99
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθηματικά Β' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2007, 10:47:58 μμ »
Στάλθηκε εγκύκλιος
Αν μπεις στο http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/
τράπεζα θεμάτων -> οδηγίες
θα την βρεις όλην
αντιγράφω για τη β΄γυμνασίου
"... Συγκεκριμένα προτείνεται:
1. Να διατεθούν συνολικά δεκαπέντε διδακτικές ώρες για τη διδασκαλία του Κεφαλαίου7 (θετικοί και αρνητικοί αριθμοί) του α' μέρους του νέου σχολικού βιβλίου των μαθηματικών της α' γυμνασίου και σύμφωνα με το νέο Α.Π.Σ
2. Να διατεθούν συνολικά επτά διδακτικές ώρες για τη διδασκαλία της παραγράφου 2.1 (συμμετρία ως προς άξονα), της παραγράφου 2.2 (άξονας συμμετρίας), της παραγράφου 2.4 (συμμετρία ως προς σημείο), της παραγράφου 2.5 (κέντρο συμμετρίας) του κεφαλαίου 2 του β μέρους του νέου σχολικού βιβλίου των μαθηματικών της α' γυμνασίου και σύμφωνα με το νέο Α.Π.Σ
Μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των παραπάνω ενοτήτων θα ακολουθήσει η διδασκαλία των μαθηματικών της β' γυμνασίου από το νέο σχολικό βιβλίο με τις ακόλουθες διαφοροποιήσεις:
Μέρος Α: Άλγεβρα
α) για την παράγραφο 2.1 (τετραγωνική ρίζα θετικού αριθμού) να διατεθούν δύο διδακτικές ώρες, αντί των τριών
β) για την παράγραφο 3.4 (η συνάρτηση y =ax+b) να διατεθούν δύο διδακτικές ώρες αντί των τριών. Να εξαιρεθεί η διδασκαλία της εξίσωσης της μορφής αχ +β y =γ, του προσδιορισμού των σημείων τομής των αξόνων και της ευθείας αχ+βy=γ, καθώς και της εύρεσης της εξίσωσης μια ευθείας από δύο σημεία της γραφικής της παράστασης.
γ) για την παράγραφο 4.1 (βασικές έννοιες της στατιστικής:πληθυσμός -δείγμα) να διατεθεί 1 διδακτική ώρα, αντί των 2
δ) για την παράγραφο 4.2 να διατεθούν 2 ώρες, αντί των 3
ε) η παράγραφος 4.4 να μη διδαχθεί
στ) η παράγραφος 4.5 να διατεθούν 2 ώρες αντί 5 και η διδασκαλία της να περιοριστεί μόνο στην εύρεση της μέσης τιμή και διαμέσου μιας διακριτής κατανομής
Μέρος Β΄Γεωμετρία:
α) για τη διδασκαλία της παραγράφου 1.1, της 1.2, της 1.3 να διατεθούν (για επανάληψη και μόνο 3 ώρες.
β) να μη διδαχθούν οι 2.3 και 2.7
γ) για την 3.1 να διατεθούν 3 ώρες αντί των 2. Η επιπλέον μία ώρα να διατεθεί για την επανάληψη της έννοιας της επίκεντρης γωνίας, της σχέσης της επίκεντρης και του αντίστοιχου τόξου της
δ) για την 4.1 να διατεθεί 1 ώρα αντί των 2
ε) να μην διδαχθεί η 4.7
Αν μπεις στο http://clubs.pathfinder.gr/MATHEMATICA/
τράπεζα θεμάτων -> οδηγίες
θα την βρεις όλην
αντιγράφω για τη β΄γυμνασίου
"... Συγκεκριμένα προτείνεται:
1. Να διατεθούν συνολικά δεκαπέντε διδακτικές ώρες για τη διδασκαλία του Κεφαλαίου7 (θετικοί και αρνητικοί αριθμοί) του α' μέρους του νέου σχολικού βιβλίου των μαθηματικών της α' γυμνασίου και σύμφωνα με το νέο Α.Π.Σ
2. Να διατεθούν συνολικά επτά διδακτικές ώρες για τη διδασκαλία της παραγράφου 2.1 (συμμετρία ως προς άξονα), της παραγράφου 2.2 (άξονας συμμετρίας), της παραγράφου 2.4 (συμμετρία ως προς σημείο), της παραγράφου 2.5 (κέντρο συμμετρίας) του κεφαλαίου 2 του β μέρους του νέου σχολικού βιβλίου των μαθηματικών της α' γυμνασίου και σύμφωνα με το νέο Α.Π.Σ
Μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των παραπάνω ενοτήτων θα ακολουθήσει η διδασκαλία των μαθηματικών της β' γυμνασίου από το νέο σχολικό βιβλίο με τις ακόλουθες διαφοροποιήσεις:
Μέρος Α: Άλγεβρα
α) για την παράγραφο 2.1 (τετραγωνική ρίζα θετικού αριθμού) να διατεθούν δύο διδακτικές ώρες, αντί των τριών
β) για την παράγραφο 3.4 (η συνάρτηση y =ax+b) να διατεθούν δύο διδακτικές ώρες αντί των τριών. Να εξαιρεθεί η διδασκαλία της εξίσωσης της μορφής αχ +β y =γ, του προσδιορισμού των σημείων τομής των αξόνων και της ευθείας αχ+βy=γ, καθώς και της εύρεσης της εξίσωσης μια ευθείας από δύο σημεία της γραφικής της παράστασης.
γ) για την παράγραφο 4.1 (βασικές έννοιες της στατιστικής:πληθυσμός -δείγμα) να διατεθεί 1 διδακτική ώρα, αντί των 2
δ) για την παράγραφο 4.2 να διατεθούν 2 ώρες, αντί των 3
ε) η παράγραφος 4.4 να μη διδαχθεί
στ) η παράγραφος 4.5 να διατεθούν 2 ώρες αντί 5 και η διδασκαλία της να περιοριστεί μόνο στην εύρεση της μέσης τιμή και διαμέσου μιας διακριτής κατανομής
Μέρος Β΄Γεωμετρία:
α) για τη διδασκαλία της παραγράφου 1.1, της 1.2, της 1.3 να διατεθούν (για επανάληψη και μόνο 3 ώρες.
β) να μη διδαχθούν οι 2.3 και 2.7
γ) για την 3.1 να διατεθούν 3 ώρες αντί των 2. Η επιπλέον μία ώρα να διατεθεί για την επανάληψη της έννοιας της επίκεντρης γωνίας, της σχέσης της επίκεντρης και του αντίστοιχου τόξου της
δ) για την 4.1 να διατεθεί 1 ώρα αντί των 2
ε) να μην διδαχθεί η 4.7