Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - DIMITRISDIM

Σελίδες: 1
1
       Εκ πρώτης όψεως, να συγχαρώ τα μέλη της επιτροπής που επιλέγουν τα θέματα στη φυσική διότι για δεύτερη συνεχόμενη φορά τα θέματα ήταν ουσιαστικά, σαφή, με πολύ σωστή διαβάθμιση αν και έλειπε πιστεύω εκείνο το υποερώτημα με το οποίο θα ξεχώριζε ο άριστος από τον πολύ καλό μαθητή.
      Νομίζω ότι δείχνουν το δρόμο και στις υπόλοιπες επιτροπές για το πως πρέπει να γίνεται η επιλογή των θεμάτων, θεμάτων που απευθύνονται σε παιδιά που έχουν δεχθεί έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών μέσα σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 19, 2011, 10:17:28 am »
Και για να ολοκληρώσω, πιστεύω ότι δε θα είχε δημιουργηθεί καμία ένσταση αν στην εκφώνηση του θέματος αναφερόταν ότι επρόκειτο περί εμβολίου και ο μαθητής θα έπρεπε με βάση αυτό να αξιολογήσει τα στοιχεία του διαγράμματος.
Μόνο στην περίπτωση αυτή θα ήταν το θέμα ισότιμο για όλους τους μαθητές.

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 19, 2011, 09:57:21 am »
Νομίζω ότι η συζήτηση έχει ξεφύγει από αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να μας απασχολεί στο συγκεκριμένο θέμα. Εφόσον μιλάμε μέσω internet και δεν έχουμε προσωπική επαφή πιστεύω ότι είναι καλό να αποφύγουμε χαρακτηρισμούς για ανθρώπους που δε γνωρίζουμε.
Όπως ανέφερε και ο gvasilis για να το πούμε με απλά λόγια είναι αδιανόητο από ένα τόσο " μπακαλίστικο " διάγραμμα να εξαχθούν με σιγουριά επιστημονικά συμπεράσματα. Τώρα αν καποιοι καθηγητές το είχαν διδάξει δεν πιστεύετε ότι είναι λίγο άδικο  να καταδικαστούν μαθητές που δεν είχαν την τύχη να τους το διδάξουν οι δικοί τους καθηγητές στη σχολική τάξη ( στο σχολείο της περιοχής μου ο καθηγητής της βιολογία δυστυχώς χαρακτηρίζεται από ανεπάρκεια γνώσεων ώστε συχνά τον διορθώνουν οι ίδιοι οι μαθητές του ) ;
Διότι επαναλαμβάνω ότι κατά τη δική μου γνώμη μόνο μαθητής που το είχε διδαχθεί είτε στο σχολείο είτε στο φροντιστήριο θα μπορούσε να σκεφτεί ότι πρόκειται περί εμβολίου, καθόσον οι " μπακαλίστικες " ασκήσεις του σχολικού βιβλίου και η αντίστοιχη θεωρία του, δεν δίνουν τη δυνατότητα σε  ένα μαθητή να σκεφτεί με αυτόν  τον τρόπο.

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 17, 2011, 01:33:15 pm »
θεωρώ ότι το συγκεκριμένο θέμα ήταν ασαφές, μη επιστημονικό και εννοείται ότι η προτεινόμενη απάντηση από το υπουργείο στηρίζεται σε δεδομένα που δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να αντληθούν από τη θεωρία του σχολικού βιβλίου.΄
Τώρα αν έχει διδαχθεί στα φροντιστήρια είναι κάτι που δεν μας ενδιαφέρει.
Πόσο μάλιστα όταν πρόκειται για ένα σχετικά εύκολο μάθημα και πολλοί μαθητές, ιδίως άριστοι, επιλέγουν να μη το διδαχθούν σε κάποιο φροντιστήριο.

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 17, 2011, 01:15:37 pm »
Για το θέμα στο οποίο αναφερόμαστε, όσο περισσότερο το σκέφτομαι, τόσες περισσότερες ασάφειες βρίσκω.
Για παράδειγμα έχει αναφερθεί η άποψη ότι εφόσον δεν επωάζεται πρόκειται περί εμβολίου. Πραγματικά πώς ένας μαθητής ο οποίος έχει στηριχθεί στη θεωρία του σχολικού βιβλίου μπορεί να γνωρίζει αν τα εξασθενημένα αντιγόνα που εισέρχονται μέσω του εμβολίου επωάζονται ή όχι.
Και κάτι ακόμη χειρότερο, αναφέρεται ότι θα έπρεπε να το είχαν καταλάβει οι μαθητές επειδή είχαμε εξαρχής την είσοδο μεγάλης ποσότητας αντιγόνου.  Πως είναι δυνατόν ένας μαθητής να συμπεράνει κάτι τέτοιο απο μη βαθμονομημένους άξονες χωρίς κανένα μέτρο σύγκρισης ;
Κατά τη γνώμη μου το θέμα αυτό, αφού από τη μια στερείται κάθε επιστημονικότητας και από την άλλη στηρίζεται σε δεδομένα που δεν ανήκουν στη θεωρία του σχολικού βιβλίου δεν θα πρέπει να αξιολογηθεί στη διαδικασία της διόρθωσης.

Αλήθεια αν γίνουν κάποιες ενστάσεις υπάρχει η περίπτωση να ευαισθητοποιηθεί το υπουργείο ;

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 15, 2011, 01:00:47 am »
Θα συμπληρώσω ότι το ίδιο παρατηρείται και στην άσκηση 5 ( σελ. 44 ) του σχολικού βιβλίου, ενώ στην άσκηση 10  ( σελ. 45 ) το διάγραμμα παρουσιάζει μη μηδενικό αρχικό επίπεδο συγκέντρωσης αντισωμάτων σε πρωτογενή ανοσοβιολογική απόκριση.
Όλα αυτά τα αναφέρω για να δείξω ότι οι συγγραφείς του σχολικό βιβλίο δεν δίνουν καμία σημασία στο αρχικό επίπεδο συγκέντρωσης των αντισωμάτων και είναι λογικό με τον ίδιο τρόπο να σκεφτούν και οι μαθητές.

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 15, 2011, 12:46:57 am »
1) Στη θεωρια του σχολικου βιβλίου δεν προσδιορίζεται το χρονικό διάστημα μεταξύ της μόλυνσης και της εμφάνισης αντισωμάτων στην πρωτογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Πως ένας μαθητής μπορει να γνωρίζει αν οι 5 ημέρες είναι μεγάλο ή μικρό χρονικό διάστημα  ;
2) Σε παρόμοια άσκηση ( επαναληπτικές 2006 ) η συγκέντρωση των αντισωμάτων ξεκινά από μηδενικό επίπεδο παρα το ότι επρόκειτο περί δευτερογενούς ανοσοβιολογικής απόκρισης.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Μαΐου 14, 2011, 08:03:25 pm »
εγω θα ηθελα να προσθεσω το παρακατω συμφωνα με μια αποψη που διαβασα σε γνωστο σαιτ για τη βιολογια :
Στην περιπτωση που το αντιγονο δεν ειναι μικροοργανισμος ( δεν αναφέρεται πουθενά στην εκφώνηση ότι πρόκειται περί μικροοργανισμού ) αλλα τοξινη ή μια άλλη ξένη ουσία π.χ. γύρη, τοτε δεν υπάρχει στάδιο επώασης άρα μπορεί να εξηγηθεί και με έναν διαφορετικό τρόπο το διαγραμμα στο σημερινό 4ο θέμα :
Δηλαδή δευτερογενής ανοσοβιολογική απόκριση στην είσοδο ενός αντιγόνου ( όχι μικροοργανισμού ) αφού δεν εμφανίζονται συμπτώματα.

Στο σχολικό βιβλίο δεν αναφέρεται πουθενά πια είναι η χρονική στιγμή εμφάνισης των αντισωμάτων ( η λέξη καθυστερημένη εμφάνιση είναι πολύ σχετική ).

Συμπληρωματικά στο σχολικό βιβλίο δεν αναφέρεται πουθενά΄για το στάδιο επώασης των μικροοργανισμών

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.