Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - accept

Σελίδες: 1
1
Όπως ξεκίνησε έτσι και σταμάτησε παρα τις βεβαιώσεις του πρωθυπουργου στην εξαγγελία του στη ΔΕΘ οτι δεν θα παγώσουν οι προσλήψεις στο υπουργειο Παιδείας και Υγείας. Τα πάντα πάγωσαν μέχρι νεοτέρας και κανείς δεν προθυμοποείται να δώσει πληροφορίες στους άμοιρους ωρομίσθιους της

2
alfavita.gr: ΥΠΕΠΘ: 1.700 λιγότερες πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών φέτος σε σχέση με την περασμένη χρονιά

 

Σε σχέση με την περασμένη χρονιά οι πιστώσεις για προσλήψεις αναπληρωτών που θα κληθούν να καλύψουν κενά εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια του φετινού σχολικού έτους είναι 1.700 λιγότερες από πέρυσι. Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Παιδείας στις 4/9 στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας παρουσία του υπουργού Παιδείας.

 

ΠΗΓΗ: Αγγελιοφόρος 5/9/2009

 

3
   

 

 
 

Α/θμια: Ξεκίνησε η κλήση Ωρομισθίων στη

4
Τα λεφτα καλα ειναι αλλα τα παιρνεις μετα απο 1-2 χρονια. Με μεταπτυχιακο ειναι 19,37 ευρω /ωρα και μονο με το πτυχιο 16,43/ωρα.
Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια.
Στην προκήρυξη γραφει οτι ο διευθυντης του ΙΕΚ θα παρει την αποφαση για την επιλογη των καθηγητων. Αρα παιζει μεσο;
Πάντως όσον αφορά το μέσο, πιστεύω πως σε μικρότερες πόλεις τις επαρχίας χωράει και άνετα μάλιστα.
Επιμένω εδώ και χρόνια να κανω αίτηση και πάντα μου λένε το ίδιο, Αστο ρε κορίτσι μου αφου ξέρουν απο πριν ποιον θα πάρουν.

5
Δε λέω μόνο για τη αυτή τη συζήτηση στο φόρουμ. Μιλάω και για την πραγματικότητα. Πίστεψε με έχω δει καθηγητές γερμανικών& γαλλικών να μπαίνουν με φυλλάδια αυτοκόλλητα και καραμέλες στις τάξεις για να πείσουν τα παιδιά στο δημοτικό,φυλλάδια να μοιράζονται σε γονείς και μαθητές γυμνασίου για τα ιταλικά. Άπειρες συζητήσεις μεταξύ συναδέλφων που σφάζονται κτλ κτλ. Σε λίγο θα βάλουμε και κράχτες έξω από τις τάξεις και όποιον πάρει ο χάρος.
Όσο για το γεγονός ότι οι μαθητές μπορούν να μεταπηδούν από τη μια γλώσσα στην άλλη... δεν ξέρω ποιανού ιδέα ήταν αλλά σκέφτομαι ένα πολύ συγκεκριμένο χαρακτηρισμό αυτή τη στιγμή.

6
Να ρωτήσω όμως το εξής:
Διορισμένη συνάδελφος στη περιοχή, με ενημέρωσε ότι οι μόνιμοι δέχονται πιέσεις να αναλάβουν ώρες στα δημοτικά για να συμπληρώσουν ωράριο (πρόβλημα έντονο για τους μόνιμους εδώ).Η συγκεκριμένη προσπαθούσε πάντα να αποφεύγει να να παίρνει ώρες στη πρωτοβάθμια καθως επίσης και να παρακινεί άλλους συναδέλφους να βρίσκουν αλλες εναλλακτικες συμπλήρωσης ωραρίου για να υποστηρίξει τους αδιοριστους συναδέλφους με την ωρομισθία.Φέτος όμως την βλέπω πολύ απισιοδοξη και σε επικοινωνια μου μαζί της προσπαθησε να δικαιολογηθει για την κατασταση παραθέτοντας και σχετικές οδηγίες απο το υπουργειο που δημοσιεύθηκαν στο alfavita.
Γνωρίζετε σχετικά?

7
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank21_8_9_911.php

Σύμφωνα με την παραπάνω ανακοίνωση, δόθηκε έγκριση για προσλήψεις 9.000 αναπληρωτών και περίπου 12.000 ωρομισθίων. Από αυτές τις θέσεις αναπληρωτών πόσες αντιστοιχούν στον κλάδο μας?
Επιπλέον δεν έχω δει τίποτα ακόμα για τις οργανικές θέσεις  του ΠΕ05 στην Πρωτοβάθμια που ανακοινώθηκαν κατα την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Που μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες?
 

8
Πείτε μου αλήθεια αν αυτή η εικόνα δεν είναι πανάθλια τότε τι?
Καθηγητές γαλλικών, γερμανικών, ιταλικών, ισπανικών και γενικότερα των "β' γλωσσών" να γίνονται μαλλιοκούβαρα για ποιο πράγμα?
Φυσικά για το αδιαμφισβήτητο δικαίωμα όλων μας να εργαστούμε πανω στο τομέα για το οποίο έχουμε σπαταλήσει απίστευτο χρόνο, χρήμα ενέργεια και ψυχικές δυνάμεις.
Κι αυτό γιατί μπαίνουμε στην λογική του συστήματος που μας έχει χαρακτηρίσει ως β' σημασίας και προτεραιότητας, και προσπαθούμε να βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Από τη μια πλευρά, εμείς οι καθηγητές των γαλλικών αγωνιζόμαστε κυριολεκτικά, χρόνια τώρα μέσω απανωτών ΑΣΕΠ, δουλεύοντας σαν ωρομίσθιοι - ζητιάνοι για να κρατηθούμε στην επιφάνεια. Κι από την άλλοι οι συνάδελφοι των ιταλικών-ισπανικών προσπαθούν κι αυτοί να αποκτήσουν το δικαίωμα του διορισμού στην δημόσια εκπαίδευση.
Είναι πραγματικά θλιβερό να βλέπεις καθηγητές ξένων γλωσσών και πολιτισμού μέσα σε μια απαράδεκτη κατάσταση να προσπαθούν να πείσουν  τον κόσμο ποιανού η γλώσσα είναι η καλύτερη.
Κι όλο αυτό φυσικά, περνάει στα παιδιά μας τα οποία στη μέση όλου αυτού μας έχουν πάρει στο ψιλό, και θεωρούν ότι το να μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα στο σχολείο είναι το να αλλάζεις κάθε χρόνο τμήμα και μία να μαθαίνεις γερμανικά, όταν σε κουράζει αυτό να πάνε στα γαλλικά, ιταλικά στα ισπανικά στα σουαχίλι... και να καταλήγουν στο τέλος να έχουν στο μαθησιακό ενεργητικό τους ένα χρόνο από κάθε γλώσσα.
Αν αυτό είναι σοβαρή εκμάθηση ξένων γλωσσών και αν αυτό είναι που μας περιμένει να μου το πείτε να αλλάξω δουλειά.
Πρέπει όλοι μας να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες και για τα παιδιά και για μας εαν θέλουμε κάποτε η διδασκαλία των ξένων γλωσσών να αποκτήσει σκοπό στο δημόσιο σχολείο.
Μπορεί να ακούγομαι κοινότοπη.Θα μου πείτε και ποιος δε τα έχει σκεφτεί όλα αυτά. Αλλά αντί οι σύλλογοι να τυπώνουν φυλλάδια με το πόσο καλύτερη είναι η γλώσσα τους από κάποια άλλη, να ασκούν έντονες πιέσεις για μια αξιοπρεπή λύση.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185930
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.