Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kyanos68

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 15, 2010, 02:59:16 πμ »
Επειδή είχα πει οτι το κέιμενο παρουσιάζεται για να το κρίνεται και να  πείτε την γνώμη σας,πριν το δωσουμε και εμείς στους γονείς,θα πω ειλικρινά οτι σέβομαι τις απόψεις όλων και βλέπω οτι πραγματι θέλει αρκετές αλλαγές και για αυτό δεν θα το μοιράσουμε στους γονείς.Θέλαμε να ενημερόσουμε και οχι να προκαλέσουμε την σκέψη τους και όντως αρκετά παιδιά εδω έχουν δίκαιο σε πολλά απο αυτά που γράψαν,και θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτό.Δεσμέυομαι προς το φόρουμ και τα παιδιά που κάνανε τον κόπο να απαντήσουν οτι όταν προκύψει νεο κείμενο θα το παρουσιάσω εδω.Δεν είναι κακό να παραδέχεσαι τα λάθη σου και θα συμφονήσω με αρκετά απο όσα γραφτήκαν για το θέμα μας.Πάλι ενα ευχαριστώ σε όλους όσους ειπαν την γνώμη τους εδώ,βοηθήσανε όντως αρκετά.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:47:45 μμ »
Μπορεί οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ να αντέγραψαν από τον kyano68... Μπορεί όλοι να αντέγραψαν από κάποιον άλλο. Δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία το ποιός είχε την πρώτη έμπνευση. Υπο συζήτηση είναι το περιεχόμενο του κειμένου.
Δεν υπάρχει κάτι κακό εδώ,το να ασπάζεσαι θέσεις απο διάφορους φορείς η άτομα αν πιστεύεις ότι σε εκφράζουν δεν πρέπει να αποπροσανατολίζουν την σκέψη μας απο τα προβλήματα που υπάρχουν..Οπως είπα και στην αρχή η ανάρτηση έγινε με σκοπό την κριτική πάνω στο κείμενο και αν είναι αυτό σωστό η όχι.Κάθε κριτική και πρόταση πάνω στο κείμενο είναι απολύτος καλοδεχούμενη,ώστε να προκύψει ενα τελικό κείμενο που θέλουμε να παρουσιάσουμε στους γονείς.Τώρα αν κάποιος άλλος είχε την ιδέα πρώτος τι να πω...δεν έχει σημασία κατα την γνώμη μου αν το κείμενο πρώτος το σκέφτηκε το παμε η το κατσε...

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:14:02 μμ »
Εμενα, πάντως, το κειμενο κατι μου θυμιζει.... Κάποιες φράσεις μοιάζουν copy-paste απο ανακοινωσεις/αποφάσεις που κυκλοφορουν εδω και καιρο προσπαθωντας να μην ΠΑΜΕ στο νεο σχολειο....
Δεν μοιαζει πολυ με αυτο?
http://www.edupame.gr/content/%CE%91%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CF%87%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CE%91%CE%9C%CE%95-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82
ΓΙα δειτε:
"Αγαπητέ γονιέ

Τις μέρες αυτές από την κυβέρνηση γίνεται μια συστηματική προσπάθεια «πλύσης εγκεφάλου» για τις αλλαγές στην εκπαίδευση και το λεγόμενο «νέο σχολείο».

Πράγματι, το σχολείο των παιδιών μας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μας.Αυτοί που σου πήραν το μισθό, τη σύνταξη, τις εισφορές τόσων χρόνων, την ασφάλιση, ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής σου, είναι αυτοί που τώρα προωθούν ένα σχολείο που τη λειτουργία του θα την πληρώνεις εσύ, που δε θα είναι ίδιο για όλα τα παιδιά , που το τι θα μαθαίνουν και το πώς θα μαθαίνουν τα παιδιά μας θα το καθορίζουν οι επιχειρήσεις. Φτιάχνουν ένα σχολείο που τα παιδιά μας από μικρά θα διδάσκονται ότι «ένα δίκιο υπάρχει», αυτό το πλουσίων και «μια κοινωνία, ο καπιταλισμός». Αυτό το σχολείο παραπλανητικά το ονομάζουν «νέο», «καινοτόμο», «ανοιχτό στην κοινωνία», «πράσινο σχολείο», κτλ. Για να «το περάσουν», προωθούν την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800-πιλοτικά ολοήμερα Δημοτικά.

 

Τα πράγματα είναι απλά:

Σήμερα έχουμε ανάγκη από ένα σχολείο που θα ικανοποιεί το σύνολο των μορφωτικών αναγκών όλων των παιδιών.

    * Ένα σχολείο για όλα τα παιδιά, που όλα θα μαθαίνουν τα ίδια γράμματα. Τι θα πει ... κάθε σχολείο ή δήμος καθορίζει το περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας? Τι θα πει ο σύλλογος διδασκόντων καθορίζει μαζί με τους γονείς το περιεχόμενο και τα μαθήματα? Είναι σα να λένε ... «Όποιος μπορεί ας προχωρήσει»!
    * Ένα σχολείο που τα παιδιά μας θα παίρνουν τη γενική μόρφωση, θα μαθαίνουν τα βασικά για την κάθε επιστήμη και την εξέλιξη της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη είναι επιζήμιο ένα σχολείο που θα δίνει λίγη γενική μόρφωση και πολλές πληροφορίες και δεξιότητες.
    * Ένα σχολείο που η λειτουργία του θα είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Τι θα πει τα σχολεία στους δήμους? Μήπως όταν πέρασαν τους παιδικούς σταθμούς στους δήμους είδαμε χαΐρι? Πληρώνουμε υπέρογκα τροφεία, οι εργαζόμενοι «σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι», οι παιδικοί σταθμοί κλείνουν λόγω των οικονομικών δυσκολιών των δήμων.
    * Ένα σχολείο που ο νόμος του κέρδους δεν θα έχει θέση μέσα σε αυτό και στη σχέση του μαθητή με το δάσκαλο. Τι θα πει «εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης»? Τι θα πει ο Σύλλογος γονέων μαζί με το σύλλογο δασκάλων θα εξασφαλίζουν τα έσοδα για τη λειτουργία του σχολείου?
    * την Ένα σχολείο όπου ο μαθητής απ 'αρχή θα οικοδομεί τη σκέψη του, την αφομοίωση της μητρικής του γλώσσας, για να μπορέσει στη συνέχεια να αποκτήσει τις βάσεις σε όλα τα μαθήματα. Πόσο φυσιολογικό και παιδαγωγικά τεκμηριωμένο είναι, την ώρα που ο μαθητής της Α δημοτικού προσπαθεί να μάθει τη μητρική του γλώσσα, την ώρα που ακόμα δε γνωρίζει την αλφαβήτα της μητρικής του γλώσσας, να μαθαίνει ταυτόχρονα και ξένη γλώσσα?
    * Ένα σχολείο που το παιδί θα έχει χρόνο για να παίξει. Ποιος «παιδαγωγός» λέει ότι το παιδί της Πρώτης και της Δευτέρας είναι σε θέση να μένει στο σχολείο απ 'τις 7 μέχρι τις 4 ή έστω απ' τις 8 μέχρι τις 2?
    * Ένα σχολείο όπου οι νέες τεχνολογίες, οι υπολογιστές θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα το πιάνει στα χέρια του ο μαθητής όταν θα έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσει όπως πρέπει. Τι νόημα έχει να το βάλουνε κι αυτό από την Α δημοτικού? Εμείς κυνηγάμε τα παιδιά μας στο σπίτι για να κλείσουν το κομπιούτερ και να ανοίξουν κανένα βιβλίο. την Πρέπει απ 'πρώτη δημοτικού να τα μάθουμε να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη? Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να τρέχουν και να παίζουν, για να αναπτυχθούν κανονικά ψυχικά και σωματικά.

Ούτε μια ώρα χαμένη!

Τώρα! Κίνημα, αγώνας, Ενιαίο Μέτωπο Εργατικών Συνδικάτων-Γονέων-Εκπαιδευτικών-Μαθητών, για να μην περάσουν τα 30αρια τμήματα, η αυταξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800-πιλοτικά ολοήμερα Δημοτικά.

Αντίσταση-Απειθαρχία-ανυπακοή για να μην περάσει το σχολείο της αγοράς

 

Αθήνα 16/6/2010"

Αληθεια, οταν το μοιρασετε στους γονεις, θα το μοιρασετε ως κειμενο του συλλογου γονέων ???
Σου απάντησα και πριν αλλά αν θέλεις μπορείς να μου πεις αν διαφωνείς η οχι με αυτα που λέει το κείμενο και γιατί?

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:11:16 μμ »
Οπως ανέφερα και παραπάνω το κείμενο προέκυψε απο συζητήσεις με άλλους γονείς απο διάφορα μέρη της ελλάδος και διάφορες σελίδες στο δίκτιο.
Βλέπεις πουθενά να υπάρχει αναφορά σε κόμματα η παρατάξεις??
Γιατί μόλις πάει να γίνει κάπια καλή προσπάθεια πρέπει να την κολήσουμε κάποια ταμπέλα?
Εγώ προσωπικά ανήκω στον εντελώς αντίθετο χώρο του ΠΑΜΕ...αυτό ομως δεν μπορεί να μου κλείνει τα μάτια και να απορίπτω καθετι αξιόλογο που γίνεται για να έχουν τα παιδιά μας ενα καλήτερο μέλλον.Πριν απο οπιαδέποτε κοματικη ταμπέλα ειμαστε ΓΟΝΕΙΣ....
Δυστυχώς κριτική στο κείμενο δεν βλέπω.....

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:09:29 μμ »
Οπως ανέφερα και παραπάνω το κείμενο προέκυψε απο συζητήσεις με άλλους γονείς απο διάφορα μέρη της ελλάδος και διάφορες σελίδες στο δίκτιο.
Εγώ προσωπικά ανήκω στον εντελώς αντίθετο χώρο του ΠΑΜΕ...αυτό ομως δεν μπορεί να μου κλείνει τα μάτια και να απορίπτω καθετι αξιόλογο που γίνεται για να έχουν τα παιδιά μας ενα καλήτερο μέλλον.Πριν απο οπιαδέποτε κοματικη ταμπέλα ειμαστε ΓΟΝΕΙΣ....
Δυστυχώς κριτική στο κείμενο δεν βλέπω.....

6
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 01:48:45 πμ »
Είναι απίθανοι οι τύποι...πρίν έλεγε οτι μετά τις 23.00 θα μπορουσε να απογραφούν όλοι και στις 1.30 το αλλάξαν.........τζαμπα το ξενύχτι..καλυνήχτα σε όλους.

7
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 01:39:13 πμ »
Τώρα γράφει οτι μόνο το 1 2 3 κανει απογραφή....τι γίνεται???

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 12:56:01 πμ »
Το δικό μας σχολείο είναι κατασκευής 1953...είναι ιδιωτικό κτήριο που μισθώνεται απο την νομαρχία..με συνέπεια να μην παίρνουμε κανένα κονδύλι για παρεμβάσεις με την αιτιολογία οτι το κτήριο είναι ιδιώτη...
Ναι έχεις δίκαιο...υπάρχει καθολικός αρνητισμός μέσα στο κείμενο...

Εδώ θέλει μάχη! Πρέπει να παλέψετε στοχευμένα για την δημιουργία εκείνων των συνθηκών, που θα επιτρέψουν την λειτουργία ενός αξιοπρεπούς σχολείου.  Θέλει έρευνα. Ποιός είναι ο ιδιώτης; Τι σχέση έχει με τη Νομαρχία; Πόσο είναι το ενοίκιο; Άξίζει τα λεφτά του; Πόσο θα στοίχιζε η ανέγερση  ενός νέου Δημοτικού; Επαφή με τον οργανισμό ανέγερσης σχολικών κτιρίων, κλπ...
Θέλει μάχη...

Ωραία!εδώ συμφωνούμε!
Αλλά βλέπεις οτι το υπουργείο πάει σιγά σιγά να απαιμπλακεί απο την ανάμειξη του στο οικονομικό σκέλος και σου λέει βρείτε τρόπο να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας...[αρα ουδέν λόγος για δωρεάν παιδεία...]Τον Σεπτεμβρη θα μας φωνάξει ο διευθηντής και θα μας πεί οτι τέλος πετρέλαιο..τέλος φαγητό..τέλος σχολική ύλη...κτλ Αρα βάλτε ξανά γονείς το χέρι βαθιά μες την τσέπη....Η ένσταση μου είναι οτι εδώ δεν υπάρχουν ούτε καν τα απαραίτητα για την λειτουργία των σχολείων και το υπουργείο εξαγγέλει νεα θεωρητικά προγράμματα..Αντίφαση?
Πάντως σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου,αυτή είναι η ένοια του διαλόγου που μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει.

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 14, 2010, 12:08:47 πμ »
Αν και είμαι λίγο άσχετος σε ότι αφορά τις προθέσεις του υπουργείου για το "νέο σχολείο", αφού πράγματι όλα έγιναν αιφνιδιαστικά και γρήγορα, θα κάνω μερικές παρατηρήσεις σχετικά με τον καθολικό  αρνητισμό του συναδέλφου.

1. Δεν είναι λάθος να ανοίξει το σχολείο στην τοπική κοινωνία και να προσαρμόσει μερικά τμήματα του αναλυτικού προγράμματος στις ανάγκες και ευκαιρίες του πρααγματικού κόσμου. Πρέπει να διασφαλίζεται  βέβαια το κομμάτι αυτό της γενικής παιδείας, που είναι απαραίτητο για όλους. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

2. Σχετικά με το ωράριο, πρέπει να σκεφτούμε και τις οικογένειες, που δεν έχουν τους παπούδες για την μεταφορά των παιδιών και εξυπηρετούνται  από τα καινούρια δεδομένα. Το 8 -2 για όλους  στην Α΄και Β΄Δημοτικού είναι, όμως, κάπως τραβηγμένο.
Στα ιδιωτικά δημοτικά το μέτρο αυτό είναι κανόνας...
Περιμένω από τους δασκάλους της Α΄και Β΄Δημοτικού να ανακαλύψουν τους κατάλληλους τρόπους - το έχουν σπουδάσει άλλωστε- για να μην γίνει βασανιστική η μεγαλύτερη παραμονή των παιδιών στο σχολείο.

3. Τα Αγγλικά διδάσκονται στα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία με τον κατάλληλο τρόπο (όχι πάντα) ήδη από το νηπιαγωγείο! Οι περισσότεροι γονείς στέλνουν από μικρά τα παιδιά τους στα φροντιστήρια. Που είναι το πρόβλημα με την νέα ρύθμιση; Ζητούμενο για εμένα είναι ο σωστός τρόπος διδασκαλίας για αυτές τις τάξεις. Δεν έχουμε, δηλαδή, τους κατάλληλα  εκπαιδευμένους εκπαιδευτικούς. Εδώ πρέπει να υπάρξει μια διαρκής συνεργασία ανάμεσα στους έμπειρους δασκάλους και τους δασκάλους των Αγγλικών.

4. Η εξοικείωση των μικρών με τον υπολογιστή είναι κάτι που προκαλεί διασκέδαση και ξεκούραση στα παιδιά. Αν ο δάσκαλος της πληροφορικής μπορεί να συνεργαστεί και με τον δάσκαλο της τάξης, μπορουν να γίνουν θαύματα στις μεγαλύτερες τάξεις!

5. Ένα μεγάλο πρόβλημα, πράγματι,  είναι οι ελλείψεις στην υλικοτεχνική υποδομή. Εδώ μπορεί ο σύλλογος διδασκόντων μαζί με τον σύλλογο γονέων να δώσουν γρήγορες και αποτελεσματικές λύσεις καινα μην περιμένουν εγκρίσεις από το υπουργείο, που ενδεχομένως να μην υπάρξουν ποτέ!
Εδώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και άλλοι φορείς ή και -γιατί όχι - σπόνσορες.
Αν και εγώ πιστεύω, πως ένας ενεργός σύλλογος γονέων μπορεί να κάνει θαύματα.

6. Η εναλλαγή περισσοτερων εκπαιδευτικών στη τάξη είναι κανόνας σε άλλες χώρες και πολλά λειτουργούν περίφημα! Στην Γερμανία ο Φυσικός διδάσκει την φυσική και ο μαθηματικός τα μαθηματικά στο Δημοτικό...(με την κατάλληληλη, βέβαια, εκπαίδευση)

Τέλοσπάντων. Αυτό που με ενόχλησε στην τοποθέτηση του συναδέλφου είναι ο καθολικός αρνητισμός.
Ακόμη και ο ορισμός του ανοιχτού σχολείου στην κοινωνία τον ενόχλησε!
  Εγώ λέω να δείτε το πλαίσιο που θέτει το υπουργείο και κατά την εφαρμογή να κάνετε  τις βελτιώσεις που είναι απαραίτητες για την καλύτερη λειτουργία.


Ειλικρινά στο λέω διαβάζοντας το κείμενο με ενοχλεί και μένα αυτός ο καθολικός αρνητισμός στον οποίο αναφέρεσαι συχνά...και κάνοντας διάλογο μαζί σου το αποδέχομαι σαν γενική εικόνα αλλά πως να μην απορέει απο όλα αυτά μια άρνηση αφού το ερέθισμα για να γραφτεί το κείμενο μας το δίνει το υπουργείο...με το αποφασίζουμε και διατάζουμε...και με την ολοκληρωτική έλειψη διαλόγου...??
Πως μπορεί κάποιος να είναι αισιόδοξος όταν για τόσο σημαντικά θέματα παίρνονται αποφάσεις για τα παιδιά μας χωρίς έστω τις στοιχειώδες έρευνες αν τα σχολεία πληρούν τις προυποθέσεις να μετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα?
Το δικό μας σχολείο είναι κατασκευής 1953...είναι ιδιωτικό κτήριο που μισθώνεται απο την νομαρχία..με συνέπεια να μην παίρνουμε κανένα κονδύλι για παρεμβάσεις με την αιτιολογία οτι το κτήριο είναι ιδιώτη...
Ναι έχεις δίκαιο...υπάρχει καθολικός αρνητισμός μέσα στο κείμενο...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 13, 2010, 09:59:43 μμ »
Θα ήθελα επίσης να προσθέσω οτι μας έγινε ενημέρωση στο σχολείο για το πρόγραμμα  μια εβδομάδα πριν τελιώσουν τα μαθήματα.....
Το σχολείο μας δεν έχει γυμναστήριο...αίθουσα πολλαπλών χρήσεων...ο προάυλιος χώρος είναι κατεστραμένος και μπορεί να φιλοξενήσει περίπου 70-80 παιδιά ενω η δυναμηκότητα του σχολείου μας είναι 325 παιδιά....υπολογιστές 8 δουλεύουν οι 4 για 25 παιδιά...οι αίθουσες ήτανε αποθήκες και παραμένουν αποθήκες...και πολλά άλλα....
Το κριτήριο για την επιλογή του στο πρόγραμμα ήταν και είναι μόνο οτι είναι 12θέσιο....
Δεν ζητήθηκε η άποψη του σύμβουλου...
Δεν ζητήθηκε η άποψη του προισταμένου...
Δεν ζητήθηκε η άποψη του διευθηντή...
Δεν ζητήθηκε η άποψη του συλλόγου διδασκόντων...
Δεν ζητήθηκε η άποψη του συλλόγου γονέων....
Η απάντηση του συμβούλου στις ερωτήσεις και τις ενστάσεις μας ήταν οτι απλά μας μεταφέρει οτι του είπαν και δεν μπορεί να κάνει τίποτα...

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 13, 2010, 09:40:57 μμ »
Καλησπέρα σας,είμαι σύζυγος εκπαιδευτικού[δασκάλας]και την χρονιά που πέρασε μπήκα στο σύλλογο γονέων του σχολείου μας.Θα ήθελα την γνώμη σας για ενα κείμενο που έχω σκοπό να μοιράσω στους γονείς την νεα σχολική χρονιά.


Ανοιχτή επιστολή στους γονείς

Αγαπητέ γονιέ
Τις μέρες αυτές από την κυβέρνηση γίνεται μια συστηματική προσπάθεια «πλύσης εγκεφάλου» για τις αλλαγές στην εκπαίδευση και το λεγόμενο «νέο σχολείο».
Αυτό το σχολείο παραπλανητικά το ονομάζουν «νέο», «καινοτόμο», «ανοιχτό στην κοινωνία», «πράσινο σχολείο», κτλ. Για να «το περάσουν», προωθούν την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800 πιλοτικά-ολοήμερα Δημοτικά.
Τα πράγματα είναι απλά:
Σήμερα έχουμε ανάγκη από ένα σχολείο που θα ικανοποιεί το σύνολο των μορφωτικών αναγκών όλων των παιδιών.
•   Ένα σχολείο για όλα τα παιδιά, που όλα θα μαθαίνουν τα ίδια γράμματα. Τι θα πει…κάθε σχολείο ή δήμος καθορίζει το περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας; Τι θα πει ο σύλλογος διδασκόντων καθορίζει μαζί με τους γονείς το περιεχόμενο και τα μαθήματα; Είναι σα να λένε…«Όποιος μπορεί ας προχωρήσει»!
•   Ένα σχολείο που τα παιδιά μας θα παίρνουν τη γενική μόρφωση, θα μαθαίνουν τα βασικά για την κάθε επιστήμη και την εξέλιξη της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη είναι επιζήμιο ένα σχολείο που θα δίνει λίγη γενική μόρφωση και πολλές πληροφορίες και δεξιότητες.
•   Ένα σχολείο που η λειτουργία του θα είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Τι θα πει τα σχολεία στους δήμους; Μήπως όταν πέρασαν τους παιδικούς σταθμούς στους δήμους είδαμε χαΐρι; Πληρώνουμε υπέρογκα τροφεία, οι εργαζόμενοι «σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι», οι παιδικοί σταθμοί κλείνουν λόγω των οικονομικών δυσκολιών των δήμων.
•   Ένα σχολείο που ο νόμος του κέρδους δεν θα έχει θέση μέσα σε αυτό και στη σχέση του μαθητή με το δάσκαλο. Τι θα πει «εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης»; Τι θα πει ο Σύλλογος γονέων μαζί με το σύλλογο δασκάλων θα εξασφαλίζουν τα έσοδα για τη λειτουργία του σχολείου;
•   Ένα σχολείο όπου ο μαθητής απ’ την αρχή θα οικοδομεί τη σκέψη του, την αφομοίωση της μητρικής του γλώσσας, για να μπορέσει στη συνέχεια να αποκτήσει τις βάσεις σε όλα τα μαθήματα. Πόσο φυσιολογικό και παιδαγωγικά τεκμηριωμένο είναι, την ώρα που ο μαθητής της Α΄ δημοτικού προσπαθεί να μάθει τη μητρική του γλώσσα, την ώρα που ακόμα δε γνωρίζει την αλφαβήτα της μητρικής του γλώσσας, να μαθαίνει ταυτόχρονα και ξένη γλώσσα;
•   Ένα σχολείο που το παιδί θα έχει χρόνο για να παίξει. Ποιος «παιδαγωγός» λέει ότι το παιδί της Πρώτης και της Δευτέρας είναι σε θέση να μένει στο σχολείο απ’ τις 7 μέχρι τις 4 ή έστω απ’ τις 8 μέχρι τις 2;
•   Ένα σχολείο όπου οι νέες τεχνολογίες, οι υπολογιστές θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα το πιάνει στα χέρια του ο μαθητής όταν θα έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσει όπως πρέπει. Τι νόημα έχει να το βάλουνε κι αυτό από την Α΄ δημοτικού; Εμείς κυνηγάμε τα παιδιά μας στο σπίτι για να κλείσουν το κομπιούτερ και να ανοίξουν κανένα βιβλίο. Πρέπει απ’ την πρώτη δημοτικού να τα μάθουμε να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη; Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να τρέχουν και να παίζουν, για να αναπτυχθούν κανονικά ψυχικά και σωματικά.
•   Να αποσυρθούν οι Υπουργικές Αποφάσεις για τα 800  Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα.
•   Δεκαπέντε ημέρες πριν κλείσουν τα σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας, με αιφνιδιαστικές υπουργικές αποφάσεις, ορίζει 800 σχολεία ως Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα.
•   Η εξέλιξη αυτή, αποτελεί μια αυταρχική εκτροπή από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας. Καμιά προετοιμασία ή προεργασία δεν υπήρξε σε αυτά τα σχολεία, όπως ισχυρίζεται το Υπουργείο. Αντίθετα, η όλη μεθόδευση έμεινε επτασφράγιστο μυστικό. Αγνοείται και απαξιώνεται για μια ακόμα φορά η άποψη των εκπαιδευτικών και των συλλόγων γονεων όπως αυτή εκφράστηκε από τα συλλογικά τους όργανα αλλά και από συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
•   Με νέα διευκρινιστική εγκύκλιο(3-6-2010), το Υπουργείο ισχυρίζεται ότι τα 800 ολοήμερα «σε καμία  περίπτωση   δεν  σχετίζονται  με  τη  λειτουργία  των  Πιλοτικών Ολοήμερων  Σχολείων, τα  οποία   θα  λειτουργήσουν  από  το  σχολικό  έτος  2011-12». Ποια όμως είναι η διαφορά ανάμεσα στα Πιλοτικά Ολοήμερα και τα 800 Ολοήμερα ; Μήπως ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν ή μήπως ετοιμάζουν νέες αιφνιδιαστικές κινήσεις ; Εάν το Υπουργείο επιθυμεί να λειτουργήσει με όρους διαφάνειας γιατί δεν μας ενημερώνει ποια σχολεία προτάθηκαν να γίνουν Πιλοτικά και ποια από αυτά αποδέχτηκαν την πρόταση ;
•   Οι λόγοι για τους οποίους διαφωνούμε με τα 800 σχολεία, κωδικοποιούνται στα παρακάτω δώδεκα σημεία :
•   1. Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα – ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις – είναι παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες. Έχει ήδη αποτύχει στις μεγάλες τάξεις. Στις μικρές δημιουργεί μόνο κινδύνους.
•   2. Η διαμόρφωση του προγράμματος στη βάση 11 ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων για τις δύο πρώτες τάξεις, 13 για τις δύο μεσαίες και 15 για τις δύο τελευταίες δεν βοηθά τα παιδιά να ελέγξουν και να συνειδητοποιήσουν τη γνώση που τους προσφέρεται.
•   3. Οι μεγάλες αδυναμίες στην υλικοτεχνική υποδομή θα μετατρέψουν την επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου σε ανυπέρβλητη δοκιμασία για τα περισσότερα παιδιά.
•   4. Η διδασκαλία των αγγλικών από την πρώτη τάξη, πριν ακόμη τα παιδιά συνειδητοποιήσουν  τα Ελληνικά και τους μηχανισμούς της γραφής, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα ακόμη και στη διδασκαλία της Ελληνικής.
•   5. Η ξεχωριστή διδασκαλία του μαθήματος των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν  βοηθά στην κατάκτηση από τους μαθητές των δυνατοτήτων του εργαλείου. Κανένα εργαλείο δεν είναι αυτοσκοπός. Αν το σχολείο δεν το εντάξει σε κάποιο χρήσιμο για τη δράση τους σκοπό, τότε αυτό θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους μαθητές ως παιχνιδομηχανή.
•   6. Η εναλλαγή  5 και 6 εκπαιδευτικών σε μία τάξη θα υπονομεύσει την αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή. Ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις.
•   7. Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν θα μένει στο σχολείο. Η ανάγκη για κατ’ οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή θα αρχίζει πολύ πιο αργά και θα επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά.
•   8. Στην προαιρετική ζώνη, η περιθωριοποίηση της μελέτης, θα της στερήσει τη (μέχρι σήμερα) σημαντικότερη χρησιμότητα της, οδηγώντας την σε μαρασμό.
•   9. Όσο το δημόσιο σχολείο παραμένει φτηνό, δεν θα καταφέρνει να ανταγωνιστεί τα φροντιστήρια, γι’ αυτό και οι υποσχέσεις για καταπολέμηση της παραπαιδείας δεν θα έχουν κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
•   10. Ο πιλοτικός χαρακτήρας του προγράμματος δεν συμβαδίζει ούτε με τη μεγάλη έκταση του ούτε με την υποχρεωτική συμμετοχή σ’ αυτό. Αυτή η ανακολουθία δημιουργεί βάσιμες υπόνοιες ότι τα σχολεία αυτά θα διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα τις ιδιαιτερότητες τους και θα θεσμοθετήσουν την ύπαρξη πολλών ταχυτήτων στο δημόσιο σχολείο.
•   11.  Ο αιφνιδιασμός όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας από τις υπουργικές ανακοινώσεις, λίγες μέρες πριν τη λήξη  του σχολικού έτους,  βαθαίνει την έλλειψη εμπιστοσύνης  προς το υπουργείο.
•   12. Το υπουργείο δεν μπορεί βέβαια να περιμένει ότι θα καλύψουμε τυχόν κενά των σχολείων αυτών με υπερωριακή εργασία.
•   Με βάση τα παραπάνω :
•    Προχωρούμε σε ενημέρωση των γονέων  με την έκδοση ανοιχτής επιστολής για το ζήτημα.
•    Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να συνεδριάσει άμεσα και να πάρει θέση στο ζήτημα. Απαιτούμε την απόσυρση των υπουργικών αποφάσεων για τα «800  Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα».

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 13, 2010, 06:06:31 μμ »
Με όλο το σεβασμό, προσωπικά διαφωνώ σε αρκετά θέματα που θέτετε ως ζητήματα. Πέρα απο το γεγονός ότι τα περισσότερα είναι αποσπάσματα από το αντίστοιχο δελτίο τύπου της ΔΟΕ άρα πως την καλείτε να πάρει θέση... επιπλέον κατανοώ πλήρως την ανησυχία για αγγλικά ή υπολογιστές αλλά εγώ σας θέτω το ερώτημα, στο οποίο και ουσιαστικά διαφωνώ μαζί σας. Η διδασκαλία των συγκεκριμένων μαθημάτων καθώς και της μουσικής, γυμναστικής κτλ θα γινόταν καλύτερα εφόσον γινόταν από το δάσκαλο ώστε να μην  υπονομευθεί, όπως λέτε,  η αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή. Αφήστε με να έχω τις αμφιβολίες μου στο αν θα γινόταν σωστά το μάθημα όπως επίσης στο κατά πόσο επηρεάζει τα παιδιά, τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει την διαδικασία κοινωνικοποίησης απο τα τρία τους χρόνια...
Καταρχήν θα μου επιτρέψεις να σου πω οτι το κείμενο μας δεν εχει καμία σχέση με την ΔΟΕ[που απο οτι ξέρουμε εκτός απο ενα τυπικό χαρακτηριστικό για αυτήν δελτίο τύπου..]δεν έχει κάνει καμία ενέργεια για το συγκεκριμένο θέμα,ούτε καν μια ενημέρωση των εκπαιδευτικών...και η αναφορά μας σε αυτήν γίνεται για αυτόν τον λόγο..γιατί οι περισότεροι δάσκαλοι που έχουμε συζητήσει μαζί τους δεν γνορίζαν απολύτος τίποτα.
Το κείμενο προήλθε απο σκέψεις συζητήσεις και προβληματίσμους διαφόρων γονέων και επαφή μας με άλλους συλλόγους άλλον πόλεων[αν κάνεις μια αναζήτηση θα δεις σε διάφορες σελίδες συλλόγων γονέων παρόμοιες σκέψεις].
Πιστεύουμε οτι στις μέρες μας όντως υπάρχουν και σκεπτόμενοι γονείς.
Σε ευχαριστώ όμως για την κριτική σου,είναι κάτι που το αναζητούμε γιατι πιστεύουμε οτι μέσα απο την συζήτηση μπορεί να προκύψει ενα πιο ολοκληρομένο κείμενο.

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 13, 2010, 05:20:36 μμ »
Πες τα χρυσόστομε!

Πάντως, κάποια πράγματα δεν πρέπει να μας προκαλούν έκπληξη. Ειδικά αυτό με τα αγγλικά στην πρώτη δημοτικού, που δεν το χωράει το μυαλό μου.
Μην ξεχνάμε το χιλιοειπωμένο, ότι αυτό το σίχαμα που κάνει την υπουργό παιδείας, κατά τη διάρκεια της θητείας της ως Επίτροπος Απασχόλησης και Κοινωνικών θεμάτων πρότεινε την καθιέρωση της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα. Σε όσους αντέδρασαν τότε έδωσε την αποστομωτική απάντηση: «οι Έλληνες δεν θα πάθουν τίποτε αν μάθουν να μιλούν το ίδιο καλά με τα ελληνικά και τα αγγλικά».


Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου αλλά δεν θα συμφωνήσω με τον χαρακτηρισμό που της αποδίδεις.Αυτές οι εκφράσεις  δεν χρειάζονται,ας είμαστε κόσμιοι.Εξάλλου η υπουργός είναι απλά ενα πρόσωπο που της ανατέθηκε να παρουσιάσει το πρόγραμμα...εμείς είμαστε αντίθετοι με το πρόγραμμα και κυρίως αυτό που συμβολίζει....

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέα σχολική χρονιά
« στις: Ιούλιος 13, 2010, 04:34:44 μμ »
Καλησπέρα σας,είμαι σύζυγος εκπαιδευτικού[δασκάλας]και την χρονιά που πέρασε μπήκα στο σύλλογο γονέων του σχολείου μας.Θα ήθελα την γνώμη σας για ενα κείμενο που έχω σκοπό να μοιράσω στους γονείς την νεα σχολική χρονιά.


Ανοιχτή επιστολή στους γονείς

Αγαπητέ γονιέ
Τις μέρες αυτές από την κυβέρνηση γίνεται μια συστηματική προσπάθεια «πλύσης εγκεφάλου» για τις αλλαγές στην εκπαίδευση και το λεγόμενο «νέο σχολείο».
Αυτό το σχολείο παραπλανητικά το ονομάζουν «νέο», «καινοτόμο», «ανοιχτό στην κοινωνία», «πράσινο σχολείο», κτλ. Για να «το περάσουν», προωθούν την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τα 800 πιλοτικά-ολοήμερα Δημοτικά.
Τα πράγματα είναι απλά:
Σήμερα έχουμε ανάγκη από ένα σχολείο που θα ικανοποιεί το σύνολο των μορφωτικών αναγκών όλων των παιδιών.
•   Ένα σχολείο για όλα τα παιδιά, που όλα θα μαθαίνουν τα ίδια γράμματα. Τι θα πει…κάθε σχολείο ή δήμος καθορίζει το περιεχόμενο ανάλογα με τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας; Τι θα πει ο σύλλογος διδασκόντων καθορίζει μαζί με τους γονείς το περιεχόμενο και τα μαθήματα; Είναι σα να λένε…«Όποιος μπορεί ας προχωρήσει»!
•   Ένα σχολείο που τα παιδιά μας θα παίρνουν τη γενική μόρφωση, θα μαθαίνουν τα βασικά για την κάθε επιστήμη και την εξέλιξη της κοινωνίας. Από αυτή την άποψη είναι επιζήμιο ένα σχολείο που θα δίνει λίγη γενική μόρφωση και πολλές πληροφορίες και δεξιότητες.
•   Ένα σχολείο που η λειτουργία του θα είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους. Τι θα πει τα σχολεία στους δήμους; Μήπως όταν πέρασαν τους παιδικούς σταθμούς στους δήμους είδαμε χαΐρι; Πληρώνουμε υπέρογκα τροφεία, οι εργαζόμενοι «σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι», οι παιδικοί σταθμοί κλείνουν λόγω των οικονομικών δυσκολιών των δήμων.
•   Ένα σχολείο που ο νόμος του κέρδους δεν θα έχει θέση μέσα σε αυτό και στη σχέση του μαθητή με το δάσκαλο. Τι θα πει «εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης»; Τι θα πει ο Σύλλογος γονέων μαζί με το σύλλογο δασκάλων θα εξασφαλίζουν τα έσοδα για τη λειτουργία του σχολείου;
•   Ένα σχολείο όπου ο μαθητής απ’ την αρχή θα οικοδομεί τη σκέψη του, την αφομοίωση της μητρικής του γλώσσας, για να μπορέσει στη συνέχεια να αποκτήσει τις βάσεις σε όλα τα μαθήματα. Πόσο φυσιολογικό και παιδαγωγικά τεκμηριωμένο είναι, την ώρα που ο μαθητής της Α΄ δημοτικού προσπαθεί να μάθει τη μητρική του γλώσσα, την ώρα που ακόμα δε γνωρίζει την αλφαβήτα της μητρικής του γλώσσας, να μαθαίνει ταυτόχρονα και ξένη γλώσσα;
•   Ένα σχολείο που το παιδί θα έχει χρόνο για να παίξει. Ποιος «παιδαγωγός» λέει ότι το παιδί της Πρώτης και της Δευτέρας είναι σε θέση να μένει στο σχολείο απ’ τις 7 μέχρι τις 4 ή έστω απ’ τις 8 μέχρι τις 2; 
•   Ένα σχολείο όπου οι νέες τεχνολογίες, οι υπολογιστές θα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα το πιάνει στα χέρια του ο μαθητής όταν θα έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις για να το χρησιμοποιήσει όπως πρέπει. Τι νόημα έχει να το βάλουνε κι αυτό από την Α΄ δημοτικού; Εμείς κυνηγάμε τα παιδιά μας στο σπίτι για να κλείσουν το κομπιούτερ και να ανοίξουν κανένα βιβλίο. Πρέπει απ’ την πρώτη δημοτικού να τα μάθουμε να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη; Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας να τρέχουν και να παίζουν, για να αναπτυχθούν κανονικά ψυχικά και σωματικά.
•   Να αποσυρθούν οι Υπουργικές Αποφάσεις για τα 800  Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα.
•   Δεκαπέντε ημέρες πριν κλείσουν τα σχολεία, το Υπουργείο Παιδείας, με αιφνιδιαστικές υπουργικές αποφάσεις, ορίζει 800 σχολεία ως Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα.
•   Η εξέλιξη αυτή, αποτελεί μια αυταρχική εκτροπή από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας. Καμιά προετοιμασία ή προεργασία δεν υπήρξε σε αυτά τα σχολεία, όπως ισχυρίζεται το Υπουργείο. Αντίθετα, η όλη μεθόδευση έμεινε επτασφράγιστο μυστικό. Αγνοείται και απαξιώνεται για μια ακόμα φορά η άποψη των εκπαιδευτικών και των συλλόγων γονεων όπως αυτή εκφράστηκε από τα συλλογικά τους όργανα αλλά και από συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
•   Με νέα διευκρινιστική εγκύκλιο(3-6-2010), το Υπουργείο ισχυρίζεται ότι τα 800 ολοήμερα «σε καμία  περίπτωση   δεν  σχετίζονται  με  τη  λειτουργία  των  Πιλοτικών Ολοήμερων  Σχολείων, τα  οποία   θα  λειτουργήσουν  από  το  σχολικό  έτος  2011-12». Ποια όμως είναι η διαφορά ανάμεσα στα Πιλοτικά Ολοήμερα και τα 800 Ολοήμερα ; Μήπως ούτε οι ίδιοι δεν γνωρίζουν ή μήπως ετοιμάζουν νέες αιφνιδιαστικές κινήσεις ; Εάν το Υπουργείο επιθυμεί να λειτουργήσει με όρους διαφάνειας γιατί δεν μας ενημερώνει ποια σχολεία προτάθηκαν να γίνουν Πιλοτικά και ποια από αυτά αποδέχτηκαν την πρόταση ;
•   Οι λόγοι για τους οποίους διαφωνούμε με τα 800 σχολεία, κωδικοποιούνται στα παρακάτω δώδεκα σημεία :
•   1. Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα – ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις – είναι παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες. Έχει ήδη αποτύχει στις μεγάλες τάξεις. Στις μικρές δημιουργεί μόνο κινδύνους.
•   2. Η διαμόρφωση του προγράμματος στη βάση 11 ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων για τις δύο πρώτες τάξεις, 13 για τις δύο μεσαίες και 15 για τις δύο τελευταίες δεν βοηθά τα παιδιά να ελέγξουν και να συνειδητοποιήσουν τη γνώση που τους προσφέρεται.
•   3. Οι μεγάλες αδυναμίες στην υλικοτεχνική υποδομή θα μετατρέψουν την επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου σε ανυπέρβλητη δοκιμασία για τα περισσότερα παιδιά.
•   4. Η διδασκαλία των αγγλικών από την πρώτη τάξη, πριν ακόμη τα παιδιά συνειδητοποιήσουν  τα Ελληνικά και τους μηχανισμούς της γραφής, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα ακόμη και στη διδασκαλία της Ελληνικής.
•   5. Η ξεχωριστή διδασκαλία του μαθήματος των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν  βοηθά στην κατάκτηση από τους μαθητές των δυνατοτήτων του εργαλείου. Κανένα εργαλείο δεν είναι αυτοσκοπός. Αν το σχολείο δεν το εντάξει σε κάποιο χρήσιμο για τη δράση τους σκοπό, τότε αυτό θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους μαθητές ως παιχνιδομηχανή.
•   6. Η εναλλαγή  5 και 6 εκπαιδευτικών σε μία τάξη θα υπονομεύσει την αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή. Ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις.
•   7. Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν θα μένει στο σχολείο. Η ανάγκη για κατ’ οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή θα αρχίζει πολύ πιο αργά και θα επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά. 
•   8. Στην προαιρετική ζώνη, η περιθωριοποίηση της μελέτης, θα της στερήσει τη (μέχρι σήμερα) σημαντικότερη χρησιμότητα της, οδηγώντας την σε μαρασμό.
•   9. Όσο το δημόσιο σχολείο παραμένει φτηνό, δεν θα καταφέρνει να ανταγωνιστεί τα φροντιστήρια, γι’ αυτό και οι υποσχέσεις για καταπολέμηση της παραπαιδείας δεν θα έχουν κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
•   10. Ο πιλοτικός χαρακτήρας του προγράμματος δεν συμβαδίζει ούτε με τη μεγάλη έκταση του ούτε με την υποχρεωτική συμμετοχή σ’ αυτό. Αυτή η ανακολουθία δημιουργεί βάσιμες υπόνοιες ότι τα σχολεία αυτά θα διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα τις ιδιαιτερότητες τους και θα θεσμοθετήσουν την ύπαρξη πολλών ταχυτήτων στο δημόσιο σχολείο.
•   11.  Ο αιφνιδιασμός όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας από τις υπουργικές ανακοινώσεις, λίγες μέρες πριν τη λήξη  του σχολικού έτους,  βαθαίνει την έλλειψη εμπιστοσύνης  προς το υπουργείο.
•   12. Το υπουργείο δεν μπορεί βέβαια να περιμένει ότι θα καλύψουμε τυχόν κενά των σχολείων αυτών με υπερωριακή εργασία.
•   Με βάση τα παραπάνω :
•    Προχωρούμε σε ενημέρωση των γονέων  με την έκδοση ανοιχτής επιστολής για το ζήτημα.
•    Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να συνεδριάσει άμεσα και να πάρει θέση στο ζήτημα. Απαιτούμε την απόσυρση των υπουργικών αποφάσεων για τα «800  Ολοήμερα  Δημοτικά  Σχολεία  με  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα».

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 715
Σύνολο: 716

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.