1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Διαμαρτυρία Τρίτεκνων Αναπληρωτών
« στις: Αυγούστου 23, 2020, 12:16:26 am »
Νομίζω ότι οι τοποθετήσεις των περισσότερων συναδέλφων ΔΕΝ στέκουν ούτε στη λογική, ούτε χαρακτηρίζονται από ανθρωπιά και είναι ανάρμοστες για ανθρώπους που θα μπουν αύριο σε μία σχολική τάξη. Είναι ΝΤΡΟΠΗ αυτά που γράφετε μερικοί και μερικές!!!
Το πρόβλημα είναι ένα: Άνθρωποι με σπουδές δεν μπορούν να βρουν δουλειά εξαιτίας της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής. Πολιτική βούληση είναι να προωθηθούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας στο σχολείο, όπως επίσης το να μην γίνονται μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, παρόλο που χιλιάδες καθηγητές έχουν βγει σε σύνταξη την τελευταία δεκαετία. Για να νομιμοποιηθεί η ανεργία στις συνειδήσεις των συναδέλφων υπάρχουν διάφορα "κριτήρια" τα οποία αλλάζουν κατά το δοκούν, ώστε να μοιράζεται η τράπουλα ξανά και ξανά διαμορφώνοντας ευνοημένους και αδικημένους.
Κάποτε για να βρεις δουλειά σαν καθηγητής ήταν απαραίτητο να έχεις ΕΝΑ πτυχίο. Τώρα πόσα πτυχία πρέπει να έχει κάποιος για να δουλέψει στην εκπαίδευση;
Τα κοινωνικά κριτήρια έχουν ξεφτιλιστεί και αυτό είναι δείγμα ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ από την μεριά της κυβέρνησης της ΝΔ (αν και το "τροπάριο" ξεκίνησε από τον ΣΥΡΙΖΑ). Σε μία χώρα με σημαντικό δημογραφικό πρόβλημα εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για να κάνει κάποιος παιδιά. Η μοριοδότηση του κάθε παιδιού με 3 μόρια (αν θυμάμαι καλά), δηλαδή λίγο πολύ όσο ένα lower είναι ΞΕΦΤΙΛΑ! Το να μεγαλώνει κανείς παιδί στις σημερινές οικονομικές συνθήκες είναι ένας ΤΙΤΑΝΙΟΣ αγώνας και μεγάλη κούραση. Η υποβάθμιση αυτού και άλλων κριτηρίων από το ΥΠΕΠΘ στην ουσία το ακυρώνει για χιλιάδες κόσμο και καλά κάνουν και διαμαρτύρονται.
Και όχι τα κριτήρια ΔΕΝ είναι αντικειμενικά. Εξάλλου πόσο ΧΥΔΑΙΟ είναι να μιλά η κυβέρνηση για "αντικειμενικότητα" την ώρα που ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ μέριμνα για τον κόσμο που δεν θα μπει ούτε αναπληρωτής ούτε θα διοριστεί ως μόνιμος. Τί θα κάνουν αυτοί οι άνθρωποι σε αυτές τις οικονομικές συνθήκες;
Γράφουν κάποιοι ότι δεν θα πρέπει να συνδέεται η δουλειά με το πόσα παιδιά έχει κάποιος. Λάθος συνάδελφοι! Είναι και αυτό ένα κριτήριο ανάμεσα σε άλλα. Από την άλλη πλευρά, γιατί θα πρέπει να συνδέεται με πόσα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά έχει κάποιος; Τόσα χρόνια που οι καθηγητές ΔΕΝ είχαν αυτά τα προσόντα στο σχολεία δεν γινόταν μάθημα; Δεν είναι ταξικό εμπόδιο για οποιονδήποτε άνθρωπο, ιδίως έναν οικογενειάρχη, το γεγονός ότι τόσο τα μεταπτυχιακά, όσο και διδακτορικά στη χώρα μας έχουν δίδακτρα; Αλλά ακόμη και τα δίδακτρα να μην υπήρχαν, τί λέμε σε αυτούς τους ανθρώπους; Ρίξτε τα παιδιά σας στον Καιάδα ή φάτε σκατά για κάνετε διδακτορικό, ώστε να ΑΞΙΖΕΤΕ σαν καθηγητές;
Το πρόβλημα είναι ένα: Άνθρωποι με σπουδές δεν μπορούν να βρουν δουλειά εξαιτίας της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής. Πολιτική βούληση είναι να προωθηθούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας στο σχολείο, όπως επίσης το να μην γίνονται μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, παρόλο που χιλιάδες καθηγητές έχουν βγει σε σύνταξη την τελευταία δεκαετία. Για να νομιμοποιηθεί η ανεργία στις συνειδήσεις των συναδέλφων υπάρχουν διάφορα "κριτήρια" τα οποία αλλάζουν κατά το δοκούν, ώστε να μοιράζεται η τράπουλα ξανά και ξανά διαμορφώνοντας ευνοημένους και αδικημένους.
Κάποτε για να βρεις δουλειά σαν καθηγητής ήταν απαραίτητο να έχεις ΕΝΑ πτυχίο. Τώρα πόσα πτυχία πρέπει να έχει κάποιος για να δουλέψει στην εκπαίδευση;
Τα κοινωνικά κριτήρια έχουν ξεφτιλιστεί και αυτό είναι δείγμα ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ από την μεριά της κυβέρνησης της ΝΔ (αν και το "τροπάριο" ξεκίνησε από τον ΣΥΡΙΖΑ). Σε μία χώρα με σημαντικό δημογραφικό πρόβλημα εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για να κάνει κάποιος παιδιά. Η μοριοδότηση του κάθε παιδιού με 3 μόρια (αν θυμάμαι καλά), δηλαδή λίγο πολύ όσο ένα lower είναι ΞΕΦΤΙΛΑ! Το να μεγαλώνει κανείς παιδί στις σημερινές οικονομικές συνθήκες είναι ένας ΤΙΤΑΝΙΟΣ αγώνας και μεγάλη κούραση. Η υποβάθμιση αυτού και άλλων κριτηρίων από το ΥΠΕΠΘ στην ουσία το ακυρώνει για χιλιάδες κόσμο και καλά κάνουν και διαμαρτύρονται.
Και όχι τα κριτήρια ΔΕΝ είναι αντικειμενικά. Εξάλλου πόσο ΧΥΔΑΙΟ είναι να μιλά η κυβέρνηση για "αντικειμενικότητα" την ώρα που ΔΕΝ υπάρχει ΚΑΜΙΑ μέριμνα για τον κόσμο που δεν θα μπει ούτε αναπληρωτής ούτε θα διοριστεί ως μόνιμος. Τί θα κάνουν αυτοί οι άνθρωποι σε αυτές τις οικονομικές συνθήκες;
Γράφουν κάποιοι ότι δεν θα πρέπει να συνδέεται η δουλειά με το πόσα παιδιά έχει κάποιος. Λάθος συνάδελφοι! Είναι και αυτό ένα κριτήριο ανάμεσα σε άλλα. Από την άλλη πλευρά, γιατί θα πρέπει να συνδέεται με πόσα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά έχει κάποιος; Τόσα χρόνια που οι καθηγητές ΔΕΝ είχαν αυτά τα προσόντα στο σχολεία δεν γινόταν μάθημα; Δεν είναι ταξικό εμπόδιο για οποιονδήποτε άνθρωπο, ιδίως έναν οικογενειάρχη, το γεγονός ότι τόσο τα μεταπτυχιακά, όσο και διδακτορικά στη χώρα μας έχουν δίδακτρα; Αλλά ακόμη και τα δίδακτρα να μην υπήρχαν, τί λέμε σε αυτούς τους ανθρώπους; Ρίξτε τα παιδιά σας στον Καιάδα ή φάτε σκατά για κάνετε διδακτορικό, ώστε να ΑΞΙΖΕΤΕ σαν καθηγητές;