Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - olyadro

Σελίδες: 123 ... 9
1
Καλά, επιστράτευση πριν καν αποφασιστεί η απεργία; Αυτό κι αν είναι! Νομικά δεν μπορεί να κινηθεί η ΟΛΜΕ εναντίον αυτής της πρωτοφανούς απόφασης;

2
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Φεβρουαρίου 01, 2013, 08:39:36 pm »
Εμείς πολύ απλά, όταν πηγαίνουμε περίπατο, ξεκινάμε τη δεύτερη ώρα και έτσι την πρώτη ώρα, όποιος θέλει μπορεί να βάλει το διαγώνισμα που είχε ορίσει για εκείνη τη μέρα.

3
Καλά η Χ.Α. προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τα πάντα για να ανέβει. Όμως να σκεφτόμαστε και λίγο λογικά. Δηλαδή ήταν εντελώς φυσιολογικό αυτό που έγινε; Αν στην τάξη υπήρχαν σημαίες από πολλές χώρες να το καταλάβω, έστω έχει να κάνει με την διαπολιτισμικότητα, αλλά το να μπεί η ελληνική με την αλβανική σημαία μαζί είναι τελείως άστοχο. Λίγη ιστορία να ξέραμε θα καταλαβαίναμε γιατί.
εσύ χρυσό μου έχεις μάθει ιστορία;
και δεν ξέρεις ότι ένα τεράστιο ποσοστό Ελλήνων που αυτοαποκαλούνται "Αρβανίτες" και μιλούν "αρβανίτικα"- που στην ουσία είναι αλβανικά- έχουν αλβανική καταγωγή;;;;
είναι απολύτως εύστοχο να είναι δίπλα δίπλα η σημαία της Αλβανίας και της Ελλάδας.
αυτό που λες είναι ξεκάθαρα επηρεασμένο απ' την εθνικιστική διαστρέβλωση της νεοελληνικής ιστορίας και είναι ακριβώς η βάση της ιδεολογίας της χρυσής αυγής...
http://en.wikipedia.org/wiki/Arvanites

Ευγενία, κατηγορείς τους άλλους για ανιστόρητους, αλλά και οι δικές σου ιστορικές γνώσεις που βασίζονται στη wikipedia δεν είναι και τόσο αξιοζήλευτες!

4
Προσωπικά μιλώντας -και επειδή η ελληνική μας γλώσσα έχει πολλές ιδεολογικές αποχρώσεις- το θεωρώ συσσίτιο (σε ό,τι αυτό οδηγεί συνειρμικά!) και όχι σίτιση! Η "σίτιση" ανακαλέί από το μυαλό μου υπέροχα και ξέγνοιαστα φοιτητικά χρόνια και χρέος προς τους φοιτητές ενός Κράτους-Πρόνοιας. Το συσσίτιο είναι η απόλυτη απαξίωση στο πρόσωπό μας! Όπως ειπώθηκε από πολλούς από εσάς, ας μας έδιναν καλύτερο μισθό να σιτιζόμαστε μόνοι μας! Το από πού θα εξοικονομήσει αυτά τα χρήματα δεν θα ήταν και τόσο ακατόρθωτο να το βρουν, αν υπήρχε κοινωνική δικαιοσύνη σ' αυτό το κράτος. 
Έχεις απόλυτο δίκιο! Το κράτος εξαθλίωσε τον Έλληνα εκπαιδευτικό και τώρα προσπαθεί να του κλείσει το στόμα με ένα πιάτο φαγητό! Κι εμείς αντί να διεκδικήσουμε το αυτονόητο, δηλαδή αξιοπρεπείς απολαβές, όπως κάνουν όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι, ευχαριστιόμαστε με την ελεημοσύνη που μας πετάει το υπουργείο! Αν αυτό δεν είναι κατάντια, τότε τι είναι;

5
Αν δεν πάνε τόσο συχνά, τότε προς τι το μέτρο;   :-\

Ακριβως επειδη ΔΕΝ πανε συχνα ειναι το μετρο. Αν πηγαιναμε ολοι και συχνα θα μπορουσαν να κανουν "εξαιρεσεις". (ετσι το αντιλαμβανομαι) ...
Δηλαδή, κατά τη γνώμη σου, το υπουργείο τιμωρεί τους εκπαιδευτικούς, επειδή δεν πάνε συχνά στα μουσεία ή μήπως νομίζει πως αν τους βάλει να πληρώσουν, θα πηγαίνουν συχνότερα;

6
Δεν υπάρχουν συντελεστές. Ο βαθμός των εξετάσεων του Ιουνίου μετράει το ίδιο με το βαθμό καθενός από τα τρία τρίμηνα. Τους προσθέτεις και διαιρείς δια 4. Αν το πηλίκο είναι από 9,5 και πάνω, ο μαθητής περνάει το συγκεκριμένο μάθημα.

7
Με προβληματίζει και εμένα η "ένοχη" στάση των εκπαιδευτικών της χώρας απέναντι στην ανελέητη επίθεση που δέχονται από την πολιτική εξουσία. Τη στιγμή που άλλοι κλάδοι του δημόσιου τομέα αντιδρούν με έντονο τρόπο, αν και μισθολογικά κερδίζουν περισσότερα, οι εκπαιδευτικοί νιώθουν σαν να πρέπει να απολογηθούν για κάθε τους κίνηση στην κοινωνία. Κάποιοι που έκαναν κάποια ιδιαίτερα στις χρυσές εποχές του '90, νιώθουν ένοχα, ενώ ο ταξιτζής σιγουρα δεν ένιωσε ποτέ ένοχα για τις διπλές και τριπλές κούρσες του. Αν και στον κλάδο μας είναι όλοι πανεπιστημιακού επιπέδου, πολλοί με μεταπτυχιακές σπουδές και οι νεότεροι  έχουν φτύσει αίμα στην προσπάθεια τους για διορισμό, νιώθουμε υπόλογοι στην ταμία του σούπερμαρκετ που δεν παίρνει άδεια 2 μήνες το καλοκαίρι...  :o
Άκουσα προχθές από μια μανάβισσα της γειτονιάς  να αναφέρεται με μίσος στους ανεπαρκείς και τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, ενώ η ίδια την έχει δει επιχειρηματίας που τους πληρώνει με τους φόρους της...  :P

Μάλλον ο κλάδος μας πρέπει κάποια στιγμή να βγεί μπροστα και μου φαίνεται πρέπει να βγει επιθετικά και απέναντι στην υπόλοιπη  κοινωνία. Τονίζω το "απέναντι" γιατί πρέπει να υπάρξει κάποια στιγμή συσπείρωση του κλάδου και να αισθανθούμε υπερήφανοι για αυτό που είμαστεκαι για αυτό που έχουμε καταφέρει.

8

Σύμφωνα με το νόμο, απαγορεύεται σε συγγενείς Α βαθμού εκπαιδευτικών να διατηρούν φροντιστήρια.
Ο σύζυγος είμαι σχεδόν σίγουρη ότι δεν είναι Α βαθμού συγγενής. Νπομίζω ότι Α βαθμού είναι μόνο οι γονείς. Τα αδέρφια είναι σίγουρα

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 09:50:10 pm »
Ευχαριστούμε, bitch, για τις ευχές και ανταποδίδουμε παρόλο που δεν είσαι σε σχολείο. Ελπίζω από τη θέση που βρίσκεσαι να βοηθάς τους συναδέλφους που ζητούν τη συνδρομή σου, όσο βοηθάς κι εμάς εδώ μέσα να κατανοήσουμε τις διοικητικές γραφειοκρατικές σπαζοκεφαλιές που μας ταλαιπωρούν!

10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 03:30:43 pm »
[quote author=

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2011, 12:52:10 pm »
[quote author=

12
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Αυγούστου 07, 2011, 04:14:37 pm »
Εγώ, για να είμαι ειλικρινής, προβληματίζομαι αν πρέπει να βρω την καλύτερη λύση ή αν πρέπει να αφήσω να διαφανεί στην κοινωνία πόσο πραγματικά ενδιαφέρεται το υπουργείο παιδείας για την εκπαίδευση των μαθητών. Λύσεις υπάρχουν και πολλές από αυτές έχουν προταθεί εδώ μέσα αλλά υποψιάζομαι πως αν υιοθετήσουμε τις πιο αποτελεσματικές, θα έχουμε κάνει μόνοι μας το πρώτο βήμα για την αποκέντρωση που ονειρεύεται η υπουργός μας, αναλαμβάνοντας ένα καθήκον που δεν είναι δικό μας αλλά του κράτους. Με το ίδιο σκεπτικό, σε λίγο, κάθε σχολείο θα αναζητά μόνο του τρόπους να καλύψει τις λειτουργικές του ανάγκες, με ελάχιστη ή καθόλου κρατική ενίσχυση, στα πλαίσια της αυτενέργειας και της ελεύθερης πρωτοβουλίας. Αυτός, νομίζω, πως είναι ο απώτερος στόχος του υπουργείου μας και προσωπικά δεν έχω πρόθεση να τους διευκολύνω κιόλας.

13
Σχολική ζώνη / Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« στις: Αυγούστου 03, 2011, 12:48:41 pm »
Κατά το σκεπτικό ορισμένων, θα πρέπει να έχουμε δίδακτρα στα σχολεία, παραδειγματική τιμωρία της παραβατικής συμπεριφοράς (ίσως και με δημόσιο μαστίγωμα μετά την προσευχή; ), γιατί όχι και επαναφορά ποδιάς.. μήπως να επαναφέρουμε και το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, ώστε να μην έχουμε την.. πλέμπα στα σχολεία, που χαλάνε τα θρανία;
Μάλλον υπερβάλλεις! Το να μπει φρένο στην ασυδοσία που παρατηρείται δε σημαίνει πως θα μετατρέψουμε τα σχολεία σε αναμορφωτήρια. Για να το καταλάβεις, πάρε για παράδειγμα την περίπτωση που κάποια παιδιά έκαναν βανδαλισμούς στο σπίτι σου. Δε θα ζητούσες, βέβαια, να μαστιγωθούν δημόσια αλλά θα αξίωνες, φαντάζομαι, οι γονείς τους να πλήρωναν τις ζημιές που σου προκάλεσαν. Γιατί, δηλαδή, να μην μπορεί να κάνει το ίδιο και το σχολείο;

14
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Ιουλίου 31, 2011, 10:42:44 pm »
Και πάνω που είχα γράψει απάντηση, ο συντονιστής με επαναφέρει  στην τάξη! :(

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.