Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - periergos

Σελίδες: 12
1
6 ή 16 Μαρτίου το δικαστήριο;  ???
Σιγουρα 16 Μαρτίου. Αλλα με κάθε επιφυλαξη θα πάρει αναβολή.Νεότερα ίσως έχω αύριο.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 27, 2006, 06:53:01 pm »
Παράθεση
Με έχεις αποστομώσει και δεν ξέρω τι να πω πια... (να πω τα ίδια που λέω εδώ και 10 χρόνια δεν έχει σημασίαΔεν έχω καμιά όρεξη να "βρίζομαι" ή να "αντιπαρατίθεμαι" με κανέναν.Επειδή το ΜΟΝΟ που με ενδιαφέρει είναι να διοριστώ ΕΓΩ και η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ, σκέφτομαι να μην μιλάω και πολύ πολύ.
Επειδή εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο Μηχανικός Αυτοματισμού εντασσόταν στον ΚΛΑΔΟ ΠΕ17, ακόμα και μετά από μέρος του Ν 1566/1985 που σου ανέβασα για να σου αποδείξω ότι παραπληροφορείς τον κόσμο, θα ήθελα να ενημερώσω τα εξής:
Με την Υ.Α.Ε5/3083/24 Φεβρουαρίου 1984 ιδρύθηκε  το Τμήμα Προγραμματισμού και Ανάλυσης Υπολογιστών  (Υπουργική Απόφαση για όσους δεν γνωρίζουν το αρκτικόλεξο) Θα μου πείτε τι σχέση έχει το εν λόγω τμήμα με την αντιπαράθεση;
Με την  Υ.Α Ε5/652/31 Μαΐου 1985 το εν λόγω τμήμα μετονομάστηκε στο γνωστό σε όλους μας τμήμα Πληροφορικής
                          Στις 30 Σεπτεμβρίου 1985 (1,5 χρόνια μετά την δημιουργία του τμήματος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)δημοσιεύεται ο νόμος 1566 ο οποίος δημιουργεί ΚΛΑΔΟΥΣ (κουτιά δηλαδή που δεν περιέχουν τίποτα παρά μόνο την ονομασία τους) εκ των οποίων και ο ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ17 Τεχνολόγων. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του sniper, ότι δηλαδή οι Αυτοματισμές εντάσσονται από το 1985 στον ΠΕ17 ως Τεχνολόγοι (τίτλο τον οποίο φέρουν μόνο τα τμήματα της Σ.Τ.Εφ. (Σχολή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ Εφαρμογών)) και επειδή και οι Πληροφορικοί ανήκουν στην Σ.Τ.Εφ. - άρα τεχνολόγοι , θα έπρεπε και οι Τεχνολόγοι Πληροφορικής να εντάσσονται στον ΠΕ17. Τότε γιατί έβγαλαν το Π.Δ. 118/1995;;;Το ξαναείπα ότι στους κλάδους εντάσσονται (Μπαίνουν δηλαδή μέσα στα κουτιά) τα τμήματα με Υ.Α. Νόμους ή  Π.Δ. 
Θα πρέπει να καταλάβεις ότι τα πράγματα δεν είναι όπως θα ήθελες να είναι, επειδή έτσι σε βολεύει. Το να πετάς ένα πυροτέχνημα (όπως ο Ν1566/85 χωρίς να προσδιορίζεις σε πιο άρθρο αναφέρεσαι-ο Ν έχει 94 άρθρα)και να δημιουργείς εντυπώσεις δεν είναι σωστό και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα . Προσωπικά δεν θα ήθελα να μετριάσεις τα λόγια σου γιατί μου δίνεις κίνητρο να ψάχνω και να αποδεικνύω ότι κάνεις λάθος.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 26, 2006, 10:59:58 pm »
Παράθεση
Τί είναι ο κλάδος Α.Τ. ;
***ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:Κατά το άρθρο 16 παρ. 17 του
   Ν.1586/1986 (Α 37): "Οι κατηγορίες ΑΤ, ΑΡ και ΜΕ
   που προβλέπονται στο Ν. 1566/1985, μετονομάζονται
   σε κατηγορίες ΠΕ
, ΤΕ και ΔΕ αντίστοιχα.
   Στην έκδοση των αποφάσεων καθορισμού επιδόματος
   θέσης των εκπαιδευτικών λειτουργών της πρωτοβάθμιας
   και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προβλέπονται από
   το Ν. 1566/1985, συμπράττει και ο Υπουργός Προεδρίας
   της Κυβέρνησης".

Δηλαδή το ΑΤ έγινε ΠΕ
Παράθεση
Παράθεση

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 26, 2006, 10:02:03 pm »
Παράθεση
"Σύμφωνα με το Ν.1566/85 οι Μηχανικοί Τ.Ε. Αυτοματισμού διορίζονται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στην κατηγορία ΠΕ17 εδώ και είκοσι χρόνια."

Είσαι μεγάλος απατεώναααααααααααααας!!!!!!! ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!! Ο αυτοματισμός δεν ήταν ποτέ ενταγμένος στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Παραθέτω μέρος του Νόμου 1566/85

'Αρθρο 14.

      Εκπαιδευτικό προσωπικό δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.       

  1. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανήκει
στους εξής κλάδους  κατά  κατηγορίες:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΤ
Κλάδος ΑΤ1 Θεολόγων
Κλάδος ΑΤ2 Φιλολόγων
Κλάδος ΑΤ3 Μαθηματικών
Κλάδος ΑΤ4 Φυσικών
Κλάδος ΑΤ5 Γαλλικής γλώσσας
Κλάδος ΑΤ6 Αγγλικής γλώσσας
Κλάδος ΑΤ7 Γερμανικής γλώσσας
Κλάδος ΑΤ

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2006, 06:49:27 pm »
Για sniper

Παράθεση
Το τελευταίο μπαράζ μηνυμάτων σου καθώς και αυτά που λες δείχνουν κάποια πράγματα.....

Σαφώς κα δείχνουν κάποια πράγματα. Το ότι αποφεύγεις εσκεμμένα να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου. Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει ;

Παράθεση
Εσύ ούτε πατέρας, ούτε τίποτα σχετικό είσαι. Από ότι μπορούμε να καταλάβουμε όλοι μας, μάλλον ένας οργισμένος Μηχανικός Αυτοματισμού είσαι.

Εξακολουθείς να το παίζεις μάντης !!!! Και επειδή έχεις καταλάβει πόσο οργισμένοι είναι οι αυτοματισμές, το νου σου να μην βρεθείς μπροστά σε κανέναν από αυτούς!!!!

Παράθεση
1) Ο τρόπος που εκφράζεις την άποψη σου δείχνει εμπάθεια που δεν δικαιολογείται ούτε από την ηλικία σου (τάχα είσαι 40+ χρονών...), ούτε από κάτι άλλο
Να σου δείξω και λίγη ειρωνεία; Από μαθηματικά, βλέπω ότι τα πας καλά. Αν και είσαι παραπληροφορικός, θα ζητήσω από το ΥΠΕΠΘ να εντάξουν τους Μηχανικούς Πληροφορικής στον κλάδο ΠΕ03 (Μαθηματικών). Και το λέω αυτό γιατί    «Γνωρίζω αρκετά για να κρίνω» (ταδε έφη sniper, 11η σελίδα αν δεν κάνω λάθος). Α και για να μην ξεχάσω (γιατί μετά τα 40 δεν κρατάει το μυαλό) μπορείς να μου δείξεις σε ποιο σημείο έχω εκφράσει την εμπάθεια μου;

Παράθεση
2) Συνεχίζεις να ρωτάς τα ίδια πράγματα ενώ ο άλλος σου έχει απαντήσει. Μήπως επιζητάς συγκεκριμμένη απάντηση???? (πέστην μας να τελειώνουμε)
Δεν απάντησες σε κανένα από τα ερωτήματά μου. Μια απλή παράθεση ως απάντηση αρκεί.

Παράθεση
Όσο αφορά εμένα, θα απαντάω μόνο σε αυτούς που ξέρουν πως να κάνουν μια συζήτηση και ευτυχώς είναι πολλοί σε αυτό το φόρουμ.
Θα πρέπει να καταλάβεις ότι το forum είναι ένα τεράστιο στρογγυλό τραπέζι με συνομιλητές που απευθύνουν ερωτήσεις ο ένας στον άλλο και περιμένουν σαφείς και ξεκάθαρες απαντήσεις για να γίνεται διάλογος. Εσύ το μόνο που κάνεις μέχρι τώρα είναι να απαντάς μόνο εκεί που μπορείς να απαντήσεις.
Απάντησε στις ερωτήσεις μου έστω και με παραθέσεις.

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 23, 2006, 01:02:47 pm »
Παράθεση
Σας παρακαλώ όλους για πολλοστή φορά να μην συνεχίσετε τις αψιμαχίες και με αναγκάσετε να το κλειδώσω.
Θα πρότεινα να κλειδώσεις τον sniper_hellas_1, όχι γιατί λέει τις απόψεις του, αλλά γιατί παραπληροφορεί συνέχεια τον κόσμο παρόλο που του υποδεικνύουμε ότι εσκεμμένα παραπληροφορεί.

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 10:35:44 pm »
Πάλι για sniper_hellas_1

Παράθεση
Αν πας και δεις στην σελίδα του ΣΤΕΜΠ, υπάρχει ένα σχετικό κείμενο που αναφέρει τμήματα που δεν θεωρούνται Πληροφορικής. Δες το προσεκτικά.

Δώσε μας ένα link (δεν ξερω αν το έγραψα καλά) για να το δούμε και εμείς αυτό το κείμενο. Συνεχίζεις να λες "καπου εκεί βρίσκεται η απάντηση" Ελπίζω αν είσαι διορισμένος και σου κάνουν κάποια ερώτηση οι μαθητές σου να μην τους δείχνεις την βιβλιοθήκη!!!Ελπίζω να μην έχεις τον γιό μου, μαθητή!!! (αν είσαι διορισμένος)  

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 10:19:10 pm »

Παλι για sniper_hellas_1

Παράθεση
Άσχετο αν έχεις δίκιο ή όχι για αυτά που λες, οι χαρακτηρισμοί "10 ηλιθίων ατόμων και ψώνια" πρέπει να λείπουν. Πρώτη φορά μπαίνεις σε φόρουμ????
Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ μαζί σου

Παράθεση
Επίσης, θα έπρεπε να ήξερες ότι το 40% διορίζεται από πίνακα προϋπηρεσίας, άρα καμιά σχέση με ΑΣΕΠ και αξιολόγηση....
Α γεια σου!!!! τώρα άρχισες να μπαίνεις στο θέμα. Όλη η φασαρία για τον πίνακα των αναπληρωτών!!!! Και επειδή οι πληροφορικοί δεν είχαν κανένα πρόβλημα με τα θέματα του ασεπ και δεν τους νοιάζει καθόλου ο πίνακας, γι' αυτό όλοι όσοι δώσανε ασέπ (και με μεταπτυχιακά) πέρασαν όλοι!!!!!! :D :D :D :D :D :D. Θα ήθελα να μας πεις εάν υπάρχουν αυτοματιστές που να περάσανε στον ασεπ . Αν ναι τότε πως έγινε αυτό; Επίσης να μας πεις εάν υπάρχουν πληροφορικοί οι οποίοι δώσανε ασεπ και δεν περάσανε. Αν ναι , τότε επίσης πως έγινε αυτό.

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 10:12:44 pm »
Παλι για sniper_hellas_1

Παράθεση
Το να λέμε τα ίδια και τα ίδια δεν έχει νόημα... Επειδή παρακολουθείς το φόρουμ, μπορείς να βρεις ότι έχω απαντήσει και σε αυτά που λες. Το καλό της Πληροφορικής δεν είναι ΜΟΝΟ το αν θα διοριζόμαστε εμείς ή άλλοι! Ο ΣΤΕΜΠ δεν επικαλείται (στα λόγια) όπως κάνεις και εσύ τώρα, αλλά με πράξεις. Ποιος άλλος αυτή την στιγμή ασχολείται με τόσα προβλήματα στην Πληροφορική? ΚΑΝΕΙΣ!
Είσαι απαράδεκτος !!!Τα τμήματα του Π.Δ. (εκτός του αυτοματισμού) έχουν δημιουργηθεί μετά το 2000 και οι απόφοιτοί τους είναι παρά πολύ λίγοι (πολύ κακό για το τίποτα δηλαδή) για να δημιουργήσουν συλλόγους. Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για ηλικίες μέχρι 25 χρόνων . Αν λοιπόν ερχόταν κάποιος απόφοιτος (εκτός φυσικά του αυτοματισμού που τους έχετε ξεσκίσει τους ανθρώπους με την παραπληροφόρηση που έχετε διαδώσει εν γνώση σας - συκοφαντική δυσφήμιση στα νομικά) και έλεγε στον stemp ότι θέλει να ασχοληθεί για το καλό της πληροφορικής πιστεύεις θα τον δεχότανε ως μέλος;

Παράθεση
Επίσης,ο ΣΤΕΜΠ ζήτησε τροποποίηση του ΠΔ και όχι κατάργηση του. Η διαδικασία είναι απλή... Φεύγουν οι λιγότερο κατάλληλοι για διδασκαλία ή ενασχόληση με τον κλάδο της Πληροφορικής. Δεν σου φαίνεται λογικό?

Εξακολουθείς να ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ αν και πληροφορικός. Ο σύλλογος σας ζητάει την ακύρωσή του και όχι την τροποποίηση του .Διαβασε http://www.stemp.gr/images/stories/prosfiges/prosfigi_pd_268.pdf στην προτελευταία   σελίδα για να ενημερωθείς και να πάψεις να ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕ

Παράθεση
Στην ΠΕ19 δεν υπάρχει ανάλογο πρόβλημα. Όποτε μην συγκρίνεις....
Εξάλλου και ο ΣΤΕΜΠ χαιρέτησε την είσοδο στην ΠΕ20 πολλών τμημάτων Πληροφορικής. Απλά διαφωνεί με την είσοδο π.χ. των Μηχανικών Αυτοματισμού. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο...
Μήπως τον stemp τον ενδιαφέρει ο πίνακας αναπληρωτών και "Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο..."; Καταλαβαίνεις υποθέτω τι εννοώ!!

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 09:38:28 pm »
Πάλι για sniper_hellas_1

Παράθεση
Το να λέμε τα ίδια και τα ίδια δεν έχει νόημα... Επειδή παρακολουθείς το φόρουμ, μπορείς να βρεις ότι έχω απαντήσει και σε αυτά που λες. Το καλό της Πληροφορικής δεν είναι ΜΟΝΟ το αν θα διοριζόμαστε εμείς ή άλλοι! Ο ΣΤΕΜΠ δεν επικαλείται (στα λόγια) όπως κάνεις και εσύ τώρα, αλλά με πράξεις. Ποιος άλλος αυτή την στιγμή ασχολείται με τόσα προβλήματα στην Πληροφορική? ΚΑΝΕΙΣ!
Επειδή στον κλάδο Π.Ε.20 είναι και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων και θεωρούνται Πληροφορικοί μπορείς να μας πεις εάν αυτοί ασχολούνται με τα τόσα προβλήματα της πληροφορικής;

Παράθεση
Επίσης, ο ΣΤΕΜΠ ζήτησε τροποποίηση του ΠΔ και όχι κατάργηση του. Η διαδικασία είναι απλή... Φεύγουν οι λιγότερο κατάλληλοι για διδασκαλία ή ενασχόληση με τον κλάδο της Πληροφορικής. Δεν σου φαίνεται λογικό?

Πάλι παραπληροφορείς τον κόσμο. Μπείτε στο http://www.stemp.gr/images/stories/prosfiges/prosfigi_pd_268.pdf και δείτε στην τελευταία σελίδα . ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ αν και πληροφορικός.

Παράθεση
Αν όχι, τότε δεν έχει νόημα να παίρνουμε πτυχία που γράφουν Πληροφορική επάνω. Ας γράφουν Μαθηματικός ή Φυσικός ή .... και να πάμε να διδάσκουμε Πληροφορική. Έτσι γινόταν τόσα χρόνια και αυτοί που το σταματήσανε είναι οι ΕΠΕ-ΣΤΕΜΠ. Άρα μην λες ότι σου κατέβει αν δεν ξέρεις την προϊστορία που ξεκινά πριν 10-15 χρόνια (τότε ήσουν δημοτικό ή γυμνάσιο...).

Από τότε κοιτάζατε τον κ....λο σας εεε;!! "Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια" λοιπόν. Και επειδή νοιάζεστε για το καλό της πληροφορικής στην Ελλάδα σύμφωνα με τα όσα έχεις πει, θα έπρεπε τότε το υπουργείο  να  αφήσει την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας με παρά πολλά κενά (επειδή εσείς δεν ήσασταν αρκετοί για να τα καλύψετε) και να περιμένει πότε τα τμήματα πληροφορικής και Η/Υ συστημάτων θα βγάλουν αρκετούς απόφοιτους για να καλυφθούν τα κενά της Π.και Δ.Ε.. Επειδή λοιπόν τότε 1992-2002 ήσασταν μόνο 2 τμήματα πληροφορικής και διοριζόσασταν που θέλατε, δεν σας πολυένοιαζε η εκπαίδευση και γι’ αυτό υπήρχαν και εκείνα τα πτυχία που πληρούσαν τις ελάχιστες προϋποθέσεις για να διδάξουν πληροφορική. Επειδή όμως τώρα τα τμήματα που έχουν ως κύριο αντικείμενο την πληροφορική (εαν δεις Πανεπιστήμια Πολυτεχνεία και ΤΕΙ είναι καμιά 33 εκ των οποίων ΤΕΙ έγιναν από 2->13) στενεύουν πλέον οι θέσεις για πληροφορικούς στο δημόσιο (γιατί ο καυγάς για το δημόσιο γίνεται) γι’ αυτό κάνετε ότι κάνετε τα τελευταία 3 χρόνια(μία ανακοίνωση βρήκα στον stemp με ημερομηνία 2003)
 

Παράθεση
Στην ΠΕ19 δεν υπάρχει ανάλογο πρόβλημα. Όποτε μην συγκρίνεις....
Εξάλλου και ο ΣΤΕΜΠ χαιρέτησε την είσοδο στην ΠΕ20 πολλών τμημάτων Πληροφορικής. Απλά διαφωνεί με την είσοδο π.χ. των Μηχανικών Αυτοματισμού. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο...
Θα σε παρακαλούσα παρά πολύ να μας πεις πως ο stemp χαιρετίζει την είσοδο όπως λες
Παράθεση
πολλών τμημάτων Πληροφορικής
όταν με την αίτηση ακύρωσης του Π.Δ. ζητάει να ακυρωθεί όλο το άρθρο του Π.Δ που αφορά τον ΠΕ20; ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ αν και πληροφορικός
 http://www.stemp.gr/images/stories/prosfiges/prosfigi_pd_268.pdf Δείτε στην τελευταία σελίδα της αίτησης ακύρωσης

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 08:41:35 pm »
Παλι για sniper_hellas_1

Παράθεση
Το πρόβλημα το εστιάζεις στο ότι δεν με συμφέρει το ΠΔ 268 και για αυτό φωνάζω. Μήπως σου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να φωνάζω γιατί είναι λάθος το ΠΔ και όχι από προσωπικό συμφέρον???

Δεν μας είπες μέχρι τώρα αν είσαι διορισμένος στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, για να βγάλουμε συμπέρασμα για ποιο λόγο  φωνάζεις, γιατί το Π.Δ. δεν είναι καθόλου λάθος. Το λάθος είσαι εσύ (και όλοι αυτοί που ισχυρίζονται τα ίδια με εσένα) γιατί:
  • έχεις κάνει το λάθος να κρίνεις ΥΠΕΠΘ το οποίο είναι, ο καθ’ ύλην αρμόδιος φορέας να κρίνει ποια τμήματα μπορούν να διδάξουν πληροφορική μαθηματικά φυσική κ.λ.π.
  • έχεις κάνει το λάθος να κρίνεις τα προγράμματα σπουδών των 11 τμημάτων του Π.Δ. χωρίς να έχεις τις απαιτούμενες γνώσεις για να το κάνεις 
  • έχετε κάνει το λάθος να τα βάλετε με 11 τμήματα, 11 άτομα, οι οποίοι σε λίγα χρόνια θα βρίσκεστε (αν δεν είσαστε ήδη διορισμένοι στην Δ.Ε.) ανάμεσα σε όλους αυτούς του Π.Δ. οι οποίοι τελικά θα είναι πολύ περισσότεροι από εσάς.
   

Παράθεση
Μάλλον δεν σου πέρασε από το μυαλό αυτό αφού και φυσικά αγνοείς τις κινήσεις και προσπάθειες του ΣΤΕΜΠ για τον κλάδο της Πληροφορικής και Επικοινωνιών....
΄
Α! Και για να έχουμε καλό ρώτημα. Το πτυχίο σου γράφει μηχανικός Πληροφορικής και Επικοινωνιών; Γραφεί μόνο Μηχανικός Πληροφορικής. Γιατί λοιπόν καπηλεύεστε τις Επικοινωνίες; Τι δουλειά έχεις μέσα στον κλάδο αυτό; Με όλα αυτά που έχεις γράψει τόσες μέρες θα έπρεπε στον κλάδο αυτό να είναι μέσα μόνο το τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών, το οποίο με την προσφυγή σας κατά του Π.Δ. θέλετε να το βγάλετε από τον ΚΛΑΔΟ Π.Ε.20. Πολύ περίεργα δεν μας τα λες ρε συ sniper_hellas_1;
Α!!! Πολύ καλά ανέφερες στην αρχή. ΚΛΑΔΟΣ και όχι πτυχίο. Καταλαβαίνεις την διαφορά των λέξεων; Μάλλον όχι έτσι όπως μας τα λες. 

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2006, 07:51:09 pm »
Αναφέρομαι στον sniper_hellas_1


Παράθεση
Νομίζω ότι ήδη απάντησα (αν αναφέρεσαι σε μένα).
Σε εμένα δεν έχες απαντήσει σε κανένα απο τα ερωτήματά μου

Παράθεση
Το ότι ο periergos, που ισχυρίζεται ότι είναι πατέρας και δεν έχει σχέση με αυτοματισμό (που όλοι καταλάβαμε ότι τελικά έχει σχέση με τον Αυτοματισμό....)
Εκτός απο φαφλατάς μας έγινες και μάντης!!!! :D Θα ήθελα όμως (επειδή μπορεί να κάνω και λάθος) να μου ειποδείξεις το σημείο από το οποίο έβγαλες συμπέρασμα ότι έχω σχεση με τον αυτοματισμό.

Παράθεση
δεν καταλαβαίνει τι του απάντησα, συγνώμη δεν φταίω εγώ.
Σου ξαναλέω ότι δεν έχεις απαντήσει σε κανένα από τα ερωτήματα που σου έθεσα. Είσαι συνέχεια "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" Οι ερωτήσεις μου ήταν σαφείς και ξεκάθαρες.

Παράθεση
Συμφωνώ ότι κανείς δεν φταίει για την απαράδεκτη κατάσταση. Αλλά... φταίμε όταν θυσιάζουμε τα πάντα στομ βωμό του προσωπικού μας συμφέροντος. Όταν   αν και ξέρουμε ότι δεν διακαιούμαστε να ασκούμε το επάγγελμα κάποιου άλλου (βλέπε Πληροφορικού είτε Δευτεροβάθμιας είτε αλλού), ισχυριζόμαστε ότι από Μηχανικοί Αυτοματισμού ξαφνικά γίναμε Πληροφορικοί ....

Σε αυτό σου απάντησε ο paphar

Παράθεση
Εσύ Κατέ είσαι εξαίρεση. Σε παραδέχομαι για αυτό που προσπαθείς να κάνεις. Μακάρι να προσπαθούσανε και να κάνανε αγώνα οι συνάδελφοι σου Μηχανικοί Αυτοματισμού να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα. Τότε όλα θα ήταν όπως πρέπει να είναι, δηλαδή ο καθένας εκεί που πρέπει (άσχετα αν υπάρχει ανεργία ή όχι).
Ρε συ, πάλι το παιζεις μάντης!!!!! Πως ξέρεις ότι οι συνάδελφοι της Μηχανικοί Αυτοματισμού δεν έχουνε κάνει αγώνα  για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα; Και μην πεις πάλι "Ξέρω αρκετα" Σκέτη  παραπληροφόριση είσαι (αν και πληροφορικός)

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 17, 2006, 04:44:31 pm »
Ρε παιδιά. Που εξαφανίστηκε ο φίλος μου ο sniper_hellas_1!!!!!!; Μήπως προσπαθώντας να μου απαντήσει κατάπιε την "μεγάλη γλώσσα του"; Αν έχει κάποιος νεότερα ας μου απαντήσει. Ανησυχώ!!! Υπάρχει καμία εξέλιξη , κανένα νεότερο με το δικαστήριο; Πολύ ησυχία "ακούω"!!!

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Φεβρουαρίου 11, 2006, 11:57:09 am »
Παράθεση
Πάλι δεν κατάλαβες τι λέω.... Εννοώ ότι δεν έχει νόημα η ερώτηση σου. Αναφερόμαστε στα υπάρχοντα τμήματα και όχι γεινκά και αόριστα.

Τι εννοείς δεν έχει νόημα η ερώτησή μου;Δεν καταλαβαίνεις μήπως ελληνικά; Ξεχνάς επιλεκτικά. Να σου ξαναθυμίσω λοιπόν τι είχες αναφέρει σε προηγούμενες απαντήσεις σου.

Παράθεση
Το θέμα που συζητάμε εδώ και μέρες είναι το κατά πόσο είναι ή δεν είναι κάποιος κατάλληλος με βάση το πρόγραμμα σπουδών του να διορίζεται και να αποκαλεί τον ευατό του Πληροφορικό. Τίποτα παραπάνω από αυτό!

Επέλεξε μία βάση για να μπορούμε να συζητήσουμε. Έχεις τελικά πρόβλημα με τα προγράμματα σπουδών τους ναι ή όχι; Και εάν όχι τότε με τί έχεις;

Κάποιος περίεργος πατέρας που έτυχε το παιδί του να τελειώνει ένα από τα 11 τμηματα τα οποία έχετε στείλει στο Σ.τ.Ε. παίζοντας με το μέλλον τους.


Παράθεση
Επειδή είσαι περίεργος και πατέρας, θα σου πρότεινα να ψάξεις από μόνος σου κάποια πράγματα και να μην ακούς εμένα ή τον οποιοδήποτε. Αν περιμένεις να μάθεις το μέλλον το δικό σου ή του παιδιού σου από τα φόρουμ, τότε...

Επειδή σου είπα ότι δεν έχω καμία σχέση με την πληροφορική και τον αυτοματισμό και η μόνη μου σχέση με τους υπολογιστές είναι η χρήση τους, επιμένω  να σου ζητάω να με διαφωτίσεις και μην μιλάς αόριστα. Η ερώτησή μου ήταν σαφέστατη   

Παράθεση
Επίσης, εγώ δεν παίζω με το μέλλον κανενός και δεν πήγα κανέναν στα δικαστήρια.

Μήπως η αίτηση ακύρωσης έγινε από τους φυσικούς ή φιλολόγους; Οι δικοί σου συμφοιτητές προσφύγανε στο Σ.τ.Ε.. Α, και πουθενά δεν γραφώ  ότι εσύ έστειλες κάποιους στα δικαστήρια. Και μην αρπάζεσαι χωρίς κανένα λόγο. Εκτός αν έχεις λόγο να αρπάζεσαι και έισαι ένας από αυτούς που κανανε την αίτηση ακύρωσης!!! Εκεί είναι γνωστα τα ονόματα όλων!! 

Παράθεση
Αν πιστεύω όμως ότι το Χ και το Υ είναι λάθος, τότε θα το λέω άσχετα αν είναι ενάντια σε σένα ή σε κάποιον άλλον.

Φυσικά. Αυτό σημαίνει δημοκρατία. Αλλά όταν ισχυρίζεσαι κάτι εναντίων άλλων και θίγεις την επιστημοσύνη τους όσον αφορά την πληροφορική ή κάποιο Ζ αντικείμενο χωρίς κανένα επιχείρημα αυτό λέγεται συκοφαντική δυσφήμηση. Αλλά μέσα σε ένα φόρουμ καλύπτεσαι από την ανωνυμία σου.

Είχα γραψει:
Παράθεση
Εσύ που δεν έχεις καμία σχέση με τον αυτοματισμό και δεν γνωρίζεις την επιστήμη του αυτοματισμού και την σχέση της με την πληροφορική όπως ισχυρίζονται κάποιοι Αυτοματιστές , πως είναι δυνατόν να βγάζεις το συμπέρασμα ότι ο αυτοματισμός δεν έχει σχέση με την πληροφορική;

Και απάντησες:
Παράθεση
Γνωρίζω αρκετά για να κρίνω.


Αρχίζω να πιστεύω με αυτά που λες ότι τελικά έχει σχέση ο Αυτοματιστής με τον πληροφορικό. Επειδή γνωρίζεις αρκετά για τον αυτοματισμό γι’ αυτό το λέω!!

Παράθεση
π.χ. Δεν νομίζω για κάποιον που είναι Πολιτικός Μηχανικός ότι είναι δύσκολο να κρίνει έναν Μηχανολόγο Μηχανικό. άρα αυτό που λες, δεν στέκει.

Σαφώς και δεν είναι δύσκολο να κρίνει ένας Πολιτικός Μηχανικός έναν Μηχανολόγο Μηχανικό γιατί στην Ελλάδα όλοι κρίνουν όλους χωρίς να έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις επί ενός θέματος (βλέπε σκάνδαλο Vodafone), ότι δηλαδή κάνεις εσύ με τους Αυτοματιστές και με τα άλλα τμήματα. Εκτός αν οι γνώσεις σου είναι τέτοιες που να συμπίπτουν με αυτές του Αυτοματιστή. Το παράδοξο όμως στην πρόταση που μόλις ανέφερες θα ήταν να εννοείς ότι ο Πολιτικός Μηχανικός μπορεί να κρίνει αν κάποιος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός. Ρε συ με έκανες και γέλασα παρά πολύ. Δεν λες την προηγούμενη πρόταση σου σε έναν Πολιτικό και έναν Μηχανολόγο να γελάσουνε και αυτοί;

Παράθεση
Επίσης, εσύ που δεν έχεις σχέση (εσύ το είπες) ούτε με αυτοματισμούς ούτε με πληροφορική, γιατί κρίνεις??????

Μπορείς να μου υποδείξεις σε ποιο σημείο έκρινα και ποιον έκρινα;

Παράθεση
Εγώ δεν έκρινα κανέναν.

Τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι έχεις κάποιο πρόβλημα με τις έννοιες των λέξεων και δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Εδώ και 10 σελίδες κρίνεις και λες ότι τα 11 τμήματα δεν είναι άξια να διδάξουν πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και λες ότι δεν κρίνεις κανέναν; 

Είχα πεί:
Παράθεση
Εσύ που είσαι καθαρός πληροφορικός, δώσε λοιπόν σε όλους αυτούς εδώ μέσα έναν ελάχιστο αριθμό μαθημάτων (και τους τίτλους τους φυσικά) για να μπορεί να αποκαλείται κάποιος Πληροφορικός και να σταματήσει αυτή η διαμάχη μεταξύ πληροφορικών και μη.
Απάντησες:
Παράθεση
Ποια διαμάχη? Αυτή που καλλιεργούν κάποιοι για να ωφεληθούν?

Μάλλον πάλι έχεις επιλεκτική μνήμη. Ξεχνάς ότι την αίτηση ακυρώσεως την κάνανε πρώην συμφοιτητές σου; Αν κάποιοι ωφεληθούν από αυτήν την διαμάχη ,από την πιθανή  θετική προς εσάς απόφαση του Σ.τ.Ε. , είστε μόνο εσείς (μαζί και εσύ εκτός αν είσαι ήδη διορισμένος χωρίς πολύ να ζοριστείς αφού με το που πήρες το πτυχίο διορίστηκες αμέσως στην εκπαίδευση. Α και μην μου πεις ότι πέρασες με τον ΑΣΕΠ 2002 γιατί τα θέματα που σας βάλανε ήταν επιπέδου ECDL )
 
Παράθεση
Αν σου πω 10 ή 30 ή 50 μαθήματα το θεωρείς απάντηση στο ερώτημα σου? Μάλλον όχι...

Οι αριθμοί παλικάρι μου ή κοπελιά ή τρίτο φίλο, δεν κάνουν λάθος ποτέ.

Παράθεση
Όποτε γιατί το ρωτάς? Να σου πω γιατί? Γιατί είμαστε στην Ελλάδα του συμφέροντος. Ο καθένας από εμάς το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βολευτεί, άσχετα αν είναι σωστό ή όχι.


Για την συγκεκριμένη περίπτωση , οι μόνοι που κοιτάξανε το συμφέρον τους είναι οι απόφοιτοι και οι φοιτητές ακόμα, με τις καταλήψεις τους, των τμημάτων πληροφορικής της Θεσσαλονίκης . Ξεχνάς πάλι ότι το Π.Δ. βγήκε από το ΥΠΕΠΘ και όχι από τον αυτοματισμό ή την Γεωπληροφορική ή από τα άλλα τμήματα .Άρα δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι τα 11 τμήματα είχανε συμφέρον.  Σωστά λες ότι «Ο καθένας από εμάς (εσάς δηλαδή ) το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βολευτεί, άσχετα αν είναι σωστό ή όχι.»   
 
Παράθεση
Είναι καιρός όμως να καταλάβουμε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση. Έτσι περιμένει κανείς να πάμε μπροστά στην Πληροφορική? Θέλει κανείς στα παιδιά του ή στα εγγόνια του να διδάσκει κάποιος "βαπτισμένος σε Πληροφορικό" Μαθηματικός ή Φυσικός ή Τοπογράφος?

Ο Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων που ο τίτλος του πτυχίου του δεν αναφέρει καν τον όρο Πληροφορική γιατί εσείς ανέχεστε να τον αποκαλείται πληροφορικό;

Παράθεση
Να πω κάτι γενικό χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας:
Όσοι είναι Πληροφορικάριοι μπορούν να καταλάβουν γιατί ένας Αυτοματιστής ή Γεωπληροφορικός (Τοπογράφος δηλαδή) δεν είναι Πληροφορικός. Όσοι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ποιος είναι ο Πληροφορικός, τότε τζάμπα πήγανε τα 4 χρόνια σπουδών τους...

Και εγώ που είμαι ένας κοινός θνητός  μπορώ να καταλάβω γιατί ένας ηλεκτρονικός δεν είναι τεχνολόγος  ιατρικών οργάνων . Εσύ μπορείς να το καταλάβεις; Πιστεύεις υποθέτω και εσύ το ίδιο; Περιμένω απάντηση στο αν πιστεύεις και εσύ το ίδιο;   

Παράθεση
Επίσης, όποιος περιμένει από τον sniper_hellas ή κάποιον άλλο να του λύσει τα προβλήματα σε ένα φόρουμ συζήτησης, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά....

Το μόνο που περιμένω από εσένα είναι να απαντάς σε ερωτήσεις  sniper_hellas και να μην υπεκφεύγεις σαν τους πολιτικάντηδες.

Σου ξαναρωτώ για πολλοστή φορά και βάλε τον πήχη όσο ψηλά θέλεις:
Εσύ που είσαι καθαρός πληροφορικός, δώσε λοιπόν σε όλους αυτούς εδώ μέσα έναν ελάχιστο αριθμό μαθημάτων (και τους τίτλους τους φυσικά) για να μπορεί να αποκαλείται  κάποιος Πληροφορικός και να σταματήσει αυτή η διαμάχη μεταξύ πληροφορικών και μη.

Περιμένω απαντήσεις και όχι πυροτεχνήματα




Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 665
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.