Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kostas_k

Σελίδες: 1
1
Αναπληρωτές / Απ: Έλεγχος θέσεων ωρoμισθίων ΠΔΣ
« στις: Νοεμβρίου 03, 2009, 01:51:21 pm »
Από Δυτική Θεσσαλονίκη για μαθηματικούς σήμερα βρίσκονται στο 156.
Άντε λίγη υπομονή ακόμα...

2
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ΠΔΣ
« στις: Νοεμβρίου 03, 2009, 01:48:14 pm »
Από τη δευτεροβάθμια Δυτικής Θεσσαλονίκης είπαν πως τα χρήμματα είναι ακόμα στα εντελόμενα και γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος...

Όσο για τους παππούδες που αναφέρθηκε, τι απαγόρευε μέχρι πέρισυ έναν "παππού" να κάνει ΠΔΣ? Οι νέοι είχαμε μεγαλύτερα βύσματα?
Άλλωστε και ο "παππούς", που κάθε άλλο παρά παππούς είναι, έκανε την αίτηση πολύ πριν βγει η απόφαση να γίνονται οι προσλήψεις κατ'αυτόν τον τρόπο. Και βρίσκω λογικό το να έκανε ΠΔΣ πολύ πριν πάρουμε οι νέοι τα πτυχία μας, άρα να έχει και περισσότερα μόρια από εμάς.

Διαίρει και

3
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου prf! Όχι τόσο στο γνωστικό, όσο στην ειδική διδακτική νομίζω πως οι περισσότεροι έχουμε υπερεκτιμήσει την αποδοσή μας. Αλλά πως να την εκτιμήσουμε σωστά, όταν δεν ξέρουμε τι και πως έπρεπε να γράψουμε; Και όταν θα βγουν τα αποτελέσματα, θα μιλάμε πάλι για σφαγές στην ειδική! Πως όμως να μιλήσεις για σφαγή, δίχως να ξέρεις τα κριτήρια με τα οποία βαθμολογούν;
Από την άλλη, αν έχεις άδικο... θα δούμε τη βάση για διορισμό (μετά τις προσαυξήσεις) κοντά στο 80! Δεν θα είναι λίγο περίεργο, ενώ μιλάμε για πολύ δύσκολα θέματα, να δούμε τη βάση να εκτοξεύεται και τους επιτυχόντες να ξεπερνούν τους 2500;

4
Η δική μου άποψη είναι πως δε μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Όχι μόνο γιατί έχουν ψηφίσει μόλις 40 άτομα, αλλά και γιατί το δείγμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Εκτώς και αν το "δεν πατώσαμε" αναφέρεται στους μαθηματικούς του Φόρουμ μας.
Επίσης, ίσως να είχαμε μια κάπως καλύτερη εικόνα, αν μπορούσαμε να έχουμε ένα πίνακα στον οποίο να φαίνεται πως τα πήγαμε και στις δυο θεματικές. Π.χ. κάποιος που ψήφισε [70,80) στο γνωστικό, ενδέχεται να έχει ψηφίσει [40,50) στην ειδική, και το αντίστροφο. Όπως επίσης ενδέχεται οι 4 που ψήφισαν στο γνωστικό πάνω από 70, να έχουν ψηφίσει πάνω από 70 και στην ειδική...
Αν δεχτούμε ωστόσο τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ως "γενικά", τότε σε συνδιασμό και με τις θέσεις που είναι σχεδόν οι μισές από εκείνες του 2007, πιστεύω πως η βάση θα είναι περίπου η ίδια, αν όχι και λίγο υψηλότερη.
Τέλος, ο βαθμός που πιστεύουμε ότι γράψαμε δεν είναι πάντοτε και ο βαθμός που θα πάρουμε! (και ειδικά στην ειδική). Επομένως, ας κρατάμε μικρό καλάθι, μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων, όποτε τους φωτίσει ο θεός να τα βγάλουν...

5
Έχω προσωπική εμπειρία για το θέμα... από την μεριά του μαθητή όμως!
Στη β' γυμνασίου, ήμουν ένας πολύ μέτριος μαθητής σε όλα τα μαθήματα, πέραν των μαθηματικών.
Όταν λοιπόν ήρθε η στιγμή να πάρουμε βαθμούς, είχα στα νεα, αρχαία, κείμενα και ιστορία βαθμούς 10-12, και ο μαθηματικός με έβαλε 18. Η πρώτη κίνηση της φιλολόγου μου ήταν να ρωτήσει τον μαθηματικό μου εάν έχουμε κάποια συγγένεια, ή αν είμαστε οικογενειακοί γνωστοί και μου έβαλε τέτοιο βαθμό, και η επόμενη να ρωτήσει εμένα καθώς και όλη την τάξη, εάν πράγματι είμαι καλός στα μαθηματικά!
Νομίζω πως τώρα που έγινα μαθηματικός, της έδωσα την καλύτερη απάντηση...
Ίσως κάποιοι εκπαιδευτικοί να το βλέπουν κάπως εγωιστικά! Δε μπορεί δηλαδή ένας μαθητής που είναι αδιάφορος στο δικό τους μάθημα, να είναι άριστος σε κάποιο άλλο!!!
Αν φτάσουμε στο σημείο να βαθμολογούμε σύμφωνα με τους βαθμούς που έχουν βάλει οι άλλοι συνάδελφοι και όχι σύμφωνα με την παρουσία του μαθητή στο δικό μας μάθημα... έχω την εντύπωση πως χάνουμε το παιχνίδι! Άλλωστε γι'αυτό δεν υπάρχει ξεχωριστή βαθμολογία σε κάθε μάθημα?
Διαφορετικά, ας παίρνει κάθε μαθητής έναν μόνο βαθμό, κάτι σαν μέσο όρο!!!
Όσο τρελό ακούγεται αυτό το τελευταίο, άλλο τόσο τρελό ακούγεται και σε μένα η βαθμολόγηση στα μαθηματικά σύμφωνα με τον βαθμό των αρχαίων...

6
vikoulaki  δε λέμε κάτι διαφορετικό νομίζω... Είπα πως κάποιος καλά προετοιμασμένος δύσκολα θα έγραφε 80-90... αλλά μπορούσε να πιάσει ένα 65-70%. Αυτή την εντύπωση είχα την ώρα που έγραφα.
Άλλωστε κι εγώ μέσα στο συνοστισμό που γράφεις θα είμαι, ίσως και πιο χαμηλά!
Διαβάζοντας κανείς όμως τα σχόλια, βγάζει το συμπέρασμα πως ελάχιστοι έχουν πιάσει τη βάση. Αυτό το ενδεχόμενο φυσικά θα με βόλευε προσωπικά, αλλά δεν έχω τέτοιες αυταπάτες, ούτε είμαι τόσο αισιόδοξος!
Έχουμε και την ίδια σχεδόν απορία! Όχι απλά γιατί αργούν οι απαντήσεις, αλλά και γιατί δεν βγήκαν έστω τη δευτέρα μετά τον διαγωνισμό...

7
vicoulaki, σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, αλλά δεν πιστεύω πως θα διοριστώ. Απλά ελπίζω να είμαι στους επιτυχόντες.
Είπα στην αρχή πως φέτος για πρώτη φορά δουλεύω τη β' λυκείου.ήδη τώρα τελειώνουμε το κεφάλαιο της ευθείας, επομένως ήξερα την εφαρμογή. Όσο για το θέμα με την υπερβολή, απλά από περιέργεια μπήκα στον κώπο να το το ψάξω, κατόπιν εορτής φυσικά.
Επίσης το ότι θεώρησα κάποια κομμάτια εύκολα, το έκανα επειδή έτσι φάνηκαν σε μένα τη στιγμή της εξέτασης. Όπως θεώρησα τα υπόλοιπα δύσκολα, που μπορεί να ήταν εύκολα για κάποιον άλλο.
Ίσως να έπαιζε ρόλο το ότι πήγα να γράψω ελεύθερα χωρίς το άγχος κάποιου καλά προετοιμασμένου. Γιατί όπως λες κι εσύ, η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο στην επίλυση ενός θέματος.
Δεν υποστιρίζω πως ήταν εύκολα τα θέματα, απλά πως δεν ήταν και τόσο τραγικά ώστε να πέσει η βάση κάτω από το 70
Καλά αποτελέσματα σε σένα και σε όλους μας!

8
Εγώ πήγα να δώσω τελείως απροετοίμαστος. Δεν έχω διδάξει ποτέ 3η λυκείου και φέτος πρώτη φορά έχω 2α λυκείου. Πιστεύω όμως πως έγραψα λίγο πάνω από τη βάση.
Έλυσα εύκολα και γρήγορα την άσκηση με τα γραμμικός ανεξάρτητα διανύσματα, όταν μετά από 2-3 λεπτά σκέφτηκα "και τι έγινε που είναι ν-διάστατα? y=λx..." Όπως με την ίδια ευκολία αντιμετώπισα τα i και iii από το α) του 2ου ερωτήματος. Το β του 2ου ερωτήματος με την πρόοδο μου φάνηκε αρκετά απλό, αλλά έπαιρναν κάποιο χρόνο οι πράξεις, ενώ για το γ) έκανα 2 ΘΜΤ αποδυκνύοντας πως υπάρχουν κάποιες χρονικές στιγμές, όχι όμως και ότι απέχουν 3 ώρες μεταξύ τους.
Το 1ο επιλογής... το έλυσα με ευθείες και απόσταση δύο σημείων (κατεύθυνση β' λυκείου) αφού σχηματιζόταν ένα ορθογώνιο.
Το 2ο το άφησα όπως ήταν...
Το 3ο ήταν μία άσκηση του σχολικού, την οποία είχα λύσει λίγες βδομάδες πριν
Για το 4ο, ευτυχώς θυμήθηκα το τρίγωνο του Πασκάλ...
Το 5ο ήθελε πράξεις, οι οποίες δε μου έβγαιναν... και έφαγα αρκετό χρόνο
Το 6ο ήταν εφαρμογή του βιβλίου κατεύθυνσης της β' λυκείου, με μια πολύ μικρή διαφορά στον συντελεστή του χ
Το 7ο μου πήρε όσο χρόνο χρειάστηκα για να το διαβάσω, να κάνω 3 πολλαπλασιασμούς, μία πρόσθεση και μια διαίρεση
Στο 8ο θέτοντας χ=5 έβγαινε ο πρώτος λογάριθμος μεγαλύτερος του 1... επομένως δεν υπήρχε άλλη απάντηση πέραν της πρώτης
Στο 9ο έβαζα κάποιες δεκτές τιμές στο α, και απέρριπτα όποια απάντηση έβγαινε μεγαλύτερη της μονάδας, αλλά λόγο βιασύνης απάντησα το β)
Στο 10 έλυσα την κυβική εξίσωση του 1 και βρήκα τις μιγαδικές ρίζες, οι οποίες υψωμένες στην 3η μου έβγαζαν 1 και -1 ή -1 και -1 δε θυμάμαι ακριβώς, και υψωμένες στην 1000=άρτιος 1+1=2
Το 11 δεν το έλυσα, γιατί δε φτάσαμε ακόμα εκεί, και δεν θυμώμουν τις εξισώσεις των ασύμπτωτων. Είδα όμως πως ήταν άσκηση του βιβλίου κι αυτή! (4 β' ομάδας) επέλεξα όμως στην τύχη το α) και μου βγήκε τελικά σε κακό.
Το 12 δεν το ακούμπησα καν!
Έτσι, χωρίς να έχω κάνει την παραμικρή προετοιμασία, με εμπειρία 2,5 ετών κυρίως σε μαθητές γυμνασίου και α' λυκείου, και θεωρόντας πως από την άσκηση με το αυτοκίνητο δεν παίρνω ούτε μισό μόριο, περιμένω ένα 53,5.

Θεωρώ λοιπόν, πως τα θέματα ήταν πάρα πολλά για να γράψει κάποιος καλά προετοιμασμένος πάνω από 80-90. Όχι όμως και για να πιάσει τη βάση ή ένα 65-70%

10
Καλησπέρα κι από μένα!
Για τις παρανοήσεις... έβαλα πως δεν έχουν καταλάβει τα όρια και την απροσδιοριστία (η οποία πολλές φορές αντιμετοπίζεται με μια απλή παραγοντοποίηση) αλλά η μεγαλύτερη παρανόηση ήταν του μαθητή Α. Αν δεχτούμε αυτό που λέει... τότε ΚΑΘΕ συνεχής συνάρτηση ΔΕΝ είναι παραγωγίσημη! Όμως, μόλις έχουμε αποδείξει πως κάθε παραγωγίσιμη είναι και συνεχής! Δηλαδή... αν μια συνάρτηση είναι παραγωγίσιμη, θα είναι και συνεχής, επομένως δεν θα είναι παραγωγίσιμη!!!
Δεν ξέρω τι πραγματικά θέλανε να γράψουμε... ας φτάσουν με το καλό τα γραπτά στους βαθμολογητές, και ο θεός βοηθός...

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 515
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.