Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - christhess

Σελίδες: 12
1
Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί την υλοποίηση της επιστημονικής ημερίδας:   
ΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWN:
Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη & Εκπαιδευτική Παρέμβαση
22 Οκτωβρίου 2011 – Θεσσαλονίκη
5 Νοεμβρίου 2011 - Αθήνα

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση λογισμικού που αφορά στην ανίχνευση των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία, ενώ θα αναλυθεί μελέτη περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down.

Η διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων που ζουν, εργάζονται, συναναστρέφονται με παιδιά με νοητική αναπηρία και με σύνδρομο Down, γονέων και λειτουργών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων παιδιών με ειδικές ανάγκες, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικότήτων).


Πρόγραμμα ημερίδας

09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών με νοητική αναπηρία
-Κοινωνικές δεξιότητες και ψυχοκοινωνική λειτουργικότητα
-Συναισθηματική ανταπόκριση
-Αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου
-Επαφές με συνομηλίκους και η έννοια της φιλίας
Κίνητρα και νοητική αναπηρία
-Κίνητρα και στοιχεία προσωπικότητας παιδιών με νοητική αναπηρία
-Εφαρμογές στην εκπαίδευση
Σύνδρομο Down
- Νευροψυχολογικό και συμπεριφορικό πρότυπο των παιδιών με σύνδρομο Down
-Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-Γνωστικές δεξιότητες (δυνατότητες και αδυναμίες)
-Συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη (συναισθηματική ανταπόκριση
αναγνώριση συναισθηματικών εκφράσεων του προσώπου, κ.α)
-Συμπεριφορικές δυσκολίες

12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
Παρουσίαση πιλοτικού προγράμματος ανίχνευσης των δυσκολιών κοινωνικής αντίληψης σε παιδιά με νοητική αναπηρία
-Κατασκευή βίντεο
-Βασικές αρχές (δομή της συστοιχίας)
-Στατιστικά αποτελέσματα
-Παρουσίαση μελέτης περίπτωσης με εκπαιδευτικές εφαρμογές)
Προτάσεις ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down
-Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων
-Επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους άλλους
- Κατάκτηση δεξιοτήτων συμπεριφοράς

15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων


Προσκεκλημένη Ομιλήτρια

Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
Η κ. Αλευριάδου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Ειδική Παιδαγωγική-Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ψυχολόγος, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Γνωστική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Διδάκτωρ Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. (1998). Μεταδιδακτορική έρευνα στα Πανεπιστήμια Johns Hopkins & Ohio State University των Η.Π.Α. Έχει διδάξει Διδασκαλείο «Δ. Γληνός» του Παιδαγωγικού Τμήματος του Α.Π.Θ από το 1999 έως σήμερα το μάθημα «Εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση». Είναι  Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Κατεύθυνση Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Μαθήματα (1999 έως σήμερα), ενώ διδάσκει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (2005-σήμερα). Έχει επιβλέψει 15 πτυχιακές εργασίες, 8 μεταπτυχιακός εργασίες και 4 διδακτορικές διατριβές. Είναι μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. Είναι μέλος Συντακτικών Επιτροπών και κριτής ελληνικών και ξένων επιστημονικών περιοδικών. Έχει συμμετάσχει σε 7 επιδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν την Ψυχολογία της Ειδικής Αγωγής με έμφαση στις γνωστικές διεργασίες, την ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές ανάγκες, την εκπαίδευση ατόμων με νοητική αναπηρία, τη μελέτη των γενετικών συνδρόμων. Δύο εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε Αμερικάνικα βιβλία (Εκδότες Cambridge University Press και Nova Press). Έχει δημοσιεύσει 70 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων —30 εξ αυτών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχουν καταγραφεί 100 περίπου ετεροαναφορές στο έργο της σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και βιβλία. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου «Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και Εκπαιδευτική προσέγγιση». Το 2011 κυκλοφόρησε το καινούργιο της βιβλίο (συν-συγγραφέας με την κ. Γκιαούρη) “Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με νοητική αναπηρία και σύνδρομο Down”.

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό

Γραμματεία ημερίδας

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.

Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

2
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση στη δυσλεξία
« στις: Αύγουστος 26, 2011, 02:05:36 μμ »
Αναφορικά με το αν είναι καλή ή όχι η ομιλία αυτό σίγουρα είναι κάτι υποκειμενικό.Το αν είναι ωστόσο διεθνως αναγνωρισμένως ή αυθεντία στο χώρο νομίζω πως μια αναζήτηση στο google αρκει για να δείξει πως έχει διεθνή εμβέλεια και νομίζω δεν είναι σωστό να αμφισβητούμε και αυτο, ειδικά σε μια χώρα που οι επιστημονες με διεθνη παρουσία (βλ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ!) δεν αγιάζουν στον τόπο τους!!
Αποψη μου

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Επιμόρφωση στη δυσλεξία
« στις: Αύγουστος 24, 2011, 11:36:57 πμ »
επιστημονική ημερίδα
ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση - Αντιμετώπιση
24 Σεπτεμβρίου 2011  - Θεσσαλονίκη
1 Οκτωβρίου 2011 - Αθήνα
15 Οκτωβρίου 2011 - Γιάννενα


Εισαγωγή
Οι ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας.  Επίσης, σημαντικά καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης. 
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.

Πρόγραμμα ημερίδας
09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Ιστορική αναδρομή.
•    Γενετικοί - Βιολογικοί – Νοητικοί - Ψυχολογικοί - Κοινωνικoί και Εκπαιδευτικοί Παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία στο σχολείο και στη μάθηση.
•    Συνοπτική αναφορά σε αρχές & θεωρίες μάθησης & στις πρακτικές εφαρμογές τους.
•   Ορισμοί - αίτια - συμπτώματα - συχνότητα των μαθησιακών δυσκολιών, με ιδιαίτερη έμφαση στη Δυσλεξία & Δυσορθογραφία.
•    Αναπτυξιακή και Επίκτητη Δυσλεξία: Ομοιότητες - Διαφορές.
•   Πρωτογενείς (ειδικές), Δευτερογενείς (γενικές) μαθησιακές  δυσκολίες: Ομοιότητες – Διαφορές.
•   Σχέση ευφυΐας, ανάγνωσης & ορθογραφίας.
•    Ο ρόλος της διάσπασης προσοχής (ADHD) στη μάθηση και στη συμπεριφορά.
•    Μέθοδοι και προβλήματα αξιολόγησης ανάγνωσης και ορθογραφίας.
•    Συγκριτική παρουσίαση της σχέσης εγκεφαλικών λειτουργιών, οφθαλμοκίνησης και  δυσλεξίας.
•   Σχέση οφθαλμοκίνησης και αναγνωστικής ικανότητας.
12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Πώς πραγματοποιείται η Διάγνωση της Δυσλεξίας και της Δυσορθογραφίας διεθνώς, με ψυχο-εκπιδευτικά τεστ:  Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα.
•   Δυσλεξία:  από την  Υποκειμενική  Διάγνωση  στην  Αντικειμενική - Βιολογική:  Τεστ  Παυλίδη.
•    Πλεονεκτήματα της πρόγνωσης και της έγκαιρης διάγνωσης της δυσλεξίας & της διάσπασης προσοχής (ADHD), με έμφαση στο Βιολογικό Τεστ Οφθαλμοκίνησης (γνωστό ως PAVLIDIS TEST).
•    Ψυχο-Κοινωνικο-Εκπαιδευτικές Επιπτώσεις της Δυσλεξίας & της Δυσορθογραφίας.
•     Σκέψεις και Προβληματισμοί.
15.00 -15.30: Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Συζήτηση.
15.30  Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων

Προσκεκλημένος ομιλητής
Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης
Διεθνώς  καταξιωμένη Αυθεντία στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση.   Καθηγητής Πανεπιστημίου  αλλά και  Εφευρέτης   νέων τεχνολογιών  και  μεθόδων,   παγκόσμιας  αναγνώρισης.   
Καθηγητής  Μαθησιακών Δυσκολιών  του  Πανεπιστημίου  Μακεδονίας
Honorary  Fellow,  Brunel  University,  ΑΓΓΛΙΑ
Life  Fellow  &  τ. Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας  Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών
•   Διδάσκει  38 έτη (από  23  ετών) σε τμήματα  Ψυχολογίας,  Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές σχολές  γνωστών  Πανεπιστημίων της  ΑΓΓΛΙΑΣ,  Ελλάδας  &  ΗΠΑ
•    Μόλις 30 ετών  εξελέγη ομόφωνα  Ισόβιο μέλος, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς  Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών  Δυσκολιών.
•   τ. Κλινικός Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, Penn State University, ΗΠΑ
•   τ. Senior Research Fellow, Τμήμα Ψυχολογίας, University of Manchester , ΑΓΓΛΙΑ
•   τ. Research Professor, Ιατρική Σχολή, George Washington University, Washington, ΗΠΑ
•   τ. Επισκέπτης Καθηγητής, Ιατρικό Τμήμα, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης
•   Δημιουργός & Διευθυντής-Υπεύθυνος Εργαστηρίων Δυσλεξίας και Οφθαλμοκίνησης σε Ιατρικές Σχολές και σε τμήματα Ψυχολογίας και Εκπαίδευσης Πανεπιστημίων της Αγγλίας, Ελλάδας & ΗΠΑ.
•   ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ  ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ:   Λόγω της  Παγκόσμιας  Επιστημονικής  του  Αναγνώρισης,  του απονεμήθηκαν πολλοί  τιμητικοί τίτλοι  και  βραβεύσεις, πάντοτε  με  ομόφωνες αποφάσεις   &  η βιογραφία του περιλαμβάνεται   μεταξύ άλλων στο   WHO  IS  WHO  IN  THE  WORLD  (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας)  κλπ. 
•   Το 2006  ήταν ένας από τους  ελάχιστους  διαπρεπείς επιστήμονες από όλο τον κόσμο που επελέγησαν από τα επιστημονικά συμβούλια του Λευκού Οίκου & της UNESCO και προσκλήθηκε από την κ. Λώρα Μπους (Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO για τον Αλφαβητισμό) στο Διεθνές συνέδριου του  ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ σε συνεργασία με την UNESCO,  για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της  Βιολογικής Μεθόδου του.
•   Πρόεδρος  18  Διεθνών  ή  Παγκοσμίων  Συνεδρίων.
•   Πρόεδρος  όλων  των  Παγκοσμίων Συνεδρίων  Δυσλεξίας, από το 1983.
•   Εφηύρε το διεθνώς μοναδικό, ακριβές, βιολογικό,  προγνωστικό από την Προσχολική Ηλικία  και  διαγνωστικό τεστ του για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής, διεθνώς γνωστό   ως ‘PAVLIDIS TEST’. 
•   ΜΕΘΟΔΟΣ  ΠΑΥΛΙΔΗ    Ανέπτυξε (μετά από  30 ετών έρευνες  σε Αγγλικά, Ελληνικά και γνωστά πανεπιστήμια των ΗΠΑ) την αποτελεσματική  Εξατομικευμένη  Μέθοδο  Αντιμετώπισης για τη Δυσλεξία & τη Διάσπαση Προσοχής με Η/Υ  & Πολυμέσα 
•   Οι εφευρέσεις του  είναι  αναγνωρισμένες  με  διεθνείς πατέντες  στις ΗΠΑ,  Καναδά, Γαλλία,  Αγγλία. 
•   Το πλήρως αυτόματο φωτο-ηλεκτρικό σύστημα που ανέπτυξε είναι τόσο προηγμένο, που αποκτήθηκε από  φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το  Harvard, Penn State, Boston, Columbia, κλπ.
•   Από  25 χώρες,  έρχονται στην Ελλάδα, για προβλήματα  δυσλεξίας  και διάσπασης προσοχής για το μοναδικό παγκοσμίως  βιολογικό  ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ,  ακόμη και από τις πλέον  προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. ΗΠΑ, Αυστραλία, Αυστρία, Ολλανδία,  Βέλγιο,  Ιταλία,  Ελβετία,  Αγγλία,  Γαλλία,  Γερμανία, κλπ. 
•   Προσκεκλημένος  ομιλητής  σε εκατοντάδες γνωστά πανεπιστήμια (π.χ. Harvard) και ερευνητικά κέντρα του εξωτερικού καθώς και σε πολλές πόλεις της Ελλάδος, ενώπιον πολυάριθμων ακροατηρίων εκπαιδευτικών και γονέων.
•   Περισσότερες από 160  επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας  4  βιβλία στ’ Αγγλικά και 1 στα Ελληνικά (αναμένεται το 2010). 
•   Συχνά  προσκαλείται ως  κύριος  ομιλητής  σε πολλά διεθνή και παγκόσμια συνέδρια καθώς και σε  φημισμένα  πανεπιστήμια, όπως το HARVARD.

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό

Γραμματεία ημερίδας
Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.
Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

4
Αγαπητοί συνάδελφοι σας ενημερώνω για 2 νέα σεμινάρια:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ που θα γίνει και στην Αθήνα και στη Θεσσσαλονίκη &
ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ & ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:Εντοπισμός & Ψυχοπαιδαγωγική Υποστήριξη
Παράλληλα, όσοι είναι προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές πιστεύω πως θα βρούν πολύ ενδιαφέρον το εργαστήριο για τη συγγραφή της διπλωματικής εργασίας που γίνεται στις 21 Μαίου.
Αναλυτικά στο www.e-employ.gr

5
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουάριος 15, 2011, 03:58:54 μμ »
Με διαφορετικούς ομιλητές όμως...Ο Κακουρος είναι θεσμός ειδικά στη ΔΕΠ-Υ

6
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια ειδικής αγωγής
« στις: Φεβρουάριος 14, 2011, 12:06:36 μμ »
Για πρώτη φορά υλοποιείται στη Θεσσαλονίκη επιμόρφωση για τον Τραυλισμο στις 13/3/2011.Επίσης μπορείτε να δείτε και μια ακόμη επιμόρφωση για το Σύνδρομο Asperger και την Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων που υλοποείται στις 13 Μαρτίου στην Αθήνα.Αναλυτικές Πληροφορίες στο www.e-employ.gr

7
Επιστημονική ημερίδα:
ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ – ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ: Από τη Διάγνωση στην Εκπαιδευτική Παρέμβαση

15 Μαΐου 2010 – Θεσσαλονίκη
29 Μαΐου 2010 – Αθήνα
5 Ιουνίου 2010 - Ιωάννινα


Προσκεκλημένη ομιλήτρια
Δρ. Αλευριάδου Αναστασία
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής
Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Εισαγωγή

Η διάλεξη θα αναφερθεί στα σωματικά χαρακτηριστικά, το νευροψυχολογικό προφίλ, και στα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τεσσάρων γενετικών συνδρόμων α) Turner, β) Williams, γ) Prader-Willi, και εύθραυστου Χ χρωμοσώματος.  Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων ψυχοεκπαιδευτικής  παρέμβασης. Οι πρακτικές αυτές δραστηριότητες είναι κατάλληλα διαμορφωμένες για παιδιά και εφήβους με βάση το γνωστικό πρότυπο δυνατοτήτων και αδυναμιών των συγκεκριμένων γενετικών συνδρόμων. Οι προτάσεις αυτές παρέχουν τη δυνατότητα παρέμβασης στο καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού/εφήβου και αναπροσαρμογής του σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητές του.
    H διάλεξη απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ειδικών ∙ εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής, γονέων και επαγγελματιών (ψυχολόγων, λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών, παιδοψυχιάτρων, βρεφονηπιοκόμων, φυσικοθεραπευτών, κοινωνικών λειτουργών, νοσηλευτών και άλλων σχετικών ειδικοτήτων) που ασχολούνται με την αξιολόγηση και εκπαίδευση παιδιών και εφήβων με γενετικά σύνδρομα.  


Πρόγραμμα ημερίδας

10.00 -10.30 : Προσέλευση

10.30 -10.40 : Χαιρετισμοί

10.40 -12.30 : Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Σύνδρομο Turner:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Προβλήματα συμπεριφοράς και  προσωπικότητα
-Ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη - Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων – Χρήση γνωστικών στρατηγικών για τη βελτίωση της μάθησης.
•   Σύνδρομο Williams:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία
- Νευροψυχολογικό προφίλ
- Γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων.
- Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων  / Χρήση στρατηγικών για τον περιορισμό των δυσκολιών ψυχοκοινωνικής προσαρμογής.

12.30 – 13.00 : Διάλλειμα

13.00 – 15.00 : Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ
•   Σύνδρομο Prader-Willi:
- Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
- Κλινικά χαρακτηριστικά
- Γνωστικό πρότυπο - γλωσσικό πρότυπο
- Προβλήματα συμπεριφοράς και προσωπικότητα
- Ψυχοεκπαιδευτική υποστήριξη - Προτεινόμενη εκπαιδευτική παρέμβαση ανάπτυξης γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων
- Προτάσεις εκμάθησης γνωστικών στρατηγικών, αντιμετώπιση της υπερφαγίας.
- Μελέτη περίπτωσης
•   Σύνδρομο του εύθραυστου Χ χρωμοσώματος:
-  Συχνότητα εμφάνισης του συνδρόμου
-  Γενετικά χαρακτηριστικά - σωματικά χαρακτηριστικά
- Νοητική λειτουργία, νευροψυχολογικό προφίλ, γλωσσική λειτουργία, ψυχοπαθολογία και μη προσαρμοστική συμπεριφορά
- Βασικές αρχές προτεινόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης  - Στρατηγικές παρέμβασης σε σχέση με τις δυσκολίες μάθησης και τα προβλήματα ψυχοκοινωνικής   προσαρμογής

15.00 - 15.15 : Ερωτήσεις
15.15 - 15.30 : Παραλαβή βεβαιώσεων – Λήξη ημερίδας


Προσκεκλημένη εισηγήτρια

Δρ. Αλευριάδου Αναστασία

   Η Αλευριάδου Αναστασία γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1969. Εργάζεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Π.Δ.Μ. από το 1999, στην αρχή ως ειδικός επιστήμονας του Ν. 407/80, από το 2000 ως λέκτορας, από το 2005 ως επίκουρη καθηγήτρια και από το 2010 ως Αναπληρώτρια καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Ειδική Παιδαγωγική-Μάθηση και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη». Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας (με ειδίκευση στην Ψυχολογία) της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1991), όπου και αναγορεύτηκε διδάκτορας της Ψυχολογίας (1998). Επίσης έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Γνωστική Ψυχολογία του Α.Π.Θ. (1995). Έχει πραγματοποιήσει μεταδιδακτορική έρευνα στο John’s Hopkins University των Η.Π.Α. Το εαρινό εξάμηνο του 2007 ήταν Επισκέπτρια Καθηγήτρια στο Ohio State University στο Nisonger Center (Πανεπιστημιακή Κλινική για άτομα με ειδικές ανάγκες). Διδάσκει ή έχει διδάξει σε προπτυχιακό επίπεδο, εκτός από το Τμήμα Νηπιαγωγών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Σε μεταπτυχιακό επίπεδο έχει διδάξει στο Π.Τ.Δ.Ε. και Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. (2001 – σήμερα), στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. (2004 – 2005), στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής) του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (2005-2006) και στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (2006-2007). Επέβλεψε ή επιβλέπει 10 πτυχιακές εργασίες, 8 μεταπτυχιακές εργασίες και διδακτορικές διατριβές. Είναι μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Ν. του Π.Δ.Μ. Είναι μέλος Συντακτικών Επιτροπών και κριτής ελληνικών και ξένων επιστημονικών περιοδικών. Έχει συμμετάσχει σε 7 επιδοτούμενα ερευνητικά προγράμματα. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε ζητήματα που αφορούν την Ψυχολογία της Ειδικής Αγωγής με έμφαση στις γνωστικές διεργασίες, την ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές ανάγκες, την εκπαίδευση ατόμων με νοητική καθυστέρηση, τη μελέτη των γενετικών συνδρόμων. Δύο εργασίες της έχουν συμπεριληφθεί σε Αμερικάνικα βιβλία (Εκδότες Cambridge University Press και Nova Press). Έχει δημοσιεύσει 65 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων —25 εξ αυτών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά ή πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχουν καταγραφεί 87 περίπου ετεροαναφορές στο έργο της σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου «Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης: Αναπτυξιακή και εκπαιδευτική προσέγγιση».

Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
   Βεβαίωση παρακολούθησης
   Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
   Φάκελος συνέδρου
   Μπλοκ σημειώσεων
   Στυλό
   Μπουφέ

Γραμματεία ημερίδας

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας.

Τel.:  2310  230545    Fax:  2310 230415     Mailto:     info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr για το αναλυτικό πρόγραμμα

8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Σεμινάρια διδακτικής
« στις: Φεβρουάριος 26, 2010, 01:29:44 μμ »
Επιμορφωτικό σεμινάριο υποψηφίων ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ -
ΓΕΝΙΚΗ & ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΕΙ & ΤΕΙ
13-14 Μαρτίου 2010 - Αθήνα
20-21 Μαρτίου 2010 - Θεσσαλονίκη

Περιγραφή σεμιναρίου
Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες στα θεματικά πεδία της ψυχοπαιδαγωγικής, της γενικής και ειδικής διδακτικής του κλάδου οικονομολόγων και των συναφών ειδικοτήτων με βάση τις γνωστικές απαιτήσεις του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ αλλά και με βάση τις γενικότερες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές τις οποίες θα αξιοποιήσει μέσα στην τάξη ο εκπαιδευτικός.
Η επιτυχής συμμετοχή στον διαγωνισμό επιλογής εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πολυδιάστατο φαινόμενο. Μείζονος σημασίας για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος από τον υποψήφιο εκπαιδευτικό είναι η εξοικείωση με τη θεματολογία που τίθεται στον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για τις Οικονομικές Επιστήμες (Α.Ε.Ι.&Τ.Ε.Ι.) στην δεύτερη θεματική ενότητα της Ειδικής Διδακτικής των Οικονομικών Επιστημών και της Παιδαγωγικής Ψυχολογίας-Γενικής Διδακτικής. Η εμπειρία έχει δείξει ότι είναι κάτι διαφορετικό να έχει κάποιος γνώση ενός επιστημονικού αντικειμένου από το να μπορεί να το διδάξει. Το σεμινάριο αυτό φιλοδοξεί μέσω της παρουσίασης μιας πληθώρας θεμάτων της ίδιας υφής με τον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., να θωρακίσει τον υποψήφιο και να του καλλιεργήσει την ευχέρεια της επιτυχούς αντιμετώπισης των θεμάτων που θα του ζητηθούν. Ο άξονας πάνω στον οποίο θα κινηθεί η διδασκαλία αναφέρεται στην περιεκτική, επιστημονική και πρακτική παρουσίαση των θεμάτων που ζητούνται από τον Α.Σ.Ε.Π. για τους πτυχιούχους των Οικονομικών Επιστημών (Α.Ε.Ι.&Τ.Ε.Ι.) συνδράμοντας έτσι στην προσπάθεια του υποψηφίου καλύπτοντας εν τέλει το κενό που υπάρχει στο πεδίο αυτό. Η καινοτομία του σεμιναρίου είναι ότι θα πραγματοποιηθεί εργαστήριο διδασκαλίας επί χάρτου στα γνωστικά αντικείμενα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» και «Αρχές Λογιστικής» με υλικό πάνω στο οποίο θα εργαστεί ο κάθε υποψήφιος εξατομικευμένα.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε απόφοιτους και φοιτητές οικονομικών και συναφών τμημάτων ΑΕΙ & ΤΕΙ που θα συμμετέχουν στον επερχόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, σε εκπαιδευτικούς σχετικών κλάδων καθώς και αποφοίτους οικονομικών επιστημών με ενδιαφέρον για τη διδασκαλία.
Πρόγραμμα σεμιναρίου
Σάββατο
10.00 - 10.30:       ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ    ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ
10.30 - 12.30    ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
•   Λειτουργικοί ορισμοί της διδακτικής μεθοδολογίας
•   Βασικές Μέθοδοι Διδασκαλίας
•   Αντικειμενικοί Στόχοι: Είδη και Διατύπωση, το  ταξινομικό σύστημα των αντικειμενικών στόχων  κατά τον Bloom
•   Εποπτικά μέσα διδασκαλίας
•   Σχέδιο Μαθήματος
•   Επίλυση αποριών

12.30 - 12.50:     coffee break
12.50 - 14.30:     ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
•   Έννοια της Ψυχοπαιδαγωγικής
•   Η προσωπικότητα του μαθητή
•   Μάθηση και διδασκαλία
•   Ο ρόλος του δασκάλου
•   Διάφορα θέματα Ψυχοπαιδαγωγικής (Βασικές παιδαγωγικές θέσεις των μεγάλων παιδαγωγών, καινοτόμα προγράμματα του Λυκείου)
•   Επίλυση αποριών

14.30 - 14.50:     Διάλλειμα
14.50 - 16.30:      ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Επιλεκτική επεξεργασία και συζήτηση θεμάτων ΑΣΕΠ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Κυριακή
10.00 - 10.30:       ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ
 Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ    ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΕΙ & ΤΕΙ   
10.30 - 12.30    ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΕΙ & ΤΕΙ)
•   Το αναλυτικό πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Γ’ Λυκείου» και «Αρχές Λογιστικής - Γ’ Λυκείου».
•   Σχέδιο Μαθήματος για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Γ’ Λυκείου» και «Αρχές Λογιστικής - Γ’ Λυκείου».
•   Προγραμματισμός διδασκαλίας για το μάθημα  «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Γ’ Λυκείου» και «Αρχές Λογιστικής- Γ’ Λυκείου».
•   Βιωματική – Επικοινωνιακή Διδασκαλία (μέθοδος Project) για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Γ’ Λυκείου».
•   Επίλυση αποριών

12.30 - 12.50:     coffee break
12.50 - 14.30:    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Ανάπτυξη Διδασκαλίας επί Χάρτου (workshop) για το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας - Γ’ Λυκείου» και «Αρχές Λογιστικής - Γ’ Λυκείου».
14.30 - 14.50:     Διάλλειμα
14.50 - 16.00:   Επιλεκτική επεξεργασία θεμάτων ΑΣΕΠ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ (ΑΕΙ&ΤΕΙ). Επίλυση αποριών
16.00   - 16.30:     Λήξη Σεμιναρίου – παραλαβή βεβαιώσεων

γραμματεία σεμιναρίου
Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σεμιναρίου.
Τ.      2310  230545    
F.     2310 230415    
M.     info@e-employ.gr  
Url.   www.e-employ.gr
Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή

9
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΗ

Διήμερο Πρακτικό Σεμινάριο Ειδικής Αγωγής
ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚH ΑΝΑΠΗΡΙA:
Αξιολόγηση-Επικοινωνία-Αντιμετώπιση

6-7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010 – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεματολογία σεμιναρίου
Τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία εμφανίζουν  κυρίως δυσλειτουργία ή απουσία όρασης και ακοής ταυτόχρονα. Επιπλέον, κάποια άτομα μπορεί να παρουσιάζουν και άλλες καταστάσεις καθώς και σοβαρές ανάγκες ιατρικής παρακολούθησης και φροντίδας.
Τα άτομα που βρίσκονται στη δύσκολη θέση αυτή δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τόσο το οικογενειακό όσο και το μαθησιακό περιβάλλον τους, παρουσιάζοντας δυσκολίες αντίληψης, επικοινωνίας και απόκτησης γνώσεων. Η αυθόρμητη μάθηση είναι εξ ορισμού περιορισμένη. Η παραπάνω εικόνα μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις μεγάλου άγχους και πολυαισθητηριακών ελλειμμάτων.
Για τους  λόγους αυτούς η προσέγγιση του ειδικού προς τα άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακή αναπηρία πρέπει να είναι ευέλικτη και ευρηματική. Το παιδί που παρουσιάζει παρόμοιες δυσκολίες έχει ανάγκη την διαρκή υποστήριξη των ενηλίκων είτε στον τομέα της μάθησης αλλά και στον τομέα της προσωπικής του φροντίδας. Η επικοινωνία του μπορεί να βασίζεται σε νοήματα ή στην επίδειξη αντικειμένων ή συμβόλων με το βλέμμα, ή μπορεί να μην έχει εγκατασταθεί καν, οπότε και θα χρειασθεί να εκπαιδευτεί με αργό ρυθμό, υπομονετικά σε διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας που θα ικανοποιήσουν την κατάσταση του, αξιοποιώντας με επάρκεια κάθε υπόλειμμα ακοής και όρασης,  ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες αισθήσεις.
Σκοπός του διήμερου αυτού σεμιναρίου είναι η επισκόπηση όλων των παραπάνω προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο ειδικός που θα ασχοληθεί με άτομα που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές δυσκολίες είτε είναι δυσκολίες περίθαλψης είτε  ψυχοσυναισθηματικές επιπλοκές που βαρύνουν την οικογένεια και συνθέτουν μία πολύπλοκη πραγματικότητα καθημερινής επιβίωσης και διαβίωσης των ατόμων που παρουσιάζουν πολυαισθητηριακές αναπηρίες και του περιβάλλοντος τους.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, ειδικούς παιδαγωγούς, στελέχη ειδικής αγωγής, ψυχολόγους, γυμναστές καθώς και φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
Στόχος είναι οι συμμετέχοντες να αντλήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις από τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο δομώντας ένα στιβαρό ηθικό και γνωστικό υπόβαθρο προκειμένου να αντεπεξέλθουν στη διαχείριση αντίστοιχων περιστατικών αποτελεσματικά.

Πρόγραμμα σεμιναρίου
ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ
10.00 - 10.30:       ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ       
10.30 - 13.00:       Α΄ΕΝΟΤΗΤΑ       Ορισμός, Αξιολόγηση, Ειδικές Γνώσεις
Ορισμός
   Ορισμός της πολυαισθητηριακής αναπηρίας.
   Παρουσίαση των επιμέρους δυσκολιών που επιφέρουν οι πολλαπλές αναπηρίες.
   Τι σημαίνει πολυαισθητηριακή αναπηρία για το άτομο και την οικογένεια του.
Αξιολόγηση του ατόμου με πολυαισθητηριακή αναπηρία
   Ποιές είναι οι σωστές βάσεις αξιολόγησης του ατόμου με πολυαισθητηριακές δυσκολίες.
   Τρόποι προσέγγισης και κατανόησης των μηχανισμών αποδοχής και απόρριψης που διαθέτει το άτομο.
Απαραίτητες ειδικές γνώσεις του ειδικού
   Βασικές πληροφορίες για τις δυσκολίες Όρασης-Ακοής-Κινητικότητας-Κατάποσης-Γνωστικοσυναισθηματικής Ανάπτυξης
 13.00 - 13.30:     coffee break
13.30 - 15.30:     Β΄ΕΝΟΤΗΤΑ      Επικοινωνία & Παρέμβαση στο Άτομο και την Οικογένεια
Εγκατάσταση Λειτουργικής Επικοινωνίας  με το άτομο που παρουσιάζει πολυαισθητηριακές αναπηρίες - Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
   Με ποιους τρόπους μπορούμε να πετύχουμε την επικοινωνία του ατόμου που παρουσιάζει πολυαισθητηριακές αναπηρίες.
   Πως θα συμβάλουμε στην αισθητηριακή του ολοκλήρωση.
Σχεδιασμός προγράμματος της θεραπευτικής παρέμβασης
   Βασικό υπόβαθρο των αρχών που διέπουν τον σχεδιασμό της παρέμβασης.
   Το ιστορικό υπόβαθρο που διέπει την αντίληψη μας για το άτομο με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα.
   Προσωπικές δυσκολίες των ειδικών στην αποδοχή της αναπηρίας.
   Συνεργασία και καταμερισμός εργασίας ανάμεσα στις ειδικότητες λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, ειδικού παιδαγωγού, γυμναστή, φυσιοθεραπευτή, κ.α.
Η Συμβουλευτική της οικογένειας
   Δυσκολίες στην συμβουλευτική της οικογένειας
   Δυσκολίες στην εφαρμογή αμιγών απόψεων διαπαιδαγώγησης προκειμένου να είναι οι γονείς σύμμαχοι στη γνωστικοσυναισθηματική ανάπτυξη.
15.30:   Ερωτήσεις-λήξη 1ης ημέρας

ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ
10.00 - 10.30:        ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ       
10.30 – 12.30: Γ΄ΕΝΟΤΗΤΑ  Περιβάλλοντα Εργασίας του Ειδικού    στις Πολυαισθητηριακές
Αναπηρίες
Πρόγραμμα στο σπίτι
   Η υποστήριξη και καθοδήγηση της οικογένειας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης στο χώρο του σπιτιού.
   Πρόγραμμα κοινωνικών δεξιοτήτων μέσω βιωματικής μάθησης.
   Η γνωριμία του ατόμου με τον κόσμο γύρω του και έξω από το σπίτι.
   Ανάπτυξη δεξιοτήτων συναλλαγής διατήρησης της ομάδας διασκέδασης και χαλάρωσης.
Θεατρικό παιχνίδι, Περιβαλλοντολογικός Χορός, Ομάδες Δημιουργικής απασχόλησης, Άθληση.
   Εργαλεία και τεχνικές έκφρασης, αισθητηριακής ολοκλήρωσης, μάθησης και χαλάρωσης
12.30- 13.00: coffee break
13.00 – 14.00:    Δ΄ΕΝΟΤΗΤΑ        Ειδικός και Παράλληλη στήριξη του Παιδιού
Ο ρόλος του ειδικού στην Ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη του Παιδιού στο εκπαιδευτικό του περιβάλλον
   Νομοθεσία - κώδικας συμπεριφοράς.
   Συνεργασία με γονείς, δασκάλους και ειδικούς.
   Εργονομία χώρου.
   Πρόγραμμα δραστηριοτήτων.
14.00-14.30: Αποτίμηση - Στρογγυλή Τράπεζα
14.30-15.00: Λήξη σεμιναρίου - Παραλαβή Βεβαιώσεων

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ
Για όσους συμπληρώσουν την διήμερη εκπαίδευση του σεμιναρίου υπάρχει και η δυνατότητα προαιρετικής πρακτικής εξάσκησης κατόπιν συνέντευξης, σε συνεργαζόμενα κέντρα αποκατάστασης ατόμων με πολυαισθητηριακές αναπηρίες.
Παράλληλα, θα λειτουργεί και υπηρεσία εποπτείας και συμβουλευτικής την οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν δωρεάν για ένα χρόνο μετά οι συμμετέχοντες. 

γραμματεία σεμιναρίου

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σεμιναρίου.
Τ.      2310  230545   
F.    2310 230415   
M.     info@e-employ.gr 
Url.   www.e-employ.gr
Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή

10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Δεκέμβριος 07, 2009, 02:25:37 μμ »
FRAGY ΕΙΜΑΙ ΠΕ02 ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΡΙΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ..ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ, ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΙΩΣΗ Ή ΕΚΠΤΩΣΗ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ..ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 11:09:08 πμ »
Ως ενα βαθμο συμφωνω μαζί σου αλλά εγώ τουλάχιστον μπορώ να πω πως εφυγα ιδιαίτερα ικανοποιημένος.Βέβαια μπορεί να μην είμαι τόσο καταρτισμένος όπως οι υπόλοιποι συνάδελφοι που γράφουν σχετικά αλλά γενικά επειδή έχω συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια και θεωρώ πς έχω πλέον κριτήριο σε γενικές γραμμές φεύγω πάντα ικανοποιημένος.Πολύ περισσότερο από κάποια συνέδρια με πολλού ομιλητές που μιλάνε για ενα 10λεπτο ισα ισα για να δείξουν την παρουσία τους και να προσθέσουν ανακοινώσεις στο βιογραφικό τους..Παντως ρε παιδιά δεν είναι τυχαίο οτι εδω και τόσα χρόνια -γιατί εγώ πάω εδώ και 2-3 χρόνια- μαζεύουν τόσο κόσμο και μάλιστα κόσμο που έχει ξαναπάει..Ξερω γω ίσως αν υπήρχε επιμόρφωση πραγματική και δωρεαν για όλους εμάς από το ΥΠΕΠΘ να είχα άλλη αποψη..Αλλά τι είναι δωρεαν σε αυτη τη χώρα..Πληρώσαμε φροντιστήρια, βιβλία στο πανεπιστήμιο, τα μεταπτυχιακά και συνεχίζουμε!μεγάλη κουβέντα...

12
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοέμβριος 12, 2009, 12:34:07 μμ »
Ξερεις τι γινεται?Επειδή έχω πάει σε παρα πολλά συνέδρια και έχω καταλάβει τι παίζει..Στα πανελλήνια ή και σε άλλα γενικότερα που έχει φτηνή φοιτητική συμμετοχή είναι γιατι επιχορηγούνται είτε από τους δημόσιους φορείς είτε από ευρωπαικά προγράμματα.Αρα πάλι τα πληρώνουμε ακριβά αλλά έμμεσα...Βασικά αν το σκεφτείς δωρεάν εκπαίδευση δεν υπάρχει ούτε στα χαρτιά...

13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοέμβριος 12, 2009, 12:21:05 μμ »
δε διαφωνώ αλλά είναι χειρότερο να κάνει αρπαχτη ενας ιδιωτικός φορέας από ότι ενα πανεπιστήμιο.Για τα προγράμματα των 400 ωρων που πληρωνουμε τα πανεπιστήμια ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ εκει γιατι δεν διαμαρτυρόμαστε.Στο κάτω κάτω εδώ είναι στην ουσία προαιρετικό ενώ στον 400 ωρών στην ουσία αναγκάζεσαι να πας αν θεσ να διοριστείς..και δίνεις και 2000-2500...

14
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Νοέμβριος 11, 2009, 11:14:58 πμ »
ΟΝΤΩΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 922
Σύνολο: 924

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.