Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - geolil

Σελίδες: 123 ... 14
1
όλα τα αρχεία που υπάρχουν σήμερα στο παλιό site θα μεταφερθούν σίγουρα και στο καινούργιο;

2
http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_3795.html

και θεσσαλονίκη συμβαίνει το ίδιο (τηλεφώνησαν απο τη διευθυνση δευτεροβάθμιας σε εκπαιδευτικό με οργανικη επι 4 χρόνια ότι βγαίνει υπεράριθμος)

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 18, 2010, 07:31:27 pm »
πληροφόρηση από σχολείο Θεσσαλονίκης (στην πόλη μέσα)
τα τμήματα του χρόνου 30αρια.
Επίσης τηλεφώνησαν από τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας σε καθηγητή με οργανική ότι βγαίνει υπεράριθμος. Αυτό γινόταν και παλαιότερα και αν ναι, με ποιά συχνότητα;

4
"έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου"
ναι θα γίνεται κάθε δύο χρόνια
αλλά ο πρώτος πότε θα γίνει;


5
Η παράταση είναι για το 60-40 που είναι συγκεκριμένος αριθμός.
Δηλαδή λέει ότι οι διοριστεοι και το αντιστοιχο 40% μπορεί να διοριστούν και αργότερα από το 2011 - μέχρι να γίνει ο νέος ασεπ (2012? ή...)

6
Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-
2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτο-
βάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε πο-
σοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκ-
παιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους
κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών α-
ναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρε-
σία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

7
Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-
2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτο-
βάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε πο-
σοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκ-
παιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους
κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών α-
ναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρε-
σία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

8
Επειδή πρέπει να δούμε και τη θετική πλευρά ανέφερα τα λεγόμενα που φυσικά δεν είναι γραφόμενα και ήμουν απο τους πρώτους που το επισήμανα ,
επέλεξε ομως  να αναφερθεί σε εμάς.Απο εκει και πέρα περιμένουμε και αντιδρούμε αναλόγως ,δεν ειμαστε ευκολόπιστοι ,αλλα ούτε και ηττοπαθείς
το ζήτημα είναι αν τελικά επαληθευτούν τα χειρότερα σενάρια που γραφονται εδώ πόσοι θα αντιδράσουν.
δεν σας κάνει εντύπωση ο χρόνος και το μέσο που επέλεξε να αναφερθεί σ'εμάς...
1. αναφέρθηκε εντελώς στο παρά πέντε της ψήφισης του νομοσχεδίου και μέσα σ'ένα κλίμα που το θέμα του σταδιακού διορισμού ή και του καθόλου διορισμού των διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ περνάει απαρατήρητο, γιατί όντως η ελληνική κοινωνία βάλλεται από πολύ πιο σημαντικά προβλήματα πλέον...
2. αναφέρθηκε σε δύο συνεντεύξεις με εντελώς διαφορετική απάντηση (στη μία λέει ότι θα μας διορίσει ως το 2012, όπως σε όλα τα υπουργεία και στην άλλη φέτος και του χρόνου)
Και γιατί δεν δόθηκε ούτε μία απάντηση μέσα στη

9
εκτός από τα λόγια υπάρχουν και τα κείμενα
διαβάστε καλά το νομοσχέδιο και πείτε μου αν αναφέρει πουθενα ότι θα διοριστουν όλοι οι διοριστέοι
Οι συνεντέυξεις της δ. την ίδια μέρα στα νεα και στη νετ έλεγαν διαφορετικά πράγματα

10
a

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Νεοδιόριστοι και τριετία
« στις: Απριλίου 27, 2010, 09:07:13 pm »
νομίζω ότι θα ισχύει ότι ακριβώς ίσχυε μέχρι τώρα (δεν θα΄βγάζουν δηλαδη όλες τις ωραίες περιοχές και θα λένε διαλεξε ποια σου αρέσει)
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

12
στην παρουσίαση του Ν./Σ. στους δημοσιογράφους

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: (ερώτηση εκτός μικροφώνου) Εσείς ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έχετε βάλει ένα ταβάνι ήδη, έχετε σκεφτεί ότι τόσος θα είναι ο αριθμός των εκπαιδευτικών; Ποιος θα είναι ο ανώτατος αριθμός εκπαιδευτικών;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Να ξεκινήσω από το θέμα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Όταν μια χώρα βρίσκεται σε κρίση όπως βρίσκεται η δική μας, σε μια τόσο βαθιά οικονομική κρίση, η ευθύνη του καθενός είναι να σχεδιάζει και να αντιμετωπίζει τα θέματα με βάση τις δυνάμεις μας, τις δυνατότητές μας και τις ανάγκες μας. Εγώ θεωρώ ότι με τις δυνατότητες που έχουμε εντός του εκπαιδευτικού συστήματος μπορούμε ν’ αντιμετωπίσουμε τα κενά.

Δε χρειάζεται να έχουμε πάντα κάποιον να μας θέτει τα όρια. θεωρώ ότι με βάση τον προϋπολογισμό που έχουμε, το σχεδιασμό που κάναμε και τη σωστή αντιμετώπιση των κενών θα δώσουμε μια πολύ σοβαρή μάχη οργανωτική, διοικητική, μάχη καρδιάς στο τέλος, το λέω για τον κάθε εκπαιδευτικό και για τον κάθε Διευθυντή, για να μπουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο.
Να περιμένουμε δηλαδή την έκβαση της μάχης; ;)

13
δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν αλλά αν δειτε το νομοσχέδιο λεει "σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων  εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ" ωσ 2011-12
1. Δεν αναφέρει τίποτα που να διασφαλίζει ότι θα εξαντληθουν οι πίνακες
2. Αν πάψουν να ισχύουν;

Θα πρέπει να τρέχουμε στα δικαστήρια να βρούμε το δίκιο μας όσοι θα έχουν απομείνει;

Πάντως προσωπικά δεν έχω πια εμπιστοσύνη σε κανέναν και για τίποτα

14
Δείτε και αυτό με τη μετάταξη που δεν είναι και σίγουρα μετάταξη αλλά μπορεί να είναι και απόλυση...


ΑΡΘΡΟ 5
9. Στην περίπτωση νεοδιοριζόμενου που δεν κρίνεται κατάλληλος για μονιμοποίηση ως εκπαιδευτικός εφαρμόζονται οι διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 του Κεφαλαίου Α του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 (Α΄167


Ν 1566/85 άρθρο 16
5. Εκπαιδευτικοί που κρίνονται μη προακτέοι δύο φορές
συνέχεια ή τρεις φορές σε διάφορα χρονικά διαστήματα
παραπέμπονται με απόφαση του νομάρχη στο κεντρικό
υπηρεσιακό συμβούλιο με το ερώτημα της απόλυσης

20. Η παράγραφος αυτή έχει αλλάξει ως εξής: «5.Εκπαιδευτικοί που
κρίνονται, κατά τις αξιολογικές κρίσεις, ακατάλληλοι για την
προσφορά διδακτικού έργου, μπορεί όμως να κριθούν ως
επαρκείς για την άσκηση διοικητικού έργου, παραπέμπονται με
απόφαση του νομάρχη στο κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο, το
οποίο αποφασίζει σύμφωνα με τις διατάξεις της επόμενης
παραγράφου.»


6. Το κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο εξετάζει όλα τα
στοιχεία του φακέλου, καλεί σε ακρόαση τον κρινόμενο
και μπορεί να εξετάζει κάθε άλλο χρήσιμο στοιχείο. Αν ο
εκπαιδευτικός κριθεί απολυτέος με απόφαση του
Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων απολύεται
για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του. Αν το
κεντρικό υπηρεσιακό συμβούλιο διαπιστώσει ότι ο
κρινόμενος δεν είναι κατάλληλος για το έργο του
εκπαιδευτικού ή έχει σοβαρούς λόγους υγείας, κρίνεται
όμως επαρκής για την προσφορά διοικητικής υπηρεσίας,
μπορεί να αποφασίσει τη μετάταξή του σε προσωρινή θέση
διοικητικού προσωπικού των διευθύνσεων ή γραφείων της
εκπαίδευσης, εφόσον έχει υπερεπταετή και δεν
συμπλήρωσε εικοσιπενταετή πραγματική συντάξιμη
υπηρεσία. Στην περίπτωση αυτή συνιστάται προσωρινή
θέση διοικητικού προσωπικού με κοινή απόφαση των
Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και
Οικονομικών, την οποία καταλαμβάνει ο μετατασσόμενος.
Η θέση αυτή καταργείται με την αποχώρησή του από την
υπηρεσία.

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.