Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xanthigr

Σελίδες: 1
1
Άλλα μαθήματα / Απ: Αγγλικά Λυκείου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:14:12 μμ »
καλησπερα σε ολους.τι γινεται με τους μαθητες που αρνουνται να πληρωσουν το αντιτιμο για την αγορα βιβλιων αγγλικων της β λυκειου?τα χρηματα τα μαζευει η καθηγητρια των αγγλικων και μαζι με το διευθυντη απειλουν με απουσιες οσους δεν πληρωσουν.συμβαινει και σε αλλα σχολεια η μονο στο 3ο λυκειο ξανθης?απο που προκυπτει οτι οι μαθητες ειναι υποχρεωμενοι να αγοραζουν σχολικα βιβλια?πως να το αντιμετωπισουμε?ευχαριστω πολυ οποιον ξερει να μου απαντησει

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 25, 2010, 11:03:24 μμ »
Κάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.

apri μου, ολα αυτα επρεπε να τα λαβει υποψη της η δόλια μανα πριν κανει την ερωτηση?

2 σελιδες εχουν αναλωθει στο γιατι ΔΕΝ επρεπε να ρωτησει !!!!
εδω apri μου φιλολογοι και ρωτουν....δεν ειναι κακο!
και πού ξερουμε εμεις αν η μητερα εδωσε ετοιμη την απαντηση στο παιδι?!! ή εστω διχως να του εξηγησει...

μαυρη η ωρα που εκανα την ερωτηση  (θα λεει)
Οχι δεν είπα μαύρη η ώρα...χα χα!Από κάθε συζήτηση κάτι βγαίνει.Σ´ευχαριστώ για την κατανόηση πάντως.

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 25, 2010, 10:57:58 μμ »
Όντως apri μας έδωσες το ερέθισμα να λύσουμε κι άλλες απορίες.Από κει και πέρα,το ότι αμφισβητώ εγώ τη δασκάλα δε σημαίνει ότι το μοιράζομαι με το παιδί,ούτε ότι του δίνω έτοιμες απαντήσεις.Ίσα ίσα θέλω να εξηγώ όσο καλύτερα μπορώ κάποια πράγματα που κι εγώ δεν γνωρίζω.Άρα αν παραστεί ανάγκη θα ξαναρωτήσω.Και,ναι,θα ήθελα στις μεγάλες τάξεις να διδάσκουν εξειδικευμένοι δάσκαλοι(μαθηματικοί,φιλόλογοι κτλ)και όχι δάσκαλοι που γνωρίζουν λίγο απ´όλα ,.μια και οι απαιτήσεις πλέον στο Δημότικο έχουν τόσο αυξηθεί.Εξάλλου τα παιδιά σήμερα έχουν πάρα πολλές προσλαμβάνουσες και καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα,οπότε ο δάσκαλος σε γνωστικό επίπεδο πρεπει να στέκεται ψηλά.Αλλιώς μόνος του απαξιώνεται.Το κλείνω εδώ το θέμα και αν ξαναχρειαστούμε βοήθεια είμαι σίγουρη ότι θα την έχουμε.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 05:32:56 μμ »
Νομίζω ότι το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι κατά πόσο είναι προς όφελος του παιδιού το να το διαβάζει ο γονιός . Δεν αμφισβητώ ότι θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί βοήθεια, αλλά αν η βοήθεια γίνει κανόνας, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσον οι συνάδελφοι- γονείς!  ;D

Επίσης, αν ο γονιός απαξιώσει τον δάσκαλο ή τον καθηγητή, μετά το παιδί θα χάσει όποια εμπιστοσύνη έχει στο σχολείο εν γένει. Και αυτό σίγουρα δεν είναι και πολύ ενθαρρύντικο για τη μετέπειτα εξέλιξη του μέσα στην τάξη.
 

ΥΓ. Για το θέμα που έθεσε η xanthigr, νομίζω πως πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι ο επιστημονικός λόγος περιορίζει τη σημασία των λέξεων σε πολύ συγκεκριμένη σημασία, οπότε ίσως να χρειαστούμε και βοήθεια φυσικού για να κρίνουμε αν οι λέξεις ποσό και ποσότητα είναι συνώνυμες όταν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για ορισμούς φυσικής. Στα μαθηματικά πάντως σίγουρα δεν είναι συνώνυμες. Για να είμαι ειλικρινής, τη βρίσκω πολύ καλή ερώτηση, με διαθεματική χροιά.

Συμφωνώ απολύτως!!!Πώς βγήκε από ορισμένους το συμπέρασμα ότι εγώ συγκεκριμένα δίνω μασημένη τροφή?Έθεσα δυο ερωτήσεις στις οποίες πήρα απάντηση κι ευχαριστώ για μια ακόμα φορά.Αλλά όταν ένα παιδί παίρνει λανθασμένες πληροφορίες και λανθασμένα ερεθίσματα από το δάσκαλό του τότε γίνεσαι εξαιρετικά σχολαστικός.Νομίζω πως όλοι εδώ θα κάνατε το ίδιο

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 04:38:25 μμ »
Δε φανταζόμουν ότι θα δημιουργούσα τόσο μεγάλο ζήτημα...Όταν ζητείται από το παιδί κρίνει συντακτικά μια πρόταση χωρίς να έχει διδαχτεί τα απαραίτητα, τότε ακριβώς για να μην απαξιώσω τη δασκάλα, είμαι υποχρεωμένη να ρωτήσω και να ψάξω την ώρα που αυτό κοιμάται ώστε να του δώσω μια σωστή απάντηση.Από την άλλη, μια δασκάλα που κλίνει<<ο κύριος Κοντολέων,του κυρίου .Κοντολέων,τον κύριο Κοντολέων>>δε νομίζω πως θα την εμπιστευόσασταν και πολύ.Το θέμα μου επομένως δεν ήταν οι βασικες ιδιότητες των φυσικών σωμάτων.Όσο για το ποσό και την ποσότητα ήθελα να σιγουρευτώ ότι δεν εχουν σημασιολογικη διαφορά.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 03:10:33 μμ »
apri ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση !!!                                                                                                                                      marvac ίσως να έχεις δίκιο αλλά θεώρησα πως ένα forum φιλολόγων ήταν το καταλυλότερο μέρος για να λύσω τις απορίες μου.Τώρα για το αν βοηθάω ή όχι το παιδί μου τι να πώ...μακάρι τα παιδιά μας να είχαν πιο καταρτισμένους , ειδικευμένους και <<εντός τόπου και χρόνου>> δασκάλους ώστε να μη χρειαζεται να ψάχνουν οι μάνες ψύλλους στ'άχυρα νυχτιατικα.

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 12:55:43 πμ »
Ευχαριστώ!Και μια ακομα απορια προς τους ειδικούς:Είναι σωστη η διατύπωση <<μάζα είναι το ποσό της ύλης που αποτελείτε ένα σώμα>>?Ρωτάει η δασκαλα αν είναι συντακτικά σωστή και αν πρέπει να πούμε ποσότητα ύλης

8
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / παρακαλώ τη βοήθειά σας
« στις: Οκτώβριος 24, 2010, 12:28:15 πμ »
Ψάχνω να βρω την ακριβή σημασία των συνώνυμων ποσό και ποσότητα.Παρακαλώ αν μπορείτε να μου λύσετε την απορία γιατί την έβαλε σαν εργασία στην κόρη μου η δασκάλα της.Μιλούμε για ε δημοτικου.Ευχαριστώ

9
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτές που πληρώνονται από το ΕΣΠΑ.
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2010, 08:27:14 πμ »
Δεν πειραζει!Απλα ψαχνω να βρω μια ακρη

10
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτές που πληρώνονται από το ΕΣΠΑ.
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 10:54:02 μμ »
Στη συνάντηση που είχε η Υπουργός με την ΠΕΑΕ, σχετικά με τους αναπληρωτές ειδικοτήτων που πληρώνονται από το ΕΣΠΑ δήλωσε ότι οι αναπληρωτές γαλλικής και γερμανικής φιλολογίας που κλήθηκαν ως ΑΜΩ, δεσμεύονται από τους όρους χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ. Δηλαδή οι συνάδελφοι αυτοί δεν μπορούν να γίνουν αναπληρωτές πλήρους ωραρίου ακόμα κι αν προκύψουν κενά, επειδή το ΕΣΠΑ ορίζει 12ωρη απασχόληση. Επίσης, εφοσόν η χρηματοδότηση από το συγκεκριμένο πρόγραμμα λήγει του χρόνου, η Υπουργός είπε ότι μπορεί και να μη συνεχιστούν οι διδασκαλιες που πληρώνονται από αυτο.

Αν δεν κάνω λάθος μπορούν να γίνουν αναπληρωτές. Αν ψάξεις στην εγκύκλιο "Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.5.2010 τ. Α΄)" στη  Σελ. 14 λεει κατά λέξη:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οσοι προσλαμβάνοναι ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου θα μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους (μεχρι 15 ώρες) με ώρες ωρομισθίας για το κανονικό πρόγραμμα, τη πδσ και το ολοήμερο δημοτικό Σχολείο στο ίδιο ή άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής. Παραλληλα, εφόσον προκύψει κενή θέση για πρόσληψη αναπληρωτή με πλήρες ωράριο στην ίδια περιοχή και την έχουν δηλώσει στην αίτησή τους, θα μπορούν να καταλαμβάνουν τη θέση αυτή, στην περίπτωση που δεν υπάρχει ενδιαφέρον απο άλλον υποψήφιο που προηγείται στην σειρά κατάταξης.

Στην εγκυκλιο προσληψης των εκπαιδευτικων αισθητικης αγωγης δεν αναφερει τι ειδους συμβαση ειναι.Δεν αναφερει πουθενα τις λεξεις κλειδια,αναπληρωτες η ωρομισθιοι.Λεει απλα προσληψη εκπαιδευτικων μπλα,μπλα,μπλα...


11
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτές που πληρώνονται από το ΕΣΠΑ.
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2010, 08:58:39 πμ »
Kαλημερα συναδελφοι!Παρακολουθω τη συζητηση και θα ηθελα τ βοηθεια σας.Στην εγκυκλιο προσληψης εκπαιδευτικων αισθητικης αγωγης λεει οτι προοριζονται για τα 800 πιλοτικα και χρηματοδοτουνται απο το ΕΣΠΑ.Στο νομο μου(ξανθη) τους τοποθετησαν στα πρωινα σχολεια που ειχαν κενα .Νομιζω πως ειναι παρανομο να καλυπτουν θεσεις μη πιλοτικων σχολειων με κοινοτικα κονδυλια απλα για φαινεται οτι δεν υπαρχουν ελλειψεις.Παρακαλω αν μπορει καποιος να με διαφωτισει.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161197
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 728
Σύνολο: 752

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.