Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Jon

Σελίδες: 1
1
Νομίζω platona ότι οργανική και λειτουργική υπεραριθμία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό.
Αν πρόσεξες στις πράξεις ΠΥΣΔΕ που επικαλείσαι, οι ονομαστικά οργανικά υπεράριθμοι τοποθετούνται σε κάποιο σχολείο (κατά κανόνα στο δικό τους) για τις ανάγκες της υπηρεσίας, αν δεν πάρουν κάποια νέα θέση. Τα σωστά ΠΥΣΔΕ βγάζουν μια λίστα όπου αναφέρουν όλους τους ονομαστικά υπεράριθμους και τα σχολεία τοποθέτησης:
 α/α , ον/μο εκπ/κου, σχολείο προέλευσης, σχολείο τοποθέτησης.   
Η περίπτωση που μας ενδιαφέρει είναι όταν το σχολείο  προέλευσης και το σχολείο τοποθέτησης είναι το ίδιο.
Όπως αντιλαμβάνεσαι υπάρχει η νέα πράξη ΠΥΣΔΕ για τοποθέτηση, είτε στο ίδιο είτε σε διαφορετικό σχολείο.

2
Είναι caa.
Αυτός που ζήτησε να κριθεί υπεράριθμος και δεν βρήκε θέση, τοποθετείται για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε κάποιο σχολείο. Στις περισσότερες περιπτώσεις τοποθετούνται (παραμένουν λέει η απόφαση) στο σχολείο τους. Το Σεπτέμβρη οι ονομαστικά υπεράριθμοι που δεν βρήκαν θέση τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά.  Έχουν συμβεί και παρατράγουδα.
Εμένα με ενδιαφέρει να ξέρω αν η παραμονή στο σχολείο σημαίνει νέα τοποθέτηση.

3
caa, για το Σεπτέμβρη είναι ξεκάθαρο ότι είναι και λειτουργικά υπεράριθμος.
Το μεγάλο θέμα είναι ποια πράξη τοποθέτησης του ΠΥΣΔΕ ισχύει από την επόμενη χρονιά: Η τελευταία ή η αρχική;
 Τουλάχιστον απ όσα είδα δεν υπάρχει κάτι ξεκάθαρο. 

4
Δεν μπόρεσα να βρω απάντηση στο παρακάτω πρόβλημα:

Έχουμε έναν καθηγητή οποιασδήποτε ειδικότητας (δεν παίζει ρόλο), δεν είναι τελευταίος τοποθετημένος, παρόλα αυτά κάνει δήλωση-αίτηση άρσης υπεραριθμίας για να εκμεταλλευτεί τα υπάρχοντα κενά για ονομαστικά υπεράριθμους και να πάει σε καλύτερη θέση.  Αυτό δεν συμβαίνει γιατί υπάρχει και άλλος με περισσότερα μόρια και παραμένει στο σχολείο του.

Ερώτηση : Στο σχολείο του παραμένει σαν τελευταίος τοποθετημένος, δηλαδή συνεχώς εκτεθειμένος στην  υπεραριθμία (όπως είναι το σωστό αφού ήθελε υπεραριθμίες) ή διατηρεί την παλιά του τοποθέτηση, έχοντας και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο;

5
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Γεωλογία
« στις: Φεβρουαρίου 17, 2009, 07:39:09 pm »
Τελικά το χοντρό λάθος  με τους αμμωνίτες διορθώθηκε. :D
Και σίγουρα δεν ήταν ασάφεια.............
Είναι δυνατόν σ' αυτό το επίπεδο να ομολογείς ότι δεν λαμβάνεις υπόψη τη διεθνή βιβλιογραφία; ???
Ελπίζω στο μέλλον να δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό στους πτυχιούχους.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΠΕ02:
« στις: Φεβρουαρίου 11, 2009, 09:46:48 pm »
o.k.
Ευχαριστώ!

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΠΕ02:
« στις: Φεβρουαρίου 11, 2009, 07:57:49 pm »
Άν συγκεντρώσει κάποιος ~75 μέσο όρο στον ΑΣΕΠ, πόσα είναι τα μόρια εικονικής προυπηρεσίας του για αναπληρωτής;

8
Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, / Απ: Γεωλογία
« στις: Φεβρουαρίου 10, 2009, 09:42:57 pm »
Με τους αμμωνίτες έκαναν αναμφίβολα πατάτα.
Διαμαρτυρηθείτε στους καθηγητές ιστορικής γεωλογίας.  ;D ;D
Είναι δυνατόν να ισχυριστεί σοβαρά κάποιος ότι έζησαν ( και άρα τα βρίσκουμε) μόνο στο μεσοζωϊκό όταν στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρεται ότι το παλαιοζωϊκό χαρακτηρίζεται απο την παρουσία ΤΡΙΛΟ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 523

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.