Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - desperados profesores

Σελίδες: 1
1
Τι έγινε ρε παιδιά; Περονόσπορος έπεσε μετά τη συντεχνιακή αντιμετώπιση των θεμάτων της παιδείας; Καλό μήνα κιόλας!

2
Εγώ λέω, εκτός από το ολοήμερο σχολείο να προτείνουμε στη Διαμαντοπούλου και την επαναφορά του θεσμού του κρυφού σχολειού....

3
Προτείνω συνάδελφοι να ορίσουμε μια ημερομηνία, εντός 15 ημερών, συγκέντρωσης μας σε κεντρικό σημείο της Αθήνας (π.χ πλατεία Συντάγματος), όπου θα καταμετρήσουμε τις δυνάμεις μας (τον αριθμό προσερχομένων στη διαμαρτυρία), τη δημιουργία ψηφίσματος με προτάσεις για τα θέματα της παιδείας (στόχοι παιδείας και τρόποι υλοποίησης αυτών) και την άμεση κατάθεση του ψηφίσματος στο γραφείο της Διαμαντοπούλου. Αν είμαστε εκεί χιλιάδες κανείς δε θα μπορέσει να μας σταματήσει. Θα αναγκαστούν να μας ακούσουν. Λοιπα μέτρα δράσης και θέματα συζήτησης μπορούν να παρουσιάζονται όλες αυτές τις μέρες στο forum συνομιλιων.

4
Χαρίκλεια δεν είσαι γραφική. Συμφωνώ μαζί σου για τις πορείες. Εγώ προσωπικά ζω στα Γιάννενα και όλη μέρα τρέχω με φροντιστήρια. Είμαι αποφασισμένος όμως να κατέβω στην Αθήνα και να δείξω στην υπουργό ότι η κατάσταση είναι πολύ πιο σοβαρή από ότι νομίζει. Συνάδελφοι δηλώστε τώρα στο forum τις διαθέσεις σας. Ήρθε η ώρα πια να οργανωθούμε. Αν δε σεβαστούμε το παρελθόν και τα πτυχία μας, τότε το μέλλον θα μας κλείσει την πόρτα. Μην σας καταβάλλει ο φόβος ή ο μηδενισμός. Στο Μεξικό πριν από 4 χρόνια και πιο συγκεκριμένα στην πολιτεία της Οαχάκα, οι δάσκαλοι, διαμαρτυρήθηκαν για το άθλιο εκαιδευτικό σύστημα της πολιτείας τους, με μια καθιστική διαμαρτυρία σε κεντρικό δρόμο, παραλύοντας την κυκλοφορία. Ο στρατός πήγε να τους διαλύσει και αυτό που ξεκίνησε σαν μια απλή διαμαρτυρία των δασκάλων, κατέληξε σε λαϊκή επανάσταση εναντίον των αρχών του κράτους. Φυσικά και δεν εννοώ ότι θα συμβεί κάτι παρόμοιο με μας, αλλά αν οι τριτοκοσμικοί Μεξικανοί  δε φοβήθηκαν να εκφράσουν τα αιτήματά τους, αν δειλιάσουμε εμείς, τότε να μην ξανατολμήσουμε να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας αδικημένους ή τουλάχιστον ειλικρινείς. Οι μάχες κερδίζονται στο δρόμο και όχι στους καναπέδες των σπιτιών μας. Το μάνα εξ ουρανών τελείωσε. Το έφαγαν όλο οι Εβραίοι.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ Ο ΘΕΟΣ...   

5
Η ΟΛΜΕ έχει συγκεκριμένους στόχους και συγκεκριμένο πλαίσιο δράσης. Εγώ μιλάω για την οργάνωση ενός πανελληνίου συντονιστικού οργάνου αδιόριστων εκπαιδευτικών που θα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις από το υπουργείο παιδείας και ο τρόπος δράσης του θα είναι δυναμικός. Το forum μας δίνει τη δυνατότητα να το κάνουμε. Συνάδελφοι δε μιλάμε απλά για ένα ψωροδιορισμό. Μιλάμε για μία ανόρθωση στην παιδεία η οποία θα έχει σκοπό τη δημιουργία ικανών μελών μέσα σε μια εμετική ελληνική κοινωνία που έχει διαστρεβλώσει τα ήθη και τις αξίες. Μιλάμε για ένα σύστημα παιδείας το οποίο θα δημιουργήσει μαθητές πολίτες-προσωπικότητες και όχι μαθητές-πολίτες-λαμόγια. Δείτε την κατάσταση που επικρατεί γύρω σας. Οι σημερινοί νεοέλληνες ενδιαφέρονται μόνο για τη βιτρίνα και την επιφάνεια. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών είναι κενοί χαρακτήρες που ως ανώτερο ιδανικό και πρότυπό τους είναι το λαμόγιο πολιτικός, το λαμόγιο επιχειρηματίας. Τα παιδια ζουν ένα σύστημα εκπαίδευσης που τους κατατρώει την εφηβία, την οποία ουσιαστικά δε ζουν ποτέ. Δεν έχουν ανησυχίες, ενδιαφέροντα, ευαισθησίες. Δεν έχουν ίχνος αγωνιστικότητας μέσα τους. Καταπιεσμένοι από ένα σύστημα (παρά)εκπαίδευσης που τους ρουφάει τα πρώτα τους νιάτα. Καταπιεσμένοι από χρεωμένους και παραδομένους στους καταναλωτικούς ρυθμούς γονείς, αναπτύσουν το φόβο και την ανασφάλεια από την πιο μικρή τους ηλικία. Μαθαίνουν να σκύβουν το κεφάλι και να μην έχουν κουράγιο για τίποτα υψηλό στη ζωή τους. Η συνέπεια αυτού του τρόπου ζωή τους φαίνεται αργότερα, όταν ως ενήλικες κληθούν να δημιουργήσουν οικογένειες. Πώς να το κάνουν όμως αυτό με σωστό τρόπο; Πώς να μπορέσουν να αναπτύξουν σωστές διαπροσωπικές σχέσεις με τα μέλη της οικογένειας; Πώς να καταλάβουν το/τη σύζυγο, τα δικά τους παιδιά όταν δεν γνωρίζουν τον ίδιο τους τον εαυτό; Αποτέλεσμα είναι οι χωρισμοί, η θλίψη, οι διαλυμένες οικογένειες. Τα παιδια χρειάζονται ένα σύστημα εκπαίδευσης που δε θα έχει φροντιστήρια, που θα παράγει τη λογική σκέψη μακριά από προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες, που θα προωθεί την κοινωνικότητα και θα οξύνει το νου τους. Θέλουν τον καθηγητή φίλο που θα τον εκτιμούν και θα τον σέβονται. Το ολοήμερο σχολείο δε θα έχει σκοπό να αποτελέσει το καταφύγιο των αδυνάτων αδιορίστων καθηγητών,οι οποίοι αφου διοριστούν θα ξεχάσουν το λειτουργικό τους ρόλο. Σκοπό θα έχει τη δημιουργία γενναίων-μη φοβισμένων ανθρώπων. Αυτά ( και άλλα πιο συγκεκριμένα) πρέπει να μεταφέρουμε στη Διαμαντοπούλου. Προτείνω την άμεση δημιουργία οργάνου που θα έρθει σε επαφή με τη Διαμαντοπούλου. Εμείς θα δώσουμε τέλος στη μιζέρια μας, αλλιώς είμαστε άξιοι αυτής.    

6
Συνάδελφοι, αυτό που χρειάζεται είναι συσπείρωση και δράση. Μην ακούτε τις σειρήνες, τον εκάστοτε δηλαδή υποουργό που σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν τους, στην κυριολεξία,   απελπισμένους καθηγητές. Ισως τελικά ο υπαίτιος της κατάστασής μας να μην είναι ούτε η Διαμαντοπούλου, ούτε οι δάσκαλοι, ούτε κανείς άλλος. Τον υπαίτιο της κατάστασής μας θα τον δούμε ο καθένας μας στον καθρέφτη. Είμαστε ΕΜΕΙΣ συνάδελφοι, που έχουμε αφεθεί ο καθένας μας στην απραξία που του έχει δημιουργήσει η άθλια ελπίδα του δημοσίου. Ειμαστε εμείς που μεγαλώσαμε με την ελπίδα του βολέματος και την μετατόπιση των ευθυνών συνέχεια σε τρίτους. Ειμαστε εμείς που αποδεχτήκαμε την ομηρία στην οποία μας έθεσε το κράτος. Ειμαστε εμείς, που ενώ αποτελούμε ένα κύμα χιλιάδων αδιορίστων, αντί να διογκώσουμε τη δράση μας και να τους πνίξουμε, λειτουργουμε σαν ένα ακίνδυνο ρυάκι.Πρέπει να απευθυνθούμε στο συδικαλιστικό μας όργανο και από 'κει να διεκδικήσουμε με σκληρό αγώνα τα αιτήματά μας. Αν το συνδικαλιστικό μας όργανο είναι αδύναμο, τότε να του δώσουμε τη δύναμη μας. Αν το συνδικαλιστικό μας όργανο, πάλι δεν μπορεί, τότε να το διαλύσουμε και να φτιάξουμε ένα νέο ισχυρό. Πρέπει να το καταλάβουμε ότι ήρθε η ώρα για δράση. Όχι πια φόβος. Αυτό βλέπουν. ..Χιλιάδες φοβισμένους. Ας τους δωσουμε χιλιάδες οργισμένους.Ας συγκεντρωθούμε στην Αθήνα να οργανωθούμε και να εκλέξουμε μια επιτροπή που θα τους δώσει να καταλάβουν ότι είμαστε πολλές χιλιάδες για να μας αψηφούν. Ας τους δώσουμε έναν καυτό Δεκέμβρη.   

7
Σχολική ζώνη / Απ: Ταινίες σχετικές με εκπαίδευση
« στις: Νοεμβρίου 11, 2009, 01:35:18 am »
Πολύ καλή ταινία για το εκπαιδευτικό σύστημα και την επίδραση που ασκεί στους νέους είναι "Το κύμα",ταινία γερμανικής παραγωγής. Σχετίζεται με την προσπάθεια ενός ικανότατου αναρχικού καθηγητή να δείξει στους μαθητές του ότι ο κίνδυνος του φασισμού ελλοχεύει στους κόλπους της κοινωνίας. Οι μαθητές του διαφωνούν στο ότι ο φασισμός μπορεί να ξαναχτυπήσει τη Γερμανία, ιδιαίτερα μετά την πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί όλα τα γερμανόπουλα για τη γκρίζα γερμανική χιτλερική περίοδο. Ο καθηγητής τους προτείνει να συμετάσχουν μαζί του σε ένα παιχνίδι του οποίου οι κανόνες θα σχετίζονται με την απόλυτη υπακοή της τάξης προς αυτόν. Αυτό όμως που ξεκινά ως παιχνίδι, καταλήγει στη δημιουργία μιας πραγματικής φασιστικής διαμαθητικής οργάνωσης με ανεξέλεγκτες συνέπειες.
Πολύ καλό επίσης είναι το "Half Nelson", ταινία αμερικάνικης παραγωγής. ΥΠ: Καθηγητής σε υποβαθμισμενο αμερικανικό σχολείο μεταναστών, διδάσκει το μάθημα της ιστορίας αποκαλύπτοντας τον παρεμβατικό-τυραννικό ρόλο που έχουν παίξει οι αμερικανικές κυβερνήσεις στο εσωτερικό άλλων κρατών. Δε διστάζει να έρθει σε σύγκρουση με το εκπαιδευτικό καταστημένο, που χρησιμοποιεί την ιστορία ως μέσον αποχαύνωσης και χειραγώγησης των νεοαμερικανών, εξωραϊζοντας τον αρνητικό ρόλο των αμερικανικών κυβερνήσεων στην ιστορική πορεία των κρατών της υφηλίου. Θα διδάξει το μάθημα της ιστορίας(=γνώση της αλήθειας) λέγοντας τα πράγματα με το όνομά τους. Θα αποκαλέσει τους ήρωες ήρωες και τους εγκληματίες εγκληματίες.   

8
Καλησπέρα συνάδελφοι! Μπορεί κάποιος να μου πει πώς ονομάζεται το συνδικαλιστικό όργανο των αδιόριστων καθηγητών; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω για το αν υπάρχει για κάθε ειδικότητα αδιόριστων εκπαιδευτικών (π.χ φιλολόγων, φυσικών κ.τ.λ.) ξεχωριστό όργανο εκπροσώπησης ή όχι. Ευχαριστώ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 709
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.