Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 123 ... 140
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση εξωδιδακτικών εργασιών
« στις: Οκτωβρίου 12, 2025, 07:25:23 pm »
Αν και ανήκω πλέον στην πρωτοβάθμια και είμαι συνήθως σε πέντε σχολεία και στο πρακτικό γράφεται ότι απαλλάσσομαι από τις εφημερίες, οι διευθυντές έχουν εφεύρει άλλη  πατέντα. Σε κάποια σχολεία υπάρχουν εφημεριες βροχής, δηλαδή κάποιοι είναι υπεύθυνοι για τα παιδιά που είναι στους διαδρόμους ή σε ελεγχόμενους σκεπαστούς, μέχρι εδώ, όλα οκ. Σε κάποια άλλα, που όσο πάνε γίνονται περισσότερα, τα παιδιά σε περίπτωση βροχής ή αέρα, μένουν μέσα στην τάξη και υπεύθυνος είναι ο εκπαιδευτικός που τους είχε την προηγούμενη ώρα και έτσι  εν τοις πραγμασι καταστρατηγείται η απαλλαγή από τις εφημερίες

2
Πιστώσεις θα βρούνε, προεκλογική περίοδος είναι..
Σε δυόμισι χρόνια που είναι οι εκλογές, δεν το λες και προεκλογική περίοδο, ειδικά όταν η αντιπολίτευση πυροβολεί τα πόδια της…

3
Συνήθως σε μέρη όπως τα μικρά νησάκια, εκπαιδευτικοί μουσικής, εικαστικών, ξενόγλωσσοι, κυρίως γαλλικών και γερμανικών, ενίοτε πληροφορικοί συμπληρώνουν στην αθμια.

Το θέμα όμως των αναθέσεων είναι και λίγο σκανδαλιστικό ή σκανδαλώδες (όπως το δει κανείς δηλαδή). Σε δυσπρόσιτο σχολείο, όχι μικρού νησιού, γαλλικών είχε και ανάθεση μουσικής και εικαστικών, δεύτερος φυσικός είχε ανάθεση ΚΠΑ και τεχνολογία (χωρίς δεύτερο πτυχίο φυσικά κανένας) μόνο και μόνο για να μην μετακινούνται σε άλλο σχολείο ώστε να παίρνουν τα μόρια του δυσπρόσιτου.

Ιστορία μου, αμαρτία μου.

Γνωστά όλα σε όλους! Ε και;;;
Οι γαλλικών έχουν συχνά αναγνωρισμένη ειδικότητα και μουσικής (είμαστε παιδιά με γαλλικά και πιάνο!)

4
Ρε παιδιά συγγνώμη τα ΖΕΠ δε θα γίνουν φέτος;;;
Στο σχολείο μας ήρθε αναπληρωτής για ΖΕΠ με τις προσλήψεις που έγιναν την προηγούμενη βδομάδα

5
Τις τελευταίες μέρες μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία: Πρόβλεπεται σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις να παρακαμφθεί η νομοθεσία για τις ανάγκες της υπηρεσίας; Π.χ. Θα μπορούσε σε ένα μικρό νησάκι το μάθημα της Μουσικής να ανατεθεί σε εκπαιδευτικό που δεν το έχει ανάθεση γιατί είναι πολύ λίγες ώρες το κενό Μουσικής οπότε είναι αδύνατο να έρθει μουσικός;
Στην πρωτοβάθμια χαλαρα

6
Δεν μπορεί μια διεύθυνση να δώσει σε αναπληρωτή για τοποθέτηση ένα απομακρυσμένο κενό με σκοπό αν έρθει το βύσμα μετά σε επόμενη φάση να του δώσει ένα κοντινό; Δεν μπορεί να αποκρύψει ή να φουσκώσει τα οργανικά και τα λειτουργικά κενά των μόνιμων, για να βολευτεί το βύσμα; Δεν μπορεί να δώσει οργανικό κενό για τοποθέτηση χωρίς να υπάρχει για να βολευτεί το βύσμα; Για την αίτηση τροποποίησης τοποθέτησης καλά τα λες αλλά η συγκεκριμένη διαδικασία στους αναπληρωτές είναι κάτι που είναι στην ευχέρεια της διεύθυνσης αν θα τη δεχτεί γιατί βάσει του νομικού πλαισίου ούτε απαγορεύεται αλλά ούτε επιτρέπεται.
Οι Διευθύνσεις και κατά συνέπεια τα κενά που βγάζουν ελέγχονται από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις που έχουν τον τελευταίο λόγο, ειδικά για τα κενά μεταθεσεων

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2025, 12:10:33 pm »
Εγώ στο παρελθόν έχω βρεθεί ως παράλληλη και σε 5 σχολεία και μόνιμα ήμουν σε 4 τις άλλες χρονιές. Καλά τα λέτε αλλά αν ο εκπαιδευτικός διαλύεται να πηγαίνει σαν μπαλάκι μέσα στην ίδια μέρα κάθε μέρα σε 2 και 3 σχολεία είναι φυσιολογικό να μη κάνει καλά τη δουλειά του απ' τη κούραση και μόνο και το άγχος να τρέξει να προλάβει. Με τα κενά του να μην είναι για να πάει τουαλέτα και να φάει αλλά να μετακινηθεί. Αν αυτό είναι καλύτερο παιδαγωγικα για τα παιδιά με αναπηρίες τι να πω... Τα παιδιά της γενικής θα έχουν μια μέρα μαζεμένα τα φιλολογικά και θετικά και τις άλλες μέρες θα είναι πιο ήρεμα να διαβάσουν να χαλαρώσουν δε καταλαβαίνω το πρόβλημα.
Για τους καθηγητες ξενων γλωσσων στην αθμια αυτο που περιγραφεις ειναι η καθημερινοτητα τους εδω και πάρα πολλά χρόνια χωρις καμια προοπτικη αλλαγης εως την συνταξη (5 εως 7 σχολεια στην περιπτωση που συστεγαζονται, με παράλληλες μετακινησεις μεσα στην ιδια μερα). Οταν υπηρχαν τα δημοτικά που τελειωναν στο 7ωρο, πήγαινα σε 3 σχολεια την ιδια μερα

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2025, 10:01:00 pm »
Η εγκύκλιος δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί. Λέει "μέχρι την πλήρη ανάπτυξη". Που σημαίνει ότι τώρα δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό για να λειτουργήσει όλα τα τμήματα. Οπότε, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εγγραφών έχει ήδη γίνει, τί προτείνει η εγκύκλιος; Τη διαγραφή από το ολοήμερο όσων ξεφεύγουν από το νούμερο εγγραφών που μπορεί να υποστηρίξει το υπάρχον προσωπικό;
Σε πολλά σχολεία όταν υπαρχει προβλημα κάλυψης του ολοήμερου (όχι μόνο φέτος) , γινεται αναστολή λειτουργίας του ολοήμερου για τις μεγάλες τάξεις (Ε και Στ)

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 18, 2025, 07:51:48 pm »
Ενώ στις περισσότερες ΔΠΕ της χώρας έχουν ήδη μετακινηθεί εσωτερικά από το ολοήμερο (υπηρεσιακά για τις ανάγκες της υπηρεσίας) όσοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί χρειαζόταν προκειμένου να στελεχωθούν όπως όπως τα πρωινά τμήματα και ενώ όλοι περίμεναν τη Β' φάση ώστε να επιστρέψουν στην αρχική τους τοποθέτηση, σκάει σήμερα αυτό:

ΘΕΜΑ :«Φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων»

Κατά το τρέχον σχολικό έτος οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/νες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων προκειμένου να προβούν στη συγκρότηση των τμημάτων Ολοήμερου Προγράμματος και μέχρι την πλήρη ανάπτυξη του, κάνουν δεκτές τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα λαμβάνοντας υπόψη κατά προτεραιότητα α) αν είναι και οι δυο γονείς/ κηδεμόνες εργαζόμενοι ή αν είναι μονογονεϊκές οικογένειες β) αν είναι εργαζόμενος ο ένας εκ των δυο και ο έτερος άνεργος γ) αν ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/νες των σχολικών μονάδων αναλαμβάνουν την ευθύνη για την συγκέντρωση των σχετικών δικαιολογητικών εγγράφων.


Το ότι αυτή η εγκύκλιος έρχεται σε ευρεία διάσταση με τις ισχύουσες υπουργικές αποφάσεις για τις προϋποθέσεις εγγραφής στο ολοήμερο (για τα δημοτικά η Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-2020 (Β’ 3838) Υ.Α) νομίζω πως δεν χρειάζεται να το επισημάνω. Μας το θέτει υπόψιν εξάλλου ο ίδιος ο Γ.Γ. με τις εγκυκλίους που στέλνει κάθε χρόνο στα τέλη και στις αρχές του σχολικού έτους (τελευταία φορά μας το υπενθύμισε πριν από 14 ημέρες με την 6Γ4Τ46ΝΚΠΔ-ΠΗΘ).

Τι άλλαξε τώρα μέσα σε 14 μέρες και χρειάζεται να σταματήσει η ελεύθερη συμμετοχή όλων των παιδιών στο ολοήμερο ανεξαρτήτως εργασιακής κατάστασης των γονέων, αποτελεί ένα ωραίο ερώτημα προς την Υπουργό Παιδείας (που κατόπιν εντολής της στάλθηκε η σημερινή εγκύκλιος που παραβιάζει ευθέως την ισχύουσα νομοθεσία). Θα βρεθεί όμως κανένας θαρραλέος δημοσιογράφος να της το ρωτήσει ή οι επόμενοι που θα στοχοποιηθούν μετά τις αδειούχες εκπαιδευτικούς θα είναι οι γονείς που δεν εργάζονται και επομένως ΔΕΝ θα δικαιούνται από εδώ και στο εξής να εγγράφουν το παιδί τους στο ολοήμερο;
Αυτό ίσχυε και πριν τον Covid.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
« στις: Σεπτεμβρίου 13, 2025, 08:38:07 am »
Το σχολείο είναι υποχρεωμένο να σου εξασφαλίσει χρόνο μετακίνησης τόσο ώστε να μπορείς να μετακινηθείς με δύο τρόπους: είτε με τα πόδια είτε χρησιμοποιώντας τις επίσημες συγκοινωνίες. Είμαι γαλλικών και μετακινούμαι από το 2003 σε πολλές σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας. Δεν προβλέπεται από πουθενά η χρήση προσωπικού μέσου μετακίνησης και σε περίπτωση ατυχήματος είναι υπόλογοι αν δεν σου άφησαν επαρκή χρόνο μετακίνησης. Αν θέλεις (και προλαβαίνεις) να μετακινηθείς εντός διαλείμματος είναι, καθαρά και μόνο, αν το θέλεις και μπορείς εσύ. Πριν δύο χρόνια που ήμουν σε κοντινά σχολεία (800 μέτρα) ζήτησα εγώ να μετακινούμαι εντός διαλείμματος και δύσκολα το δέχτηκαν οι διευθυντές. Αν βρω την οδηγία θα την παραθεσω. Μίλα και με την Διεύθυνση που ανήκεις αν επιμεινουν

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 01:59:56 pm »
Σωστό. Αλλά το σχολείο έχει 2 περιπτώσεις παιδιών για τους οποίους έχει εγκριθεί παράλληλη. Γιατί πρέπει επομένως να την τραβήξει αυτός που φεύγει αντί να μείνει στον άλλο;
Γιατί ανάλογα με την περίπτωση (ειδικά στον αυτισμό) είναι σημαντικό για το παιδί να μην αλλάξει παράλληλη.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2025, 09:52:05 pm »
Καλησπέρα.  Μήπως γνωρίζει κάποιος πως γίνεται η επιλογή του μαθητή παράλληλης στήριξης αν τοποθετηθούμε πάνω από ένας εκπαιδευτικοί σε ένα σχολείο? Επιλεγεί πάλι ο πρώτος σε μόρια? Μπορώ να δω κάπου τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις?
Στα σχολεία που είμαι αποφάσιζαν οι Διευθυντές, που γνώριζαν και τις ιδιαιτερότητες των παιδιών, ποιον θα αναθέσουν σε ποιον

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2025
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2025, 04:58:52 pm »
ευλογο το ερωτημα σου. Προσωπικα δεν εχω δει καποια ρητη διαταξη που να αναφερει τον τροπο με τον οποιο συνεξεταζονται/συγκρινονται οι αιτησεις πχ καποιου πε05 που ανηκει στην δευτεροβαθμια και αιτειται απόσπαση στην πρωτοβαθμια του χ ΠΥΣΠΕ (και η οποια τυπικα γινεται διαμεσου του οικειου ΠΥΣΔΕ) και ενος πε05 που ανηκει στην πρωτοβαθμια και αιτειται απόσπαση προς το ιδιο ΠΥΣΠΕ. Η εγκυκλιος αποσπασεων δεν αναγραφει κατι σχετικο (παρεμπιμπτοντως στην εγκυκλιο αναφερεται η δυνατοτητα των εκπαιδευτικων κοινων ειδικοτητων της Δ.Ε να αποσπωνται στην Π.Ε και οχι το αντιστροφο). Ομως παρατηρωντας τους πινακες (ιουνιου) αποασπασεων εκπκων ΔΕ  προς αλλα ΠΥΣΔΕ/και πρωτοβαθμια βλεπω οτι οι εκπκοι των κοινων ειδικοτητων ειναι στον ιδιο μοριοδοτουμενο πίνακα με τους λοιπους εκπκους των αλλων ειδικοτητων και απλα σε οσους εκ των κοινων ειδικοτητων πηραν απόσπαση για πρωτοβαθμια υπαρχει δίπλα στο ονομα τους  η αντιστοιχη ενδειξη και πιο διπλα τα μορια τους. Απ το γεγονος αυτο εικαζω οτι οι αιτησεις των εκπκων κοινων ειδικοτητων της Δ.Ε θα συνεξεταζονται/συγκρινονται με βαση τα μορια απόσπασης με τις αντιστοιχες αιτησεις των εκπκων κοινων ειδικοτ της πρωτοβαθμιας, διοτι, οπως φανταζομαι, αν ενας πε05 της Π.Ε που δεν ελαβε απόσπαση για το χ πυσπε βλεποντας να του χει παρει τη θεση καποιος πε05 της Δ.Ε θα ζητουσε εξηγησεις και με δεδομενο παντα οτι οντως δεν υπαρχει καποια σχετικη διαταξη (και την οποια αγνοώ) που να ρυθμιζει αυτο το ζητημα.
Θεωρω πως μονο οι αιρετοι κυσδε/κυσπε μπορουν να απαντησουν με ακριβεια ως προς αυτο.
ως προς αυτο και γενικοτερα μιλωντας, παρατηρω πως  γινονται σημαντικες παρανοησεις απο αρκετους συναδελφους και εννοω το εξης:
οι συνεδριασεις πυσδε/πυσπε για την ληψη απόφασης αποσπασεων πραγματοποιηθηκε τον ιουνιο με λειτουργικα κενα που ειχαν ζητηθει εκεινη την εποχη απο τα πυσδε.
Αν λοιπον τη δεδομενη στιγμη υπηρχε ενα λειτουργικο κενο πε05 στο χ πυσπε και το οποιο αιτηθηκε ενας πε05 της Δ.Ε και ο οποιος πληρουσε τις προυποθεσεις απόσπασης δεν υπηρχε λογος στο κυσδε να του κοψει την απόσπαση προς το χ ΠΥΣΠΕ με τοι σκεπτικο "γιατι να εξυπηρετησουμε αυτον τον εκπκο της Δ.Ε στελνοντας τον στην πρωτοβαθμια και στη συνεχεια να χρειαστεί η πληρωμη αναπλητωτη για την καλυψη του κενου που θα δημιουργηθει??", γιατι απο τον ιουνιο μεχρι τις  προσληψεις αναπληρωτων α φασης ηδη εχουν μεσολαβησει ΕΝΑΣ ΣΩΡΟΣ απο μεταβολες των λειτουργικων κενων στις διαφορες δδε (εχω αναφερι συγκεκρ παραδειγματα παλαιοτερα) και οι οποιες μπορει να δημιουργησαν τον σεπτεμβρη ενα κενο για αναπληρωτη που ομως δεν δημιουργουνταν , σωνει και καλα, τον ιουνιο με την εννοια οτιο μπορει τοτε το πε05 του πυσδε προελευσης να εμφανιζε πλεονασμα στην ειδικοτητα αυτη. Θελω να πω δηλ οτι πολλοι συναδελφοι νομιζουν οτι αν παρουν πχ 3 εκπκοι της ψ ειδικοτητας απο το τα δε πυσδε, θα δημιουργηθουν 3 κενα για αναπληρωτες. Αυτο το σκεπτικο ομως (και αλλα παρομοια του τυπου εναπομειναντα κενα μετατξεων θα δοθουν του χρονου εκ νεου για μεταθσεις.διορισμους κλπ)  δεν εχει καμμια σχεση με την  πραγματικοτητα.
Μπορει να μην ειναι αποσπαση αλλα διαθεση απο το ΠΥΣΔΕ στο ΠΥΣΠΕ

Σελίδες: 123 ... 140

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193289
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 284
Σύνολο: 298

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.