Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Nefelim

Σελίδες: 1
1

Καθήστε ρε παιδιά,

δε μπορώ να το χωνέψω από το πρωί. Δηλαδή θα υποστούμε ΤΟΣΟ εύκολα την αναμονή για έναν ακόμη χρόνο;
Ναι, καταλαβαίνω, είμαστε λίγοι, ακόμη πιο λίγοι αυτοί που καιγόμαστε...
Ναι, καταλαβαίνω, ο σώσων εαυτόν σωθήτω...
Ναι, καταλαβαίνω, το καράβι μπάζει...

Ε και;

Εγώ θα πρέπει να υπαναχωρήσω και να μην διεκδικήσω το αυτονόητο; Η μήπως θα πρέπει να συλ-λυπηθώ ακόμη και όσους συναδέλφους θα διοριστούν φέτος; 'Η μήπως να δεχτώ ότι δεν αξίζουμε οι εναπομείναντες καμία εξειδικευμένη "μεταβατικη" αποκατάσταση; Τι σημαίνει δηλαδή...θα βρούμε κάτι να κάνουμε;!

Ε όχι. Δε το δέχομαι.
Δικαστικά θ' αρχίσω να ψάχνω ότι μέσο υπάρχει. Αν υπάρχει κάποιος που ήδη έχει κινητοποιηθεί ας μου ανταπαντήσει παρακαλώ.

2
Παιδιά,

εγείρονται τόσα πολλά ερωτήματα. Νομικής, ηθικής φύσεως. Θεωρώ επιβεβλημένο να προχωρήσουμε σε δράσεις. Κάθε μέρα που αφήνουμε να χαθεί και δεν πιέζουμε, μετρά σαν έτος εναντίον μας.
Σήμερα τηλεφώνησα στο υπουργείο, για άλλη μια φορά, τεθλιμμένος από τη διγλωσσία και συνομίλησα με την υπεύθυνη- πολεμική ανταποκρίτρια των διοριστέων ασεπ.
Μου διεμήνυσε με έντονα βαριεστημένο ύφος ότι "ο νόμος που πέρασε το Υπουργείο Οικονομικών προβλέπει συγκεκριμένα για τους διοριστέους της δεύτερης φάσης την σε βάθος τριέτίας αποκατάστασή τους". Ωστόσο δήλωσε ότι ακόμη δεν έχει απόλυτη γνώση για το τί μέλλει γενέσθαι...
Δυστυχώς δε μου είπε τίποτε άλλο - δεν επέτρεπαν βλέπετε και οι "συνθήκες".

Οπότε...εγκεφαλικό;!

3
Παιδιά,

απελπισία speaking.
Θα πρέπει πλέον να θεωρούμε δεδομένη την διχοτόμηση των διοριστέων της δεύτερης φάσης;
(Θέλω να) Πιστεύω πως δεν είναι τόσο εύκολο.

Καλά κάνω;;;!

4
Ρε παιδιά,

δεν νομίζω να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο η Διαμάντοπούλου. Αν δεν πάρει τους διοριστέους της β' φουρνιάς, στην ουσία αναιρεί την ισχύ του ΑΣΕΠ. Τώρα μάλιστα που θέλει να δώσει στον ΑΣΕΠ απόλυτη προτεραιότητα ως τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, η αναίρεσή των μηχανισμών του δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Ίδωμεν...

5
Χμμ...

Αν θυμάμαι καλά μου είπαν 5 ώρες σε ένα γυμνάσιο και 6 ώρες σε ένα ΕΠΑΛ. Υπήρχε η δυνατότητα να τις αναλάβω εξίσου.

6
Α' Ξάνθης καλεί  νο. 123. Όβερ.
Αρνητικό. Όβερ.

Πάμε παρακάτω.

7

Παιδιά,

ερώτηση. Τελικώς ισχύει για τους ωρομίσθιους το "ασυμβίβαστο" μεταξύ της δημοσιοϋπαλληλικής τους ιδιότητας και της παράλληλης εργασίας σε φροντιστήριο;

Ευχαριστώ για τη πιθανή απάντηση στην off topic ερώτηση.

8

Χωρίς να κάνω χιουμορ θα σου πω ότι οι άνθρωποι με την εκπαίδευση και την κουλτούρα του Μηχανικού μόνο να οφελήσουν έχουν την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση..γιατί όπως εσύ είπες είναι άνθρωποι που συμβάλλουν στο ΑΕΠ της χώρας παράγοντας πλούτο.. ;)   
[/quote]

Ακόμη και αν καταφέρουμε να πλουτίσουμε ως κράτος, είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουμε τον πλούτο και να τον αναπαράγουμε. Δε θα μας επιτραπεί. Δυστυχώς το ελληνικό κράτος (και έθνος) έχει να φάει πολλά χαστούκια ακόμη. Θλίβομαι, αλλά φάωμεν, πίωμεν....  

9
Το πρόβλημα με μας είναι ότι το πρόβλημα μας είναι δομικό και όχι λόγω κρίσης[/b]..η κρίση μας πιάνει ξωφαλτσα γιατί οι άλλοι δεν μπορούν να μας δανείσουν όσο μας δάνειζαν..εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αυξήσουμε σε πρώτη φάση τον πλούτο της χώρας..παράγοντας και στη συνέχεια να τον αναδιανειμουμε σωστά..αλλά αν δεν μεγαλώσεις την πιτα δεν γίνεται τίποτα..Όσοι μπήκαν στο Δημόσιο μπήκαν από κει και πέρα οι υπόλοιποι θα πρέπει να δουλέψουμε όπως όλοι οι υπόλοιποι  ιδιωτικοι υπάλληλοι και ελ.επαγγελματίες με τα δάνεια,τις επισφάλειες,το άγχος,το ρίσκο, και γενικά όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάποιος ενήλικος που έπαψε να είναι παιδί..Το ξέρω είναι δύσκολο να το συνειδητοποιήσουμε γιατί συμβαίνει σε μας και όχι στους επόμενους..αλλά ετσι είναι..αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι εμείς τα δικά μας παιδιά δε θα τα μεγαλώσουμε με το greek dream του Δημοσίου όχι γιατί δε θα θέλαμε αλλά γιατί δε θα υπάρχει σίγουρα Δημόσιο αλλά και ίσως και..Greek dream .. ;D
[/quote]


Ορθότατος. Φταίνε οι κυβερνώντες, φταίμε και μεις όμως τα μέγιστα. >:(

10
Καλησπέρα και συγχαρητήρια στους επιτυχόντες
Σχετικά και με τη φετινή σφαγή στη διόρθωση των αρχαίων, μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι ώστε να μην είμαστε έρμαια του κάθε διορθωτή; Δεν είναι απαράδεκτο με δυο ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμιακού χαρακτήρα να κρίνεται η επιτυχία μας στον διαγωνισμό; Πώς ήταν μια χρονιά που το πολλαπλής επιλογής είχαν και γραμματική κλπ; Ας μείνει έστω το άγνωστο..

Ο ΑΣΕΠ δε ζητάει τόσα πολλά. Για εξέταση φιλολόγων η εξαίρεση ερωτήσεων ανάπτυξης μου φαίνεται αδύνατη. Πάνω απ' όλα ψυχραιμία.

11
Ούτε και οι Φυσικοί περίμεναν απ΄ όσο ξέρω τέτοια μεγάλη άνοδο, ωστόσο συνέβη. Τις παραμέτρους της ανόδου δεν της γνωρίζω. Αλλά για κάποιο λόγο την θεωρώ εύλογη.

12
Μάλλον για τους φιλολόγους θα πρέπει να θεωρηθεί σίγουρη η ανοδική πορεία της βάσης, ανάλογη μάλιστα αυτής των Φυσικών. :-[

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΠΕ02 -
« στις: Φεβρουαρίου 10, 2009, 10:41:38 am »
Την προηγούμενη φορά στον ΑΣΕΠ αξιώθηκα ο χρηστός εκπαιδευτικός ενα 85άρι στα παιδαγωγικά. Τώρα με 8 λάθος απαντήσεις και μία αναπάντητη (μας κάνουν 58) έκανα ένα ωραιότατο χαρακίρι. Μπορώ πλέον να λέω πως είμαι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός με πιστοποίηση του ΑΣΕΠ; :'(

14
Το κλειδί δεν είναι το υπερβολικό διάβασμα. Θέλει να θεμελιώσεις μια ευρύτερη έννοια της Φιλολογίας μέσα σου, με κριτικό διάβασμα και επισήμανση των ουσιωδών. Αυτό έκανα, απέτυχα, αλλά κατάλαβα πως είμαι σε καλό δρόμο.  ;)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.