Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dys

Σελίδες: 1
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουαρίου 24, 2007, 03:15:05 pm »
Help!!!

κάντε το thread, dyslexia friendly!!!

   

αν μη τι άλλο .. please γράψτε και με καμιά παράγραφο  :(

τατελειωτακειμεναπουδενεχουνπαραμονοαρχηκαιτελοςειναιαπιστευταδισκολοναδιαβαστουναποκαποιους



παρότι αρκετοί από αυτούς μετά από λίγες ώρες ενασχόλισης μπορουν να διαβάζουν και να γράφουν σε κώδικα html !!! ;)


(μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος περί του karma με π.μ. για να μην φλουντάρουμε το thread)

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουαρίου 23, 2007, 01:29:09 pm »
Lio συγνώμη που θα το πω αλλά σου λείπει η γνώση για το .. "αντικείμενο"

μια κοντινή επικοινωνία με κάποιον συνάδελφο που να έχει κάνει επιμόρφωση στο πανεπιστήμιο Πατρών
θα βοηθούσε αρκετά στο να αποκτήσεις περισσότερη τεκμηρίωση.

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουαρίου 22, 2007, 02:03:09 pm »
"ελπίζω να μην έχει προέλθει από πικρές εμπειρίες, και να μην έχεις πληγωθεί από αυτές"

Δυστηχώς αγαπητή φίλη, στην περίπτωσή μας, η ελπίδα έχει πεθάνει προ πολλού!!!
Είναι η καθημερινή πραγματικότητα που έχουν γνωρίσει ΠΑΡΑ πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
που πηγαίνοντας στο σχολείο έφαγαν πολλάκις "πόρτα"! (σε αυτά τα παιδιά αναφαίρομαι..)

Αυτό είναι μια αλήθεια και για τη χώρα μας όπως αντίστοιχα συμβαίνει διεθνώς, ή τουλάχιστον συνέβαινε...
μιας και η βιομηχανική επάνασταση άργησε να μας αγγίξει σαν χώρα... έχουν αργήσει να μας ακουμπήσουν πολλά ακόμα...
(αυτό όσον αφορά την υποδομή και τα μαθήματα παιδαγωγικής στα πανεπιστήμια...
αλλά και τα μη σταθμισμένα -μεχρι και σήμερα- τεστ που θα έδιναν λύσεις από το νηπιαγωγείο)


Περί αγάπης και εκπαίδευσης... σειρά μου να ελπίζω,
ότι,
αποτελείτε τα φωτεινά παραδείγματα
- εκείνα για τα οποία έχω γράψει κάπου αλλού:
"Είναι δύσκολο να είναι κάποιος καλός, δυσκολότερο να είναι καλύτερος.
Σε όλων μας τη μνήμη υπάρχει ένας καλός δάσκαλος και
η μόνη απολαβή που μπορεί να έχει κερδίσει για τη δουλεία και το έργο του
είναι το χαμόγελο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην άκρη απ΄ τα χείλια μας,
μπορεί και να μην το έχει δει ποτέ, αλλά είναι κει..."



4
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουαρίου 22, 2007, 01:18:48 pm »
"Δεν θέλει κόπο (μόνο) αλλά και τρόπο για να καταλάβει και να μάθει κανείς"

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Ιανουαρίου 22, 2007, 12:22:58 pm »
Καλημέρα σας,

θα επιθυμούσα να προσθέσω λίγη παραπάνω ενημέρωση στη συζήτησή σας, ελπίζοντας πως θα σας βοηθήσει:

Σχετικά με το αν είναι οργανικό η όχι πρόβλημα η δυσλεξία: (όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε είναι διαφορετικότητα!!! και όχι πρόβλημα η ανικανότητα)

* Η παγκόσμια ομοσπονδία της νευρολογίας καθορίζει τη δυσλεξία ως "αναταραχή που φανερώνεται από τις δυσκολίες στην εκμάθηση του διαβάσματος, παρά την επαρκή νοημοσύνη και τις κοινωνικές και πολιτιστικές ευκαιρίες του ατόμου".

* Η δυσλεξία δεν είναι αυστηρά μόνο μια διαταραχή ανάγνωσης που χαρακτηρίζεται από τις αντιστροφές. Είναι ένα σύνδρομο των πολλών και ποικίλων συμπτωμάτων που έχει επιπτώσεις στα εκατομμύρια των παιδιών και των ενηλίκων. 

*  Η αναπτυξιακή δυσλεξία είναι μια, νεuροβιολογικά βασισμένη, έλλειψη στην απόκτηση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και ορθογραφίας, σε σχέση πάντα με τις γενικές διανοητικές δυνατότητες του ατόμου.

*  Η δυσλεξία είναι μια σύμφυτη διαταραχή της λειτουργίας του εγκεφάλου που προκαλεί ποικίλες μαθησιακές δυσκολίες, ειδικά σε σχέση με την ανάγνωση, το γράψιμο και το συλλαβισμό.

Οι παραπάνω όροι είναι ιατρικοί, το δε αρμόδιο τμήμα η νευρολογία και κατ'επέκταση τα τμήματα της νευροφυσιολογίας-νευροεπιστήμης. Για περισσότερες πληροφορίες:
- Κ.Δ. Πόρποδα - Η διαδικασία της μάθησης
- Κ.Δ. Πόρποδα - Θέματα ψυχολογίας της γλώσσας.
- Εμμ.Κολιάδη - Γνωστική Ψυχολογία, Γνωστική Νευροεπιστήμη & Εκπαιδευτική Πράξη

μέρχι και σήμερα, από το 1840-1880 που ερευνάται, ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει τι είναι η δυσλεξία ή τι την προκαλεί !

Ένας καθηγητής που έχει δυσλεξία εχεί ΠΟΛΛΑ να προσφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία και μάθηση'
είναι αδύνατον για κάποιον που δεν είναι δυσλεξικός να κατανοήσει τις διάφορες φάσεις από τις οποίες περνάει
ένα παιδί, μαθητής, έφηβος, νέος...

Είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος δυσλεξικός και να γίνει καθηγητής φιλολογίας, κι αυτό γιατί χρειάζεται
να "δουλεύει" με γραμμικότητα, ακολουθία, διαδοχή και αλληλουχία... Δεν είναι όμως και αδύνατο, απλά, μπορεί
να καταφέρει να τα εξομειώσει. ΑΝ πραγματικά αγαπά αυτό με το οποίο θέλει να ασχοληθεί!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 646
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.