Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - philologos

Σελίδες: 1234
1
Παράθεση
μπλα μπλα μπλα
πράσινες κόκκινες και μπλε κορδέλες
από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα ....κλπ κλπ
βγάζω νόημα; δεν νομίζω, το ίδιο και εσύ

δεν έχουμε να πούμε κάτι, δεν είχαμε να πούμε ποτέ τίποτα, μια φούσκα γεμάτη αέρα, άσχετη με το αντικείμενο. Καιρός για magnum.

μπλουμ μπλουμ μπλουμ! Κάνε και μια βουτιά! ;D ;D ;D ;D
Magnum εννοείς το παγωτό, έτσι; Εντάξει! Φάε εσύ το παγωτάκι σου να δροσιστείς -την καλύτερη δουλειά έκανες- και άσε μας εμάς να θαυμάσουμε την ασχετοσύνη και τον πλούτο των επιχειρημάτων σου. ;D ;D
Νόημα έβγαλα εγώ και οι συνάδελφοι επίσης, μην ανησυχείς! Αυτά που αποφεύγεις. ;) Την ειδική αγωγή λυπάμαι μόνο...
Άντε καλά σεμινάρια μαθηματικέ... ;D

2
Δεν είχα σκοπό να συνεχίσω αυτήν την ανούσια αντιπαράθεση, Kinegiros, δύο λέξεις σου όμως απαιτούν απάντηση. Η αγένεια και η εμπάθειά σου φάνηκε από το πρώτο σου post που με ύφος ειδήμονα και ελεγκτή, χωρίς να παραθέτεις κάτι ουσιαστικό και συγκεκριμένο, επιτέθηκες πρώτα στη συνάδελφο Λώρα και κατόπιν σε εμένα. Εγώ υπερασπίστηκα τις απόψεις μου και επισήμανα τις ανακρίβειές σου. Το συμπέρασμα για το αν είσαι ένας «απλώς καταρτισμένος μαθηματικός στην ΕΑΕ» δεν το έβγαλα αυθαίρετα. Το στήριξα στο γεγονός ότι αγνοείς βασικά επιστημονικά θέματα του κλάδου αυτού. Αυτοί που έχουν κάνει σοβαρές σπουδές του αντικειμένου (και δεν αναφέρομαι στην ανάγνωση ενός νόμου) γνωρίζουν. Τώρα αν εσύ αρνείσαι να αναφέρεις τις πιστοποιήσεις που έχεις στην ΕΑΕ (δικαίωμά σου, αλλά τι φοβάσαι;) και μια απλή ερώτηση τη βαπτίζεις «αγένεια» ή «εμπάθεια», τότε δεν χρειάζεται να απαντήσεις πια, καταλάβαμε...
Όχι φίλε, δεν έγραψα τίποτα με σκοπό να σκίσουν οι συνάδελφοι τα όποια χαρτιά ειδικής αγωγής διαθέτουν ή να δώσουν εξετάσεις στο τμήμα του

3
Παράθεση
Είπα στα γρήγορα ότι είπα το λέω άλλωστε. Να κάτσουν να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται τον νομο της ειδικής. Επειδή όμως βαριέσε δεν είναι τρόπος αυτός να αμφισβητείς αυτά που γράφω. Θα μπορούσες να έχεις το τακτ να με ρωτήσεις απλά. Όσο αφορά το ύφος μου ως γνώστης της νομοθεσίας, δεν φταίω εγώ αν την γνωρίζω και εσύ όχι. Αυτό το σύμπλεγμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Αντιπαρέρχομαι και θεωρώ ότι είναι η παρεξήγηση της στιγμής και απαντάω σε κάθε τι που με "ρωτάς".
Παράθεση
παράληψη μου και ζητώ συγνώμη αν σε μπέρδεψα.
Kinegiros, είσαι μαθηματικός και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι όταν αποφασίζεις να γράψεις σε ένα δημόσιο και δη εκπαιδευτικό forum, οφείλεις να γράφεις επακριβώς και με στοιχεία. Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική αλλά και η επιστημονική δεοντολογία. Μπορεί για κάποιους αυτό το forum να αποτελεί παιδική χαρά ή χώρος εκτόνωσης, για κάποιους άλλους όμως είναι χώρος επιθυμητής έγκυρης ενημέρωσης σε πολύ σημαντικά επαγγελματικά τους θέματα. Σου ζήτησα στοιχεία όχι γιατί "βαριόμουν" να τα αναζητήσω εγώ ο ίδιος και δεν έχεις δικαίωμα να μου το καταλογίζεις, αλλά για να σου δείξω ότι οι πληροφορίες που έγραψες -και με επιβεβαιώνεις, μιας και το παραδέχεσαι- ήταν μπερδεμένες. Δεν αμφισβήτησα εσένα, αμφισβήτησα τις ανακρίβειες και έχω κάθε δικαίωμα. Γνωρίζω ό,τι με αφορά, όπως και εσύ εξάλλου, και απαιτώ από το συνομιλητή μου να με ενημερώνει υπεύθυνα για θέματα άλλα, με παραθέσεις και παραπομπές. Έτσι έμαθα. Και άσε τα συμπλέγματα κατά μέρους. Άλλοι συνάδελφοι εδώ μέσα παραθέτουν παραγράφους ολόκληρες για να ενημερώσουν υπεύθυνα, δεν αρκούνται σε τίτλους και... αυθεντίες.
Και τώρα στο θέμα μας:

Παράθεση
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 72 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση στα ΕΕΕΕΚ και απα σχολούνται στην υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευ σης και επιμόρφωσης ενηλίκων πολιτών με ή χωρίς αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Επομένως, το ΠΕ72 δεν λέγεται "Δασκάλων Ειδικής Αγωγής για ενήλικες" αλλά "Εκπαιδευτικών Ενηλίκων". Προσοχή συνάδελφοι (δεν αναφέρομαι σε εσένα kinegiros) στις ονομασίες που χρησιμοποιείτε. Επομένως, ο καινούριος κλάδος ΠΕ72 δεν έχει άμεση σχέση με την ΕΑΕ αλλά μόνο κατόπιν μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και τα συναφή στην ΕΑΕ, όπως και οι άλλοι κλάδοι (κατά το νόμο). Πάει αυτό. Πάντως κλάδο συγκεκριμένο ΠΕ για τους αποφοίτους Ειδικής Αγωγής δεν είδα, κακώς.

Παράθεση
Όσο αφορά αυτό που λες για το ότι ο καθένας πρέπει να κινήται στο χώρο συνοδευμένο από τον τίτλο "ειδικός παιδαγωγός" που είναι ένας ελιτίστικος τίτλος που αυτόαποδίδουν κάτι δάσκαλοι από τον βόλο να μου επιτρέψεις να σου πω ότι είσαι προφανώς έξω από τον χορό και είναι λογικό να επαναλαμβάνεις αυτά που σου λέει η παρέα σου.
Παράθεση
Η διαστρέβλωση της λογικής που επιχειρούν κάποια παιδιά του βόλου δεν περνάει. Η οργή τους και η πίκρα τους γιατί τους έχουν στο περιθώριο (κακός) τόσο καιρό δεν είναι δικαιολογία για αντιλήψεις "εμείς ήμαστε και οι άλλοι είναι για τα μπάζα".
Πρώτα δεν μου λέει τίποτα η.... παρέα μου και δεν έχω μάθει να επαναλαμβάνω. Τώρα εσένα τι λέει η δική σου "παρέα" είναι άλλο, μεγάλο θέμα. Επειδή όμως φαίνεται ότι είσαι ένας απλώς καταρτισμένος εκπαιδευτικός σε θέματα ΕΑΕ (αλήθεια γιατί δεν μας είπες πώς έγινες ΠΕ03.50 και το έκλεισες έτσι απότομα? Το ότι είσαι .50 το ξέρω, το είδα κάτω από το όνομά σου) σου έγραψα και το προσπέρασες ότι η Ειδική Παιδαγωγική -και ας με διορθώσουν οι φίλοι παιδαγωγοί- είναι επιστημονικός κλάδος της Παιδαγωγικής και ανήκει στις Επιστήμες της Αγωγής. Ο όρος "ειδικός παιδαγωγός" δεν είναι ελιτίστικος όπως νομίζεις ή θέλεις να νομίζεις για να μην απειλούνται τα επαγγελματικά σου δικαιώματα. Ούτε τον εφηύραν τα παιδάκια από το

4
Πανελλήνιες / Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« στις: Αυγούστου 30, 2010, 11:01:03 am »
Δηλαδή πάλι φταίνε οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης??! >:( "Ή και να πετάξει κλωτσηδόν από τα σχολεία όσους σκανδαλωδώς τους πριμοδότησαν;"??? Με αυτή τη λογική γιατί να μην απολύσει και τους καθηγητές πανεπιστημίου που έδωσαν πτυχίο στους εκπαιδευτικούς αυτούς?? Είναι σοβαρά πράγματα αυτά? ;D

5
Παράθεση
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκ παιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Kinegiros, αυτό που γράφεις σε ποιο νόμο το είδες γραμμένο εσύ; Γιατί πολύ τους νόμους επικαλείσαι, αλλά εκφράσεις όπως "στα γρήγορα" εμένα δεν με καλύπτουν. Πες μας ΦΕΚ ή εγκύκλιο και σελίδα και τότε μπορείς να υιοθετείς το ύφος του γνώστη της νομοθεσίας. Γιατί σε άλλο topic του φόρουμ παιδιά που διάβασαν τη νομοθεσία έγραψαν ότι οι Ειδικοί Παιδαγωγοί του

6
Πες τα Λώρα! Και από ό,τι διάβασα παραπάνω έχεις ειδικευτεί και στην Παιδαγωγική Επιστήμη ως απόφοιτη ΦΠ ΑΠΘ. Άρα είσαι και ειδική στο αντικείμενο. Δικαιωματικά ανήκεις στο χώρο της ειδικής αγωγής. Τους μόνους που θα δεχόμουν είναι τους απόφοιτους του τμήματος Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας και της κατεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του τμήματος Εκπαιδευτικής Πολιτικής Μακεδονίας, οι οποίοι από όσο διάβασα αντιμετωπίζουν προβλήματα γιατί ΑΚΟΥΣΤΕ! δεν τους αναφέρουν στα ΠΕ!!! Μόνο για δασκάλους και νηπιαγωγούς (ΠΕ61, 71, 72) όπως σας έγραψα παραπάνω προβλέπεται. Τσιφλίκια θέλουν οι δάσκαλοι?? Ας θυμηθούν τις ακαδημίες τους διετούς φοίτησης, ας χαλαρώσουν λίγο και ας ξεκαβαλήσουν το καλάμι που το είδαν πανεπιστήμονες οι "λίγο από όλα!"!! >:( >:( >:(

7
Λώρα πόσο δίκιο έχεις! Συμφωνώ απόλυτα! Μαράκι28 δεν είπε κανείς να μην διεκδικούν οι δάσκαλοι τα δικαιώματά τους, όπως και όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι. Το πρόβλημα είναι όταν τα θέλεις όλα δικά σου, υπονομεύοντας τους άλλους εκπαιδευτικούς! Και η ΔΟΕ αυτό κάνει. Μπράβο Λώρα που έθεσες το νέο πρόβλημα που προέκυψε, της Ειδικής Αγωγής. Με το που έγινε τελικά ΠΕ Ειδικής αμέσως έτρεξαν να το κατοχυρώσουν οι δάσκαλοι και αυτό! Κάπου διάβασα από άλλο συνάδελφο εδώ στο pde ότι σύμφωνα με νέα εγκύκλιο έφτιαξαν νέα ΠΕ: ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ υπό σύσταση κλάδο ΠΕ72 Δασκάλων Ειδικής Αγωγής για ενήλικες! Δηλαδή δάσκαλοι θα διδάσκουν και στα ειδικά γυμνάσια ή σε άλλους χώρους εκτός της πρωτοβάθμιας?!!! Δεν κατάλαβα, δεν ντρέπονται λίγο???! >:( >:( Πρέπει να αντιδράσουμε συνάδελφοι, είναι ελεεινό αυτό που συμβαίνει. Αν εγώ ως φιλόλογος θελήσω με ένα μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής να διδάξω τα μαθήματά μου σε ειδικό σχολείο, θα πρέπει να υποχωρήσω σε δασκάλους και να χάσω αυτό το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ?? ΟΧΙ. Το Υπουργείο δίνει γη και ύδωρ στους δασκάλους, γιατί προωθεί έτσι τα νέα παιδαγωγικά μέτρα, τα οποία είμαι σίγουρος ότι ετοιμάζουν δάσκαλοι τύπου Μπράτη ως σύμβουλοι! Τώρα κατά πόσο είναι παιδαγωγικά τα μέτρα αυτά των δασκάλων, το βλέπουμε όλοι έτσι όπως κατάντησε η εκπαίδευση. >:( Αναμενόμενο ήταν. ;D

Παράθεση
το μόνο σίγουρο ειναι οτι για να διδάξει καποιος στη α/θμια πρεπει να γνωρίζει πολυ καλα παιδαγωγικα και οχι αρχαια ελληνικα.
τα παιδαγωγικα τμήματα δίνουν πολλη μεγαλη βαρύτητα στα παιδαγωγικα γιατι το καθε παιδι ειναι διαφορετικη μοναδα και μαθαινει με το δικο του διαφορετικο τροπο και ρυθμο. δεν γινετε ολοι να κανουν για ολα ας το αποδεχθουμε
Μαράκι28 διαφωνώ. Για να διδάξει κάποιος στην πρωτοβάθμια δεν χρειάζεται να γνωρίζει μόνο παιδαγωγικά, αλλά και ΝΕΑ ελληνικά (δεν διδάσκουμε μόνο αρχαία ελληνικά οι φιλόλογοι), ιστορία, μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά, αλλά και ψυχολογία, κοινωνιολογία και ΟΛΕΣ τις επιστήμες. Τα παιδαγωγικά μαθήματα δεν είναι τα μόνα που διδάσκονται οι δάσκαλοι. Αντιθέτως είναι λιγότερα σε σχέση με το σύνολο των επιστημών που διδάσκονται. Επίσης, αυτό που είπες για το παιδί ως διαφορετική μονάδα και για το διαφορετικό τρόπο και ρυθμό μάθησης, δεν συμβαίνει μόνο στα παιδιά των ηλικιών 6-12, αλλά και στις άλλες ηλικίες, μεγαλύτερες ή μικρότερες. Επομένως με συγχωρείς αλλά άκυρο το επιχείρημα. Και στην τελική συνάδελφοι η παιδαγωγική / επιστήμη της αγωγής δεν καλύπτει την εκπαίδευση μόνο των παιδιών του δημοτικού, αλλά από τη γέννηση μέχρι το τέλος του ΑΝΘΡΩΠΟΥ, κάτι που διδαχτήκαμε στα παιδαγωγικά μαθήματα του Τομέα Παιδαγωγικής Επιστήμης της φιλοσοφικής σχολής (βλ. Μαρκαντώνης, Ανθρωπαγωγική).

8
Κανείς δεν ηρωοποιεί ή θεοποιεί τον Μπράτη. Αντιθέτως το γεγονός ότι διεκδικεί για τους δασκάλους εις βάρος των υπολοίπων εκπαιδευτικών είναι απαράδεκτο. Ο τύπος δεν νοιάζεται για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά για τα συμφέροντα των δασκάλων με κάθε τρόπο. Και μην μου πείτε ότι πέτυχε ο θεσμός του ολοήμερου!! Πέρα από το ότι οι εργαζόμενες μητέρες ησύχασαν και δεν πληρώνουν άτομα για να προσέχουν τα παιδιά τους, ο θεσμός δεν πρόσφερε τίποτα στη μαθησιακή εξέλιξη των παιδιών, αλλά έδωσε δουλειά σε χιλιάδες δασκάλους. Συμφωνώ ότι πρέπει να στηρίξουμε άξιους ανθρώπους στην ΟΛΜΕ, για να μην χάνουμε ακόμα και αυτά που μας ανήκουν και για την καλύτερη λειτουργία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Παράθεση
Δάσκαλοι από το δημοτικό δεν επέτρεψαν σε φιλολόγους να παρακολουθήσουν μάθημα λέγοντας "τι μας φέρνετε εδώ αυτούς τους ανίδεους";;Τώρα ποιος είναι ανίδεος και άσχετος και ποιος στέλνει από το δημοτικό στο Γυμνάσιο παιδάκια με απίστευτα κενά αυτό το ξέρουμε πολύ καλά!
Gatopardaki έχω ακούσει και άλλα πολλά για το τσιφλίκι των δασκάλων. Αλλά αυτά κάνει το κόμπλεξ συνάδελφε, όταν στις ανώτερες παιδαγωγικές ακαδημίες οι βάσεις ήταν κάποια χρόνια πριν εκεί που είναι κάποια ΤΕΙ σήμερα. Μην σας πω ότι κάποια ΤΕΙ που έχουν ζήτηση ήταν και είναι ψηλότερα. Ενώ οι βάσεις των τμημάτων των φιλοσοφικών σχολών ήταν γύρω στο 18. Αυτή η ελιτίστικη νοοτροπία των νέων δασκάλων, που χωρίς απαραιτήτως να αγαπούν το επάγγελμα, αλλά για λόγους άμεσου διορισμού και βιοπορισμού επιλέγουν τα τμήματα αυτά, είναι τραγελαφική. Μαθαίνουν λίγο από όλα, τις στοιχειώδεις γνώσεις όλων των επιστημών, με σκοπό να τις διδάξουν στα δημοτικά και τολμάνε να αυτοαποκαλούνται "πανεπιστήμονες" και να αποκαλούν τους επιστήμονες "ανίδεους"! ;D ;D Αλλά από φέτος φάνηκε η αλήθεια: συμπληρώνονται οι θέσεις των δασκάλων πια και κλείνει η ψαλίδα και τα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής αρχίζουν και χάνουν έδαφος, φτάνοντας στο σημείο να χάσουν ακόμα έως και 600+ μόρια (αλλά και νηπιαγωγών - προσχολικής εκπαίδευσης όπως το ΤΕΠΑΕΣ Ρόδου που έχασε 1000 μόρια!). Σε λίγα χρόνια που θα κορεστεί πλήρως και ο κλάδος των δασκάλων οι βάσεις των τμημάτων αυτών θα επιστρέψουν εκεί που πραγματικά ανήκουν. Είναι τυχαίο που σε εποχή γενικότερης κρίσης οι μαθητές επέλεξαν καθηγητικές σχολές, όπως έκαναν παλιότερα, και τα τμήματα των φιλοσοφικών ανέβηκαν ακόμα και 300+ μόρια??? Δεν νομίζω...

Παράθεση
λο αυτο τον καιρο δημιουργουσατε την εντυπωση οτι φετος οι δασκαλοι δεν προκειται να δουλεψουν στα σχολεια και ολο τους κατηγορουσατε..................ωστοσο οπως φαινεται ολοι θαν δουλεψουν ακομα και αυτοι που τελειωσαν φετος τα παιδαγωγικα...............
Μαίρη567 και εσύ τώρα χάρηκες ε; Τη θεσούλα να εξασφαλίσετε ακόμα και εις βάρος των υπολοίπων κλάδων και όλα τέλεια?! Σαν δεν ντρεπόσαστε λέω εγώ. >:(

Boldini, και τι να προλάβουμε στη δευτεροβάθμια?? Να διδάξουμε ορθογραφία που είναι ύλη δημοτικού και δεν ξέρουν ούτε το όνομά τους πώς γράφεται ή υποθετικό λόγο και έλξη αναφορικού?? Μην ξεχνάτε πως η γνώση οικοδομείται. Για να μάθεις κάτι πιο προχωρημένο πρέπει να έχεις βάσεις! Όταν δεν υπάρχουν βάσεις, ή πρέπει να τις αναπληρώσεις ή να σπέρνεις σε ξερό χώμα!

9
Σου απάντησε ο ΤΕΜ ermionoula και με κάλυψε. Θα σου ξαναπώ ότι βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος. Ξαναδιάβασε όσα έγραψα παραπάνω και προσπάθησε να μην κολλάς στους βαθμούς αλλά στην ουσία.

10
Πανελλήνιες / Απ: Καταργηση της βασης του δεκα
« στις: Αυγούστου 27, 2010, 08:36:51 pm »
Killbill και emmaki συμφωνώ με το σκεπτικό σας. Η ουσία είναι να παρέχεται ποιοτική εκπαίδευση και για να έχουμε ποιοτική εκπαίδευση, δεν πρέπει να γίνονται σπατάλες (ίδρυση τμημάτων που δεν χρειάζονται και όλη η αλυσίδα που ακολουθεί), αλλά να διατίθενται τα χρήματα είτε είναι από πακέτα είτε από τον εθνικό προϋπολογισμό στην αναβάθμιση της εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Και φυσικά δεν μας φταίνε τα παιδιά, θύματα είναι και αυτά. Το κακό όμως στην περίπτωση των μαθητών είναι ότι μαθαίνουν έτσι στην ευκολία και στη λαμογιά. Σε λίγο θα μας πουν ότι είναι παιδαγωγική και η επιβράβευση του μαθητή που δεν διαβάζει! Έγραψα κάπου αλλού τα εξής και θα μου επιτρέψετε να τα προσθέσω και εδώ γιατί συνδέονται:

Ήδη στο blog που διατηρώ μαθητές μου πρώην και νυν είναι αγανακτισμένοι. Μια μαθήτριά μου που είχε περάσει στο τμήμα Γαλλικής Φιλολογίας Θεσσαλονίκης που ήθελε με βαθμό 17 θεωρεί απαράδεκτο να έχει από φέτος συμφοιτητές με βαθμό εισαγωγής 7. Ακόμα και καλοί μου μαθητές που φέτος θα δώσουν πανελλήνιες θεωρούν άσκοπο να παλέψουν, αφού όλοι πια μπορούν να περάσουν κάπου χωρίς να διαβάσουν καθόλου. Τέτοιους μαθητές θέλουν να προετοιμάσουμε? Τέτοια απογοήτευση θέλουν να σπείρουν? Δεν έχει σημασία αν το τμήμα λέγεται Ιατρικής ή Νομικής ή Γεωτεχνολογίας. Γιατί έτσι όπως κατάντησε η κατάσταση, ο γιατρός ή ο δικηγόρος λόγω κορεσμού μπορεί να μη βρίσκουν δουλειά και ο γεωτεχνολόγος του 0,9 με αντιγραφές κατά τις σπουδές του και γνωριμίες του μπαμπά μετά να βολευτεί μια χαρά! Επίσης, αυτά που γράφουν οι Killbill και air είναι σωστά και δεν είναι υπερβολές. Τα συγγράμματα δίνονται σε όλους ανεξαρτήτως οικογενειακού εισοδήματος. Το ίδιο και η σίτιση, είναι πολύ χαμηλό το ποσό που ζητούν. Ακόμα και το μειωμένο εισιτήριο όχι μόνο στις αστικές συγκοινωνίες, συνάδελφοι, αλλά στα πλοία, στα τρένα, στα θέατρα, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους (εκεί είναι δωρεάν) και φυσικά οι κτιριακές υποδομές και το προσωπικό (ακαδημαϊκό, διοικητικό, γραμματείες, λοιπό προσωπικό) είναι πολλά-πολλά εκατομμύρια ευρώ!

Σημειώνω πως τα τμήματα ΑΕΙ που είναι κάτω από τη βάση είναι 28 και τα ΤΕΙ είναι... 101!!! Διανοηθείτε το μόνο και μετά μιλήστε για υπερβολές, συνάδελφοι. Επίσης, τώρα πια η λύση των συγχωνεύσεων και των καταργήσεων δεν με καλύπτει. Γιατί θα μπορούσαν να δοθούν τα χρήματα ΤΟΤΕ, πριν ιδρυθούν τα τμήματα αυτά, για να ενισχυθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση ή άλλοι τομείς της κοινωνίας και όχι να γεμίσουμε τμήματα ΤΕΙ αλλά και ΑΕΙ που δεν τα είχαμε ανάγκη για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων. Είναι σαν να φτιάχνεις μια εθνική χιλιομέτρων και μετά να συνειδητοποιήσεις ότι δεν περνάει κανένα αυτοκίνητο και δεν την έχεις ανάγκη, άρα πρέπει να την ξηλώσεις. Και τα εκατομμύρια που δαπανήθηκαν; Είναι τραγικές πολιτικές αυτές, χωρίς ουσιαστικό σχεδιασμό.

11
Έτσι είναι Evan, τα θυμάμαι. Αυτό το τσιφλίκι της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας πρέπει να σταματήσει. Είδα και στις ειδήσεις τη συνάντηση της Διαμαντοπούλου και του Μπράτη, τις χαιρετούρες και τα χαμόγελα, για την προώθηση των συμφερόντων των δασκάλων, όπως περισσότερους διορισμούς των αναπληρωτών τους, λες και δεν έχουμε γεμίσει δασκάλους πια. Καθηγητές χρειαζόμαστε στα σχολεία μας!

12
Παράθεση
Ασχετα απο το ποια σχολη ειναι,ειναι ντροπη να υπαρχουν ΤΕΙ ΑΕΙ με βαθμολογια κατω απο 10.
Μια διόρθωση: ΑΤΕΙ, Ανώτατα Τεχνολογικά παρακαλώ  ;D ;D ;D :P

Παράθεση
δεν καταλαβαινω τοσο μενος.θελατε να μπουνε τα παιδια σας σε αυτα τα τει και σας φαγαν τις θεσεις?
Κοντόφθαλμες απόψεις. Εδώ υποβαθμίζεται η εκπαίδευση και κάποιοι βλέπουν το δέντρο.

Ήδη στο blog που διατηρώ μαθητές μου πρώην και νυν είναι αγανακτισμένοι. Μια μαθήτριά μου που είχε περάσει στο τμήμα Γαλλικής Φιλολογίας Θεσσαλονίκης που ήθελε με βαθμό 17 θεωρεί απαράδεκτο να έχει από φέτος συμφοιτητές με βαθμό εισαγωγής 7. Ακόμα και καλοί μου μαθητές που φέτος θα δώσουν πανελλήνιες θεωρούν άσκοπο να παλέψουν, αφού όλοι πια μπορούν να περάσουν κάπου χωρίς να διαβάσουν καθόλου. Τέτοιους μαθητές θέλουν να προετοιμάσουμε? Τέτοια απογοήτευση θέλουν να σπείρουν? Δεν έχει σημασία αν το τμήμα λέγεται Ιατρικής ή Νομικής ή Γεωτεχνολογίας. Γιατί έτσι όπως κατάντησε η κατάσταση, ο γιατρός ή ο δικηγόρος λόγω κορεσμού μπορεί να μη βρίσκουν δουλειά και ο γεωτεχνολόγος του 0,9 με αντιγραφές κατά τις σπουδές του και γνωριμίες του μπαμπά μετά να βολευτεί μια χαρά! Επίσης, αυτά που γράφουν οι Killbill και air είναι σωστά και δεν είναι υπερβολές. Τα συγγράμματα δίνονται σε όλους ανεξαρτήτως οικογενειακού εισοδήματος. Το ίδιο και η σίτιση, είναι πολύ χαμηλό το ποσό που ζητούν. Ακόμα και το μειωμένο εισιτήριο όχι μόνο στις αστικές συγκοινωνίες, συνάδελφοι, αλλά στα πλοία, στα τρένα, στα θέατρα, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους (εκεί είναι δωρεάν) και φυσικά οι κτιριακές υποδομές και το προσωπικό (ακαδημαϊκό, διοικητικό, γραμματείες, λοιπό προσωπικό) είναι πολλά-πολλά εκατομμύρια ευρώ!

Σημειώνω πως τα τμήματα ΑΕΙ που είναι κάτω από τη βάση είναι 28 και τα ΤΕΙ είναι... 101!!! Διανοηθείτε το μόνο και μετά μιλήστε για υπερβολές, συνάδελφοι. Επίσης, τώρα πια η λύση των συγχωνεύσεων και των καταργήσεων δεν με καλύπτει. Γιατί θα μπορούσαν να δοθούν τα χρήματα ΤΟΤΕ, πριν ιδρυθούν τα τμήματα αυτά, για να ενισχυθεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση ή άλλοι τομείς της κοινωνίας και όχι να γεμίσουμε τμήματα ΤΕΙ αλλά και ΑΕΙ που δεν τα είχαμε ανάγκη για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων. Είναι σαν να φτιάχνεις μια εθνική χιλιομέτρων και μετά να συνειδητοποιήσεις ότι δεν περνάει κανένα αυτοκίνητο και δεν την έχεις ανάγκη, άρα πρέπει να την ξηλώσεις. Και τα εκατομμύρια που δαπανήθηκαν; Είναι τραγικές πολιτικές αυτές, χωρίς ουσιαστικό σχεδιασμό.

13
Οι λόγοι αυτής της κατάντιας είναι γνωστοί και λίγο-πολύ αναφέρθηκαν από τους περισσότερους συναδέλφους. Και θα προσθέσω: ας καταργήσουν τότε τους βαθμούς και τη βάση του 10 στα σχολεία μας! Ας καταργήσουν τους βαθμούς και τη βάση του 5 στις εξετάσεις των πανεπιστημίων! Άνοιγμα δεν θέλουν και ελεύθερη πρόσβαση; Γιατί να τραυματίζεται η ευαίσθητη ψυχή του 14χρονου που βαριέται και δεν διαβάζει, με συνέπεια να μείνει στην ίδια τάξη;!!! Και το βασικότερο; (και αυτό το εννοώ, δεν αστειεύομαι) ΑΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗ

14
Παράθεση
Άσε μας ρε Λαντάου! Εδώ ξεφτυλιστήκαμε μπροστά στα μάτια των μαθητών μας κι εσύ μας λες να χαλαρώσουμε?
Μπαίναμε σε τάξεις με μαθητές αδιάφορους που στη γ λυκείου δεν ήξεραν ούτε το σύμβολο της δύναμης,αυτός μπορεί να μπήκε κάπου και εμείς τώρα πρέπει να κάνουμε τι? Να τους πούμε και μπράβο! Μπράβο που ήταν 12 χρόνια στο σχολείο τεμπέληδες? Μπράβο που θα πάνε να "σπουδάσουν" και θα τρώνε τα λεφτά του μεροκαματιάρη πατέρα τους στα κλαμπάκια? Μπράβο στο υπουργείο που για να κερδίσει τις ψήφους τους επικρότησε την αδιαφορία τους βάζοντας τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση?? Πως θα μπούμε στην τάξη να τα πείσουμε να δουλέψουν? Να παλέψουν? Όταν με το καθησιό και την αδιαφορία έγιναν και ακαδημαικοί πολίτες?
+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Άντε τώρα να πείσεις ακόμα και τους καλούς μαθητές μας να διαβάζουν γενικά και να μην νιώθουν κορόιδα σε σχέση με τους αδιάφορους μαθητές που νιώθουν έχοντας έστω και την ψευδαίσθηση έξυπνοι!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.