Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kalia_

Σελίδες: 1234
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Οκτώβριος 22, 2012, 09:46:25 πμ »
Συνάδελφοι έχω νεότερα! Η Διεύθυνση επιλήφθηκε του θέματος άμεσα και με τοποθέτησε σε άλλα δύο σχολεία για Βιολογίες! Οπότε δεν παραβιάζεται πλεον το πλαφόν... Ευχαριστώ όσους με ενημέρωσαν.

Όσον αφορά τώρα τα μαθήματα που έχω διδαχθεί...Για αυτόν τον λόγο έγραψα νωρίτερα ότι το ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ το τελείωσα πρόσφατα. Τα τελευταία 10 χρόνια το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών έχει αλλάξει και πλεον στα τελευταία εξάμηνα υπάρχουν και κατεύθύνσεις που επιλέγει ο φοιτητής ώστε να κάνει μαθήματα εμβάθυνσης στο αντικείμενο. Αυτό είχε ως συνέπεια κάποια μαθήματα να αντικατασταθούν από άλλα. Έτσι, από χημείες υπάρχει μόνο η Φυσικοχημεία, η Βιοχημεία (ένα μάθημα πλέον) και η Χημεία Τροφίμων (επιλογής). Δεν ανέφερα τη Βιοχημεία νωρίτερα διότι σχετίζεται με το μάθημα Βιοχημείας Γ λυκείου και ελάχιστα τις Χημείες των άλλων τάξεων.
Και πάλι ευχαριστώ!

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Οκτώβριος 18, 2012, 10:02:52 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Debio, οπως τα λες είναι, έχω πελαγώσει! Μετά θέλουμε από τους μαθητές μας να παρακολουθούν και να ενδιαφέρονται. Πώς θα τα καταφέρω όλα αυτά όταν δεν είμαι σίγουρη για αυτά που διδάσκω;
Μπορεί να λέμε ότι εμείς οι ΠΕΟ4 έχουμε συναφή μαθήματα, αλλά εγώ στο βιολογικό που τελείωσα πρόσφατα είχα μόνο ένα μάθημα Φυσικοχημείας! Άρα, στην πράξη από γνώσεις έχω ό,τι θυμάμαι από τα σχολικά χρόνια. Φαντάζομαι ότι κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους Φυσικούς και τους Χημικούς.
Από νομικής άποψης πράγματι από τη μια απαγορεύεται και από την άλλη, όπως παρέθεσε ο λιθοσφαιριστής, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται. Αντε να βγάλω άκρη τώρα...
Θα ενημερώσω για νεότερα!

3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Οκτώβριος 17, 2012, 06:01:34 μμ »
Δεν υπάρχει κανείς να με διαφωτίσει; Είμαι υποχρεωμένη να συμπληρώσω τις 21 ώρες ακόμη και με τόσα
μαθήματα β ανάθεσης;

4
Κατανοώ απόλυτα αυτά που γράφεις. Πέρυσι δίδασκα μάθημα Γ λυκείου μη πανελλαδικώς εξεταζόμενο. Η απαξίωση που εισέπραττα
από τους μαθητές ήταν απερίγραπτη, όσο κι αν προσπαθούσα να το κάνω ενδιαφέρον με διαφάνειες, σύνδεση με την καθημερινή
ζωή κ.τ.λ. Δεν τους ενδιέφερε καν να γράψουν έναν αξιοπρεπή βαθμό στο διαγώνισμα τετραμήνου, μην αναφέρω και τα μαργαριτάρια που διάβασα στις απολυτήριες εξετάσεις από τα καμάρια μου...Ακόμη και από μαθητές που κατά τα άλλα είναι άριστοι!

5
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Οκτώβριος 17, 2012, 05:03:03 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα!
Είμαι Βιολόγος και την προηγούμενη Παρασκευή κλήθηκα αναπληρώτρια. Σήμερα έμαθα ότι με τοποθετούν σε σχολείο
όπου θα διδάσκω ΜΟΝΟ 2 ώρες βιολογία  (τόσες υπάρχουν στο συγκεκριμένο σχολείο) και 19 ώρες φυσική ή χημεία (έχουν ελλειψη και στα δύο).
Προφανώς παραβιάζεται το πλαφόν των 7 ωρών β ανάθεσης και όταν το ανέφερα στη διεύθυνση δευτεροβάθμιας μου η κυρία μου είπε ότι έχει την εντύπωση ότι ισχύει μόνο για δεύτερη ειδικότητα.
Θα σας παρακαλούσα να με συμβουλεύσετε για τις περαιτέρω ενέργειές μου. Τι να κάνω; Να ζητήσω από τον διευθυντή του
σχολείου να κάνω μόνο τις 12 ώρες που μου αναλογούν; Να κάνω ένσταση;
Δεν θέλω να κάνω τόσες ώρες μάθημα άλλης ειδικότητας για όλους τους λόγους που αναφέρετε στο τόπικ, αλλά κυρίως γιατί δεν
θα είμαι τόσο καλή σε αυτά, όσο θα είμαι στο δικό μου αντικείμενο...

6
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Project
« στις: Νοέμβριος 04, 2011, 10:23:09 μμ »
Το ίδιο ζήτημα προέκυψε και με εμένα!
Είμαι αναπληρώτρια και μου ανέθεσαν ερευνητική εργασία 3ωρο. Δεδομένης της απειρίας μου γενικά στο χώρο του σχολείου το συγκεκριμένο μάθημα μου φαίνεται ''βουνό''. Την δευτέρα πρέπει να καταθέσω θέμα.
Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να το αρνηθώ;
Όπως καταλαβαίνετε στο σχολείο που υπηρετώ ακόμη δεν ξεκίνησε το μάθημα στην α΄λυκείου...
Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική ζητούν από κάποιον που μπαίνει γενικότερα πρώτη φορά στην τάξη να διδάξει τέτοιο μάθημα χωρίς καμία επιμόρφωση...

7
Πιστεύω ότι θα την κρατήσει την θεσούλα της...Δεν κλονίζεται εύκολα!

8
Φροντιστήρια / Απ: Πρόβλημα με φροντιστήριο
« στις: Ιούνιος 15, 2011, 10:59:44 μμ »
Ένας σημαντικός παράγοντας για να εξελιχθεί ανοδικά η σχολική επίδοσή σου, είναι να έχεις ''καλή ψυχολογία'', με την έννοια ότι πρέπει να έχεις την πεποίθηση ότι έμαθες καλά και διδάχτηκες καλά τα μαθήματά σου, ώστε να είσαι ήρεμος, και με εμπιστοσύνη στον εαυτό και τους καθηγητές σου, να συνεχίζεις την προσπάθειά σου! Διαφορετικά το άγχος που είναι ανασταλτικός παράγοντας θα είναι μεγαλύτερο...
Με όλο το συμπάθειο, μου είναι ιδιαίτερα δύσκολο να δεχτώ ότι όλοι οι καθηγητές στο φροντιστήριο είναι ανεπαρκείς... Παρακολούθησε και ένα δεύτερο μάθημα για να βεβαιωθείς, διότι μπορεί να ήταν ''ιδιαίτερο'' το μάθημα επειδή ακριβώς ήταν το πρώτο!
Όσον αφορά το επίπεδο του τμήματος, μπορείς να ζητήσεις να σε βάλουν σε άλλο τμήμα και αυτό καλό θα είναι να το προσέξεις γιατί εάν η πλειοψηφία των μαθητών χρειάζεται μάθημα διαφορετικής ταχύτητας, ο καθηγητής λογικά θα ακολουθήσει τις ανάγκες της πλειοψηφίας...Αυτό εξαρτάται βέβαια και από τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη...
Φρόντισε πάντως ότι ό,τι και αν αποφασίσεις να κάνεις, να καταφέρεις στο τέλος να είσαι ήρεμος και να νιώθεις άνεση και εμπιστοσύνη στους καθηγητές σου, αλλιώς η χρονιά θα είναι ζόρικη...
Έχεις πολύ χρόνο ακόμη μπροστά σου για να βεβαιωθείς για την ποιότητα του φροντιστηρίου στο οποίο πας, αλλά και γιατί όχι, να αναζητήσεις παράλληλα και κάποιο άλλο που θα σου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά...

9
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Μάιος 29, 2011, 11:15:10 μμ »
ΧΑΧΑ!
Από γραπτά πανελληνίων Βιολογία Γενικής:
Ο μακρύς λαιμός των καμηλοπαρδάλων βοηθάει στην πέψη !
και ένα άλλο:
Ο λαιμός από τους καμηλοπάρδαλους μάκρυνε.....   :D

10
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

11
Ευχαριστώ!

12
Πείτε μου λίγο σας παρακαλώ:
Για τα μακροφάγα γράφουμε: από την φαγοκυττάρωση, από το πρώτο στάδιο πρωτογενούς ανοσοβιολογικής απόκρισης καθώς και από τα αποτελέσματα σύνδεσης αντιγόνου-αντισώματος, έτσι;
Επίσης: Δ3 είναι πρωτογενής ανοσοβιολογική απόκριση επειδή καθυστερεί η παραγωγή αντισωμάτων, ναι;
Μια μαθήτρια μου έγραψε δευτερογενής επειδή δεν παρουσιάζονται συμπτώματα ασθένειας. Αλλά αυτό συμβαίνει επειδή όπως φαίνεται από την καμπύλη ΔΕΝ πολλαπλασιάζεται το αντιγόνο....

13
Δείτε το 4ο θέμα επαναληπτικών ημερήσιων του 2005!!!
Εντάξει έκαναν κάποιες μικροαλλαγές...όπως το ότι έβαλαν τις μέρες στον άξονα του χρόνου

14
Με μια γρήγορη ματιά συμπεραίνω ότι τα θέματα είναι σαφώς πιο δύσκολα σε σχέση με τις προηγούμενες 2 χρονιές, αφού υπάρχει άσκηση και στο 3ο θέμα.
Επισης παρατήρησα ότι το 4ο θέμα το διάγραμμα το έχουν ξαναβάλει παλαιότερα! αν είναι δυνατόν!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161732
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.