Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fonzareli

Σελίδες: 12
1
Υπάρχει κάποιο νεότερο στο θέμα;

Μήπως πρέπει να κινηθούμε κάπως;

2
Ευχαριστώ όλους για την ουσιαστική βοήθεια και ελπίζω να μην βγήκαμε πολύ εκτός θέματος.
Πράγματι μιλούσα για το πρωί της Παρασκευής.
(Σάββατο  άλλωστε οι συγκεκριμένοι δεν νομίζω να ξυπνάνε πριν το μεσημέρι μετα από το καθιερωμένο ξενύχτι της Παρασκευής... )

Ισως πάντως  η αδιαφορία σε παρόμοιο περιστατικό τελικά να τους βολεύει. Διότι έτσι ναι μεν δεν πετυχαίνουν το στόχο τους (να με θίξουν και να με προσβάλουν) αλλά από την άλλη δεν έχουν καμία επίπτωση γι αυτή την φιλότιμη προσπάθεια που κατέβαλαν!

Μου μοιάζει λίγο με την ατιμωρησία που επικρατεί στα σχολεία με αποτέλεσμα οι μέτριοι και κακοί μαθητές (σε συμπεριφορά κυρίως) πάντα να παίρνουν περισσότερα από όσα αξίζουν και έτσι οι πολύ καλοί βρίσκονται τελικά χαμένοι. Αναρωτιέμαι μήπως τελικά δεν θα έπρεπε να "χαριζόμαστε" καθόλου και σε κανένα...  
Υποθέτω ότι αν στη θέση μου κάποιος καλούσε την αστυνομία να τους  πάρει τα στοιχεία και στη συνέχεια έκανε μήνυση περί εξύβρισης και προσβολής της τιμής ναι μεν θα έκανε κάτι υπερβολικά τραβηγμένο και με άγνωστες συνέπειες αλλά έτσι δεν θα έσκαγε στη στενοχώρια όπως εγώ τώρα.

3
Το θέμα είναι ότι όσο ώριμος και να είναι κάποιος δεν μπορεί παρά να αισθάνεται άσχημα με τέτοια περιστατικά.
Διότι βιώνεις ότι στην πραγματικότητα οι ανόητοι και "κακοί" μένουν ατιμώρητοι ότι και να σου κάνουν.
Και σαν μαθητές αλλά μάλλον και για όλη τους τη ζωή...

Τη δική μου δε ανικανότητα να τους βάλω στη θέση τους και να τους κάνω να με σέβονται όπως θα όφειλαν, δεν μπορώ να την θεωρήσω μέσα μου παρά μόνο ως προσωπική αποτυχία ακόμα και αν δεν είναι τέτοια! Διότι άλλους τους αφήνουν ήσυχους. Εμένα κορόιδεψαν... Αρα εγώ σε κάτι φταίω (υποσυνείδητα πάντα, αλλά έτσι κάπως πρέπει να λειτουργεί).
Σκεφτείτε πόσο άσχημο είναι όταν το "θύμα" είναι έφηβος στοχοθετημένος από συνομηλίκους και όχι μεσήλικας!

Πάντως μιά κουβέντα είναι το να μην δίνεις σημασία. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι θα ήταν καλύτερα να τράβαγα 2 χαστούκια και ας είχα τις επιπτώσεις...

4
Να σας περιγράψω  μια πολύ ωραία κατάσταση που έζησα σήμερα...  >:(

Περνούσα έξω από καφετέρια το πρωί νωρίς και μέσα κάθονταν 4 αληταράδες 25 ετών περίπου με το φραπέ και το τσιγάρο στο χέρι.
Οταν με είδαν φώναξαν υβριστική λέξη με την οποία κάποιοι μαθητές συγκεκριμένου σχολείου που υπηρετούσα προ 10τίας συνήθιζαν να με προκαλούν.
Τότε απλά μου έσπαγαν τα νεύρα διότι ουσιαστικά αν τους τιμωρούσα και έδινα διάσταση τόσο περισσότερο όλοι θα μου φώναζαν έτσι (και μάλιστα χωρίς να ξέρω κάθε φορά ποιός ακριβώς φωνάζει).

Το εντυπωσιακό είναι ότι δεν είχα ποτέ κακές σχέσεις με τους μαθητές, πάντα έβαζα μεγάλους βαθμούς και πάντα υπήρξα πολύ προσιτός σε όλους τους μαθητές. Ιδιαίτερα δεν έκανα ποτέ αλλά μόνο ενισχυτική για να τα βοηθάω.

5
Οσοι υπάλληλοι σε δευτεροβάθμιες τα ζητάνε αναλυτικά έχουν δίκιο. Αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Να εξηγήσω και γιατί:

ναι, αλλά το επίσημο έγγραφο εδώ http://www.docman.gr/Download/2698.aspx  είναι ξεκάθαρο. Δείτε τα παραδείγματα (σελ 6).
ΔΕΝ λέει ανά μήνα...

6
Δεν βλέπω ξεκάθαρη απάντηση (ή δεν ψάχνω σωστά):

1) στα παραδείγματα- η προϋπηρεσία δίνεται συνολικά για πχ ένα εξάμηνο και στη συνέχεια βάσει τυπου προκύπτουν οι μήνες, αλλού οι συνάδελφοι γράφουν ότι στις διευθύνσεις ζητάνε έγγραφο που να φαίνονται οι ώρες ΑΝΑ ΜΗΝΑ. Ποιό από τα δύο είναι σωστό;;


2) Επίσης τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος άρχισε να δουλεύει πχ 22/9; Πόσοι είναι οι max μήνες που μπορεί να βγάλει αναγνωρισμένους ως 30/6;

7
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Δεκεμβρίου 21, 2008, 08:14:41 pm »
Οπως καταλάβατε μόλις κληρώθηκα και έχω απορίες...
Είμαι από τους "παλιούς" που είχαν τελειώσει την "Ανοικτή και εξ' αποστάσεως" (ΕΚΠ 65) αυτόνομα και μπήκα βέβαια τώρα στο ειδικό ποσοστό για την κλήρωση.

Τα ερωτήματά μου:

1) Λέω να πάρω 2 θεματικές ενότητες μαζί για την πρώτη χρονιά και για την δεύτερη χρονιά να πάρω 1 θεματική + την διπλωματική. Γίνεται αυτό ή θα πρέπει πρώτα να τελειώσω και τις 3 θεματικές για να πάρω την διπλωματική;

2) Σε περίπτωση που γίνεται αυτό που ζητάω, θα πρέπει η διπλωματική να ταιριάζει με την θεματική που θα "τρέχω" ταυτόχρονα;

3) Λέω να πάρω την 60, την 62 και την 64(αν και αυτή δεν μου πολυαρέσει-αλλά για όλες τις άλλες ακούω παράπονα...)

4) Από αυτές τις 3 ενότητες ποιές είναι πιο εύκολες ώστε να της δουλέψω ταυτόχρονα;

8
Το ερώτημα τέθηκε διότι είχα δει έγγραφο που ανέφερε ότι ο διοριζόμενος επιλέγει αν θα χρησιμοποιήσει το μεταπτυχιακό για το επίδομα ή αν επιθυμεί να κερδίσει 1 ΜΚ

Είναι δυνατόν να μας παραθέσεις αυτό το έγγραφο;

αυτό ψάχνω και εγώ...
Το είχα δει αρκετά παλαιότερα και δεν ξέρω που να το βρω ούτε αν εξακολουθεί να ισχύει.
Φίλος μου είπε ότι όταν διορίστηκε του το είχαν επίσης δείξει και τον έβαλαν να επιλέξει ΜΚ ή το επίδομα. Αλλά και αυτός μιλάει για 10 χρόνια πριν...

9
Το ερώτημα τέθηκε διότι είχα δει έγγραφο που ανέφερε ότι ο διοριζόμενος επιλέγει αν θα χρησιμοποιήσει το μεταπτυχιακό για το επίδομα ή αν επιθυμεί να κερδίσει 1 ΜΚ

10
Ξέρω ότι έχει ξανασυζητηθεί αλλά απάντηση ξεκάθαρη δεν βρίσκω:

Αναφέρεται συχνά η http://www.docman.gr/Download/2698.aspx   (93953/Δ2/15-9-06) αλλά ενώ σε αυτή -στα παραδείγματα- η προϋπηρεσία δίνεται συνολικά για πχ ένα εξάμηνο και στη συνέχεια βάσει τυπου προκύπτουν οι μήνες, αλλού οι συνάδελφοι γράφουν ότι στις διευθύνσεις ζητάνε έγγραφο που να φαίνονται οι ώρες ΑΝΑ ΜΗΝΑ. Ποιό από τα δύο είναι σωστό;;

Ξέρει επίσης κανείς αν ωρομίσθιος το 1996 σε ΤΕΙ ως επιστημονικός ή εργαστηριακός υπολογίζεται με 14 ώρες (επιστημονικός) ή 16 ώρες  (εργαστηριακός) για την αναγωγή όπως ισχύει σήμερα ή μήπως πρέπει να αναζητηθεί η αντιστοίχιση ωρών που ίσχυε τότε;

Επίσης τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος άρχισε να δουλεύει πχ 22/9; Πόσοι είναι οι max μήνες που μπορεί να βγάλει αναγνωρισμένους ως 30/6;

Δυστυχώς οι Διευθύνσεις αποφεύγουν να απαντήσουν (σιγά μην κάτσουν να ξαναυπολογίζουν τώρα...) το δε ΥΠΕΠΘ παραπέμπει στις Διευθύνσεις!!

11
Αντίφαση προφανώς και υπάρχει στην περίπτωση που κάποιος λείπει πχ 2 χρόνια από τη θέση του με αναρρωτική και σκοπεύει να λείψει άλλα 2 μέχρι να βγει στη σύνταξη. Κρίνεται η θέση του και ξανακάνει αίτηση. Ηθικό βέβαια το θέμα. Μην μου πείτε ότι δεν γίνεται αυτό διότι δυστυχώς το βιώνω...

Οι εγκύκλιοι  δεν αναφέρουν σαφώς ότι αν κάποιος βρίσκεται σε εκπαιδευτική άδεια δεν μπορεί να διεκδικεί θέση στελέχους; Με την λογική της άδειας ανατροφής που γράφει ο Zafiris θα έπρεπε να διεκδικούν και αυτοί  θέση και όταν με το καλό επιστρέψουν από την εκπαιδευτική να τοποθετούνται!

12
και εγώ το ίδιο νομίζω, αλλά αν μπορεί ας απαντήσει κάποιος με απόλυτη βεβαιότητα για το τι ισχύει σχετικά.

13
Αυτό που λέει ο τίτλος...
Αν κάποιος βρίσκεται σε πολύμηνη άδεια ασθενείας (και εξακολουθεί να είναι σε άδεια) μπορεί να παίρνει μέρος σε κρίση για θέση στελέχους εκπαίδευσης (πχ Αγ. Υγείας, ΚΕΣΥΠ κλπ);;

14
Συμφέρει ένα MSc να αναγνωρίζεται για κέρδος σε ΜΚ-χρονοεπίδομα ή καλύτερα το επίδομα;
Εγώ ως τώρα παίρνω το επίδομα αλλά κάποιος υποστήριζε ότι συμφέρει το ΜΚ.
Αν κερδίζει ΜΚ κάποιος λόγω μεταπτυχιακού αυξάνονται αυτόματα τα συντάξιμα +2 ή είναι εντελώς λάθος αυτό;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 630
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.