1
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2010
« στις: Μαΐου 31, 2010, 11:31:57 am »
Γεια σας, οσον αφορά το θέμα Γ θα ήθελα να τονίσω ότι στην πραγματικότητα το όλο ζήτημα μη χρήσης πινάκων δημιουργήθηκε για την μη άσκοπη χρήση της μνήμης μιας και είναι στατική δομή και θα πρέπει να δηλώσεις το μέγεθος του πίνακα από την αρχή και αφού δεν το ξέρεις θα βάλεις μια μεγάλη τιμή δεσμεύοντας αρκετή μνήμη.(Τακτική που χρησιμοποιείται πολύ συχνά)
Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος.
Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος.
Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες....
Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου....
Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών...
Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.
Συμφωνώ ότι δεν είναι η βελτιστοποιημένη λύση αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να δεχτώ ότι έιναι λάθος.
Αν είναι λάθος τότε όλες οι ασκήσεις τόσο στο τετράδιο εργασιών όσο και σε πολλά βοηθήματα που μιλάνε για πίνακες Ν μεγέθους είναι λάθος.
Με αυτήν ακόμα τη λογική ακόμα και στο θέμα Δ η λύση στην οποία πολλοί μαθητές χρησιμοποίησαν ακόμα 3 πίνακες για να κρατούν τα σκάφη ανα κατηγορία είναι μη βελτιστοποιημένη μιας και κάνουν άσκοπη χρήση της μνήμης αφού λύνεται και με έναν μόνο πίνακα άρα θα πρέπει να κοπούν μονάδες....
Δεν είναι δυνατόν να ζητούμε από τους μαθητές να παρουσιάζουν την καλύτερη σε απόδοση προγραμματιστικά λύση αφού δεν γνωρίζουν τίποτα απο βελτιστοποίηση αλγορίθμου....
Ούτε γίνεται να αφήνουμε κάτι τόσο σοβαρό στην κρίση των βαθμολογητών...
Από τη στιγμή που ο αριθμός των αθλητών είναι πολύ μικρός για τις δυνατότητες επεξεργασίας των Η/Υ είναι και αποδεκτή και ορθότατη η χρήση πινάκων στο θέμα Γ.