Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - deebak7

Σελίδες: 1
1
Λοιπόν για να ξεκαθαρίσουν ορισμένα πράγματα...

Είμαι εκλεγμένος πρόεδρος στο ΔΣ του ΣυΑΨΣ. Το ΔΣ είναι εκτελεστικό όργανο και εκτελεί εντολές της Γενικής Συνέλευσης. Η σύνταξη και η αποστολή αιτήματος προς το ΥΠΕΠΘ, με το οποίο ζητείται η αναγνώριση παιδαγωγικής επάρκειας στους αποφοίτους του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων δεν ήταν δική μου απόφαση φίλε μου. Ήταν απόφαση που εγκρίθηκε μέσα από Γενική Συνέλευση. Οι απόφοιτοι, πρώην συμφοιτητές μου, θεωρούσαν ότι δικαιούνται αυτό το προσόν και ότι είναι αδικία με τα μαθήματα που είχαμε διδαχθεί να πρέπει να παρακολουθήσουμε ΑΣΠΑΙΤΕ. Η γενική συνέλευση το έκρινε αυτό δίκαιο και ο σύλλογος υποχρεούτο να κινηθεί ανάλογα. Συντάχθηκε λοιπόν αίτημα και εστάλλει στο ΥΠΕΠΘ. Το αίτημα είναι δημοσιευμένο και έχει χαρακτηρισθεί ως δίκαιο από όλους τους συνδικαλιστικούς φορείς-εκπροσώπους των πληροφορικών.
Τώρα τι έκανε το ΥΠΕΠΘ και ποιά ήταν τελική μορφή του νόμου είναι πολιτικό θέμα και δεν είμαι αρμόδιος. Αν θες να διαμαρτυρηθείς γι' αυτό κάπου, κάντο προς την τότε ηγεσία.
Ο Σύλλογος στηρίζει το αίτημα που έκανε.
Προσωπικά πιστεύω τα εξής και τα έχω εκφράσει: Η παιδαγωγική επάρκεια δεν είναι κάτι απολύτως προσδιορισμένο νομικά. Και αυτό ισχύει εδώ και πολλά χρόνια και εξυπηρετεί σκοπιμότητες. Ο νόμος όπως αυτός τελοσπάντων βγήκε "ρίχνει το πήχη". Δηλαδή, εκεί που έπρεπε μια σχολή να συγκρίνει το πρόγραμμα σπουδών της με το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ για να της αναγνωριστεί επάρκεια τώρα μπορεί να συγκρίνει το πρόγραμμα της με αυτό των Ψηφιακών Συστημάτων. Μπορούν δηλαδή οι σύλλογοι αποφοίτων ή τα προεδρεία των τμημάτων πληροφορικής ή τα συνδικαλιστικά όργανα, να αιτηθούν και να διεκδικήσουν, βάση των νέων δεδομένων όπως διαμορφώθηκαν. Αυτό εννοώ λέγοντας "άνοιξε πόρτα".
Οι κινήσεις που γίνονται μέχρι τώρα είναι διαφορετικές. Αλλά γι αυτό δε φταίει ο δικός μας σύλλογος. Φταίνε όποιοι σε εκπροσωπούν. Ο ΣυΑΨΣ εκπροσωπεί τους αποφοίτους της σχολής μας. Εσένα ποιός σε εκπροσωπεί?

Ελπίζω τώρα να σε κάλυψα.
Στο εξής για οποιαδήποτε απορία μπορείς να επικοινωνήσεις επώνυμα με το σύλλογο.

2
Σε καλώ να απαντήσεις:

1)Γιατί άλλο ζητήσατε και άλλο σας δόθηκε; Ποιος φταίει για αυτό; Εσείς σαν σύλλογος; Ο Λυκουρεντζος; Μίλα με ονόματα. Και αφού άλλο σας δόθηκε, γιατί δεν κάνετε κάτι γι’αυτό;

2)Ποια κεκτημένα θα υπερασπιστείτε; Των παλιών φοιτητών ή και των νέων (με το καινούργιο πρόγραμμα σπουδών); Υπάρχει περίπτωση να στραφείτε κατά των ίδιων των συμφοιτητών σας; Αυτών με το νέο πρόγραμμα σπουδών;

3)Ποιοι είναι αυτοί οι "άλλοι" που δεν σας αφορούν; Μήπως ο υπόλοιπος κλάδος ΠΕ19-ΠΕ20; Και αφού είστε διαφορετικοί, θα ζητήσετε να φύγετε από τον κλάδο ΠΕ19-ΠΕ20;

4)Αν τη χάσετε την επάρκεια, θα στραφείτε εναντίων μας για να την ξαναπάρετε; Θα λέτε ότι μόνο εσείς την αξίζετε και όχι ο υπόλοιπος κλάδος;

5)Πρωτοβάθμια μόνο εσείς θα διορίζεστε; Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει για άλλες σχολές ΠΕ19-ΠΕ20 – Ασπαιτε, πλην του δικού σας τμήματος; Αν ναι, μπορείς να μου δώσεις κάποιο link;


Καλησπέρα
Καληνύχτα

Υ.Γ. Συνάδελφοι, ο πρόεδρος "έσπασε" την σιωπή του. Θέστε του και εσείς ερωτήματα και είμαι σίγουρος ότι θα απαντήσει.
[/quote]

1. Φταίει το σύστημα. Παρ' όλ' αυτά άνοιξε "πόρτα" για να γίνουν και άλλες σχολές ΠΕ19 καθηγητικές. Θα ήταν ανόητο να κλείσει... Η βιασύνη όμως οδηγησε στα δικαστήρια.

2. Πλέον θα υπερασπιστούμε το αίτημά μας. Είναι ξεκάθαρο και δίκαιο όσο και αν δεν αρέσει.

3. Εχω τοποθετήσει επίσημα την θέση μου: Παιδαγωγική επάρκεια σε όλα τα τμήματα που τη δικαιούνται

4. Δε θέλω να τη χάσουμε. Θέλω να επεκταθεί και στον υπόλοιπο κλάδο και να φύγει η ΑΣΠΑΙΤΕ από τη μέση. Τώρα αν τη χάσουμε το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα ΓΚΑΡΙΖΩ στα forum.

5. Θα μπορούσε να βρεθεί λύση αν δεν υπήρχε χλεβασμός και ειρωνεία. Δυστυχώς διάλογος με τέτοιο ύφος δε γίνεται. Καλά για συνεργασία ούτε λόγος.

Είμαι ωρομίσθιος σε κάποια χωρια μακρυα απο Αθηνα-Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα δουλεύω για τα έξοδά μου σε άσχετη με την εκπαίδευση δουλεία. Δεν είμαι αναπληρωτής.
Το τμήμα είχε μέχρι το 2007 σε σύνολο 54 μαθημάτων (+2 πτυχιακή=56, δηλαδή 7 σε κάθε εξάμηνο), από 8 εως 18 μαθήματα παιδαγωγικά ανάλογα με τις επιλογές των φοιτητών. Τα υπόλοιπα ήταν μαθήματα πληροφορικής.
Με τον νόμο που ψηφίστηκε τον Αυγουστο τα δεδομένα άλλαξαν. Η σχολή έχει 3 παιδαγωγικά και τα υπόλοιπα πληροφορικής.
Απο και και πέρα όλα καθορίζονται και διαμορφώνονται από τις κινήσεις που γίνονται... ή δε γίνοντα.

Ελπίζω να κάλυψα τα ερωτήματά σου. Με τα ειρωνικά σχόλια δεν ασχολούμαι.

3
Καλησπέρα σε όλους,

Δυστυχώς Don Quixote δεν εχω το χρόνο να είμαι όλη μέρα μέσα σε ένα forum και να βρίζομαι με κόσμο. Λυπάμαι πολύ να διαβάζω από κάποιον που θέλει να γίνει εκπαιδευτικός όλα αυτά που αναφέρεις για μένα κρυμένος πίσω από ένα ψευδόνυμο... Το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηρισθεί αυτό είναι θρασύδειλο.

Δεν έχω να κρύψω τίποτα και γι' αυτό δε κρύβομαι πίσω από κανένα ψευδώνυμο... Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα στο site του Συλλόγου. Σου προεξοφλώ λοιπόν ότι δε γράφω περιμένοντας κάποια απάντηση από εσένα καθώς δεν επιδιώκω κάποιο διάλογο μαζί σου. Εκτός και άν μου αποκαλύψεις ποιός είσαι (τα στοιχεία σου δηλαδή) για να δούμε και τι μπορούμε να κάνουμε με τις ύβρεις που έχω δεχθεί από εσένα μεχρι τώρα...

Για το θέμα έχω τοποθετηθεί στο forum στο παρελθόν.

Η τοποθέτησή μου στις 28/7/2009

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13468.300

Δεν θεωρούμε ότι έχουμε προσβάλλει κανέναν.

Πήραμε το ρίσκο να σπουδάσουμε σε ένα τμήμα καινούριο τότε, όπου μας υπόσχοταν ότι "η διαφορά μας με τις άλλες σχολές πληροφορικής θα είναι ότι εμείς δε θα χρειαστεί να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ καθώς το πτυχίο μας θα μας καλύπτει τη "παιδαγωγική επάρκεια". Θα μπορούσαμε να ξαναδώσουμε πανελλήνιες ή να ακολουθήσουμε κάποιον άλλο δρόμο. Οι περισσότεροι όμως συνέχισαν τις σπουδές τους γνωρίζοντας ότι με το εν λόγω πτυχίο θα έχουν ένα προσόν παραπάνω σε σχέση με τους αποφοίτους άλλων τμημάτων πληροφορικής, ώστε να πραγματοποιήσουν το ονειρό τους. Τελειώνοντας τις σπουδές είδαμε ότι οι υποσχέσεις δεν είχαν πραγματοποιηθεί και το προσόν της "παιδαγωγικής επάρκειας" πρέπει να αποκτηθεί μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή παιδαγωγικού μεταπτυχιακού.
 
ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΨΑΜΕ, ΔΕ ΣΚΥΨΑΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Είναι γεγονός ότι έχουμε διδαχτεί έναν αξιόλογο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων, τα οποία έχουν ήδη αναφερθεί, καθώς και τα απαραίτητα μαθήματα αμιγών γνώσεων Πληροφορικής. ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ? ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ? ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« στις: Αυγούστου 24, 2009, 08:44:14 pm »
Ο Ρονιώτης Αλέξανδρος που έχει αναρτήσει το συγκεκριμένο άρθρο στο
http://pe19pe20.blogspot.com/
είναι φιγουράρει στη λίστα των εισακτέων της ΑΣΠΑΙΤΕ Ηρακλείου
http://www.aspete.gr/HRAKLEIO1.pdf
αρα είναι φυσιολογικό να είναι και "αντιπρόσωπος 65 συναδέλφων που
ετοιμάζονται να κινηθούν δικαστικά εναντίον της τροπολογίας" καθώς με
0,48 μόρια και παιδαγωγική επάρκεια του χρόνου
http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_diorismwn_09/PE19.00.html
του έρχονται όλα μια χαρά! ;)

5
Δεν θεωρούμε ότι έχουμε προσβάλλει κανέναν.

Πήραμε το ρίσκο να σπουδάσουμε σε ένα τμήμα καινούριο τότε, όπου μας υπόσχοταν ότι "η διαφορά μας με τις άλλες σχολές πληροφορικής θα είναι ότι εμείς δε θα χρειαστεί να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ καθώς το πτυχίο μας θα μας καλύπτει τη "παιδαγωγική επάρκεια". Θα μπορούσαμε να ξαναδώσουμε πανελλήνιες ή να ακολουθήσουμε κάποιον άλλο δρόμο. Οι περισσότεροι όμως συνέχισαν τις σπουδές τους γνωρίζοντας ότι με το εν λόγω πτυχίο θα έχουν ένα προσόν παραπάνω σε σχέση με τους αποφοίτους άλλων τμημάτων πληροφορικής, ώστε να πραγματοποιήσουν το ονειρό τους. Τελειώνοντας τις σπουδές είδαμε ότι οι υποσχέσεις δεν είχαν πραγματοποιηθεί και το προσόν της "παιδαγωγικής επάρκειας" πρέπει να αποκτηθεί μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ ή παιδαγωγικού μεταπτυχιακού.
 
ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΨΑΜΕ, ΔΕ ΣΚΥΨΑΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Είναι γεγονός ότι έχουμε διδαχτεί έναν αξιόλογο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων, τα οποία έχουν ήδη αναφερθεί, καθώς και τα απαραίτητα μαθήματα αμιγών γνώσεων Πληροφορικής. ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ? ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ? ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΑΧΘΕΙ? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ

6
Το τμήμα εδώ και 1,5 χρόνο περίπου έχει κάνει αναμόρφωση στο πρόγραμμα σπουδών. Έχει αλλάξει εκ νέου όνομα κατόπιν αποφάσεως του ΣΑΠΕ και ονομάζεται τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. Το πτυχίο θα αναφέρει Ψηφιακά Συστήματα όταν εκδοθεί το αντίστοιχο ΠΔ και όχι το παλιό όνομα.
Αυτά που ορθώς μου αναφέρετε αντανακλούν το νέο πρόγραμμα σπουδών του τμήματός μας. Το γεγονός αυτό δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση την ύπαρξη μεγάλου αριθμού αποφοίτων με τίτλο πτυχίου Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων που έχουν διδαχτεί μεγάλη πληθώρα παιδαγωγικών μαθημάτων αντίστοιχων του ετήσιου προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η ιστορική αναδρομή και τα ΦΕΚ που σας παραθέτω θα σας διαφωτίσουν σε σχέση με το τμήμα μας. Οι πρώτοι απόφοιτοι του τμήματος ήταν το 2003. Οι προσπάθειες για παιδαγωγική επάρκεια ξεκίνησαν τότε παρά τις αντιδράσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ…
Σας υπενθυμίζω ότι ένας σύλλογος αποφοίτων δεν έχει καμία θεσμική αρμοδιότητα να παρέμβει στο πρόγραμμα σπουδών του τμήματος. Όλα τα τμήματα έχουν δικαίωμα να αναμορφώνουν το πρόγραμμα σπουδών τους. Είναι ακαδημαϊκά θέματα.. και οι αλλαγές επικυρώνονται απο το ΣΑΠΕ



7
ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ? ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΕΠΩΝΥΜΑ...ΦΕΡΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ...
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ…ΤΕΤΟΙΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ?...ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΣΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ....

http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank6_11_08_2215.php


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Συ.Α.Ψ.Σ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
 
 
Ο σύλλογος αποφοίτων Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά ,  κατόπιν ομόφωνης απόφασης, συμπαρίσταται  αμέριστα στους αγώνες της Πανεπιστημιακής Κοινότητας ενάντια στην ισοπέδωση και την αναξιοκρατία που απορρέει από την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους ΚΕΣ - Κολεγίων.
 
Η υποβάθμιση των σπουδών και η εξομοίωση επαγγελματικών δικαιωμάτων χωρίς την ύπαρξη κρατικών δομών ελέγχου και πιστοποίησης ποιότητας υπονομεύει την ανάπτυξη και μειώνει μακροπρόθεσμα τους παραγωγικούς συντελεστές της Ελληνικής  Οικονομίας.
 
 Το  <<ΣΟΚ>> που χρειάζεται η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι ο ανταγωνισμός με αμφιβόλου ποιότητας μορφώματα που παρέχουν πτυχία χωρία προδιαγραφές  αλλά η γενναία χρηματοδότηση των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό αυστηρές, ευρύτερα αποδεκτές προϋποθέσεις  προκείμενου η παραγόμενη γνώση να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των αποφοίτων στο παγκοσμιόποιημενο οικονομικό περιβάλλον.
 
Αθήνα 6 Νοεμβρίου 2008
Εκ μέρους του ΔΣ
 
Πρόεδρος  Μπακαλάκος Δημήτριος
Αντιπρόεδρος  Μιχαλόπουλος  Παναγιώτης
 


8
Αξιότιμοι συνάδελφοι,

κατανοούμε την οργή σας μετά από μια αιφνίδια απόφαση του ΥΠΕΠΘ η οποία σε μεγάλο βαθμό καθορίζει τις επαγγελματικές σας προοπτικές για διορισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ιδιαίτερα για συναδέλφους που εργάζονται πολλά χρόνια με τον απαράδεκτο θεσμό του ωρομισθίου.

Συμφωνούμε μαζί σας ότι όλα τα τμήματα πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ με την προσθήκη κατεύθυνσης/ κύκλου Παιδαγωγικών Μαθημάτων ΠΡΈΠΕΙ να έχουν τη δυνατότητα να δίνουν παιδαγωγική επάρκεια και να μην αναγκάζεται ο απόφοιτος πληροφορικής να υπομένει το μαρτύριο της ΑΣΠΑΙΤΕ ή Παιδαγωγικών Μεταπτυχιακών. Τα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ όμως αποτελούν σημαντικό συστατικό της εκπαίδευσης.

Η  δικαιολογημένη οργή για τις συνθήκες εργασίας του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού καθώς και για την έλλειψη προγραμματισμού και εκπαιδευτικής πολιτικής της πολιτείας δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τέτοιους χαρακτηρισμούς για αποφοίτους ενός τμήματος ΑΕΙ, συναδέλφους, που πέτυχαν με πανελλήνιες εξετάσεις την εισαγωγή τους σε κρατικό πανεπιστήμιο.

Η αμφισβήτηση της επαγγελματικής επάρκειας αποφοίτων ελληνικών πανεπιστημίων, χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση, αποτελεί επικίνδυνη πρακτική, ιδιαίτερα σε κρίσιμες περιόδους που συζητείται η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε απόφοιτους κολεγίων…κάτι που θα έχει άμεσο αντίκτυπο σε όλους μας.

 Το τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων έπρεπε να έχει τον τίτλο της Καθηγητικής σχολής από το 2003/04 έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνονται όλοι οι απόφοιτοι στα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πρόγραμμα σπουδών που έχουν διδαχτεί. Ο σύλλογος αποφοίτων με αίσθηση ευθύνης απέναντι  στα μέλη του και την Ελληνική Κοινωνία, θα εξαντλήσει τα περιθώρια ώστε να αποκατασταθούν αδικίες που προκύπτουν από την καθυστερημένη αναγνώριση της παιδαγωγικής επάρκειας των αποφοίτων του.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε με αποδείξεις την ορθότητα των επιχειρημάτων μας. Οι πηγές όπως γίνεται αντιληπτό είναι διαθέσιμες σε όλους….για να μπορούν οι συμμετέχοντες να κρίνουν με βάση πραγματικά δεδομένα και όχι ατεκμηρίωτες καταγγελίες:

ΦΕΚ Ίδρυσης Τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων (Π.Δ. 377/1999 ΦΕΚ 179 Α)

ΑΡΘΡΟ 1/ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3

Το τμήμα έχει ως αποστολή να καλλιεργεί και να προάγει την επιστήμη με την ακαδημαϊκή και εφαρμοσμένη έρευνα και αναζήτηση και να παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για την  επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία και εξέλιξη. Ειδικότερα το τμήμα σκοπό έχει να συμβάλλει στην εξύψωση του επιπέδου και στην κάλυψη του χώρου της εκπαίδευσης σε τεχνολογικά θέματα.

ΦΕΚ Μετονομασίας του Τμήματος (Ν. 3027/2002 ΦΕΚ 152) από Τεχνολογικής Εκπαίδευσης σε Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων, σύμφωνα με το πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ 2 για ενίσχυση σπουδών ΤΠΕ/Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ. 347/2003 ΦΕΚ 315) σύμφωνα με το οποίο το Πτυχίο του Τμήματός Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών συστημάτων συμπεριλαμβάνεται στα προσόντα διορισμού στον Κλάδο ΠΕ Πληροφορικής σε θέσεις φορέων του Δημοσίου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΡΙΤΟ

9
Καλησπέρα. Δουλευα ως ωρομίσθιος στη Ναξο και το χειμώνα γνώρισα 2 Γάλλους εκπαιδευτικούς (δασκάλους) οι οποίες είχαν επισκευτεί τη χώρα στα πλαίσια μιας έρευνας του Υπ. Παιδείας της Γαλλίας. Είχαμε μια μεγάλη συζήτηση γύρω από το θέμα της εισαγωγήςτης Πληροφορικής στα δημοτικά. Στη Γαλλία διδάσκεται ως βασικό μάθημα και τη διδασκαλία έχουν αναλάβει δάσκαλοι. Αυτό με προβλημάτησε. Μου είπαν όμως ότι οι δάσκαλοι δεν είχαν καποια επιμόρφωση στις ΤΠΕ(η οποία κοστίζει για ένα κράτος), αλλα έχουν τις γώσεις προπτυχιακά από το πανεπιστήμιο και το δικαίωμα να διδάξουν το μάθημα. Επίσης δεν έχουν ειδικότητες ούτε για γυμναστική ούτε για ξένη γλώσσα όπως ισχύει εδω...

10
Καλησπέρα! Amstrad θα ήθελα και εγώ αυτή τη λίστα.Σου είναι εύκολο να τη στείλεις στο dbak82@gmail.com?

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Για εμάς πότε η προκήρυξη;
« στις: Φεβρουαρίου 21, 2007, 09:36:59 pm »
Καλησπέρα σε όλους,
Παρακολουθώ καιρό τις συζητήσεις στο forum αλλα γράφω για πρώτη φορά. Με καλέσαν για ωρομίσθιο το Νοέμβρη στη Νάξο στην αρχή για 10 ώρες και μετά τα Χριστούγεννα πήρα άλλες 2. Δυσκολεύτηκα να πάρω την απόφαση να έρθω, γιατί η Νάξος έπεφτε πολύ μακρυά από κεί που μένω, αλλά τελικά το έκανα. Σε αυτή την απόφαση έπαιξε σημαντικό ρόλο η ενθάρυνση από διορισμένους φίλους μου και η πληροφορία που πήρα ότι ασκούνται πιέσεις για εισαγωγή της πληροφορικής στο αναλυτικό πρόγραμμα του δημοτικού.Και κάτι άλλα για πιέσεις από την ΕΕ και για δημοσκοπήσεις που δείχνουν ότι η Ελλάδα είναι ο πιο αναλφάβητος πληροφοριακά λαός στην ΕΕ κτλ.Τέλοσπάντων θέλω να καταλήξω στο ότι δε μπορει να ζήσει κανείς σαν ωρομίσθιος (όσο καλή θεληση και αν έχει) αν φύγει μακρυά από τον τόπο του και δεν έχει βοήθεια από τους δικούς του.Εγώ πήρα στην αρχή βοήθεια μεχρι να βρώ δεύτερη δουλεια (και ακόμη έχω βοήθεια από το σπίτι αν ζητήσω). Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής: Κάποια παιδιά που αποφοίτησαν μετά τις "μαζικές προσλήψεις", τα οποία αξίζουν πραγματικά να γίνουν εκπαιδευτικοί και δεν έχει η οικογένειά τους την οικονομική δυνατότητα να τους στηρίξει, θα πάνε χαμένά;;;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32937
  • Τελευταία: alex06
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185994
  • Σύνολο θεμάτων: 19499
  • Σε σύνδεση σήμερα: 669
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 673

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.