Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - valia12

Σελίδες: 12
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 28, 2011, 03:36:46 μμ »
Ευχαριστώ! ;)

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 28, 2011, 03:07:15 μμ »
Ευχαριστώ για την απαντησή σου!Αυτό που μου λες το γνωρίζω.Η απορία μου ήταν για το χρόνο της κύριας το paravit χρόνου παρακειμένου το μετατρέπουμε σε ενεστώτα parat και όχι σε άλλο αρκτικό χρόνο (μέλλοντα κ.τ.λ).Απλά ρώτησα αν υπάρχει κάποιος κανόνας γι' αυτή την αλλαγή στο χρόνο της κύριας ή αν επειδή θέλουμε το σύγχρονο στο παρόν βάζουμε και το ρήμα εξάρτησης σε ενεστώτα.Ευχαριστώ! :)

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική
« στις: Φεβρουάριος 27, 2011, 04:23:27 μμ »
Ερώτηση σε άσκηση : Να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές ώστε οι δευτ. να εκφράζουν το σύγχρονο στο παρόν :Huic Arria funus ita paravit ut ignoraretur a marito. ---> Huic Arria funus ita parat ut ignoretur a marito.Καταλαβαίνω ότι στην δευτ. βάζουμε ενεστώτα γιατί θέλουμε να δηλώσουμε το σύγχρονο στο παρόν και ότι ο χρόνος της κύριας πρέπει να γίνει αρκτικός αλλά πως να εξηγήσω ότι βάζουμε ενεστώτα σαν αρκτικό και όχι π.χ μέλλοντα υπάρχει κάποιος κανόνας ή μόνο από την μετάφραση και τα συμφραζόμενα το καταλαβαίνουμε?Γιατί αν δεν κάνω λάθος (διορθώστε με αν κάνω) σε εξάρτηση από οποιοδήποτε αρκτικό χρόνο και δευτερ. σε υποτακτική ενεστώτα έχουμε το σύχγρονο στο παρόν.

4
Στην αρχή και εγώ αγχωνόμουν πάρα πολύ όταν έβλεπα ότι τεμπέλιαζαν έκαναν λάθη κ.τ.λ.Αυτό που έκανα γιατί και εγώ έριχνα ευθύνες στον ευατό μου (μήπως δεν κάνω καλά το μάθημα,μήπως δεν έχω μεταδοτικότητα κ.α) ήταν να το φιλοσοφήσω το θέμα και να σκεφτώ ότι το μάθημα είναι αλληλεπίδραση 50 ο καθηγητής 50 ο μαθητής.Δεν φταίμε ποτέ εξ ' ολοκλήρου.Άλλαξα στάση τους έπιασα και τους είπα ότι αν δεν σέβονται τον κόπο μου ας σεβαστούν τους γονείς τους για τα χρήματα που δίνουν και πάνω απ'όλα ας σεβαστούν τον ευατό τους γιατί αν θέλουν να μάθουν θα πρέπει να στρωθούν και όλα αυτά με αυστηρό ύφος για να το εμπεδώσουν.Έκανα και το εξής: η παράδοση να γίνεται με ερωτήσεις προς τον μαθητή π.χ έδινα ένα φυλλάδιο με ειδικές προτάσεις και πριν διδάξω θεωρία τον ρωτούσα με τι βλέπεις να εισάγονται ? Με ότι και ως απαντά. Άρα οι ειδικές εισάγονται με ότι και ως κ.τ.λ.Έτσι δεν βαριέται και νιώθει ότι συμμετέχει ενεργά.Τέλος πάντα λέω μπράβο τον ενθαρρύνω σε ότι σωστό.Σε εμένα η μέθοδος έπιασε και τα παιδιά απο 12 ανέβηκαν στο 15 και πλέον και μόνοι τους θέλουν να τα πάνε καλύτερα και προσπαθούν πολύ γι'αυτό.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 20, 2011, 07:40:19 μμ »
Να κάνω μια ερώτηση ίσως αφελή!Όταν για ένα ρήμα μας ζητήσουν τους ονοματικούς τύπους την μετοχή την γράφουμε μόνο στο γένος που είναι το υποκείμενο του ρήματος ή και τα τρία γένη.Αντίστοιχα και για το απαρέμφατο.Πχ έχουμε το mortuus est θα γράψουμε μετοχή μέλλοντα moriturus και παρακειμένου mortuus χωρίς τα άλλα γένη και απαρέμφατο moriturum esse και παρακειμένου mortuum esse και όχι moriturum-am-um esse κτλ. ? 

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 16, 2011, 02:45:13 μμ »
Να ' σαι καλά!Ο προγραμματισμός έχει γίνει και ναι πήρα την απόφαση να διδάξω εξαρχής την θεωρία και ο θεός βοηθός!Είμαι "πρωτάρα" σε γ΄λυκείου και το άγχος με διακατέχει αλλά θα μάθω να το διαχειρίζομαι.Ειλικρινά το forum από τότε που το ανακάλυψα με έχει βοηθήσει πολύ!Και πάλι ευχαριστώ για την απάντηση σου!

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 16, 2011, 02:27:37 μμ »
Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση.Γραμματική μια χαρά τα πάει γι'αυτό άλλωστε στο πρώτο μάθημα κάναμε επανάληψη κλίσεων και οριστική,υποτακτική,προστακτική.Απλά δεν ξέρω γιατί πρώτη φορά αναλαμβάνω κάτι τέτοιο αν θα ήταν καλό να πω από την αρχή θεωρία προτάσεων έτσι σε κάθε κείμενο να μπορούμε να κάνουμε αναγνώριση τους και να μην περιμένω μέχρι το 34 που ξεκινά η θεωρία τους.Τα άλλα φαινόμενα (απαγόρευση, σκοπός,γερουνδιακή έλξη κτλ.) μπορώ να τα κάνω στην ενότητα που είναι στο βιβλίο γιατί τα συναντάμε σε 2-3 κείμενα.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 15, 2011, 09:55:24 μμ »
Καλησπέρα!Ζητάω την βοήθεια σας για την οργάνωση του μαθήματος.Ανέλαβα μια κοπέλα που ξαναδίνει πανελλήνιες και ξεκινήσαμε αυτή τη βδομάδα!Αγχώνομαι γιατί το χρονικό περιθώριο είναι μικρό και η κοπέλα τώρα ξεκίνησε να διαβάζει.Τα κείμενα θα τα παίρνουμε τρία τρία και θα ελέγχω μετάφραση και λίγο σύνταξη.Προβληματίζομαι στην γραμματική και συντακτικό.Το αρχικό μου πλάνο ήταν να διδάσκω την γραμματική ή συντακτικό που υπάρχει σε κάθε ενότητα κανονικά με την σειρά.Το ξανασκέφτηκα και πιστεύω καλύτερα να κάνω πρώτα 2-3 μαθήματα μόνο θεωρία προτάσεων και από το 34 και μετά να κάνουμε απλά ασκήσεις.Εσείς τι πιστεύετε θα ήταν καλύτερο; Την επανάληψη πως την κάνετε ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :D

9
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική_temp03
« στις: Νοέμβριος 27, 2010, 08:06:01 μμ »
Αγαπητέ Stelios δυστυχώς το τραγούδι δεν το θυμήθηκα εγώ αλλά η olgander!Mην πάρω αδίκως τα εύσημα! ;) Παρ'όλα αυτά βάζω το δικό μου αγαπημένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι!

http://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE&feature=related

10
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική_temp03
« στις: Νοέμβριος 27, 2010, 06:35:19 μμ »
ENJOY THE SILENCE - DEPECHE MODE

Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Can't you understand
Oh my little girl

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm

Enjoy the silence


http://www.youtube.com/watch?v=dAN9sKlOZxE

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2010, 04:55:12 μμ »
Καλησπέρα!Και εγώ πρώτη φορά ασχολούμαι με Α' Λυκείου και πραγματικά δυσκολεύτηκα πολύ στο πως να οργανώσω το μάθημα!Δεν ξέρω που να πρωτοδώσω έμφαση.Απ'τη μία θέλω να κάνουμε αναλυτικά τα πραγματολογικά για να μπαίνουν στο κλίμα εφόσον του χρόνου στο γνωστό θα ασχοληθούν πάρα πολύ μ'αυτά.Απ'την άλλη κάνω αναλυτική σύνταξη (όχι μόνο τους βασικούς όρους) και τυχαίνει σε ένα κείμενο 10-15 σειρών να συναντάμε πολλά συντακτικά φαινόμενα (γεν.αντικ./ επιρ.Κ/ δοτ. αντικ. κ.α) τα οποία προσπαθώ να εξηγήσω με παραδείγματα τι είναι με αποτέλεσμα να βλέπω ότι τα παιδιά δυσανασχετούν και νιώθω ότι τους έρχονται πολλές πληροφορίες μαζεμένες.Σημειωτέον, ότι ξεκινήσαμε αργά και δεν προλάβαμε να κάνουμε την "καλοκαιρινή" μας επανάληψη μόνο τις κλίσεις και το λύω και ούτε κατηγορούμενο δεν ξέρουν πότε έχουμε.Αλλά δεν είχα χρόνο να τα κάνω όλα επανάληψη έπρεπε κάποια στιγμή να μπώ στο κείμενο.Επίσης εγώ δεν τους δίνω φυλλάδιο με αρχικούς χρόνους και αντικαταστάσεις τους λέω να μάθουν τα πιο βασικά ρήματα του κειμένου για να κάνουμε τις χρονικές στο επόμενο.Και τέλος αν συναντήσουμε κάποια λέξη π.χ με ιδιαίτερη κλίση την γράφουμε στο τετράδιο.Πιστεύετε πως υπερβάλλω και δεν θα έπρεπε να τα κάνω όλα τόσο διεξοδικά;Η' (καθ'ότι δεν ξαναείχα Α' Λυκείου) όλα αυτά "πρέπει" να γίνονται;Συγνώμη αν σας κούρασα!

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 28, 2010, 12:39:04 πμ »
Συνάδελφοι θέλω να με διαφωτίσετε σας παρακαλώ!Στο κείμενο 45 η αιτιολογική μετοχή veritus πως αναλύεται ; Την θεωρείτε αντικειμενικής αιτιολογίας ή αποτέλεσμα εσωτερικής διεργασίας ; Εγώ δέχομαι ως σωστότερη την δεύτερη εκδοχή  ( επειδή φοβήθηκε ) αλλά αν δεχτούμε και την πρώτη εδώ προβληματίζομαι!Βρήκα ανάλυση με δύο χρόνους το ένα συντακτικό : quod veritus erat και το άλλο : quod veritus est . Νομίζω όμως ότι σωστό είναι με υπερσυντέλικο γιατί το costituit είναι ιστορικού χρόνου . Εσάς ποια είναι η άποψή σας ;

13
Καλησπέρα ! Θα ήθελα την βοήθεια σας ! Θα έχω έναν μαθητή ο οποίος είναι ομογενής 18 χρόνων και θέλει να μάθει καλύτερα την ορθογραφία της ελληνικής γλώσσας την σύνταξη και γραμματική και να βελτιώσει την έκφραση του . Έχετε να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο ή να με βοηθήσετε για το πως πρέπει να οργανώσω το μάθημα ? Από που να ξεκινήσω ? Οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν πολύτιμη ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων !   

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουάριος 19, 2010, 08:14:36 μμ »
Οk! Δηλαδή αν ζητήσουν ανάλυση γερουνδιακού γράφουμε και τις δύο περιπτώσεις αλλά αν ζητήσουν μετατροπή παθητικής σε ενεργητική αυτή με το ενεργητικό απρφτ. . Κατάλαβα τώρα γιατί είχα μπερδευτεί ! Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου !

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161415
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.