Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - digisys

Σελίδες: 1
1
Μόλις διάβασα το κείμενο σου, θα σου απαντήσω εν συντομία τώρα, και πιο αναλυτικά σε κάποια άλλη χρονική στιγμή.

Τα θέματα "πληροφορικής" που περιγράφεις ΔΕΝ είναι πληροφορική αλλά Νέες Τεχνολογίες. Έχουν σχέση με την πληροφορική όπως ακριβώς το τηλεσκόπιο με την αστρονομία (θυμίζει κάτι αυτό?). Μπορεί μεν κάποιος που έχει σπουδάσει πληροφορική να μπορεί να αφομοιώσει γρηγορότερα τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να το κάνει (ορισμένες φορές ακόμα και καλύτερα) κάποιος που έχει σπουδάσει κάτι άλλο.

Τώρα όσον αφορά του Δασκάλους, έγραψα ότι τους θεωρώ καταλληλότερους ΕΦΟΣΟΝ θα έχουν σπουδάσει αρκετά μαθήματα σχετικά τις ΤΠΕ στο βασικό τους πτυχίο. Όσον αφορά για τους ΠΕ19-20 το ξέρεις καλά ότι υπάρχουν αυτοί που έχουν διοριστεί χωρίς καμία πρόσθετη εκπαίδευση στα παιδαγωγικά, ειδικά αυτοί που μπήκαν πριν το 2005. Και γιαυτό και τους διαχώρισα από αυτούς που πραγματικά ήθελαν το χώρο και το πάλεψαν περισσότερο.

Το αστείο είναι ότι με αυτά που γράφω θίγονται όλοι μονομιάς. Ενώ αναφέρομαι σε διαφορετικές κατηγορίες, όλοι όσοι απαντούν αρνητικά τοποθετούν τον εαυτό τους στην χειρότερη κατηγορία. Γιατί?

Είναι αστείο κατά την γνώμη μου, να χρειάζονται ΠΕ19-20 στο Δημοτικό και ακόμα πιο αστείο ορισμένοι να κάνουν μεταπτυχιακά (σε ειδικότητες της πληροφορικής) για να προσληφθούν ως καθηγητές-τριες, με 0 (μηδέν) ώρες επαγγελματικής εμπειρίας σε επιχειρήσεις Πληροφορικής.

Ξέρουμε πολύ καλά όλοι τι κακό έκαναν οι πολιτικοί με την μονιμότητα και στην εκπαίδευση και στους νέους. Θυμάμαι ακόμα την συν-φοιτήτρια μου στο 4ο έτος να σβήνει τον υπολογιστή από το κουμπί του tower χωρίς να έχει κάνει shutdown, τους τύπους που δεν μπορούσαν να κάνουν compile, και κάτι άλλους που δεν μπορούσαν να χωνέψουν το Unix, πως έτρεχαν να γραφτούν στα φροντιστήρια για να δώσουν ΑΣΕΠ και στο τέλος να επιτυγχάνουν!! Εμ βέβαια 4 ώρες την ημέρα, για 8 μήνες το έτος, προς 1500 ευρώ x 13 μισθούς, και μονιμότητα ήταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι πληροφορικής χωρίς να ασχολούνται με την πληροφορική.

Ευτυχώς ήρθε το τέλος!!

2
Κάποιο επιχείρημα περί του αντιθέτου αυτών που διατύπωσα?

Μην βαράτε τον ταχυδρόμο αν το μήνυμα δεν σας αρέσει.....

3
Μάλιστα κυρία καθοδηγήτρια, κάτι άλλο πριν διατυπώσουμε την άποψή μας?

Κάποια "βεβαίωση" μήπως?

Αλλά ξέχασα, κάθε φωνή που δεν συμφωνεί πρέπει να σιωπά, για να μεταδίδεται μόνο ο θόρυβος!

4
Στα δημοτικά δεν υπάρχει "πληροφορική" αλλά ΤΠΕ.

Αν αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων θα μπορούν άνετα οι δάσκαλοι να διδάσκουν και αυτό το μάθημα, όπως διδάσκουν εδώ και δεκαετίες θρησκευτικά (δεν είναι θεολόγοι), Μαθηματικά (δεν είναι μαθηματικοί), Φυσικές Επιστήμες (δεν είναι Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι).

Δεν χρειάζονται, κατά την γνώμη μου, πληροφορικάριοι ΠΕ19-20, στο Δημοτικό, και δεν χρειάζεται ειδικές γνώσεις Πληροφορικής (ειδικά μεταπτυχιακού επιπέδου), για να διδάξει κάποιος το ECDL ή τις ΤΠΕ. Απεναντίας χρειάζονται ειδικές γνώσεις παιδαγωγικών και παιδο-ψυχολογίας για κάποιον που θέλει να εργαστεί στην εκπαίδευση και ειδικά στο Δημοτικό. Γνώσεις που ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα σπουδών τμημάτων πληροφορικής δεν δίνει στους αποφοίτους του.

Το αίσχος που έγινε με την πληροφορική την περασμένη δεκαετία πρέπει να σταματήσει. Αυτή την στιγμή σπουδάζουν σε ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΕΑΠ γύρω στις 10.000 φοιτητές πληροφορική, ενώ 1500 Μαθηματικά, 750 Χημεία, 1000 Φυσική, και αυτό διότι είδαν Πολιτικοί και Πολίτες την πληροφορική ως την κότα που γεννάει τα χρυσά αυγά. Κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Κρίμα γι'αυτούς που ποτέ δεν κατάλαβαν τι σπούδασαν, που απέτυχαν να βρούν μια σοβαρή θέση στον κλάδο τους, που είδαν το χώρο της εκπαίδευσης ως την εύκολη διέξοδο με λιγότερες ώρες και τα ίδια λεφτά.

Λυπάμαι πολύ αυτούς που πραγματικά αγαπούν τον χώρο της εκπαίδευσης, τον σπούδασαν και είτε έχασαν την θέση τους από τα "αεροπλανάκια", είτε είναι αναγκασμένοι να συνεργάζονται με αυτούς.

Κρίμα και για την πληροφορική που την "βίασαν" οι πάντες. Πολιτικοί, επιχειρηματίες, και πολίτες προσπαθώντας να ξεγελάσει ο ένας τον άλλο.

5
Στα δικαιολογητικά χρειάζεται και πιστοποιητικό στρατολογίας ή γίνεται αυτεπάγγελτη αναζήτηση?

6
Προσοχή! Έχει συνέντευξη!! Μπράβο το υπουργείο Παιδείας.........

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 02, 2011, 01:09:11 μμ »

Έχω μια εξήγηση - υποψία  για την μη αντίδραση από τους μάχιμους.
Μήπως οι περισσότεροι - όχι φυσικά όλοι- από εμάς κάνουμε το ίδιο βαρετό, μετωπικό μάθημα και το μόνο πους μας ενδιαφέρει σαν επίπτωση είναι η δυσκολία που επιφέρει ο μεγαλύτερος αριθμός των μαθητών σε θέματα που αφορούν την διαχείρηση της τάξης - πειθαρχία. Πολλοί ίσως σκέφτονται πως: τι 10, τι 20, τι 25, τι 30; Εγώ το ίδιο μάθημα θα κάνω, αφού θα έχω περισσότερα γραπτά θα βάλω λιγότερα τεστ. Φασαρία- ξεφασαρία όποιος θέλει να παρακολουθήσει ας παρακολουθήσει... Θα ρίξω και μερικές ωριαίες :P, κάπως ή ώρα θα βγει.... Η ώρα θα βγει, ακόμη και αν χρειαστεί να μιλάμε όλη την ώρα για ποδόσφαιρο... :P

Μπα, αποκλείεται... Λάθος θα σκέφτομαι...   Λες;  ::)    Μπα... Αποκλείεται.  :)  :)


Ακριβώς!! Φθηνές λύσεις στις φθηνές σκέψεις.


8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απρίλιος 02, 2011, 08:41:18 πμ »
Να δω μια αλλαγή, μια φορά, στην εκπαίδευση χωρίς γκρίνια εκπαιδευτικών και τι στον κόσμο.....

Να δω μια φορά έναν υπουργό παιδείας που να ΜΗΝ κάνει μεταρρύθμιση και τι στον κόσμο.....

Φροντιστήρια και παραπαιδεία. Μα καλά τι λέτε όλοι σας? Αφού το υπουργείο ΔΙΝΕΙ τις άδειες!!! Ήμαρτον, πια η κοροϊδία. Αν ήθελε το υπουργείο να σταματήσει την παραπαιδεία θα σταματούσε να δίνει άδειες.

Να γιατί θα στείλω το παιδί μου σε ιδιωτικό σχολείο (και μάλλιστα εκτός ελληνικής εκπαίδευσης). Τι φταίνε τα παιδιά να "βορβαδίζονται" ψυχολογικά με ανόητες και περιττές αλλαγές, συγκρούσεις συμφερόντων και κοινωνικούς πειραματισμούς? Χωρίς να αλλάζει στην ουσία του τίποτα? Και μάλιστα 1 μήνα πριν δώσουν εξετάσεις για τα "πανεπιστήμια"?

Είμαι που είμαι υπεύθυνος που έφερα μια νέα ζωή σε αυτή την καννιβαλιστική κοινωνία, ε μην τα χειροτερέψω τα πράγματα.


http://www.youtube.com/watch?v=uOGnTWnRtuc

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Λυκείου
« στις: Μάρτιος 29, 2011, 03:24:18 μμ »
Είδατε τα δημοσιεύματα για το "νέο" Λύκειο. Από ότι φαίνεται η Πληροφορική μας τελειώνει από το Λύκειο αφού έχει γίνει προαιρετικό μάθημα και μάλιστα σε ανταγωνισμό με την Βιολογία που για τα ιατρικά επαγγέλματα είναι απαραίτητη.

Αυτό μάλλον σημαίνει μηδενικές θέσεις πλέον στον ΑΣΕΠ? Αν δεν κάνω λάθος, και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια μάλλον να μην ετοιμάζομαι για τον χώρο της εκπαίδευσης?

Με τις υγείες μας!

10
Οι αιτήσεις ακυρώσεως έχουν προσδιοριστεί στο Η’ Τμήμα του Διοικητικού Εφετείου Αθήνας αλλά δεν έχει ακόμα οριστεί δικάσιμος..............

Εφετείο? Συγνώμη αλλά επειδή τωρα τελευταία ασχολούμαι με το θέμα, έχει υπάρξει πρωτόδικη απόφαση?

Καλά όσον αφορά την καθυστέρηση δεν το συζητάω καν.

11
Τι έγινε με τον δικαστικό αγώνα? Είχε κάποια εξέλιξη?

Ο καιρός για νέους αναπληρωτές και ΑΣΕΠ πλησιάζει, τι θα γίνει?

12
Τι γίνεται με τα Ψηφιακά Συστήματα? Εξακολουθούμε να έχουμε παιδαγωγική προτεραιότητα έναντι των άλλων? Ρωτάω γιατί τελειώνω φέτος (με το καλό) και πολλά ακούγονται στην σχολή. Πως τελικά θα σταματήσουν να υπάρχουν καθηγητικές σχολές γενικά, πως πρέπει να πάμε σε ΤΕΙ να πάρουμε εκπαιδευτικό πιστοποιητικό (!!!!!). Εμείς ήρθαμε στην Διδακτική των Ψηφιακών ακριβώς για αυτόν το λόγο, για να γίνουμε καθηγητές (εγώ τουλάχιστον).

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161951
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 592
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 481
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.