1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Καλύτερος Υπουργός Παιδείας
« στις: Ιουλίου 07, 2010, 03:41:41 pm »
Ο καλύτερος υπουργός ήταν ο Αρσένης. Μακάρι να είχε προχωρήσει η μεταρρύθμιση που ξεκίνησε όπως τη σχεδίασε. Τουλάχιστον για τις προσλήψεις θα είχε καθαρίσει το τοπίο από τότε.
Είδατε που φτάσαμε τώρα;
Να ψηφίζεται ως καλύτερος ο Στυλιανίδης ο απαράδεκτος. Και ξέρετε γιατί; Επειδή πέρασε τις ρυθμίσεις για το 30μηνο και το 24μηνο + ΑΣΕΠ ανεξάρτητα απ' τις προγραμματισμένες προσλήψεις.
Κανένας βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να ψάξει πως δημιουργήθηκαν οι περισσότερες προϋπηρεσίες και αν πραγματικά χρειάζονταν όλοι αυτοί οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλα αυτά τα χρόνια. Μήπως δηλαδή (σκέφτομαι εγώ τώρα) τα περισσότερα κενά προέκυψαν επειδή οι μόνιμοι καθηγητές που ήταν τοποθετημένοι εκεί αποσπάσθηκαν αλλού (δεν με ενδιαφέρουν καν οι λόγοι για κανέναν απ' αυτούς) και υπερφορτώθηκαν κάποιες περιοχές και υπηρεσίες ενώ άδειασαν κάποιες άλλες.
Και δεύτερη η κυρία Γιαννάκου! Φαντάζομαι για ποιο λόγο ψηφίστηκε κι αυτή. Η ρύθμιση για τους πολύτεκνους - ταφόπλακα για τους υπόλοιπους - την κάνει ήδη αρκετά δημοφιλή μεταξύ αυτών. Να τη χαίρεστε.
Καληνύχτα παιδεία.
Είδατε που φτάσαμε τώρα;
Να ψηφίζεται ως καλύτερος ο Στυλιανίδης ο απαράδεκτος. Και ξέρετε γιατί; Επειδή πέρασε τις ρυθμίσεις για το 30μηνο και το 24μηνο + ΑΣΕΠ ανεξάρτητα απ' τις προγραμματισμένες προσλήψεις.
Κανένας βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο να ψάξει πως δημιουργήθηκαν οι περισσότερες προϋπηρεσίες και αν πραγματικά χρειάζονταν όλοι αυτοί οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλα αυτά τα χρόνια. Μήπως δηλαδή (σκέφτομαι εγώ τώρα) τα περισσότερα κενά προέκυψαν επειδή οι μόνιμοι καθηγητές που ήταν τοποθετημένοι εκεί αποσπάσθηκαν αλλού (δεν με ενδιαφέρουν καν οι λόγοι για κανέναν απ' αυτούς) και υπερφορτώθηκαν κάποιες περιοχές και υπηρεσίες ενώ άδειασαν κάποιες άλλες.
Και δεύτερη η κυρία Γιαννάκου! Φαντάζομαι για ποιο λόγο ψηφίστηκε κι αυτή. Η ρύθμιση για τους πολύτεκνους - ταφόπλακα για τους υπόλοιπους - την κάνει ήδη αρκετά δημοφιλή μεταξύ αυτών. Να τη χαίρεστε.
Καληνύχτα παιδεία.