Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vivi06

Σελίδες: 1 ... 678
99
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα μαθήματα
« στις: Οκτώβριος 13, 2008, 07:13:04 μμ »
παιδιά με τον TOEIC τι γινετε? εγραψα στην Ελλη/κη Ενωση να μου αποστειλουν υλικο αλλα θα ηθελα συμβουλες απο καποιον που εχει δουλεψει ξανα TOEIC. Εγω κανω προετοιμασια σε ενα παιδι που εχει δωσει Μαη το ECCE και δεν το πήρε με writing LOw Pass, listening Fail, GVR Fail και Spaking Low PAss. Σκέφτομαι να την στειλω και για ΤΟΕΙC αλλα θελω να μου πειτε αν αρκει η προετοιμασια του ECCE ή χρειάζεται και καπoιο coursebook ειδικα για ΤΟΕΙC. Μπορειτε να μου προτεινετε καποιο?

Γνωριζεις τιποτα για το TOEIC? Ρωταω γιατι αν το ειχες δει θα ηξερες οτι δεν ειναι για το μαθητη σου. Εκτος βεβαια κ αν σπουδαζει οικονομικα, οποτε θα σου ελεγα με τα χιλια. Αλλα το TOEIC απευθυνεται σε επαγγελματιες κ ειναι γεματο οικονομικους ορους κ στατιστικες, business letters etc. Με τετοιους βαθμους, θα σου προτεινα να το προετοιμασεις παλι για το ECCE κ για το Edexcel του Μαιου, σε καμια περιπτωση για το Δεκεμβρη. Κ να το εξηγησεις αυτο κ στους γονεις για τυχον παρεξηγησεις. Οσον αφορα coursebook του TOEIC υπαρχουν αρκετα, αλλα ενας μαθητης γυμνασιου δεν θα καταλαβαινε καν τι διαβαζει, ποσο μαλλον να βγαλει νοημα! Το TOEIC κ το TOEFL στοχευουν στον ενηλικα που θελει γρηγορα κ αμεσα ενα πτυχιο για να δειξει στο ΑΣΕΠ, οχι σε μαθητες. Το edexcel ειναι η πιο σιγουρη λυση. Αν εχεις αποριες, στειλε μου pm.

100
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα μαθήματα
« στις: Οκτώβριος 13, 2008, 07:07:21 μμ »
παιδιά γράφω εδώ τον προβληματισμό μου γιατί δεν ξέρω σε ποιά ενότητα ανήκει.
έχω ένα κοριτσάκι ιδιαίτερο από πέρσι.κάναμε την a junior πέρσι, όλα καλά, καλή μαθήτρια. ξεκινάμε φέτος κ μου λέει η μητέρα οτι αν μπορώ να την προχωράω. της λέω οκ όπου μπορώ θα πάω σε πιό γρήγορους ρυθμούς. έχουμε 2 βδομάδες που έχουμε ξεκινήσει κ το σάββατο μου τηλεφωνεί κ μου ζητά, οτι αφού η κόρη της είναι καλή μαθήτρια κ είδε οτι τα βιβλία που κάνουμε είναι πολύ εύκολα, να συνεχίσουμε στην επόμενη τάξη, για να πάρει πτυχιο μέχρι την α'γυμνασίου!!!!
της εξηγώ οτι για να πάρει πτυχίο στην ά γυμνασίου είναι δυσκολο κ πρέπει να κάνει θερινά κάθε χρόνο (απαντά οτι έτσι της είπαν μητέρες συμμαθητών του παιδιού) κ ότι αυτά που κάνουμε στα πρώτα μαθήματα είναι μια μικρή επανάληψη των περσίνων για αύτο είναι εύκολα αλλά παρακάτω είναι διαφορετικό το βιβλίο κ συμφωνούμε να τα συζητήσουμε σήμερα που θα είχαμε μάθημα. μου τηλεφωνεί όμως το μεσημέρι κ μου ζητά να της πω ποια βιβλία να αγοράσει για ξεκινήσουμε απο την πέμπτη την  επόμενη τάξη δλδ. να παρακάμψουμε την b junior! επειδή τσατίστηκα εκείνη την στιγμή με την όλη κατάσταση αφού ούτε από κοντά δεν το συζητήσαμε κ πως η μητέρα, απόφοιτος λυκείου κ χωρίς γνώσεις αγγλικών, κρίνει οτι δεν πρέπει να κάνει την b junior, της είπα τελικά ποιά βιβλία να πάρει, βιβλία που χρησιμοποιώ στην a senior!
βρε παιδιά είμαι παράλογη, υπερβολική, τι να κάνω??
όσο καλη μαθήτρια κ να είναι μπορούμε να "πηδήξουμε" ολόκληρη χρονιά?? 

Λοιπον, τι θα εκανα στη θεση σου
1. Μιλησε με τη "μαμα" κ εξηγησε της οτι το να παρεμβαινει στη μαθησιακη διαδικασια μονο κακο μπορει να κανει στο παιδι της, πολυ απλα γιατι σπαει τον κυκλο εμπιστοσυνης που εχεις δημιουργησει με την κορη της. Σε απλα ελληνικα, εσυ εισαι η δασκαλα των αγγλικων οχι εκεινη. Εκεινη σε επελξε γιατι σεβεται κ εχει εμπιστοσυνη στις ικανοτητες σου. Επισης εξηγησε της οτι η ηλιθια αυτη νοοτροπια του να σπρωχνουν τα παιδια στο λουερ απο μωρα δεν εχει κανενα απολυτως αντικρισμα, γιατι τα παιδια της α γυμνασιου δεν ειναι πνευματικα σε θεση να ανταπεξελθουν στις μεταγλωσσικες κ πνευματικες απαιτησεις του πτυχιου. Το τι κανουν οι αλλες μαναδες πρεπει να αφορα τις ιδιες, τις δασκαλες που εχουν προσλαβει κ το παιδι τους.
2. Απο εκει κ περα, αν θελεις να πας πιο γρηγορα, μπορεις να κανεις επιλογη σημειων της β τζουνιορ για να διδαξεις κ να συνεχισεις μετα. Δεν θελεις επουδενει να αφησεις κενα στο μικρο, γιατι θα τα κουβαλαει μεχρι τελους, ιδιως σε γραμματικη. Στο λεξιλογιο μπορεις να το διδαξεις κ αργοτερα, η γραμματικη ειναι που πρεπει να καλυφθει σωστα κ με προγραμμα.
3. Αν δεις οτι η μανουλα δεν συμμορφωνεται, γνωμη μου ειναι να αφησεις το ιδιαιτερο γιατι μονο προβληματα μπορει να σου δημιουργησει. Εξηγησε της με ομορφο τροπο (Δες παραπανω) οτι αυτο που κανει ειναι ακρως αντιπαιδαγωγικο κ οτι αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να μαθει το παιδι της αγγλικα κ οχι μονο να κραταει ενα χαρτι στα χερια που στην τελικη απο μονο του δεν λεει κ τιποτα.
Αυτα απο μενα! Καλη τυχη

Σελίδες: 1 ... 678

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 762
Σύνολο: 771

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.