα ανοίξουν θέσεις και δεν έκαναν ήδη αίτηση.

Θα τα πούμε ξανά σε δυο χρόνια όπου ένας άλλος υπουργός θα ανακαλύψει το δίκαιο αυτού του αιτήματος και θα προτείνει σε μια επιτροπή την ανάκληση όλων των μεταθέσεων.
Ελπίζω μέχρι τότε να έχουμε βάλει μυαλό και να διεκδικούμε μαζί το άνοιγμα όλων των οργανικών και απαγόρευση στην πολιτεία να προσλαμβάνει αναπληρωτές σε περιοχές που δεν έχουν ικανοποιηθεί αιτήματα αποσπάσεων ή μεταθέσεων. Αυτή είναι η πραγματική λύση και όχι να φάμε τον συνάδελφο μπας και του κλέψουμε τη θέση που εκείνος καλύπτει από την ίδρυση των ΕΑΕΠ.
Μπερδεύεις (εν γνώση σου η όχι δεν γνωρίζω) τις μεταθέσεις με τις μετατάξεις.

Αίτηση μετάθεσης κάνεις και για περιοχές χωρίς κενά γιατί σαφώς μπορεί να φύγει ένας και να έρθει κάποιος άλλος.

Στις μετατάξεις αυτό δεν θα έπρεπε να γίνει. Εφόσον στην πρώτη διαπιστωτικη έβγαλε 0 κενά ή πλεονάσματα δεν είχε κανένα νόημα κάποιος να υποβάλει αίτηση.

Όποιος κάνει ότι δεν το καταλαβαίνει τότε συγνώμη αλλά το κάνει σαφώς εκ του πονηρού οπότε και εγώ με την σειρά μου μπορώ να βάλω με τον νου άπειρα σενάρια..

101
O εκάστοτε υπουργός έχει το δικαίωμα να τροποποιεί ανάλογα με τις ανάγκες που κρίνει για την δεδομένη στιγμή
Άρα δεν υποστηρίζεις το νόμιμο, σωστό και ηθικό αλλά το νομιμοφανές....

102
Η συλλογή υπογραφών συνεχίζετε. Σε όσους έχουν υπογράψει έχει αποσταλέι σχετικό email.

Συνεχίζουμε...

103
Για όσους λοιπόν ενδιαφέρονται μαζεύουμε υπογραφές για την αδικία  των μετατάξεων προς τις προϋπάρχουσες κοινές ειδικότητες στην ΠΕ .... https://eidpe.wordpress.com/
Κοιμίζω πως οφείλουμε όλοι και εσείς και εμείς να στηρίξουμε τον κοινό μας αγώνα..

104
Για να μην υπάρχει σύγχυση ουδεμία σχέση έχει η συλλογή υπογραφών της φόρμας που φαίνεται στην υπογραφή μου με αυτή που σχολιάζετε.

105
Βλέπω ότι μερικοί ανησυχείτε πάρα πολύ αν θα γίνουν οι μετατασσόμενοι μπαλάκι των διαθέσεων των εκάστοτε υπουργών, επειδή ακριβώς λατρεύετε πολύ την εκπαίδευση από το πρωί και  όλη την ημέρα σχολιάζετε. Λίγη υπομονή να τελειώσουν οι εκλογές να μαζέψουν κάποιες παρατάξεις μερικά ψηφαλάκια επιπλέον προκείμενου να  διασώσουν την θέση τους και  το ΥΠΟΠΑΙΘ θα ανακοινώσει τις τελικές του προθέσεις. Εν τω μεταξύ όλοι θα ζητούν την ψήφο τον μεταταγμένων στις παντός είδους διεργασίες που θα γίνουν αυτο το διάστημα. Δεν μας είπαν όμως πως την θέλουν και γιατί την θέλουν....

Πολύ ωραία όλα αυτά. Αλλά ειλικρινά τι σχέση έχουν?

106
Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει ορισμένοι,αλλά το υπουργείο δεν περιμένει ούτε τις πανελλήνιες ούτε τίποτα τέτοιο για να πάρει απόφαση.Απλά το θέμα είναι προφανές οτι το πάγωσαν γιατί δεν μπορούν να το λύσουν και αυτό που περιμένουν είναι αν θα είναι κυβέρνηση και την επόμενη εβδομάδα έτσι όπως τα έχουν κάνει....
Για πρώτη φορά συμφωνούμε... :-[:-[:-[:-[:-[

107
Στη διαδικασία των μετατάξεων δεν συμμετείχα. Βλέποντας ότι το θέμα απασχολούσε πολλούς συναδέλφους, αποφάσισα να εξάγω κάποια στατιστικά (αγαπημένο μου θέμα) από τα σχετικά ΦΕΚ.

Πριν 4 ημέρες ανήρτησα (http://www.pde.gr/index.php?topic=4286.msg865123#msg865123) κάποια στατιστικά σχετικά με τις μετατάξεις (εντός-εκτός Διεύθυνσης, εντός-εκτός Περιφέρειας).

Σήμερα βλέπω σε κάποιο υπόμνημα ότι η αυτό-αναφερόμενη ως συντονιστική επιτροπή των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών λέει ότι «Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουμε, και με βάση τα ανωτέρα κριτήρια και περιορισμούς, μετατάχθηκαν συνολικά 3655 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων 2034 άτομα υπηρετούσαν και πριν στον ίδιο νομό (δηλαδή δεν μετακινήθηκαν από άλλη γεωγραφική περιοχή) και 1621 άτομα μετακινήθηκαν από άλλο νομό (376 άτομα εντός της ίδιας περιφέρειας και 1245 από άλλη περιφέρεια).»

Ίσως παρατηρήσετε κάποια σύμπτωση στα νούμερα. Ναι, είναι ακριβώς τα ίδια.

Επίσης, ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι σπάνια τροποποιώ τις αναρτήσεις μου. Στη συγκεκριμένη ανάρτηση, όμως, έκανα μια τροποποίηση λίγα λεπτά αργότερα, γιατί κάτι σκέφτηκα. Τελικά αυτό που σκέφθηκα επαληθεύτηκε.

Για την ιστορία, η τροποποίηση αφορά μία μόνο τυχαία αλλά σκόπιμη αλλαγή εντός της Δ’ Αθήνας όπου άλλαξα το 81-137 σε 82-136.

Κρίμα που αυτοί που είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για το θέμα δεν έχουν κάτσει να εξάγουν από μόνοι τους τα στοιχεία και αντιγράφουν χωρίς αναφορά σε πηγές (για να μην παρεξηγούμαι: η αναφορά έπρεπε να γίνει προς το forum pde.gr , δεν θέλω κάποια προσωπική αναφορά).
Μην αγχώνεσαι.. Θα κάνουν ανακοινοποίηση στο ορθό όπως οι επιστημονικές ενώσεις 8)8)

108
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Οποιαδήποτε λύση και να επιλεγεί τις λεπτομέρειες νομίζω θα τις μάθουμε εκείνες τις μέρες. Πάντως φαίνεται (τώρα αλήθεια ή τα διαρρέουν για να ρίξουν στάχτη στα μάτια, θα φανεί....) ότι το σενάριο να καταργηθούν τελείως οι υποχρεωτικές και να ξαναγίνουν χιλιάδες αιτήσεις από την αρχή από όποιους θέλουν μάλλον ξεθωριάζει. Από τη μια θα ικανοποιήσει τους πρωτοβάθμιους δίνοντας τις μεταθέσεις και μετά θα ξαναδώσει τις μετατάξεις σε αυτούς που είχανε κάνει αίτηση για τις θέσεις που θα παραμείνουν. Βέβαια έχεις δίκιο επί των αριθμών που είχε δώσει τότε ο Αρβανιτόπουλος ή επί των νέων κενών; προσωπική εκτίμηση επί των τότε κενών εφ' όσον είναι μικρότερα από τα σημερινά.

Σημειώνω πάντα ότι από τις δεκάδες πληροφορίες που θα ακουστούν μόνο μία στην καλύτερη περίπτωση θα αποδειχθεί αληθινή.
Σχετικά με τα κενά το ερώτημα είναι όχι μεταξύ των τότε και τώρα αλλά μεταξύ των τότε της πρώτης διαπιστωτικης η της δεύτερης?

Γιατί το πρόβλημα δεν λύνεται αν συμπεριληφθεί και η δεύτερη διαπιστωτικη εφόσον έχουμε πει άπειρες φορές πως το σωστό δίκαιο και ηθικό είναι να πάνε βάσει κενών πρώτης διαπιστωτικης που είχαν ανακοινώσει κατά την διάρκεια των αιτήσεων.

109
συνεχίζουν εδώ μέσα να θέλουν να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο anikologr

εννοείται τόσες ενστάσεις, τόσο μπάχαλο σε μια "καθαρή" διαδικασία  :o
Τους καταλαβαίνω.. Δεν αποδέχεσαι εύκολα την αντίθετη άποψη. Ειδικά όταν μπαίνει το προσωπικό συμφέρον. Ακόμα και όταν όλοι ξέρουν την αλήθεια.

Βέβαια πες πες πες μερικοί σίγουρα έχουν πείσει τους εαυτούς τους.. 8)8)8)8)

110
Σ' αυτή τη φάση κανένας δε μπορεί να έχει πληροφόρηση που να ευσταθεί γιατί κανένας δεν ασχολείται. Μετά τις πανελλήνιες θα ασχοληθούν. Και το θέμα θα τελειώσει γρήγορα μετά πιστεύω, γιατί πρέπει να γίνουν μεταθέσεις και αποσπάσεις. Η ανάκληση των μετατάξεων δε μπορεί να γίνει γιατί βασίστηκαν σε νόμους του κράτους και δε θέλουν να μπλέξουν με δικαστήρια. Ούτε να "ξανατρέξουν" για τον ίδιο λόγο. Αν έγινε λάθος (που όπως αποδείχθηκε όλα ήταν νομότυπα αλιώς θα το έλεγαν) είναι του υπουργείου και δεν φταίνε οι μεταταγμένοι. Αν δε πάρουν μετάθεση κάποιοι Αθμιοι, που έτσι κι αλιώς δε θάπαιρναν (οι μεταταγμένοι δε παίρνουν καμιά οργανική από αυτούς), δεν είναι νομικό θέμα άρα δε τους απασχολεί. Αφού "κάλυψαν" και αυτούς τους 250 που "έκλεψαν" στα μόρια σημαίνει ότι ούτε αυτοί θα μετακινηθούν ή απολυθούν όπως θάπρεπε. Οργανικές σε πρώτη φάση θα δοθούν, ίσως όχι σε όλους. Οι υπόλοιποι την επόμενη χρονιά αφού δημιουργηθούν ΕΑΕΠ ή κάτι ανάλογο. Θα γίνει η σύσταση των νέων ειδικοτήτων και θα δοθούν οργανικές οπωσδήποτε.
Οι διαπληκτισμοί με μέλη του φόρουμ είναι ανώφελοι. αφού στο φόρουμ δυστυχώς όπως έχω επισημάνει, δεν υπάρχουν Αθμιοι γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει τι θα γίνει (αφού αυτοί χαίρονται που θα τσιμπήσουν καμιά μετάθεση επιπλέον), αλλά Βθμιοι (!!!) εθελοντικών, οι οποίοι όταν γίνονταν αιτήσεις υποχρεωτικών, κάποιοι αντί να κάνουν αίτηση προτιμούσαν να μάθουν excel και word για να φτιάχνουν μετά πίνακες και ενστάσεις. Θλιβερό! Φανταστείτε τη θέση τους. Ήταν η κακιά στιγμή, μια λάθος επιλογή που μπορεί να συμβεί στον καθένα και δεν τους αξίζει ο χλευασμός. Ευελπιστούν σε ανάκλιση για να κάνουν τώρα, αφού οι εθελοντικές καταργήθηκαν de facto. Αυτούς λοιπόν τους ενδιαφέρει απλά και μόνο να "χαλάσουν" το νήμα για να μη μπορούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να ενημερώνονται και να επικοινωνούν.
ΝΟΜΙΜΕ χαρά στο κουράγιο σου! Δε βγάζεις άκρη.....και δεν υπάρχει λόγος.
Τελικά όλα είναι ρόδινα με τις υποχρεωτικές μετατάξεις.

Απορώ γιατί έχουν γεμίσει χίλιες τόσες σελίδες για μια νόμιμη διαδικασία.

Επίσης ο Κουρακης πρέπει να είναι πολύ βλάκας για να κάνει τέτοια εισήγηση για μια τόσο καθαρή διαδικασία.

Επιπλέον τόσες ενστάσεις και έξι φάσεις ικανοποίησης τους πράγματι δεν αφήνει καμία υποψία περί της διαδικασίας.

Ούτε φυσικά οι δυο διαπιστωτικές πράξεις.

Ούτε τα μηδενικά κενά και πλεονάσματα.

Συνάδελφε πατάς στην γη?

111
Συνάδελφοι οι υπογραφές αυξάνονται συνεχώς. Μην αναλώνουμε τον χρόνο μας σε άτομα που δεν τον αξίζουν.

112
Μα εσείς δεν ζητάτε αποκατάσταση των αδικιών, αλλά ζητάτε ακύρωση των πάντων. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Και λυπάμαι για το ύφος σου, ύφος που δεν αρμόζει σε νέο άνθρωπο και εκπαιδευτικό. Εκδίκηση ζητάτε τίποτε άλλο το έχω ξαναγράψει.Εχετε δωσει πολιτικο εως στνο κομματικο χαρακτηρα, αντι να ζητατε καθαρη εκπαιδευτικη λυση.
Απειλειτε τους παντες με καποιους πινακες
Αν διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο (προφανώς δεν το έχεις κάνει) τότε θα αλλάξεις γνώμη.

Σελίδες: 1 ... 678910 ... 33

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 770
Σύνολο: 781

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.