Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aspad

Σελίδες: 12
1
Από που προκύπτει το συμπέρασμα ότι εαν γίνεται το μάθημα των αγγλικών η ώρα του παιδιού, στα γαλλογερμανικά η κατάσταση είναι χειρότερη;;;;; ΔΕΝ έχω καθόλου την ίδια εικόνα. Αντιθέτως μάλιστα. Σε κάθε περίπτωση το εαν γίνεται η ώρα του παιδιού δεν εξαρτάται από το μάθημα αλλά από τον καθηγητή! Επίσης, η β΄ξενη γλώσσα διδάσκεται από την 5η Δημοτικού ενώ τα αγγλικά από την πρώτη ή τη δευτέρα. Ε κάποια στιγμή πρέπει να υπάρχει κάποια πιστοποίηση των γνώσεων κι ένα τέλος
Ε, καλά τώρα... Ούτε κι εγώ έχω αυτή την εικόνα που περιγράφεις εσύ για τα αγγλικά τόσο ειδυλλιακά. Στο μάθημα των γαλλικών απλά δεν γίνεται καν μάθημα
Στα όσα γράφεις, διακρίνω εμπάθεια, αν όχι πανικό. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Για να σου απαντήσω στον ίδιο τόνο λοιπόν, το αν γίνεται μάθημα στα αγγλικά φαίνεται από το ότι τα παιδιά του δημόσιου σχολείου τα διδάσκονται 12 χρόνια συνεχόμενα 2-3 ώρες εβδομαδιαία και πάλι υπάρχει η ανάγκη για φροντιστήριο. Αυτό τα λέει όλα.

2
αν δεν γίνεται μάθημα την ώρα των αγγλικών σίγουρα δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές αγγλικής, αλλά βάλε με το νου σου τί γίνεται την ώρα των γαλλικών ή γερμανικών . εκτός αυτού και οι 2 αυτές ξενεσ γλ. διδάσκονται επισης από το δημοτικό.

Από που προκύπτει το συμπέρασμα ότι εαν γίνεται το μάθημα των αγγλικών η ώρα του παιδιού, στα γαλλογερμανικά η κατάσταση είναι χειρότερη;;;;; ΔΕΝ έχω καθόλου την ίδια εικόνα. Αντιθέτως μάλιστα. Σε κάθε περίπτωση το εαν γίνεται η ώρα του παιδιού δεν εξαρτάται από το μάθημα αλλά από τον καθηγητή! Επίσης, η β΄ξενη γλώσσα διδάσκεται από την 5η Δημοτικού ενώ τα αγγλικά από την πρώτη ή τη δευτέρα. Ε κάποια στιγμή πρέπει να υπάρχει κάποια πιστοποίηση των γνώσεων κι ένα τέλος

3
Η απαξίωση των αγγλικών και των καθηγητών ΠΕ06 και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο και στο ΕΠΑΛ στα 16 χρόνια συνολικής προυπηρεσίας μου ως ΠΕ06 και από γονείς και από μαθητές και από συναδέλφους και διευθυντές ήταν συνηθισμένο φαινόμενο άλλοτε σε μικρό και άλλοτε σε μεγαλύτερο βαθμό. Μην κοροιδευόμαστε. Δίνουμε αγώνα για τις ώρες μας , για τις οργανικές μας , για την επιβίωσή μας. Θέλουν να ευνοήσουν κάποιες άλλες ειδικότητες και ρίχνουν εμάς χρησιμοποιώντας δήθεν παιδαγωγικοφανή επιχειρήματα. Το θέμα είναι μπορούμε ως κλάδος ΠΕ06 να έχουμε φωνή που να διεκδικεί τα δικαιώματά μας;
Δεν είναι θέμα απαξίωσης, συνέδελφε. Πάτε να μας τρελάνετε; Οι ώρες σας στη δημόσια εκπαίδευση είναι άπειρες! Είστε μονίμως της λογικής "τα δικά μου δικά μου, και τα δικά σου δικά μου"! Μην επιβιώσει κανένας άλλος και φυσικά καμια άλλη γλώσσα πλην της αγγλικής! Καλά τα αγγλικά και απολύτως χρήσιμα αλλά ΔΕ φτάνουν. Χρειάζεται, απαιτείται η γνώση περισσότερων ξένων γλωσσών. Εαν τελικά ισχύσει ότι μόνο η

4
Ευτυχώς μίλησε ο Μάρκος γιατί ήμουν έξαλλη με τα μηνύματα που έβλεπα.
Από την πρώτη δημοτικού αγγλικά και αύξηση των ωρών των αγγλικών σχεδόν παντού! Ε ναι συνάδελφοι, τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να μάθουν και μια ακόμη γλώσσα (τουλάχιστον μια ακόμη για να μην πω δυο ακόμη).
Πόσα αγγλικά και ΜΟΝΟ και από πόσο μικρή ηλικία; Ας μάθουν και καμια γλώσσα ακόμη. Καλό θα τους κάνει και σίγουρα θα τους χρησιμεύσει. Και ας τις μάθουν μέσα στο σχολείο επιτέλους.
Και ας είμαστε σοβαροί για τον "κίνδυνο" απόλυσης ΠΕ06. ΔΕΝ υφίσταται.

5
Ισχύει ότι κάποια στη συγκέντρωση έφαγε ξύλο και της είπαν ότι δε θα διοριστεί ποτέ; Αυτό μας έμεινε να δούμε.

6
Δημοτικό / Απ:
« στις: Ιουνίου 04, 2011, 02:14:54 pm »
Συνάδελφοι, το γεγονός που αναφέρεται κατ 'επανάληψη, και περιγράφει τη "δράση" άνδρα με πολιτικά που συνοδεύοντας πεζός το αυτοκίνητο της Φ. Γεννηματά, χτύπησε γυναίκα συνάδελφο , είναι πέρα για πέρα αληθινό και χωρίς καμια υπερβολή. Ήμουν παρούσα και ακριβώς δίπλα στη συγκεκριμένη συνάδελφο. Υπάρχουν ακόμη περίπου 8 -10 συνάδελφοι που ήταν ακριβώς δίπλα την ώρα εκείνη διότι προσπαθήσαμε να πλησιάσουμε το αυτοκίνητο της υφυπουργού για να της μιλήσουμε. Σας μιλώ ειλικρινά αν δεν ήμουν παρούσα  στο περιστατικό,  θα δυσκολευόμουν πολύ να το πιστέψω.
Λυπάμαι πάρα πολύ για τα όσα ζούμε και απορώ κι εγώ που το θέμα δεν ακούγεται πουθενά.

7
Δημοτικό /
« στις: Ιουνίου 02, 2011, 10:38:30 pm »
To "διαίρει και βασίλευε" λειτουργεί άψογα.
Εντάξει λοιπόν Alceste. Οι μόνιμοι φταίνε που το Υπουργείο καθυστερεί τους διορισμούς των διοριστέων του 08 και θέλει να κόψει τους διορισμούς ΑΜΩ. Αυτοί είναι ο εχθρός. Απλά αναρωτιέται κανείς τί όφελος έχουν οι μόνιμοι, να ταλαιπωρούνται και να μένουν άνεργοι οι συνάδελφοί τους.
 Mariefrance, το ρητό της γιαγιάς σου περί "παντρεμένων" και "χήρων" μου φαίνεται τόσο retro και υποτιμητικό για τους αδιόριστους συναδέλφους, που πραγματικά δεν μπορώ να το σχολιάσω. Αυτό που με βεβαιότητα σου λέω είναι ότι σε καμια περίπτωση δεν κλαίγομαι και αναρωτιέμαι σε ποιό σημείο των μηνυμάτων μου διέκρινες "κλάψα" .
Αυτό όμως που με στεναχωρεί περισσότερο (Alceste μη συγκινηθείς άλλο) είναι που καθόλου δεν μπορείτε να δεχθείτε ότι η υποβάθμιση της γαλλικής γλώσσας και της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης γενικά , μας πλήττει όλους , διορισμένους και αδιόριστους. Και αν στοχεύσουμε όλοι στην αναβάθμισή της , μόνο κέρδος θα έχουμε όλοι και οι μαθητές μας κυρίως.
Ας μην συνεχίσουμε λοιπόν τη συζήτηση.  Εύχομαι το καλύτερο για όλους. 

8
Δημοτικό /
« στις: Ιουνίου 02, 2011, 11:11:38 am »
Ντρέπεσαι να πεις ότι φοβάσαι να απολυθείς ενώ είσαι μόνιμη;
Εγώ πάλι δε ντρέπομαι καθόλου. Και το φοβάμαι , και το απεύχομαι και μάχομαι να μη γίνει, κατά τον ίδιο τρόπο που μάχομαι για τα δικαιώματα των αδιόριστων συναδέλφων, και φωνάζω και διαδηλώνω και απεργώ για αυτούς.
Δε θα πέσω στην παγίδα όμως, επειδή "εξασφάλισα" (μέσω ΑΣΕΠ , κανείς δε μου τη χάρισε και από κανένα δεν την έκλεψα) μια θέση στο δημόσιο σχολείο, έχοντας μάλιστα δύο πανεπιστημιακά πτυχία "καθηγητικών" σχολών , να είμαι αιώνια ευγνώμων και να παραιτηθώ κάθε δικαιώματος μου να διαμαρτύρομαι για ότι πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει. Θα το θεωρούσα ένδειξη ηττοπάθειας από πλευράς μου. Το να είσαι απαισιόδοξος ή αισιόδοξος πάλι , έχω τη γνώμη ότι θα πρέπει να σχετίζεται με τη γύρω σου πραγματικότητα. Θέλω να αισιοδοξήσω. Αρκεί να πειστώ με επιχειρήματα ότι η παρούσα (δεν είναι καινούργια, αλλά όλο και χειροτερεύει) φάση και κατάσταση του κλάδου μας "προκαλεί" συναισθήματα αισιοδοξίας για το μέλλον.

9
Δημοτικό / Απ:
« στις: Ιουνίου 01, 2011, 06:58:00 pm »
Έχεις απόλυτα άδικο να λες ότι οι μόνιμοι δε στεναχωριόμαστε για τους αδιόριστους και μάλιστα για τους διοριστέους του ΑΣΕΠ του '08. (Με διαγωνισμό ΑΣΕΠ πέρασα κι εγώ και το να είσαι διοριστέος και να μη διορίζεσαι είναι το πιο εξωφρενικό από όλα) . Πέρα λοιπόν του δικαίου,  οι "διορισμένοι" ήμασταν κάποτε αδιόριστοι. Και τώρα που δεν είμαστε έχουμε συγγενείς, φίλους και άλλους καθ όλα άξιους συναδέλφους που είναι αδιόριστοι. Επίσης, έχεις απόλυτα άδικο να λες ότι ο σύλλογος δε νοιάζεται για εσάς. Ο μόνος λόγος που ο σύλλογος προσπαθεί να πείσει το Υπουργείο ότι "οι μόνιμοι αρκούν" για την κάλυψη των κενών στα δημοτικά είναι γιατί "έπαιζε" εξαιρετικά δυνατά το σενάριο να βγει εντελώς η β΄ξένη γλώσσα από τα δημοτικά.
Όσο για αυτά που "ξέρεις", μετά τόσης βεβαιότητος , γιατί δεν τα  λες και σε μας αναλυτικά και με στοιχεία για να ηρεμήσουμε. Γιατί κάποιοι, που εσύ πιθανότατα θεωρείς βολεμένους, πραγματικά στεναχωριόμαστε για την όλη κατάσταση και παλεύουμε να την αλλάξουμε. Και κρίμα που το βλέπεις τόσο απίθανο αυτό που σου λέω.
Α και....προφανώς ΔΕΝ ανακάλυψα την Αμερική . Δεν είπα το αντίθετο.

10
Δημοτικό / Απ:
« στις: Ιουνίου 01, 2011, 04:33:27 pm »
Να επισημάνω, σε περίπτωση που υπάρξει παρανόηση, ότι η οργανική μου (αληθινή ή όχι, το μέλλον θα δείξει) ΔΕΝ είναι φυσικά στον τόπο μόνιμης διαμονής μου..................Πολλάαααααα  χρόνια  τώρα............
Merci

11
Δημοτικό / Απ:
« στις: Ιουνίου 01, 2011, 04:28:40 pm »
Με συχωρείς, Alceste, ή εσύ ζεις σε άλλο πλανήτη ή όλοι εμείς.
Απ΄ ότι διαφαίνεται, σαφέστατα στόχος του Υπουργείου είναι να πλεονάζουμε πλέον ΤΟΣΟ πολύ, ώστε: 1) Να μην προσληφθεί ΚΑΝΕΙΣ νέος συνάδελφος (μιλώ γι αυτά τα γεμάτα όρεξη και χαμόγελο νεανικά πρόσωπα που γύριζαν από δημοτικό σε δημοτικό, απλήρωτοι αιωνίως και μες την αβεβαιότητα, και προπαγάνδιζαν , με την καλή έννοια, τα γαλλικά, ώστε να έχουμε μαθητές στα γυμνάσια ),  2) να καθίσταται αδύνατο να συμπληρώνουμε το ωράριό μας (αφού όλοι θα πλεονάζουμε) , 3) Να καταστεί η οργανικότητα ανύπαρκτο πράγμα για εμάς ή "αγαθό" ελάχιστων από εμάς  4) να αποτελεί μόνη λύση και σύνηθες φαινόμενο η μετακίνησή μας εκτός νομού, εντός περιφέρειας (αλλά και σε όλη τη χώρα, σύμφωνα και με το νόμο που ψηφίστηκε πέρσι την Άνοιξη) και 5) ΦΥΣΙΚΟΤΑΤΑ έαν εξαντληθούν όλες αυτές οι "λύσεις",  να πάμε....... στο σπιτάκι μας , υλικό ή αϋλο (ότι έχει απομείνει από αυτό εξ αιτίας των συνεχών μετακινήσεων)
Εσύ πάλι την αισιοδοξία από που την αντλείς ; Μήπως πειστώ κι εγώ δηλαδη και τα δω ρόδινα.
ΠΕ05 με οργανική (πραγματική, εάν "γαλλοποιηθεί" το σχολείο μου, VIRTUELLE et/ou IMAGINAIRE , εάν "γερμανοποιηθεί")

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Μαΐου 18, 2011, 09:18:43 pm »
Απάντηση σε ania_nak
Eφόσον έχεις οργανική σε σχολείο στο οποίο όμως τώρα έχεις κάτω από 11 ώρες, βγαίνει οργανική υπεραριθμία στην ειδικότητά σου. Εάν είσαι μόνη, επιλέγεις κενό από κοντινό σχολείο ώστε να αρθεί η υπεραριθμία. Αν υπάρχουν και άλλοι ίδιας είδικότητας και θέλουν όλοι να κριθούν υπεράριθμοι (για να τοποθετηθούν οργανικά αλλού πριν από τις βελτιώσεις - οριστικές) τότε κρίνεται αυτός που έχει περισσότερα μόρια. Αν δε θέλει κανείς, κρίνεται αυτός που έχει τα λιγότερα μόρια ή ο τελευταίος τοποθετηθείς.
Αν κατάλαβα καλά, εσύ θέλεις να κριθείς υπεράριθμη. Επικοινώνησε λοιπόν με το γραφείο ή τη Δ/νση που ανήκει το σχολείο σου ώστε να μάθεις αν πράγματι , όπως προβλέπεται, θα βγάλουν οργανική υπεραριθμία στο σχολείο σου για την ειδικότητά σου.



13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Μαΐου 18, 2011, 09:16:23 pm »
oups Λάθος

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Μαΐου 13, 2011, 08:40:06 pm »
Οι τρίτεκνοι δεν ήταν ποτέ ειδική κατηγορία μεταθέσεων , doroth. Μόνο οι τετράτεκνοι και πάνω

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 721
Σύνολο: 733

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.