Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - apivpol

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« στις: Οκτωβρίου 08, 2009, 12:53:03 am »
Λοιπόν, προέκυψε η νέα κυβέρνηση και, όντως, είναι υπουργός παιδείας η κ. Διαμαντοπούλου που εκφράστηκε ως εξής (από ό,τι είδα σε προηγόυμενο post) σχετικά με τη γνωστή, πλέον, ρύθμιση:

Με την ιδιότητα της πολιτικής εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ για τα θέματα Παιδείας, θέλω να καταστήσω σαφές ότι η παιδαγωγική και επιστημονική αξιολόγηση των πανεπιστημιακών σχολών που αφορά την επάρκειά των αποφοίτων τους προκειμένου να σταδιοδρομήσουν  ως εκπαιδευτικοί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι μια σοβαρή και υψηλής ευθύνης διαδικασία που χρειάζεται συνολικό σχεδιασμό.

Αντ΄αυτού η κυβέρνηση με φωτογραφικές ρυθμίσεις και λογική ‘’διαίρει και βασίλευε’’ στερεί την εκπαίδευση από τον σχεδιασμό που έχει ανάγκη με σοβαρές επιπτώσεις στην ίση μεταχείριση των αποφοίτων, στην αξιοκρατία και εν τέλει στην ποιότητα της εκπαίδευσης.

Θέλω να σε  ενημερώσω ότι η τροπολογία κατατέθηκε και πρόκειται να ψηφισθεί φαντάζομαι από την κυβερνητική πλειοψηφία στο τέλος Αυγούστου 2009. Το ΠΑΣΟΚ είναι απέναντι σε τέτοιες μεθοδεύσεις.



Τι προτιθέμεθα να κάμωμεν;
...και, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, αν κοιμηθούμε τον ύπνο του αδικηθέντος τώρα, δε θα ξυπνήσουμε ποτέ...
 

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« στις: Σεπτεμβρίου 15, 2009, 07:31:48 pm »
Καλησπέρα

Ξέρει κανείς τι έγινε σε αυτή τη πολυαναφερόμενη συνάντηση;
Συζητήθηκε κάτι;
Κατέληξαν κάπου;

Ευχαριστώ

3
Καλησπέρα

lykouren@otenet.gr

η ηλεκτρονική διεύθυνση της ιστοσελίδας του κ. Λυκουρέντζου.

minister@ypepth.gr
arissp@e-aris.gr

οι δύο διευθύνσεις που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του υπουργού παιδείας.

Τονίζω, εξ αρχής, ότι δε πιστεύω πως κάτι θα αλλάξει αλλά ας προσπαθήσουμε, αντί να βρίζουμε αλλήλους να "βομβαρδίσουμε" τις ηλεκτρονικές αυτές διευθύνσεις με μηνύματα που εκφράζουν την αντίθεση και δυσαρέσκεια μας με την εν λόγω απόφαση. Ο χρόνος που διαθέτουμε για να γράψουμε κάτι εδώ νομίζω θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν αξιοποιηθεί διαφορετικά.

Σε μία χώρα όπου το πολιτικό κόστος είναι σημαντικότερο της δίκαιης αντιμετώπισης των πολιτών, δε μπορείς πλέον να ελπίζεις σε τίποτε άλλο παρά στον φόβο των διοικούντων για απώλεια της θέσης που τους χαρίζει εξουσία.

Με μία σύντομη αναζήτηση στο google με τα ονόματα υπουργού και υφυπουργού μπορείτε, φυσικά, να επισκεφτείτε τις εν λόγω σελίδες όπου αναγράφονται και τα τηλέφωνα των γραφείων τους.

Και πάλι ευχαριστώ


4
Αναρτημένο στο:

http://blogs.sch.gr/kalodimos/category/%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1/



ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
Ιούλιος 25th, 2009 από kalodimos


Την ώρα που ο μέσος Ελληνας αναρωτιέται αν τα δημόσια ή τα «μη κρατικά» πανεπιστήμια είναι καλύτερα για το μέλλον του παιδιού του και οι πολιτικοί εμφανίζονται διχασμένοι, στην πράξη τα προβλήματα αυτά δείχνουν λυμένα. Κι αυτό διότι όσοι έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν τα παιδιά τους σε ονομαστά πανεπιστήμια του κόσμου «(…) μακριά από τον ορυμαγδό των καταλήψεων και την απραξία των απεργιών στα δημόσια ΑΕΙ», όπως έγραψε πρόσφατα και ο καθηγητής Κ. Μπέης, το κάνουν.
Στο «κατεστημένο» ανήκει, φυσικά, και το μεγαλύτερο μέρος των πολιτικών. Είναι, δε, χαρακτηριστικό ότι οι περισσότεροι που διετέλεσαν υπουργοί Παιδείας(!) (Γ. Αρσένης, Π. Ευθυμίου, Γ. Παπανδρέου…) δεν εμπιστεύθηκαν τα παιδιά τους στη δημόσια εκπαίδευση, ούτε καν στην πρωτοβάθμια.
*Τα παιδιά του «τσάρου» της Οικονομίας, Γ. Αλογοσκούφη, δεν έδωσαν καν πανελλήνιες εξετάσεις. Προτίμησαν το International Baccalaureat (Ι

5
Μπορείτε, σας παρακαλώ, να μου πείτε ποια τα παιδαγωγικά μαθήματα που έχετε διδαχθεί και ποια τα μαθήματα πληροφορικής;

Στη σελίδα:

http://students.unipi.gr/depProgramList.asp?level=1&mnuid=mnu2;submnu1&

στην οποία αναγράφονται τα Π.Σ. των τελευταίων ετών, δε μπορώ να πω ότι βγάζω κάποια άκρη. Το ύφος μου δεν είναι εριστικό, απλά ρωτώ γιατί ίσως να ψάχνω σε λάθος μέρος και ξόδεψα αρκετό χρόνο από το πρωί προσπαθώντας να αποσαφηνίσω κάτι από όλα αυτά που διαβάζω εδώ κι εκεί...

Επίσης, στην παρακάτω σελίδα:

http://docs.google.com/gview?a=v&q=cache:NA3kNrYjfNIJ:www.ted.unipi.gr/Uploads/Files/Announcements/Courses/10_1192008550.pdf+%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B1+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1+%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%85&hl=el&gl=gr

στο νούμερο 43 αναγράφεται το όνομα Λυκουρέντζου Άννα-Μαρία του Ανδρέα. Συνυπολογίζοντας τη δήλωση του υφυπουργού πως η κόρη του φοιτά στο Πα.Πει. μάλλον πρόκειται για διαολεμένη σύμπτωση...

Τέλος, να πω, πως κατανοώ την ανάγκη του οποιουδήποτε να εργαστεί αλλά αυτό, δεν νιώθω πως πρέπει να συμβαίνει εις βάρος των υπολοίπων. Και φυσικά, δε φταίνε σε καμία περίπτωση οι απόφοιτοι ενός συγκεκριμένου τμήματος στο σύνολο τους για τις αποφάσεις μίας τέτοιας (της κάθε τέτοιας) εξουσίας. Είναι βλακώδες να τσακωνόμαστε μεταξύ μας, για τον αχυρώνα που μας ταΐζουν το σανό, όταν ο αφέντης παραδίπλα μασουλάει βουτήματα κανέλας με παντεσπάνι. Ας είμαστε σοβαροί...

Ζούμε σε μία χώρα με ένα δημοκρατικό προσωπείο όπου η διαφθορά έχει χτυπήσει, όχι κόκκινο (όπως αλλού, παλαιότερα) αλλά, πράσινο και γαλάζιο...

Αν έπρεπε (και δεν λέω ότι δεν έπρεπε) να υπάρξει μία ή και περισσότερες σχολές, βάσει του εκπαιδευτικού σχεδιασμού του ΥΠ.Ε.Π.Θ. η οποία να παρέχει παιδαγωγική επάρκεια στους αποφοίτους της (και ας οριστεί επιτέλους αυτή η έρμη η παιδ/κη επάρκεια) τότε, αυτό θα έπρεπε να δηλωθεί εκ των προτέρων.
Κοινώς, είτε έπρεπε, εξ αρχής, πριν ακόμη από την δημιουργία του τμήματος και με ορίζοντα φυσικά τετραετίας (όπου θα υπήρχαν και οι πρώτοι απόφοιτοι) να ανακοινωθεί πως το συγκεκριμένο Π.Σ. καλείται να εξυπηρετήσει ΚΥΡΙΩΣ τις ανάγκες της εκπαίδευσης, οπότε, ο κάθε νέος που θα επέλεγε ένα τμήμα πληροφορικής (το ΔΤΨΣ ή κάποιο άλλο) μέσα από τη διαδικασία των πανελληνίων εξετάσεων να γνωρίζει τις προοπτικές που του ανοίγονται μπροστά του αποδεχόμενος τις διευκολύνσεις ή τις δυσκολίες που θα συναντήσει στη πορεία (και ας μην ξεχνάμε πως δεν επιθυμούν όλοι όσοι σπουδάζουν πληροφορική να εργαστούν ως καθηγητές στο δημόσιο...συνεπώς, μία τέτοια διάκριση μπορεί να εξυπηρετεί και όχι να διαχωρίζει).

Ή

αν το ΥΠ.Ε.Π.Θ. κατάλαβε το λάθος του, και το τμήμα ΔΤΨΣ πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε να είναι παιδαγωγικά επαρκές (πράγμα για το οποίο ας μου επιτραπεί να αμφιβάλλω κοιτώντας το Π.Σ. στις σελίδες που προανέφερα και έχοντας ήδη ασχοληθεί αρκετά με εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ζητήματα) ας προτείνει μία τροπολογία που θα ισχύσει για τους πρωτοετείς φοιτητές του 2010 (και όχι αναδρομικά). Φυσικά, κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει με επανασχεδιασμό της γενικότερης πολιτικής που διέπει τις καθηγητικές σχολές και γενικότερα, όλες τις σχολές από τις οποίες άτομα εισέρχονται σε κάποια από τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (για την οποία προτιμώ να μη μιλήσω...) αποσαφηνίζοντας αρχικά όλες τις έννοιες που αποτελούν σημείο διάκρισης και διαχωρισμού μεταξύ των ανταγωνιζομένων μερών.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.