Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nataly23

Σελίδες: 1
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 09, 2015, 02:04:26 μμ »
και κάτι ακόμα : κοιτάω την κύρια πάντα ή την πρόταση από την οποία εξαρτάται η προς μετατροπή πρόταση; πχ σε αυτό το παράδειγμα η προς μετατροπή πρόταση εξαρτάται από τη δευτερεύουσα.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 09, 2015, 01:51:03 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας στη σύμπτυξη των δευτερευουσών προτάσεων σε μετοχές

Στο μάθημα 36 : Nam cum ad eum magnum pondus auri publice missum attulissent, ut eo uteretur, vultum risu solvit et protinus dixit.
γιατί γίνεται usurum eo και όχι utentem eo; αφού δηλώνει το σύγχρονο..δε θα βάλουμε μετοχή ενεστώτα;

Ευχαριστώ

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 07, 2015, 10:54:24 πμ »
καλησπέρα κι από μένα! Θα ήθελα τη βοήθειά σας στη συλλογιστική πορεία. Ανατρέχοντας σε θέματα πανελληνίων έπεσα πάνω σε αυτά:
Μήπως καταλαβαίνει κάποιος γιατί αυτός είναι επαγωγικός; Αφού ξεκινάει από μια γενική κρίση και προχωράει σε ειδικότερες κρισεις.

1) Θεσμοί που δοκιμάστηκαν στο παρελθόν επί αιώνες, που καθιερώθηκαν µε αίμα πολύ, έχουν πια διαβρωθεί. Η οικογένεια, που ήταν η ζεστή φωλιά όπου πλάθονταν κι οπλίζονταν ο άνθρωπος, κάθε µέρα γίνεται και πιο σκιώδης. Ο τρόπος ζωής που είχε το παρελθόν κληροδοτήσει από γενιά σε γενιά – τιµιότητα, ντροπή, αξιοπρέπεια και κοινωνική συνεργασία – κινδυνεύει και αναιρείται καθηµερινά από την πρακτική της εποχής µας. Το παρελθόν, ως αυθεντία, ως πηγή κανόνων βίου, υποφέρει από δεινή αμφισβήτηση». (Επαναληπτικές Πανελλήνιες Εξετάσεις 2004)

Η συλλογιστική πορεία είναι επαγωγική, διότι μέσα από επιμέρους παρατηρήσεις (Η οικογένεια… / Ο τρόπος ζωής… / Το παρελθόν…) καταλήγει σε γενικό συμπέρασμα (Θεσμοί…πια διαβρωθεί), το οποίο όμως προτάσσεται.


Και τελος πάντων με την ίδια λογική γιατί δεν είναι και ο ακόλουθος συλλογισμός επαγωγικός;

2) «Η συνηθισμένη, ωστόσο, μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική. Ο φανατικός, σ’ όλες τις εποχές, είναι στενοκέφαλος και στενόκαρδος. Το οπτικό του πεδίο είναι περιορισμένο και το πείσμα του ακατανίκητο. Αγνοεί τους συμβιβασμούς, αλλ’ αγνοεί και τις καλόπιστες κ’ ευγενικές παραχωρήσεις. Φρουρός συχνά ενός δόγματος που υποστηρίζει τις εξοχότερες αρετές, όσο προχωρεί τις χάνει ο ίδιος. Γίνεται απάνθρωπος, ωμός, σκαιός, αποθηριώνεται, για να εξανθρωπίσει τους ανθρώπους. Ο φανατισμός δημιουργεί καταστάσεις βρασμού. Αλλά βρασμού από εμπάθεια, μίσος, ακόμη κ’ εγκληματική διάθεση».  (Πανελλήνιες Εξετάσεις 2006)

Η συλλογιστική πορεία είναι παραγωγική, διότι στη Θεματική Πρόταση διατυπώνεται μια γενική κρίση (Η συνηθισμένη μορφή του φανατισμού είναι αληθινά αποκρουστική), η οποία στη συνέχεια, στις Λεπτομέρειες, αναλύεται στα επιμέρους χαρακτηριστικά της (…)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

4
Φροντιστήρια / Απ: Ένσημα σε φροντιστήριο
« στις: Οκτώβριος 07, 2009, 01:44:29 πμ »
Καλησπέρα,

Δουλεύω για 2η χρονια σε φροντιστηριο Μεσης Εκπαιδευσης 3 μερες την εβδομαδα. Ζήτησα να μου ασφαλίσουνε εικονικά 4 μερες ωστε να μπορέσω το καλοκαιρι να παρω το επιδομα του ΟΑΕΔ. Με τα 1000 ζορια το δεχτηκαν.
 Τα 4 ενσημα την εβδομαδα φτάνουν για να βγει το επίδομα; Η' χρειάζομαι 5;
Να σημειώσω οτι απο την περσινή χρονιά (Οκτ.-Μαιο) τα ένσημα μου είναι 100.

Έχω μπερδευτεί με ολα οσα διαβάζω και θα ηθελα πραγματικα τη βοηθεια σας.

Ευχαριστώ εκ των προτερων.

5
Όσον αφορά τα σχήματα λόγου (πολυσύνδετο, ομοιοτέλευτο,χιαστό,υπερβατό κτλ κτλ) πρέπει να διδάσκονται στο μάθημα;
Οι μαθητές οφείλουν να τα γνωρίζουν;

6
Δίδασκα πέρυσι την Αντιγόνη σε φροντιστήριο κ ελπίζω να βοηθήσω. Στο μάθημα αυτό βαρύτητα έχει η μετάφραση και τα ερμηνευτικά. Όσον αφορα το συντακτικό ζητούνται βασικά κι απλά πράγματα (κατηγορούμενο, κατηγορημ. μετοχή, επιρρηματικοί προσδιορισμοί). Συντακτικό εγώ το έδινα σε φωτοτυπία και έκανα κάθε φορά 1 πρόταση ενδεικτικά. Όσον αφορά τη γραμματική επίσης ζητάνε απλά πράγματα (λύω-λύομαι, ουσιαστικά, όχι τόσο τα συνηρημένα, οχι τα εις -μι).
Το μάθημα το παρακολουθούνε και μαθητές από τεχνολογική ή θετική κατεύθυνση, οπότε αυτα που ζητούνται στις εξετάσεις δεν είναι εξεζητημένα.
Επίσης χρειάζεται να κάνεις και κάποιες ετυμολογικές ασκήσεις,ομόρριζα κτλ.

7
Olgalia ευχαριστούμε! Θα μου φανούνε ιδιαίτερα χρήσιμα αυτά μιας και όπως ξαναείπα είναι η πρώτη μου χρονιά και όσον αφορά τις σημειώσεις τρέχω και δε φτάνω.
Iridax σ ευχαριστώ! Κοίταξα στη σελίδα του ΚΕΕ και βρήκα αρκετό υλικό!

8
Περιπου 3 ωρες φροντιστηριου νομιζω ειναι καλα για την εισαγωγη.

9
Καλησπέρα, φέτος μου ζητήσανε από ένα φροντιστήριο να κάνω 2 ωρες στη β λύκείου κατευθυνση στο γνωστο,δηλαδη στα ρητορικα. Από τα πρώτα κιολας μαθηματα αντιμετώπισα πρόβλημα με το χρόνο. Μεσα στην 1η ωρα είχε γίνει ήδη εξεταση, μεταφραση και σχολια, εκ των οποιων πολλα τους ζητουσα να τα γραφουνε για να κερδισω χρόνο(παρόλο που τους τα εχω δωσει σε φυλλαδιο). Και στο πρωτο 10λεπτο της 2ης ωρας απαντηθηκαν και οι ερωτησεις του βιβλιου και έγινε και συντακτικο σε μια προταση. Ενιωθα πολυ ασχημα γιατι μου φανηκε πως τα παιδια δυσανασχετούσουν μιας και ακουγανε τα ιδια κ τα ιδια και ξανα παλι απο την αρχη και γραψανε και 3 σελιδες!

Δεν ξέρω τι να κάνω για να καλύψω όλο το 2ωρο.
Οσον αφορα το συντακτικο μου εχουνε πει να κανω μόνο σε καποιο σημειο που μπορει να ειναι δυσκολη η μεταφραση.
Είμαι παρα πολυ αγχωμενη (ειναι η 1η μου χρονια που διδασκω,περισυ πηρα πτυχιο)
Θα ήθελα να μου πει καποιος που το εχει διδαξει τον τροπο που πρεπει να το κανω!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 803
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 788
Σύνολο: 798

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.