Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - john83

Σελίδες: 1
1
Μια μικρή προσθήκη σε αυτά που ανέφερα...

Θα ήμουν άδικος αν δεν έλεγα ένα μεγάλο μπράβο και στο σύλλογο των αποφοίτων του τμήματος ΔΤΨΣ (στον οποίο δεν είμαι μέλος), για την πίστη που δείξανε ,για τη συνεχή προσπάθεια και τον αγώνα που κάναν ώστε να πάρει (με όποιο τρόπο και αν έγινε...) Παιδαγωγική Κατάρτιση το τμήμα. Ο σύλλογος απ΄οτι γνωρίζω απαρτίζεται σε μεγάλο βαθμο από απόφοιτους που είχαν επιλέξει τότε τη σχολή καθαρά με την προοπτική της εκπαίδευσης κ ασχολουνται με αυτή σαν αναπλητωτές και ωρομίσθιοι οπότε αξίζει να νιώθουν δικαιωμένοι.

2
Καλησπέρα και απο εμένα...

Όντας απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής Τεχνολογίας κ Ψηφιακών Συστημάτων ενημερώθηκα και γώ από το σύλλογο αποφοίτων μας με mail  για τη νέα διάταξη σχετικά με την παιδαγωγική κατάρτιση του ΔΤΨΣ. Προσωπικά εμένα δε μ απασχολεί δίοτι επαγγελματικά έχω απορροφηθεί  στον κλάδο των τηλεπικοιννωνιών κ δεν έχω σκοπό να ακολουθήσω την εκπαιδευση. Θα ήθελα όμως να παραθέσω την αποψή μου για τον λόγο ότι μιας κ είχα υπάρξει εκπρόσωπος των φοιτητών του τμήματος γνωρίζω αρκετά καλά τις προσπάθειες και τους αγώνες που είχαμε πραγματοποιήσει ΟΛΟΙ οι φοιτητές(ανεξαρτήτου παρατάξεως) και οι καθηγητές ενωμένα και μαζικα -- χωρίς φτηνές παραταξιακές μικροπολιτικές σκοπιμότητες -- ώστε να αποκτήσουμε παιδαγωγική κατάρτιση και κάποια επαγγελματική κατεύθυνση. Έγώ μπήκα στη σχολή το 2001 και αποφόιτησα το 2005.... Γνωρίζει κανείς πως η ονομασία του τμήματος τότε ήταν "Τεχνολογική Εκπαίδευση"?? Γνωρίζει κανείς ότι δεν μας αναγνώριζαν αρχικά ούτε σαν Πληροφορικάριους??Στο τότε πρόγραμμα σπουδών υπήρχαν σε μεγάλο ποσοστό  μαθήματα καθαρά παιδαγωγικά όπως και ψυχολογίας, θεωρίες μάθησης, στρατηγική διδασκαλίας εκπαίδευση κ ανάπτυξη και διάφορα σχετικά. Ξέρετε πόσα υπομνήματα διαμαρτυρίας είχαν σταλεί προς το Υπουργείο Παιδείας ?? Στο Πα.Πει υπήρχε τμήμα Πληροφορικής και γι αυτό το λόγο το νεοσύστατο τότε (1999) τμήμα ΔΤΨΣ  είχε δημιουργηθεί με τη "προοπτική-διαφήμιση" πως θα "βγαζει" καθηγητές πληροφορικής. Με όλα τα παραπάνω θέλω να τονίσω πως υπηρχε μια διαδρομή για να φτάσουμε σε αυτό που έγινε τώρα.
 Παράλληλα όμως μου δημιουργείται και μένα ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ερωτηματικό γιατί έγινε τώρα η τροπολογία αυτή , τη στιγμή δηλαδή που το τμήμα έχει μετονομαστεί κ έχει πάρει μια άλλη κατεύθυνση.....!!!! Ας είχε μείνει με το αρχικό πρόγραμα σπουδών (25% των μαθημάτων παιδαγωγικά-μεθοδολογικα) και τον αρχικό τίτλο "Τεχνολογική Κατεύθυνση"... Και πόσο μάλλον τώρα που οι φοιτητές που μπαίνουν στο τμήμα το επιλέγουν με κριτήριο πως ασχολείται με τα δίκτυα κ τις νέες τεχνολογίες κ όχι καθαρά με την εκπαίδευση.. Εξυπηρέτηση συμφερόντων μυρίζομαι αν θέλω να μαι ρεαλιστής.... δικαίωση του αγώνα μας αν θέλω να μαι ρομαντικός....!!!
Προσωπικά πιστέυω πως θα έπρεπε να είχε δοθεί άμεσα παιδαγωγική κατάρτιση απο το 1999 με την ίδρυση του τμήματος και όχι τώρα με τον τρόπο που έγινε... ώστε να ξέρει και ο καθένας γιατί κ με ποιό κριτήριο επιλέγει μια σχολή κ κυρίως ΤΙ βγαίνει από αυτη...
Υ.Γ Το ισχυρό χαρτί του τμήματος είναι πώς απαρτίζεται και από καθηγητές που νοιάζονται (και πιέζουν μεθοδικά ) για το καλό,την επαγγελματική κατοχύρωση και την προώθηση του τμήματος και συνεπώς και τη δικιά τους.....

Συγγνώμη αν σας κούρασα...
Με εκτίμηση

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182844
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 748
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 680
Σύνολο: 694

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.