Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kyrdim

Σελίδες: 123 ... 10
1
Επειδή η απάντηση δεν είναι για τα μάτια όλων σε παρακαλώ θέσε το θέμα στο φόρουμ του www.inital.gr υπάρχουν κάποιες απαντήσεις.

2
Για εγγραφή στο inital στέλνετε μήνυμα με το αίτημα σας μέσω του επικοινωνία ή στο initalgr@gmail.com, αν δεν βλέπετε το banner επικοινωνία σημαίνει ότι  πρέπει να κάνετε αναβάθμιση στον explorer σας διότι έχετε παλίο version.
Απο πολλά μηνύματα που έχουμε και στο inital η ζητηση για Ιταλικά στα Κ.Ε.Ε. είναι τεράστια με υπερδιπλάσιες ώρες απο τα Αγγλικά και υπερτετραπλάσιες απο Γαλλικά και Γερμανικά. Λόγω εκλογών και διορισμού νέου δντη (τρομάρα τους) καθυστέρησαν θεαματικά στο να αρχίσουν τα μαθήματα τους (τώρα ξεκινάνε τα περισσότερα) οι καθηγητές όμως έχουν κλείσει τις ώρες τους και πολλοί αρνούνται οπότε έχουν τους μαθητές, έχουν τις ώρες αλλά δεν έχουν καθηγητές, πιθανόν λοιπόν να αντλούν πληροφορίες απο αλλού και να καλούν, όμως αυτό δεν είναι (πιθανόν) νόμιμο. Οι καθηγητές είναι απλήρωτοι ακόμα. Δεν έχουν εισπράξει την προηγούμενη χρονιά.
Στα Κ.Ε.Ε. Χαλκίδας μας πήρε εκπαιδευόμενος και μας ζήτησε να βάλουμε ανάρτηση ότι το ΚΕΕ Χαλκίδας ζητάει καθηγητές Ιταλικών !!!
Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ του inital.

3
Υπάρχει απάντηση για το rete στο φόρουμ της ιστοσελίδας μας , μπες www.inital.gr πήγαινε επικοινωνία και ζήτα κωδικό, μετά μπες στο φόρουμ, έχουμε πλέον δικό μας site και φόρουμ ας το χρησιμοποιούμε.
Δεν το λέω απο σαδισμό αλλά υπάρχουν ήδη 3 απαντήσεις για το θέμα αυτό.

4
η ερώτηση μεταφέρθηκε και στο φόρουμ του site μας www.inital.gr στα "θέματα που αφορούν ωρομισθίους" με θέμα Rete.

5
Mπράβο ρε λένα, είναι κρίμα γιατί απογοητεύουμε ανθρώπους που το προσπαθούνε πολύ.

να βάλω το τελευταίο μου σχόλιο σε αυτό το site.

Νέα ερώτηση για τα Ιταλικά και Ισπανικά απο Ν.Δ. κεντρική σελίδα www.inital.gr πάνω πάνω

6
Εδώ ο Πανάρετος είπε ότι η αίτηση του εκπαιδευτικού για να παει ωρομίσθιος σε κάποιο σχολείο θα γίνετε απευθείας στην σχολική μονάδα, αποκέντρωση Καλλικράτης κτλ. Εκεί θα δεις τι θα γίνει κάθε ωρομίσθιος τον Σεπτέμβριο θα κάνει κάποια χιλιόμετρα με 100 αιτήσεις ανά χείρας και θα πηγαίνει για συζήτηση με τον δντη...θα έχει γέλιο η υπόθεση αλλά και...κλάμα.

7
Παρακαλώ όσοι δεν έχετε ακόμα ζητήσει κωδικό στο site μας www.inital.gr για την πλήρη ενημέρωση σας να ζητήσετε διότι έχουν αρχίσει να μπαίνουν κρυφά αρχεία στο site και το φόρουμ λειτουργεί  8).

Και εγώ έχω την ίδια άποψη ότι το 09-10 ήταν μία κακή παρένθεση για τα Ισπανικά και θα πάνε πολύ καλά την επόμενη χρονιά. Νένα μην ανησυχείς ο Πειραιάς σου πέφτει μακριά αλλά του χρόνου δεν θα έχεις καθόλου χρόνο για φροντιστήριο το πιστεύω απόλυτα  :D!!!

8
απο τα στοιχεία που μας στέλνουν στο inital προκύπτει ότι ακόμα υπάρχουν κενά...απίστευτα πράματα.

9
προς όλους τους πε34 του φόρουμ...πάμε σπίτι μας, το φόρουμ άνοιξε δίνονται κωδικοί.

10
άσχετο τώρα αλλά καθένας με το χούι του...

Αν αυτά τα 2 θέματα που έθεσε η katerina_1 μπορούν να γίνουν σε μορφή άρθρου θα ήταν πολύ καλά για δημοσίευση στο site μας...νομίζω ότι αφορούν όλους τους καθηγητές και όχι μόνο των Ιταλικών...τι λέτε ?

Αν ενδιαφέρεστε και τα φτιάξετε τα στέλνετε στο initalgr@gmail.com , ή μέσω του www.inital.gr - Επικοινωνία.

11
και άλλα past papers ομαδοποιημένα στο http://www.inital.gr/web-links/54-past-pappers- είναι απο όλους τους φορείς πιστοποίησης Ιταλικών μπορεί να σου φανούν χρήσιμα.

12
Διορίστηκε νέος δντης και μάλλον ξεκινάνε απο αρχές Φεβρουαρίου να καλούν.

www.inital.gr

Μετά απο σημερινή συνομιλία (12/1/2010) μέλους του Προεδρείου του Συλλόγου Καθηγητών Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας με τα Κεντρικά Γραφεία των Κ.Ε.Ε. (Κέντρων Εκπαίδευσης Ενηλίκων) πληροφορηθήκαμε ότι διορίστηκε ο νέος Γενικός Δντης και στο τέλος Ιανουαρίου θα αρχίσουν να καλούν τους Καθηγητές όλων των ειδικοτήτων για στελέχωση των τμημάτων που έχουν δημιουργηθεί.

Παρακαλούμε να έχουμε ενημέρωση απο όσους καθηγητές καλέσουν μέσω του ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι έχουν αρχίσει να καλούν.

το άρθρο υπάρχει στο www.inital.gr στα Αρθρα, στην επιλογή Κ.Ε.Ε. και ναι θα σε βάλουν να τα κάνεις όλα αυτά εκτός απο την συνέντευξη που καταργήθηκε.... Σάμος και Χίος τους είχανε κράξει πολύ, είχαν και δημοσιεύσεις στις εφημερίδες ίσως γι΄ αυτό ξεκίνηαν απο εκεί.
Ιταλικά στις προβλέψεις τους στην επίσημη ιστοσελίδα τους υπάρχουν παντού.

13
Αγαπητέ dimisfl
Δεν θα διαφωνήσω πλήρως μαζί σου αλλά δεν είμαστε οι πρώτοι διδάξαντες. Μπορείς να μπεις στο αντίστοιχο θέμα των Γαλλικών για να δεις τι γράφουν.
Αν δεν σε καλύπτει αυτό (πρόσεξε δεν λέω για το αντίστοιχο θέμα Γερμανικών - εκεί υπάρχει όντως άλλο επίπεδο) μπορείς να μπεις και στο φόρουμ του site του συλλόγου των Γάλλων, εύκολο είναι αν έχεις φίλο Γαλλικής και σου δώσει username και password. Εγώ έχω και για τα site Γαλλικής και Γερμανικής.
Απο την άλλη δεν πιστεύω ότι διαφωνείς πραγματικά στο ότι δεν θα ήθελα ως φορολογούμενος να πληρώνω υπεράριθμούς ούτε Γαλλικών ούτε Γερμανικών ούτε Ιταλικών ούτε Ισπανικών.
Το παιχνίδι πρέπει να έχει κανόνες και σε μία κοινωνία που δεν επικρατούν οι συντεχνίες υπάρχει μία και μόνο λογική, η καθαρή μανατζερίστικη λογική των οικονομικών.
Έχω πχ 100.000.000 ευρώ και θέλω να καλύψω όλες τις κενές θέσεις καθηγητών. Δεν μου φτάνουν όμως τα χρήματα, τι πρέπει να κάνω ?
α/ ποιές θέσεις καλύπτονται απο μετακινήσεις παλαιών καθηγητών με χρηματικά ή άλλα κίνητρα ?
Άρα σε αυτές τις θέσεις (ειδικότητες) δεν προσλαμβάνω ούτε έναν (γιατί αν διορίσω θα συνεχίσω να κάνω τα ίδια λάθη).
Σε μία γλώσσα σε ελεύθερη πτώση όπως τα Γαλλικά εσύ αν ήσουν τεχνοκράτης θα διόριζες ? OXI.
Αν τα Ιταλικά φέτος πήραν κάποιες αρκετές χιλιάδες μαθητές τότε κάποιες γλώσσες τους έχασαν, εσύ θα διόριζες και άλλους ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
β/ αφού καλυφθούν οι θέσεις με τους ήδη υπάρχοντες καθηγητές κοιτάζω τα πραγματικά κενά. Εκεί διορίζω.
Μόνο έτσι θα σταματήσουν κάποιοι κλάδοι να έχουν υπεράριθμους.
Αν ήσουν σε μία ιδιωτική εταιρεία που απαιτεί για την πλήρη λειτουργία της  5 πωλητές εσύ θα προσλάμβανες 10 ? ΟΧΙ βέβαια.
Γι' αυτό λοιπόν πάμε κατά διαόλου. Υπεράριθμοι στην ΕΡΤ, υπεράριθμοι στην παλιά Ο.Α., υπεράριθμοι στις ΔΕΚΟ,....να γιατί μας κυνηγάνε απο παντού.
Για να το ξεκαθαρίσω δεν θα ήθελα ούτε έναν υπεράριθμο.
Αυτή μέχρι στιγμής είναι και η λογική του ΥΠΕΠΘ οπότε συμφωνώ.

Για να επανέλθω όμως στο αν και ποιοί ξεκίνησαν αυτόν τον ιδιότυπο πόλεμο δες στο παρακάτω παράδειγμα την θρασύτητα που ξεχειλίζει.
Mετά απάντησε μου και στην παρακάτω ερώτηση, τι έκανε Γάλλους και Γερμανούς να αγαπηθούν ξαφνικά ώστε να κατεβάζουν κοινά υπομνήματα και προτάσεις εγκυκλίων στο ΥΠΕΠΘ. τι φοβούνται ?
Η λογική του διαίρει και βασίλευε.
Και ποιός τους είπε ότι δεν θα μπουν τα Ιταλικά και τα Ισπανικά στα Δημοτικά, δηλαδή προτείνουν μία πολιτική που συμφέρει τους 2 κλάδους προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους έναντι του μελλοντικού φόβου τους να μπουν και οι 2 άλλες γλώσσες στα δημοτικά ?


Παν. Ένωση Καθ. Γερμανικής Π.Ε.:

Σχετικά με τη θέση της ΔΟΕ για κατάργηση της ωρομισθίας
 

Την κατάργηση της ωρομισθίας και το αίτημα για σύσταση οργανικών θέσεων εκτός των άλλων και για τη διδασκαλία του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» στα Δημοτικά σχολεία υποστηρίζει το Δ.Σ της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) με απόφασή του.

Απαντώντας μάλιστα στις αιτιάσεις διαφόρων υπηρεσιακών παραγόντων, που διατυπώθηκαν και στις συναντήσεις που είχε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. κ. Γιάννης Καρατσιομπάνης το προηγούμενο δίμηνο στο Υπουργείο Παιδείας, «περί μη επαρκούς αριθμού ωρών διδασκαλίας της Γερμανικής και της Γαλλικής Γλώσσας σε κάθε Δημοτικό Σχολείο, ώστε να συσταθεί οργανική θέση», η Διδασκαλική Ομοσπονδία διεκδικεί «την κατάργηση της ωρομισθίας και τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων ανά σχολείο ή ανά ομάδα σχολείων».

Παραθέτουμε παρακάτω ένα παράδειγμα πρακτικής υλοποίησης της πρότασης για σύσταση οργανικών θέσεων Γερμανικής (ΠΕ07) και Γαλλικής Γλώσσας (ΠΕ05) ανά ομάδα σχολείων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

Το μάθημα «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» διδάσκεται στη Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού για δύο διδακτικές ώρες την εβδομάδα. Εάν λοιπόν έχουμε τρία δημοτικά σχολεία (ένα 6/θέσιο, ένα 10/θέσιο και ένα 12/θέσιο) προκύπτουν συνολικά 20 διδακτικές ώρες την εβδομάδα για τον εκπαιδευτικό Γερμανικής ή Γαλλικής Γλώσσας και με αυτόν τον τρόπο συστήνεται μία οργανική θέση που καλύπτει όμως τρεις σχολικές μονάδες.

Η υιοθέτηση μάλιστα της πρότασης που έχουν καταθέσει οι επιστημονικές ενώσεις των καθηγητών Γερμανικής και Γαλλικής Φιλολογίας για έναρξη της διδασκαλίας της Γερμανικής και της Γαλλικής Γλώσσας από τη Δ΄ Δημοτικού πέρα από τις προφανείς θετικές εκπαιδευτικές επιπτώσεις που θα έχει για τις μαθήτριες και τους μαθητές μας, θα συμβάλει ταυτόχρονα και στον περιορισμό των σχολικών μονάδων, στις οποίες θα πρέπει να διατίθεται ο εκπαιδευτικός της Γερμανικής και της Γαλλικής Γλώσσας για να συμπληρώσει το ωράριό του.

Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε από τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια

14
Γι' αυτό λέω δεν γίνεται και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα γεμάτη, αυτό που ανάρτησες δείχνει ότι οι υπεράριθμοι καθηγητές παίρνουν κονδύλια απο άλλους κλάδους υγιείς. Αυτό ακριβώς πρέπει να σταματήσει άμεσα, μία επιπλέον πρόσληψη απο τέτοιους κλάδους είναι μία λίγότερη απο άλλους υγιείς.
Τι κάνουν τώρα...με αυτά που κυκλοφορούν...μας δίνουν όπλα, βάζουν τα χεράκια τους και βγάζουν τα ματάκια τους. Οι καιροί άλλαξαν, το ΥΠΕΠΘ να δώσει κίνητρο στους παλιούς να πάνε 1-2 χρόνια στα χωριά τους και να μην προσλάβει ούτε έναν επιπλέον.

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32931
  • Τελευταία: klevin
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185935
  • Σύνολο θεμάτων: 19497
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.