1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Απόλυση εκπαιδευτικού
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2011, 05:33:42 am »
Εντελώς φιλικά προς όλους τους εκπαιδευτικούς θα ήθελα να τους δώσω μια συμβουλή. Να διώξουν τα κακός κείμενα από το κλάδο τους, τις κακές νοοτροπίες να συγκαλύπτουν τους συναδέλφους τους, να αφήσουν τα κόμματα και την ξύλινη γλώσσα τους, και να περικόψουν τα, ορισμένες φορές, παράλογα δικαιώματα που τους δόθηκαν για να τους αρπαξουν την ψήφο τους. Γιατί η κοινωνία βράζει.
Τώρα κρίσεις του τύπου "κομπλεξ" κλπ, τα επιστρέφω πίσω. Τυγχάνει να έχω πολλούς καθηγητές-τριες γνωστούς και ξέρω καλά τι συμβαίνει στο χώρο, όπως και τις προσωπικές επιδιώξεις του καθενός τι κοινά σημεία έχουν! Δεν θέλω να γενικεύω αλλά η πλειοψηφία αφήνει δυνατά το στίγμα της.
Τα επιχειρήματα τύπου "εσυ τι έκανες?" μόνο παιδικά μπορούν να χαρακτηριστούν! Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορεί όλος ο ενεργός πληθυσμός να γίνει καθηγητές ή δημόσιοι υπάλληλοι (αν και είχαμε αυτή την νοοτροπία ως λαός τόσα χρόνια). Εγώ εξάλλου δουλεύω κάθε μέρα, αξιολογούμαι κάθε μέρα, διαβάζω κάθε μέρα! Την ώρα που δούλευα εγώ σκληρά για να ζήσω, ο γόνος μιας εύπορης οικογένειας έδινε χιλιάρικα στα φροντιστήρια ΑΣΕΠ (καλά δεν ντρεπόσαστε?) για να περάσει, άλλος δούλευε μήνες αναπληρωτής-ορωμίσθιος για να συμπληρώσει μόρια και να μπει ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ, και άλλοι με πολιτικές διασυνδέσεις μπήκαν από το παράθυρο. Υπάρχουν και οι άξιοι που μπήκαν με το σπαθί τους, αλλά όταν συζητάω με ένα καθηγητή ποιου τύπου είναι?
Κοιταξτε να δείτε. Αν θέλετε να ζείτε σε ένα κόσμο ωραιοποίησης δικό σας δικαίωμα, αλλά αν ήμουν στην θέση σας θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη του κόσμου για τον κλάδο μου και να μην στρουθοκαμηλίζω. Και αυτό για να ξέρω τουλάχιστον τι θα αντιμετωπίσω μέσα στην τάξη, τι ακούν οι μαθητές μου από τους γονείς τους και τι γονείς έχω να αντιμετωπίσω.
Οι καλοί-ες καθητητές-τριες φαίνονται ποιοι είναι, ακόμα και εδώ στο φόρουμ.
Τώρα κρίσεις του τύπου "κομπλεξ" κλπ, τα επιστρέφω πίσω. Τυγχάνει να έχω πολλούς καθηγητές-τριες γνωστούς και ξέρω καλά τι συμβαίνει στο χώρο, όπως και τις προσωπικές επιδιώξεις του καθενός τι κοινά σημεία έχουν! Δεν θέλω να γενικεύω αλλά η πλειοψηφία αφήνει δυνατά το στίγμα της.
Τα επιχειρήματα τύπου "εσυ τι έκανες?" μόνο παιδικά μπορούν να χαρακτηριστούν! Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορεί όλος ο ενεργός πληθυσμός να γίνει καθηγητές ή δημόσιοι υπάλληλοι (αν και είχαμε αυτή την νοοτροπία ως λαός τόσα χρόνια). Εγώ εξάλλου δουλεύω κάθε μέρα, αξιολογούμαι κάθε μέρα, διαβάζω κάθε μέρα! Την ώρα που δούλευα εγώ σκληρά για να ζήσω, ο γόνος μιας εύπορης οικογένειας έδινε χιλιάρικα στα φροντιστήρια ΑΣΕΠ (καλά δεν ντρεπόσαστε?) για να περάσει, άλλος δούλευε μήνες αναπληρωτής-ορωμίσθιος για να συμπληρώσει μόρια και να μπει ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ, και άλλοι με πολιτικές διασυνδέσεις μπήκαν από το παράθυρο. Υπάρχουν και οι άξιοι που μπήκαν με το σπαθί τους, αλλά όταν συζητάω με ένα καθηγητή ποιου τύπου είναι?
Κοιταξτε να δείτε. Αν θέλετε να ζείτε σε ένα κόσμο ωραιοποίησης δικό σας δικαίωμα, αλλά αν ήμουν στην θέση σας θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη του κόσμου για τον κλάδο μου και να μην στρουθοκαμηλίζω. Και αυτό για να ξέρω τουλάχιστον τι θα αντιμετωπίσω μέσα στην τάξη, τι ακούν οι μαθητές μου από τους γονείς τους και τι γονείς έχω να αντιμετωπίσω.
Οι καλοί-ες καθητητές-τριες φαίνονται ποιοι είναι, ακόμα και εδώ στο φόρουμ.