Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - FREEEDOOM

Σελίδες: 12
1
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑ!! ΑΠΟ ΛΕΣΒΟ ΕΙΜΑΙ! ΜΙΑ ΧΑΡΑΑΑΑ ΕΙΣΑΙ!  ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!

2
ΜΑΚΑΡΙ............

3
Καλησπερα συναδερφοι τι κανετε? Τελικα την Παρασκευή ήταν η β φαση ή το πρόγραμμα? Το πρόγραμμα θα τρέξει και σε εμάς! Πολυ αγχος και δεν μας ενημερωνει κανενας!!!!

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 05, 2009, 01:47:54 μμ »
http://www.alexander.edu.gr/el/news.aspx?nid=154
Για κοιταξτε και εδω απαντησεις!

5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 04:16:18 μμ »
Τα πράγματα είναι απλα! 4 λαθος = - 1 σωστη Δηλαδή όταν έχεις κάνει λάθος 4 σου αφαιρειτ μία σωστή! Με 51 σωστες 9 λαθος και 2 αναπαντητες βγαινει περίπου 81,2

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:07:36 πμ »
Να σας πω ομως κατι, αν ηταν να γραψουμε και ολο το ΔΕΠΠΣ δεν θα ελεγε η ερωτηση βασικα χαρακτηριστικά! Δεν ξέρω έχω απογοητευτεί από  την συγκεκριμενη! Μεγαλη παγιδα μου φαινεται!! Να ρωτήσω ο ασεπ θα βγαλει και για τη β Θεματική ή μόνο την πρώτη;

7
Αυτό ισχύει και για την Α' θεματική; Έπρεπε να μαυρίσουμε το κουτάκι με το Χ;

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 10:39:36 πμ »
Αν και καθηγητής μου ο Κιτσαρας δεν ανοιξα καν το βιβλίο του το θεωρούσα πολυ παλιο για τον Ασεπ. Τώρα βλέπω ότι είχα σημειώσει στο βιβλίο του ότι "ο λόγος της επίδρασης του παραδείγματος βρίσκεται σε σχέση αντιστρόφως ανάλογη προς την ηλικία του αναπτυσσόμενου ανθρώπου" Δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση με την δικιά μας ερώτηση... Μήπως η απάντηση ήταν τίποτα από τα παραπάνω; Θα δούμε και από τις απαντησεις του Ασεπ.

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 01:14:34 πμ »
Παντως για την παιδαγωγική αξία του παραδειγματος μιλαει το βιβλίο του Κιτσαρα. Και εγώ δε το απαντησα.

10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:45:35 πμ »
Με το σχεδιο επι χαρτου ηθελε να σχεδιασουμε την διδασκαλια με ολα τα σταδια αφορμηση, στοχοι κτλπ. Ετσι πιστευω δε νομιζω να ηθελε κατι αλλο.

11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:27:26 πμ »
Στην Δευτερη ερωτηση ουσιαστικά γενικευσα τις βασικες αρχες του ΔΕΠΠΣ και ασκησα κριτικη πανω σε αυτες. Ηταν τοσο λιγος ο χρονος που δε προλαβαινα να σκεφτω και κατι αλλο!!! Δεν ξερω εχω την εντυπωση οτι και στις δυο βγηκα εκτος... και ηταν ευκολα τα θεματα!!!

12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:07:38 πμ »
και εγω κατι παρομοιο εκανα! Σκεφτηκα πρωτα το πειραμα αλλα μου αρεσε πιο πολυ σε κατι για την  διαπολιτισμικοτητα και τον προφορικο λογο. Αχ δεν ξερω... Οτι γραψαμε γραψαμε!!! Στην δευτερη τι περιπου επρεπε να γραψουμε;

13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Πώς γράψατε; - ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:19:53 μμ »
ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ? ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΕΛΕΓΕ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ!!! ΑΧ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...

14
Α/θμια / Απ: ζητειται παδαγωγος ειδικης αγωγης για δημοσιο
« στις: Δεκέμβριος 24, 2008, 09:23:47 μμ »
Σε ευχαριστω. Στη Μυτιλήνη.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161393
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 555
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.