Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dlaf

Σελίδες: 123 ... 10
1
Η βάση ήταν το 55.
Και σε μένα συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Τα τηλ. στο Υπουργείο είναι κατειλημμένα από το πρωί, στη Δ/νση μου είπανε ότι είναι πολλοί με το ίδιο πρόβλημα...
Τελικά σε όλους τους ΠΕ04.01, υπάρχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/den-ehoyn-perastei-sto-opsyd-ston-asep-toy-2007-ta-moria-prosayxisis-kai-o


2
Σε εμένα, στον φάκελό μου, στα μόρια του ΑΣΕΠ το 2007, φαίνεται κανονικά ο βαθμός μου, αλλά τα μόρια προσαύξησης και ο συνολικός βαθμός είναι μηδέν. Στα τηλέφωνα δεν απαντούν. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω? 

3
Η λύση είναι η μοριοδότηση; Να δεχτώ ότι είναι η μοριοδότηση λοιπόν. Τίνος; Του διδακτορικού; Σε τι ακριβώς με κάνει καλύτερο καθηγητή ένα διδακτορικό στην τεχνητή νοημοσύνη; Των παιδιών; Καθαρά κοινωνική πολιτική. Δεν οδηγεί στην επιλογή των ικανότερων (όχι κατ'ανάγκη τουλάχιστον). Το ίδιο και οι ειδικές κατηγορίες. Του βαθμού πτυχίου; Είναι όλες οι σχολές που ανήκουν σε μια ειδικότητα ίδιου βαθμού δυσκολίας; Τις έχεις κατατάξει κατά βαθμό δυσκολίας; Είναι π.χ. το ίδιο να καταθέσεις πτυχίο από το MIT στη Google που τόσο πολύ θαυμάζεις και της πληροφορικής ΑΠΘ; Του μεταπτυχιακού που δεν ήταν πάνω στη διδακτική; Η συνέντευξη δεν παίζει, γιατί θα χάσουμε κάθε ίχνος αξιοκρατίας. Άσε που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει. Οπότε ποια κριτήρια;

Όσο για τα αποτελέσματα, 3 φορές σε ρώτησαν ποια είναι, αποφεύγεις επιμελώς να απαντήσεις...
Το όφελος από ένα διδακτορικό δεν είναι κυρίως οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος σε ένα εξιδεικευμένο θέμα, αλλά άλλες ικανότητες όπως μεθοδικότητα, οργανωτικότητα κ.α. οι οποίες γίνονται στάση ζωής και εφαρμόζονται σε κάθε εργασία ή δουλειά (π.χ. εκπαίδευση) που αναλαμβάνει αυτός που το έκανε. Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει να το κάνεις. Δεν γίνεται όλοι να γνωρίζουμε τα πάντα και να απαξιώνουμε ότι δεν μας συμφέρει. Δηλαδή θα άρεσε αν αμφισβητούσα τον τρόπο που πήραν κάποιοι οι κάποιες το πτυχίο τους αλλά και τα ωφέλη που αποκόμισαν από αυτά? Ας σεβαστείτε το γεγονός ότι και το διδακτορικό είναι μια πολύ επίπονη διαδικασία που προσφέρει σημαντικές δεξιότητες οι οποίες αποτελούν ένα επιπλέον προσόν.

4
Ευχομαι χρονια πολλα σε όλους. Υγεία πανω από όλα και αγάπη..........Μην αναλώνεστε άλλο σε φιλολογικές συζητήσεις και μη προσπαθείτε να κάνετε την πυθία. Οπως γνωρίζετε τα λόγια είναι τζάμπα σε αυτόν το τόπο. Μη γινόμαστε και εμείς σαν αυτούς που κατηγορούμε για την κατάντια της εκπαίδευσης. Σύντομα θα ξέρουμε.........υπομονη και παρακαλώ μη δημιουργείτε κλίμα είτε αρνητικό είτε θετικό...........ας κρατησει ο καθένας τον πόνο του, τουλάχιστον αυτες τις μέρες ας ξεχαστούμε!!!!
Χρόνια πολλά και καλά και από μένα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!!!!

5
Οι υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας Φρόσω Κιάου και ο πρώην υπουργός Αριστείδης Μπαλτάς,σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν αποκλεισθεί από το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν στο νέο σχήμα της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

 Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αναζητά πρόσωπο πρακτικό και όχι θεωρητικό, το οποίο θα λύσει άμεσα προβλήματα της καθημερινότητας στα ΑΕΙ και τα σχολεία.

Επίσης απ ότι φαίνεται η τομεάρχης Παιδείας των ΑΝΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου, δεν θα τοποθετηθεί στη θέση του πρώην Αναπληρωτή υπουργού Τάσου Κουράκη, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ επιθυμεί να έχει αποκλειστικά το υπουργείο Παιδείας.

Πάντως μέχρι σήμερα το πρωί το Μέγαρο Μαξίμου έκανε επαφές με πρόσωπα, χωρίς ωστόσο ο πρωθυπουργός να έχει λάβει τις τελικές αποφάσεις όσον αφορά στο υπουργείο Παιδείας

http://www.esos.gr/arthra/39875/apokleisthikan-mpaltas-kiaoy-apo-ypoyrgeio-paideias

Ας ελπίσουμε ότι είναι αληθινό.

6
Και εγώ προτρέπω να στείλουμε όλοι μηνύματα. Ήδη έστειλα στον Κουράκη

7
αυτοι που είναι 10 θεσεις περιπου κατω από τον τελευταιο μπορουν να προσφυγουν με τη λογικη του ότι καποιοι ισως δικαιωθουν σε προηγουμενο ΑΣΕΠ και αδειασει η θεση στον επομενο?
Λογικό είναι αυτό, αλλά μόνο ο δικηγόρος μπορεί να απαντήσει με σιγουριά.

8
Μπορείτε να γράψετε ένα mail επικοινωνίας, γιατί γνωρίζω συναδέλφους σας Φυσικούς που θέλουν να επικοινωνήσουν αλλά δεν έχουν λογαριασμό στο pde;
Μπορείς να πάρεις στα τηλέφωνα 210 3643865 ή 210 3390917 (δικηγορικό γραφείο κ. Χατζηφώτη). Η κυρία Αμπατζή έχει αναλάβει την συλλογή στοιχείων. Ο συντονισμός των κινήσεων μας και μια ενδεχόμενη συνάντηση θα μπορούσε να γίνει από εκεί. 

9
Εγώ έχω ακούσει για κάποιον κ. Θεοδωράτο ο οποίος κέρδισε σχετικές υποθέσεις. Θα μάθω το τηλέφωνό του, θα επικοινωνήσω και εγώ και θα ενημερώσω για τα νεότερα.
Όποιος έχει πληροφορίες να τις μεταφέρει για να δούμε εάν μπορούμε να κάνουμε μία ομαδική προσφυγή σε έναν δικηγόρο΄.

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ζ' Φάση Φιλολόγων 2014
« στις: Νοέμβριος 12, 2014, 07:54:29 μμ »
http://www.ipaideia.gr/to-ithos-tou-neou-ifipourgou-paideias-ti-zita-apo-polites.htm
Για δείτε το νέο μπουμπούκι (υφυπουργός παιδείας)

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: A φάση φιλολόγων 2014
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 03:45:20 μμ »
Εμένα δεν μου την ανοίγει

12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: A φάση φιλολόγων 2014
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 01:40:07 μμ »
και ξαναάνοιξε χωρίς κάτι νεότερο

13
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: A φάση φιλολόγων 2014
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 01:38:25 μμ »
Έπεσε το site του υπουργείου

14
Την ενημέρωση των πινάκων πότε σκοπεύουν να την κάνουν?

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 777
Σύνολο: 789

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.