1
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ:
« στις: Ιουνίου 30, 2024, 02:11:00 pm »
- -
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024« στις: Απριλίου 21, 2024, 12:07:20 pm »
Καλησπέρα. Ηθελα να ρωτήσω οι αιτήσεις απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ γίνονται τώρα ή αφού βγουν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ;
4
Άδειες / Απ: Αδειες...τα πάντα όλα« στις: Απριλίου 07, 2021, 08:18:52 pm »
Όταν εργάζονται επομένως και οι δύο γονείς πρωί και είναι και οι δύο δια ζώσης στην εργασία τους δεν χρειάζεται και βεβαίωση φοίτησης των παιδιών στο δημοτικό σχολείο ως δικαιολογητικό;
5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μαρτίου 25, 2021, 10:04:35 pm »
"Μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε απόσπαση, αλλά θα οφείλει να ξεχρεώσει την οργανική του, αν π.χ. θελήσει να αιτηθεί βελτίωση. "
"Με αίτηση σου όχι. Πρέπει να περάσει ένας χρόνος στην οργανική για εντός ΠΥΣΔΕ απόσπαση". Επειδή έλαβα 2 διαφορετικές απαντήσεις μήπως ξέρει κάποιος κάποια εγκύκλιο που να είναι σε ισχύ και να το ρυθμίζει αυτό το θέμα ξεκάθαρα; Είναι κάποιοι νομοί δύσκολοι και με τεράστιες αποστάσεις. Μου φαινεται άδικο να σε τοποθετεί το ΠΥΣΔΕ σε ένα σχολείο χωρίς να το έχεις δηλώσει και να είσαι υποχρεωμένος να το υπηρετήσεις πριν ζητήσεις απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ. 6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Μαρτίου 24, 2021, 10:39:28 pm »
Καλησπέρα και συγχαρητήρια σε όσους πήραν την πολυπόθητη μετάθεση! Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος το εξης: Μπορεί ένας συνάδελφος που μετατέθηκε σε μια περιοχή και τοποθετήθηκε σε οργανικό κενό να ζητήσει από την πρώτη χρονιά απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ή είναι υποχρεωμένος να υπηρετήσει την οργανική του για μια χρονιά πρώτα;
8
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2021« στις: Νοεμβρίου 09, 2020, 10:26:41 am »
Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω το εξής: οι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ πώς υπολογίζουν τα μόρια της τρέχουσας χρονιάς όταν είναι σε δύο σχολεία; Π.χ. αν το σχολείο τοποθέτησης έχει 10 μόρια και το σχολείο διάθεσης 5 παίρνουν τα μόρια του σχολείου τοποθέτησης για όλες τις ημέρες ή πάει αναλογικά;
9
Ιδιωτική Εκπαίδευση / Απ: Απαράδεκτοι γονείς!« στις: Οκτωβρίου 27, 2020, 02:57:40 pm »
Είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη με ιδιότροπους γονείς. Ας μη ξεχνάμε ότι και συνάδελφοι που είναι παράξενοι γενικά είναι ακόμη πιο παράξενοι ως γονείς. Ευτυχώς κάποια παιδιά καταφέρνουν και ξεφεύγουν από τα βήματά τους. Καλή δύναμη!
10
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ« στις: Οκτωβρίου 27, 2020, 02:33:22 pm »
Συνάδελφος που μπήκε πριν μια ώρα το έλεγε κανονικά και έκανε την αίτηση. Εδώ και μισή ώρα έχει αφαιρεθεί αυτή η επιλογή εντελώς. Σοβαρότης μηδέν
11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020« στις: Ιουνίου 29, 2020, 09:59:50 pm »Μπορείς να στείλεις υπέυθυνη δήλωση αφού την υπογράψεις και τη σκανάρεις/βγάλεις φωτογραφία με email στο σχολείο σου και ταχυδρομικά στη διεύθυνση που ανήκεις.Εϊναι υποχρεωτικό να στείλουμε την υπεύθυνη δήλωση και στην ΔΔΕ που είναι το σχολείο οργανικής μας; Δεν αρκει αν τη στείλουμε μόνο στο σχολείο; 12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020« στις: Ιουνίου 27, 2020, 09:12:57 pm »
Γνωρίζει κάποιος αν κυκλοφορεί κάποιο δείγμα του εγγράφου για ανάληψη υπηρεσίας στις 30.6; Η' στέλνουμε κάποια υπεύθυνη δήλωση;
13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020« στις: Μαΐου 01, 2020, 12:06:20 am »Νομίζω πως φέτος οι αποσπάσεις ειδικής κατηγορίας, θα είναι πιο πολλές από τις κανονικές...Σύζυγοι ΕΚΑ 14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Στο δρόμο της« στις: Δεκεμβρίου 16, 2019, 12:16:37 am »
Το μάθημα των Θρησκευτικών στην Ευρώπη: η επικράτηση του ομολογιακού έναντι του θρησκειολογικού περιεχομένου
Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας. Πολιτικός Επιστήμων. Αρχίζουμε με το ερώτημα: Υπάρχει κάποια Οδηγία (ντιρεκτίβα) της Ευρ. Ενώσεως για το μάθημα των Θρησκευτικών; Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Η Ευρ. Ένωση έχει καταστήσει σαφές από την Συνθήκη του Άμστερνταμ του 1997 και μέχρι σήμερα με όλα τα επίσημα κείμενά της (βλέπε την ισχύουσα Συνθήκη της Λισσαβόνας) ότι τα ζητήματα που αφορούν στις σχέσεις Εκκλησίας –Πολιτείας καθώς και στην διδακτέα ύλη της παιδείας δεν είναι ζητήματα δικής της αρμοδιότητος, αλλά του κάθε κράτους –μέλους ξεχωριστά. Επί πλέον η Ευρ. Ένωση δηλώνει ότι σέβεται την εθνική και πολιτιστική ταυτότητα των λαών, οι οποίοι την αποτελούν. Έτσι, λοιπόν, και το μάθημα των Θρησκευτικών δεν ακολουθεί κάποια ενιαία γραμμή, αλλά διαφέρει από χώρα σε χώρα αναλόγως των τοπικών ιστορικών και πολιτισμικών ιδιαιτεροτήτων. Εννοείται ότι τα κράτη μέλη νομοθετούν με σεβασμό προς τις Διεθνείς Συμβάσεις περί Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και επιδιώκουν την καλλιέργεια της υγιούς θρησκευτικής συνειδήσεως μακρυά από κάθε φανατισμό και μισαλλοδοξία. Εκείνο το κείμενο, το οποίο προκαλεί παρερμηνείες είναι η Σύσταση 1720/2005 της Κοινοβουλευτικής Συνελεύσεως του Συμβουλίου της Ευρώπης με τίτλο «Θρησκεία και Εκπαίδευση». Η Σύσταση αυτή έχει συμβουλευτικό και όχι υποχρεωτικό χαρακτήρα, άλλωστε το Συμβούλιο της Ευρώπης είναι ένα όργανο διαφορετικό από την Ευρ. Ένωση και έχει ως μέλη 47 και όχι μόνον 27 χώρες. Έστω κι αν σε κάποια σημεία η Σύσταση αυτή δίνει επιχειρήματα στους οπαδούς μιας θρησκειολογικής-κοινωνιολογικής στροφής του μαθήματος των Θρησκευτικών, δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι απευθύνεται κυρίως σε χώρες, οι οποίες για διαφόρους λόγους δεν είχαν εισαγάγει μέχρι εκείνη την χρονιά κάποια στοιχεία θρησκευτικής εκπαιδεύσεως στο σχολείο, όπως η Γαλλία και οι πρώην κομμουνιστικές χώρες. Η σαφέστερη απόδειξη του γεγονότος ότι η Ευρ. Ένωση προτιμά το ομολογιακό και όχι το θρησκειολογικό περιεχόμενο του μαθήματος είναι το πρόγραμμα των λεγομένων Ευρωπαϊκών Σχολείων. Τα σχολεία αυτά απευθύνονται στα παιδιά των υπαλλήλων των διαφόρων υπηρεσιών της Ευρ. Ενώσεως στις |