Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - anemos1969

Σελίδες: 12
1
η ιδανική γωνία απελευθέρωσης του ακοντίου κυμαίνεται:
α) 270 – 330
β) 250 – 300
γ) 450 – 480
δ) 350 – 420
Η γωνιά απελευθέρωσης του ακοντίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τις καιρικές συνθήκες (σε ευνοϊκό άνεμο αντιστοιχεί μεγαλύτερη γωνία ενώ σε αντίθετο μικρότερη.

Στους άνδρες κυμαίνεται μεταξύ 35ο-42ο  και στις γυναίκες 35ο-40ο
Στην καθημερινή πρακτική σε όλα  τα σωματεία  οι προπονητές με αυτές τις γωνίες μαθαίνουν τα παιδιά να ρίχνουν.

Είναι όμως γεγονός ότι και η πράξη  είναι αλλοπρόσαλλη και εξαρτάται από τις συνθήκες τις στιγμής (άλλο θέμα αυτό)

Συγκεκριμένο παράδειγμα:

Η  P.Felke με βολή 80μ που τις χάρισε και παγκόσμιο ρεκόρ είχε πετύχει γωνία θέσης και γωνία επίθεσης να είναι 40ο

Αντίστοιχα ο U. Hohn όταν έριξε τα 104,7 είχε πετύχει γωνία θέσης και γωνία απελευθέρωσης να είναι 31ο .

2
Στην 7 νομίζω ότι το μυϊκο γλυκογόνο έχει προσδιοριστικό ρόλο.
Δεν είναι όμως κύριος περιοριστικός.
Και αυτό γιατί ο κάματος αποδίδεται σε πολλαπλούς παράγοντες, όπως η εξάντληση των αποθεμάτων του μυϊκου  γλυκογόνου, η αφυδάτωση, η απώλεια ηλεκτρολυτών, η υψηλή θερμοκρασία του σώματος.
Επίσης κατά την παρατεταμενη προσπάθεια η παραγωγή γλυκόζης περιορίζεται στη γλυκογονογέννεση επειδή το ηπατικό γλυκογόνο εξαντλείται.
Αυτό οδηγεί στη υπογλυκαιμία που επηρεάζει την λειτουργία του κ.ν.σ. και δημιουργεί υποκειμενική αντίληψη της κόπωσης.

ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ

3
ΜΑΤ  έχω την αίσθηση ότι  δεν μπορεί να είναι το

4
Ερώτηση 38
Η κίνηση των ποδιών στο βόλεϊ είναι πολύ σημαντική.
Το βόλεϊ δεν παίζεται μόνο με τα χέρια αλλά με όλο το σώμα και κυρίως με τα πόδια.
Τη στιγμή της πάσας τα πόδια πρέπει να βρίσκονται σταθερά στο έδαφος( δηλαδή να μην αναπηδούν) και στη φάση της υποδοχής τα πόδια είναι ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων και παράλληλα μεταξύ τους.
(Εφόσον η μπάλα δεν πάει ψηλά η κίνηση γίνεται μόνο με τα πόδια.
Όσο το κατακόρυφο ύψος της μπάλας μεγαλώνει τόσο μεγαλώνει και η κίνηση των χεριών).


Ερώτηση  43.
Στάση ετοιμότητας
Τα πόδια πρέπει να έχουν άνοιγμα ίσο με το πλάτος των ώμων, τα πέλματα να είναι παράλληλα μεταξύ τους ,  και η θέση των χεριών εξαρτάται από την ενέργεια που κάνει η σκοπεύει να κάνει ο παίκτης.


5
Η γνώμη μου.
69-Δ
43-Δ
38-Δ
7-Γ

6
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Ε.Κ.Φ.Α.Ε. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
« στις: Φεβρουαρίου 07, 2007, 04:11:57 pm »
ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΘΗΝΑ, 7 Φεβρουαρίου 2007

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ  στηρίζει την προσπάθεια της Π.Ε.Α. και τις πρωτοβουλίες που λαμβάνει για το μόνιμο διορισμό μεγαλύτερου αριθμού καθηγητών Φυσικής Αγωγής,  μέσω του 1/3 επιπλέον του 30μηνου.
Επίσης στηρίζουμε τη νέα ρύθμιση με τα 2 διδακτικά έτη που προωθείται και από το ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Πέραν τούτων θα θέλαμε να τονίσουμε ότι η σημερινή κατάσταση στο χώρο της εκπαίδευσης έχει να κάνει με 2 κατηγορίες εκπαιδευτικών, τους Ωρομίσθιους και τους Αναπληρωτές.
Για το λόγο αυτό η Ε.Κ.Φ.Α.Ε. ζητάει  να θεσμοθετηθεί  παράλληλη ρύθμιση για μόνιμο διορισμό όσων έχουν 12 μήνες “καθαρή”  προϋπηρεσία ωρομισθίου.



 Ε.Κ.Φ.Α.Ε.

7
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Ε.Κ.Φ.Α.Ε: ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
« στις: Φεβρουαρίου 06, 2007, 08:36:48 pm »
ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Διεκδικητικό πλαίσιο

Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2007

<<Σε ένα κόσμο που κινείται και αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς η εκπαίδευση είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης και της προόδου. Θεμελιώδης παράγοντας για την ανύψωση του επιπέδου της παρερχόμενης εκπαίδευσης είναι η στελέχωσή της με εκπαιδευτικούς κύρους με άρτια μόρφωση και παιδαγωγική κατάρτιση. Η πολιτεία οφείλει όχι μόνο να αναγνωρίζει την ιδιαιτερότητα και τη σημασία του έργου των εκπαιδευτικών αλλά και να δείχνει έμπρακτα τη στοργή με την οποία τους περιβάλει. Η αναγνώριση αυτή πρέπει να εκδηλώνετε με την απόλυτη διαφάνεια στο σύστημα προσλήψεων, με την φροντίδα για ικανοποιητικές συνθήκες εργασίας αλλά και με καλύτερες αποδοχές>>

Στη χώρα μας σήμερα  πρέπει:

Α) Να ληφθούν μέτρα για την αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής.

β) Η διοικητική οργάνωση και ο γενικότερος προγραμματισμός και συντονισμός σε θέματα επιμόρφωσης, απασχόλησης, έρευνας και νέων τεχνολογιών του μηχανισμού της φυσικής αγωγής να αναβαθμιστούν.

γ) Η Ελλάδα κατέχει τα πρωτεία της ευρωπαϊκής ένωσης στην παιδική παχυσαρκία. Πρέπει να ληφθούν άμεσα  μέτρα πρόληψης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού για την αναγκαιότητα της άσκησης αλλά και της υγιεινής διατροφής.

Με γνώμονα τα παραπάνω προτείνουμε:

1) Να αυξηθούν σε τρεις εβδομαδιαίως οι ώρες της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου και αυτό να ενεργοποιηθεί και για τα ολιγοθέσια σχολεία στα οποία δεν φοιτούν παιδιά

8
Στην ερώτηση 74
Κατά τη φορά και μέχρι το πάτημα σημαντικό ρόλο έχει η ταχύτητα φοράς που αναπτύσσει ο αθλητής.
Κατά το πάτημα  που είναι στιγμιαίο σημαντικό ρόλο έχει να γίνει το πάτημα με σφιχτά τεντωμένα πόδια,   με το μπροστινό μέρος τον πελμάτων ( λυγίζουν τα γόνατα για να υπάρχει αναχαίτιση της ορμής), και να είναι δυναμικό!!
Άρα κατά το πάτημα δεν υπάρχει ταχύτητα φοράς
Το πάτημα είναι δυναμικό πάτημα δεν έχει ταχύτητα φοράς άρα αφού δεν υπάρχει ταχύτητα φοράς πως θα μειωθεί;
Άλλος  όρος  ταχύτητα φοράς, άλλο δυναμικό πάτημα,και υπάρχει  στιγμιαία  αναχαίτιση της ορμής 

Η δική σας γνώμη;

9
ΓΝΩΣΤΙΚΟ

9-Δ
19-Δ
20-

10
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Απ: ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟΘΙ...
« στις: Νοεμβρίου 05, 2006, 12:03:33 pm »
Συνάδελφοι είμαστε χιλιάδες σε ολόκληρη τη χώρα, το μεγαλύτερο κομμάτι άνεργοι. Χιλιάδες από μας για περισσότερα από 3-4 χρόνια υπηρετήσαμε με εξευτελιστικούς εργασιακούς όρους το ελληνικό σχολείο, προσφέραμε σχεδόν δωρεάν της υπηρεσίες μας στην πατρίδα, για 250- 300 ευρώ το μήνα. Κουραστήκαμε, πονέσαμε, πικραθήκαμε στο σχολείο οι υπόλοιποι ήταν οι καθηγητές οι αναπληρωτές και οι μόνιμοι και μείς ήμασταν τα μιάσματα οι ωρομίσθιοι, οι παρακατιανοί.
Ήμασταν ένοχοι για κάτι που ποτέ δεν φταίξαμε.
Και σήμερα καταντήσαμε να παρακαλάμε για ψίχουλα και όταν μας τα πετάνε τρέχουμε και τα παίρνουμε γονυπετής . Που είναι η ψυχή μας; μείναμε χωρίς ψυχή, χωρίς μυαλό να ψάχνουμε το τίποτα! Έτσι ήταν  οι Έλληνες ;   χωρίς ψυχή, χωρίς μυαλό,
χωρίς επιλογή;
Αλλά και η πολιτεία τι κάνει; Που είναι; πως προστατεύει τα παιδιά της; Τι μέτρα παίρνει για να  δώσει λύση σε  τόσο σοβαρά προβλήματα. Έχουμε χορτάσει εξαγγελίες και δηλώσεις.
Μείναμε ως έθνος  χωρίς αξιες, χωρίς ιδανικά, χωρίς στόχους;
 Γίναμε  κοινωνία “ανθρωποφάγων”;

11
Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής / Μεθοδεύουν άλλοθι...
« στις: Νοεμβρίου 04, 2006, 06:10:30 pm »
«Μεθοδεύουν άλλοθι»
Πόσο εύκολα αλήθεια και πόσο άδικα κρίνουμε και κατακρίνουμε κάποιους ανθρώπους; Πόσο εύκολα κολλάμε ταμπελίτσες στους ανθρώπους γύρο μας, λες και εμείς ήμαστε οι σωστοί, οι κάτοχοι, οι γνωρίζοντες την απόλυτη αλήθεια; Πόσο εύκολα πετάμε στον καιάδα όσους διαφέρουν από μας , όσους δεν καταλαβαίνουμε και δεν κατανοούμε. Και πόσο κάποιοι εύκολα κατακεραυνώνουν τους άλλους για τις απόψεις τους, και με πιο ηθικό δικαίωμα ένα μεγάλο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου μας ονομαστήκαν ωρομίσθιοι. Επίσης είναι δυνατόν να μεθοδεύονται άλλοθι για να τους ξαναπροσλάβουν ωρομίσθιους, ενώ την ίδια ώρα το σύστημα προσλήψεων στη φυσική αγωγή είναι σαθρό και με μαθηματική ακρίβεια ο κλάδος οδηγείτε στην καταστροφή.

Το δεύτερο σημείο που θέλω να σταθώ είναι η απανθρωπιά που υπάρχει γύρω μας Δεν είναι δυνατό να βλέπουμε ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια, ανθρώπους που αγωνίζονται για μια καλύτερη ζωή από αυτή των 250 ευρώ το μήνα και να αδιαφορούμε, να τους προσπερνάμε, να τους καταδικάζουμε σε <<θάνατο>> μόνο και μόνο γιατί έτσι είναι ευκολότερο και βολεύει κάποιους άλλους.
Αρχίζω και φοβάμαι αυτόν το συγκεκριμένο κόσμο καταντήσαμε να μην εμπιστεύεται ο ένας τον άλλο. Aυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι μια άλλη διάσταση του προβλήματος. H οποία είναι, ίσως και η σοβαρότερη. Διότι, το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης Eλλάδος είναι η παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης. Δεν εμπιστεύεται ο πολίτης το κράτος, δεν εμπιστεύεται κανένας κανέναν και όλα αυτά στην Ελλάδα της ενωμένης Ευρώπης , στην Ελλάδα που κουβαλάει 3.000 χρόνια πολιτισμού, στην Ελλάδα που πριν 2 χρόνια διοργάνωσε τους καλύτερους ολυμπιακούς αγώνες της σύγχρονης ιστορίας. Τύφλα στα μάτια μας!
Γίναμε η πιο απάνθρωποι η πιο «άγριοι» από κάθε άλλο πολιτισμό που πέρασε ποτέ από τον πλανήτη.

 Υ.Γ. ΦΤΑΙΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟ <<ΘΑΝΑΤΟ>>



edit: Tροποποίηση του τίτλου σε πεζά

12
ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
 
                                                                            Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2006

ΠΡΟΣ:
Υφυπουργό Παιδείας & θρησκευμάτων
κ. Καλό Γεώργιο
 
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
τη σχολική χρονιά 2003-ο4  η τότε πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ για λόγους που μόνο αυτοί γνωρίζουν, κατακερμάτισε τα λειτουργικά κενά στα σχολεία και αντί να γίνει πρόσληψη αναπληρωτών προχώρησε  σε πρόσληψη περίπου 3.100 ωρομισθίων.  Η κατάσταση αυτή δημιούργησε  τεράστια  προβλήματα για ένα μεγάλο κομμάτι του ανθρωπίνου δυναμικού το κλάδου μας, που ακόμη και σήμερα ταλαιπωρούν χιλιάδες καθηγητές φυσικής αγωγής.
 Επίσης  αναλύοντας τον πίνακα κατάταξης αναπληρωτών παρατηρήσαμε ότι  την προηγούμενη σχολική χρονιά όσοι δεν εργάστηκαν ή εργάστηκαν ως ωρομίσθιοι είχαν καθοδική πορεία,(έχασαν δηλαδή θέσεις στον πίνακα  και έμειναν πίσω).Ενώ όσοι εργάστηκαν ως αναπληρωτές στα ΤΑΔ –ΕΤΑΔ και ήταν αρκετά πίσω στον πίνακα ή είχαν μηδενική προϋπηρεσία  είχαν ανοδική πορεία.
Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε  ότι έγινε βίαιη καταστρατήγηση του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών που μακροπρόθεσμα οδηγεί όλους αυτούς που για 4-5 χρόνια απασχολήθηκαν ως ωρομίσθιοι  στο κανονικό  και στο ολοήμερο σχολείο να τεθούν εκτός διαδικασίας πρόσληψης..
Σήμερα 1 μήνα  μετά την έναρξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς , και ενώ ο  υφυπουργός παιδείας  κ. Γ. ΚΑΛΟΣ είχε ανακοινώσει ότι   θα προσληφθούν καθηγητές φυσικής αγωγής από τον πίνακα αναπληρωτών για την υλοποίηση του προγράμματος Καλλιπάτειρα επιπλέον των καθηγητών φυσικής αγωγής της ο.π. (το τεχνικό δελτίο του έργου αναφέρει ότι η εφαρμογή του αφορά όλες τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας) και  μέχρι σήμερα έχουν προσληφθεί μόνο οι 1.000 κ.φ.α. της ολυμπιακής παιδείας, υλοποιείτε μόνο στα 12/θεσια σχολεία και  τίποτα δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη ως αναφορά την τύχη των παραπάνω αναφερόμενων συναδέλφων που ήταν 4-5 χρόνια στο σχολείο ωρομίσθιοι.
Επίσης η εισαγωγή της φυσικής αγωγής στα Νηπιαγωγεία και οι 217 νέες οργανικές θέσεις που ανακοινώθηκε ότι δημιουργηθήκαν για το σκοπό αυτό δημιουργούν ελπίδες για απορρόφηση μεγάλου αριθμού καθηγητών φυσικής αγωγής από τον πίνακα αναπληρωτών με σειρά προτεραιότητας στον ενιαίο πίνακα.
 Πιστεύουμε ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ  κατανόησε το πρόβλημα των επί χρόνια  ωρομισθίων καθηγητών φυσικής αγωγής και περιμένουμε  ότι η πολιτεία  με στοχευμένες  πολιτικές πράξεις να δώσει  ουσιαστικές  λύσεις ώστε να αποκατασταθεί η αδικία που συντελείτε  εδώ και χρόνια.




ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΚΦΑΕ

13
ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2006

 

 

ΕΚΦΑΕ: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ.  Γ. ΚΑΛΟ
 

 

    Πραγματοποιήθηκε χθες  27/o9/2006  συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ.  της Ε.Κ.Φ.Α.Ε. με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Γεώργιο Καλό.

Στη  συνάντηση συζητήθηκαν κάποια από τα πολλά και μεγάλα προβλήματα του κλάδου μας.

   

     Αρχικά τονίστηκε από πλευράς Ε.Κ.Φ.Α.Ε. η ανάγκη αποκατάστασης των καθηγητών Φυσικής Αγωγής που  απασχολούνταν  για 4-5 χρόνια στο δημόσιο σχολείο ως ωρομίσθιοι.

      Ο  κ. Υφυπουργός  μας διαβεβαίωσε ότι οι όποιες ανάγκες προκύψουν στα σχολεία για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής –το πρόγραμμα Καλλιπάτειρα και τα ολοήμερα Δημοτικά  Σχολεία θα καλυφθούν με την πρόσληψη Αναπληρωτών καθηγητών Φυσικής Αγωγής από τον ενιαίο πίνακα Αναπληρωτών. Επεσήμανε δε οτι όπου υπάρξει μέγιστη ανάγκη για λίγες ώρες, τότε εκεί  θα γίνει χρήση του θεσμού των ωρομισθίων. Δήλωσε επίσης ότι όσα εξαγγέλθηκαν στην έναρξη της Γυμνασιάδας ισχύουν. Ισχύουν;

      Στη συνέχεια επισημάνθηκε η ανάγκη για  εισαγωγή 3ης ώρας Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό σχολείο, όπου ο κ. Υφυπουργός δήλωσε ότι  ήταν και είναι και δική του πρόταση προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο η εισαγωγή της 3ης ώρας Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο.

    Σε ό,τι αφορά την αδικία που συντελείτε εις βάρος όσον εργάζονται  ως ωρομίσθιοι και βρίσκονται μπροστά  στον πίνακα αναπληρωτών. Εξ’  αιτίας του γεγονότος ότι  τους “προσπερνούν”  οι Κ.Φ.Α. που εργάζονται ως αναπληρωτές  στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ (και είναι γνωστό ότι ο Αναπληρωτής κατοχυρώνει 9 περίπου μόρια προϋπηρεσίας και ο ωρομίσθιος  περίπου 3).

Αναφέρθηκε από πλευράς ΕΚΦΑΕ ότι το ζήτημα αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρότατα επαγγελματικά προβλήματα  σε ένα  μεγάλο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου μας, αφού μακροπρόθεσμα θέτει όσους εργάζονται ως ωρομίσθιοι εκτός διαδικασίας πρόσληψης.

   Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ζητήθηκε  οι Κ.Φ.Α. που προσλαμβάνονται με ειδικά κριτήρια επιλογής στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ   να εργάζονται μόνο για το σκοπό που έχει γίνει η πρόσληψη τους, δηλαδή να απασχολούνται μόνο στο ΤΑΔ-ΕΤΑΔ ως Αναπληρωτές.       Έτσι θα αναβαθμιστεί και ο θεσμός των ΤΑΔ- ΕΤΑΔ, αλλά και γενικότερα ο Σχολικός Αθλητισμός.

Απαντώντας ο κ. Υφυπουργός υπογράμμισε ότι η πρόταση μπορεί να συζητηθεί, αλλά δεν μπορεί να δεσμευτεί στην παρούσα φάση διότι το ζήτημα της αναβάθμισης του Σχολικού Αθλητισμού πρέπει να συζητηθεί πρώτα με όλους τους εμπλεκόμενους  φορείς.

 

   Τέλος για το πιλοτικό πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί από την τρέχουσα σχολική χρονιά με την εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία, δήλωσε οτι η πρόσληψη των καθηγητών Φυσικής Αγωγής που θα υλοποιήσουν το πρόγραμμα θα γίνει με βάσει τη σειρά τους στον ενιαίο πίνακα Αναπληρωτών.

ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ  ότι ο κ. Υφυπουργός κατανόησε το πρόβλημα των ωρομισθίων καθηγητών Φυσικής Αγωγής και αναμένουμε πολιτικές πράξεις που θα δώσουν ουσιαστικές  λύσεις.

 

 Ο αγώνας  για την αναβάθμιση του κλάδου  και των ωρομισθίων συναδέλφων μας συνεχίζεται. Καλούμε όλους τους συναδέλφους Μονίμους και Αδιόριστους   να δώσουν τη μάχη μαζί μας, σε όποια γωνιά της Ελλάδας κ’ αν βρίσκονται.

 

 

 Ε.Κ.Φ.Α.Ε.

edit: Tροποποίηση του τίτλου σε πεζά

14
985

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.