Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Seni

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ:
« στις: Ιουνίου 24, 2009, 08:53:18 pm »
Καλησπέρα,

Ιωάννα, στο www.asep.gr μπορείς να βρεις το ΦΕΚ για την τελευταία προκήρυξη 2Π/2008. Από εκεί θα ενημερωθείς για τα απαραίτητα δικαιολογητικά (το Lower δεν είναι απαραίτητο).

Απευθείας link: http://www.asep.gr/portal-files/dynamic/c273327/fek.file/515_8_10_08_el_GR.pdf.

Καλή αρχή!

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2007, 07:32:45 pm »

Γειά σας, θέλω να κάνω μια παρατήρηση σχετικά με τη διδασκαλία της Γλώσσας στο γυμνάσιο. Είναι η δεύτερη χρονιά που παραδίδω ιδιαίτερα με τα καινούρια βιβλία της Γλώσσας και παρατηρώ πως οι καθηγητές (στη δική μου περίπτωση τουλάχιστον) αδιαφορούν παντελώς για τους στόχους και τη διδακτική προσέγγιση της γραμματικής, του συντακτικού κτλ. Αυτό κατά τη γνώμη μου καταργεί το ίδιο το βιβλίο αφού ελάχιστα ασχολούνται με τις ασκήσεις που δίνονται. Προσωπικά βρίσκω αρκετά ενδιαφέρουσα την προσέγγιση για να την καταργούν εντελώς. Δεν διαφωνώ με την ευελιξία στη διδασκαλία αλλά νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με την απόδοση της τάξης την οποία στην περίπτωσή μου τουλάχιστον δεν έχουν ελέγξει οι καθηγητές. Είναι απλά ενας προβληματισμός που μου δημιουργήθηκε και ήθελα να μοιραστώ. Καλή αρχή σε όλους και καλό κουράγιο!

3
Παιδια αυτο με τις πανελλαδικες πρώτη φορά το ακούω! Είναι δυνατον απόφοιτος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης να δώσει πανελλαδικές? (Ερώτηση)

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
« στις: Ιουνίου 05, 2007, 03:17:03 pm »
Φέτος ήταν η πρώτη μου χρόνια στον ΑΣΕΠ (και οχι η τελευταια προφανώς) και δεν καταλαβαίνω κάτι με τα θέματα της ειδικής διδακτικής. Οι ερωτήσεις της ειδ.διδ. των αρχαίων δεν έκαναν καμία ρητή αναφορά σε σχέδιο διδασκαλίας, ενώ οι ερωτήσεις της ειδικής των Νέων έκαναν. Γιατί αν το σχέδιο ήταν απαραίτητο δεν έγινε αναφορά του και στα θέματα της ειδικής των αρχαίων; Είναι βέβαια απολύτως κατανοητό ότι στο μάθημα της ειδ. διδακτικής εξεταζόμαστε στην ειδική διδακτική, αλλά γιατί πρέπει να το αφήσουν στην κρίση του καθενός δεν το καταλαβαίνω.

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιουνίου 04, 2007, 04:37:01 pm »
Αλήθεια με ποια κριτήρια μπορείς να χαρακτηρίσεις ασφαλώς ένα θέμα ως εύκολο ή δύσκολο? Νομίζω ότι το θέμα μας δεν είναι η δυσκολία αλλά το αν τα θέματα ήταν αναμενόμενα ή όχι. Κάποια από αυτά μας ξάφνιασαν δυσάρεστα και δεν θα ήταν τόσο κακό αν σε αυτόν τον διαγωνισμό δεν έπρεπε να αριστεύσουμε! Δυστυχώς πρέπει να αριστεύσουμε και γι αυτό να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο τη διαισθητική μας σκέψη.

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οι βάσεις εισαγωγής
« στις: Ιουνίου 04, 2007, 03:33:17 pm »
Νομίζω πως όσοι είμαστε σκληραγωγημένοι από καθηγητές των σχολών μας να απαντούμε σε ερωτήσεις εκτός ύλης ή ερωτήσεις που δεν ελέγχουν τίποτα άλλο παρά το όνομα του δευτεραγωνιστή δεν το έχουμε πάρει τόσο στραβά (δεν είχα σκεφτεί τη στιγμή που τους κατηγορούσα πως ίισως μου χρειαστεί στο μέλλον  :P). Ωστόσο δεν μας είχαν μάθει το "αμερικάνικο σύστημα" σου δίνω θεματική ενότητα, σε στέλνω στη βιβλιοθήκη και σε εξετάζω σε όλα (για ποιόν χτυπάει η καμπάνα). Ας χαλαρώσουμε και ας παρακολουθήσουμε με περιέργεια τι μας επιφυλάσσει το άμεσο και απώτερο μέλλον (αποτελέσματα και επόμενος ΑΣΕΠ). Ούτως η άλλως όταν οι φιλόλογοι κάνουν σχέδια το ΑΣΕΠ χαμογελάει (παράφραση, ελπίζω όχι αποτυχημένη) 

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Μαΐου 27, 2007, 05:15:30 pm »
Δεν είναι σωστό να εκφράζεται κανείς σε θέματα που δεν κατέχει, κι εδώ εκτίθεμαι  :-\.

Νομίζω πως η MayaMaya κατέθεσε την καλύτερη άποψη με εξαιρετική ευγένεια, εμπειρία και σαφήνεια.

Ωστόσο, η μόρφωση είναι αγαθό που ανήκει σε όλους, άλλο που στις μέρες μας μόρφωση=διορισμός στο δημόσιο.

 

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Καθηγητής + δυσλεξία
« στις: Μαΐου 27, 2007, 03:38:02 pm »
Προσωπικά φοβάμαι περισσότερο μη διδάξει το παιδί μου η συμφοιτήτριά μου που πέρασε όλα τα μαθήματα με αντιγραφή (ήταν χαρισματική στις δημόσιες σχέσεις) παρά ο συμφοιτητής μου που διάβαζε σχεδόν χωρίς όραση (αλλά διάβαζε)!

Μιλάω χωρίς ιδιαίτερη γνώση επί του θέματος, αλλά πιστεύω ότι καθένας είναι ελεύθερος να προσπαθήσει να πετύχει τους στόχους του. Κάθε τόσο οι ειδήσεις αναφέρουν παραδείγματα ατόμων με σοβαρή αναπηρία να καταφέρνουν πράγματα τα οποία οι καθ όλα υγιείς δεν αποτολμούν καν. Πόσοι θα γέλασαν αρχικά με την προσπάθειά τους .. και πόσοι θα τους είπαν να κάνουν μόνο αυτό που μπορούν καλύτερα. Αν ένας άνθρωπος χωρίς πόδια καταφέρνει να ανέβει στο Έβερεστ νομίζω ότι και ένας δυσλεκτικός θα μπορούσε να κάνει αυτόν το άθλο να σπουδάσει φιλόλογος. Κι όσο για το άγχος μερικών περί ορθογραφίας.. τι να πω, ο δυσλεκτικός θα χαλάσει την "πιάτσα".

Για να μην παρεξηγηθώ δεν το θεωρώ εύκολο κατόρθωμα αλλά δεν θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να εμποδίσω ένα παιδί να προσπαθήσει γι αυτό που θέλει στη ζωή του. Το σημαντικό είναι να μάθει το παιδί να είναι ευσυνείδητο και να προσπαθεί με ό,τι δυνάμεις έχει. Αυτό θα το μάθει από τους καθηγητές του, όχι όμως επειδή θα του το γράψουν ορθογραφημένα στον πίνακα. 

You may think I m a dreamer...



   

9
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι: πολλές σχολές χωρίς αντιστοιχία στις θέσεις εργασίας, άρα πολλοί και οι άνεργοι. Πολλοί υποψήφιοι, άρα διαγωνισμός επιλογής (ο ισχυρότερος επιβιώνει, βλ. φυσική επιλογή). Δεν είναι κακό να υπάρχει ένας τρόπος να αποδείξεις ότι έχεις πάρει σοβαρά το θέμα "θέλω να δουλέψω ως φιλόλογος σε σχολείο" και να δουλέψεις γι αυτό. Αντίθετα, είναι πολυ καλό εφόσον είναι αληθινό. Όταν οι υποψήφιοι είναι πενταψήφιος αριθμός και οι θέσεις τριψήφιος, είναι γεγονός ότι το πτυχίο μας το στέλνουν να "κουρεύεται", το ίδιο συμβαίνει παντού. Για να μην πω και για το πτυχίο μας... (έχω διδαχθεί Ευρωπαική ιστορία και Ιστορία της Τέχνης αλλά δεν πέρασε από το μυαλό κανενός να διδάξει Αρχαία ή

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.